SD kaart kun je bijna overal standaard in doenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Ga zeuren KiD!
Mensjes, ik zit een beetje te kijken naar videocameraatjes.. maar wat is beter: SD-kaart of miniDV? Of maakt dat niks uit? Of heeft er niemand een beetje verstand van hier?
Ben ik al volop mee bezig toch?quote:
Coam heb ik al wel, piereTT ook nog nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Tik automatic_ eens terug, dan weet ik jouw hyves ook![]()
!
Spelfout wtfquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Herhaling; Rozendaal staat er niet op
Goed lezen meneer
ehm auto heeft / had toch ook een geschiedenis in Tilburg?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben ik al volop mee bezig toch?![]()
Maar ja.. ik zie t punt niet waarom er andere dorpen op moeten dan Udenhout en Berkel-Enschot. DIE horen bij gemeente Tilburg, niet de rest van Brabant... dat jullie toevallig klasgenootjes of whatever zijn, who gives a fuck.. En ja ik vind het supergezellig dat ze aanwezig is, blaast weer wat leven in het topic, maar dan nog, straks zit uit heel nederland, 100 mensen in dit topic, wat goed is natuurlijk, maar moet dan nog iedereen op de kaart?Ga weg joh!
Neequote:Op woensdag 21 januari 2009 16:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Tik automatic_ eens terug, dan weet ik jouw hyves ook![]()
!
Rozendaal ligt in Gelderlandquote:
Gewoon eentje voor op vakansie enzulks.. ik weet er verder niks van. Wil wel een beetje fatsoenlijk iets, dus ik zit nu bij JVC te kijken van rond de 150-200 euro. Meer wil *heb* ik er niet voor uitgevenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:49 schreef PierreTT het volgende:
Wij filmden altijd met zon miniDV, ging opzich primaWat voor categorie camera zit je aan te denken dan? huis-tuin-en-keuken cameraatje of echt een brute camcorder?
Oh je wil mij niet als vriendje?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee![]()
Kan haar niet tikken, eerst ff vrienden worden
mag welquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee![]()
haha, dan staat gelijk half tilburg topic naast jequote:Op woensdag 21 januari 2009 16:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee![]()
aaah, bied je wel weer een drankje aanquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh je wil mij niet als vriendje?![]()
![]()
![]()
you hurt my feelings auw
.
Berkel-Enschot enz wil ik er best bij betrekken, maar er is momenteel niemand die daar vandaan komt voor zover ik weet, dus daarom heb ik de kaart maar even smaller gemaakt, gewoon gemakszucht.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben ik al volop mee bezig toch?![]()
Maar ja.. ik zie t punt niet waarom er andere dorpen op moeten dan Udenhout en Berkel-Enschot. DIE horen bij gemeente Tilburg, niet de rest van Brabant... dat jullie toevallig klasgenootjes of whatever zijn, who gives a fuck.. En ja ik vind het supergezellig dat ze aanwezig is, blaast weer wat leven in het topic, maar dan nog, straks zit uit heel nederland, 100 mensen in dit topic, wat goed is natuurlijk, maar moet dan nog iedereen op de kaart?Ga weg joh!
Kijk anders eens hiernaarquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Gewoon eentje voor op vakansie enzulks.. ik weet er verder niks van. Wil wel een beetje fatsoenlijk iets, dus ik zit nu bij JVC te kijken van rond de 150-200 euro. Meer wil *heb* ik er niet voor uitgeven. Nog advies? Tips? SD-kaart lijkt me namelijk wel makkelijker.
Lol...momentje...quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh je wil mij niet als vriendje?![]()
![]()
![]()
you hurt my feelings auw
.
Idd.. vind jij wel dat Nijmegen erbij hoort omdat jij daar vandaan komt? DenBosch omdat tuxx ervandaan komt? Kelpen omdat FB er vandaan komt? enzo? Je kunt wel bezig blijven..quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh en KiD even voor de duidelijkheid, ik snap je punt wel: tis een principekwestie right?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |