De cheeseburger is er niet te etenquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:00 schreef automatic_ het volgende:
Ja, maar je krijgt wel meer natuurlijk
Wat kost een beetje whopper tegenwoordig dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:59 schreef Messenga het volgende:
burger king is echt asociaal duur trouwens
Wat was die grootste burger die je ergens kon bestellen ook alweer? was iets van 2,5kg vlees met een beetje broodjequote:Op donderdag 22 januari 2009 00:10 schreef PierreTT het volgende:
Echte fijnproevers eten uiteraard een classic triple van Wendy's
[ afbeelding ]
Niet goed voor je BMI!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat was die grootste burger die je ergens kon bestellen ook alweer? was iets van 2,5kg vlees met een beetje broodje
Wanneer gaan we?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:25 schreef automatic_ het volgende:
Msn doet stom, dus hij staat uit.
Ooo ik wil nog een keertje naar Les Miserables in Carré
Als je zo al begint, WILLEN we je niet eens vindenquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:59 schreef VoreG het volgende:
Internetvriendjes op hyves!
Jullie zullen mij toch niet vinden
Mooi! Dan komt het nog over alsof ik een sociaal leven hebquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als je zo al begint, WILLEN we je niet eens vinden
quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mooi! Dan komt het nog over alsof ik een sociaal leven heb.
Join the club! 8.45 weer collegequote:Op donderdag 22 januari 2009 03:14 schreef VoreG het volgende:
Ik ga maar eens tukken. Morgen om 8.45 college dat ik niet mag missen..... Waarom ga ik altijd drinken of werken als ik 's ochtends zulke dingen heb....
qm2 toevallig?quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Join the club! 8.45 weer college
joepie .... geen files meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |