nah, is gewoon een project dat ik in mn kop heb gehaaldquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij bent echt geobsedeerd door die Win95 he![]()
Ow vista plaatje:quote:Inbreker laat huissleutel met adreslabel achter
Uitgegeven: 21 januari 2009 15:49
Laatst gewijzigd: 21 januari 2009 15:48
TILBURG - Een 30-jarige Tilburger is dinsdag aangehouden voor een inbraak in het chalet van de kinderboerderij aan de Bisschop Bekkerslaan in zijn woonplaats.
De man had het de politie wel erg gemakkelijk gemaakt door bij de inbraak zijn huissleutel met adreslabel te verliezen. Dat heeft de politie woensdag laten weten.
De man was dinsdagavond om tien uur betrapt bij de inbraak, maar sloeg op de vlucht. Bij zijn vlucht liet hij de gestolen goederen achter én zijn huissleutel met adreslabel.
Het was voor de politie dan ook een koud kunstje om binnen een uur de man op het bewuste adres in te rekenen.
Good old memoriesquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
LOL
[..]
Ow vista plaatje:
[ afbeelding ]
bedoel dus die plaatjes zoals ze in het rechterscherm staan. Zo komen ze niet op het bureaublad.quote:
Vreemd?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bedoel dus die plaatjes zoals ze in het rechterscherm staan. Zo komen ze niet op het bureaublad.
hehe, altijd handig hequote:Op woensdag 21 januari 2009 16:17 schreef hetzusjevan het volgende:
SOGSOGSOGSOGSOGSOGSOG.
Mijn laptop staat bovenop m'n samenvatting. *trekt 'm er maar eens onderuit*.
jah ik denk iets te maken heeft met de image file van vista.quote:
Geen flauw ideequote:Op woensdag 21 januari 2009 16:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik denk iets te maken heeft met de image file van vista.
In shell32 van win95 staat alles (ook de snelkoppelingen)
In de shell32 van Vista staan deze echter niet. Die staan in een andere DLL file. Dus denk dat hij daarom problemen heeft.
Rozendaal staat er niet opquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:39 schreef theKiD het volgende:
* theKiD vraagt zich echt af wie t plattegrondje laatste heeft gemaakt![]()
Rozendaal WEG!!Dat hoort niet bij Tilburg!
Aufsaltzen!
Ik vond hem super spannend!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb het gezienOp mijn niet superspannende hyves
zusje heeft hem gemaaktquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:39 schreef theKiD het volgende:
* theKiD vraagt zich echt af wie t plattegrondje laatste heeft gemaakt![]()
Rozendaal WEG!!Dat hoort niet bij Tilburg!
Aufsaltzen!
ik jou gebuddypokkedquote:
Op 2e kaart op pagina 1 wel. En dat lijkt me niet de bedoeling dat die op de Wiki komt.. Niks te nadele van jouquote:
Herhaling; Rozendaal staat er niet opquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Op 2e kaart op pagina 1 wel. En dat lijkt me niet de bedoeling dat die op de Wiki komt.. Niks te nadele van jouMaar klopt gewoon niet...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |