De cheeseburger is er niet te etenquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:00 schreef automatic_ het volgende:
Ja, maar je krijgt wel meer natuurlijk
Wat kost een beetje whopper tegenwoordig dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:59 schreef Messenga het volgende:
burger king is echt asociaal duur trouwens
Wat was die grootste burger die je ergens kon bestellen ook alweer? was iets van 2,5kg vlees met een beetje broodjequote:Op donderdag 22 januari 2009 00:10 schreef PierreTT het volgende:
Echte fijnproevers eten uiteraard een classic triple van Wendy's
[ afbeelding ]
Niet goed voor je BMI!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat was die grootste burger die je ergens kon bestellen ook alweer? was iets van 2,5kg vlees met een beetje broodje
Wanneer gaan we?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:25 schreef automatic_ het volgende:
Msn doet stom, dus hij staat uit.
Ooo ik wil nog een keertje naar Les Miserables in Carré
Als je zo al begint, WILLEN we je niet eens vindenquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:59 schreef VoreG het volgende:
Internetvriendjes op hyves!
Jullie zullen mij toch niet vinden
Mooi! Dan komt het nog over alsof ik een sociaal leven hebquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als je zo al begint, WILLEN we je niet eens vinden
quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mooi! Dan komt het nog over alsof ik een sociaal leven heb.
Join the club! 8.45 weer collegequote:Op donderdag 22 januari 2009 03:14 schreef VoreG het volgende:
Ik ga maar eens tukken. Morgen om 8.45 college dat ik niet mag missen..... Waarom ga ik altijd drinken of werken als ik 's ochtends zulke dingen heb....
qm2 toevallig?quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Join the club! 8.45 weer college
joepie .... geen files meerquote:
ik vind het allemaal crapquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:31 schreef Coam het volgende:
Ik wil een burger king in Tilburg! Die service bij de KFC is trouwens wel belachelijk he. een half uur staan wachten terwijl er 1 iemand voor me stond, en ik wilde alleen een ijsje.
alloquote:
Ja klopt, hoor ik wel vaker van mensen...kom er zelf niet heel erg veelquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:31 schreef Coam het volgende:
Ik wil een burger king in Tilburg! Die service bij de KFC is trouwens wel belachelijk he. een half uur staan wachten terwijl er 1 iemand voor me stond, en ik wilde alleen een ijsje.
Hoe was QM2?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:59 schreef VoreG het volgende:
O mèn, ik weet weer waarom Dommelsch niet ons huisbier is. Wat word ik daar kotsmisselijk van zeg.
Ik heb nog nooit gegeten bij de KFC, beetje jammer denk ik..
Ik heb daar behoorlijk verdwaasd voor me uit zitten staren dus ik heb niet al te veel meegekregen.. Om 11.30 nog een teammeeting die ik zelf heb geregeld. Waarom doe ik dat soort dingen?!quote:
Het komt me bekend voorquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb daar behoorlijk verdwaasd voor me uit zitten staren dus ik heb niet al te veel meegekregen.. Om 11.30 nog een teammeeting die ik zelf heb geregeld. Waarom doe ik dat soort dingen?!
aapquote:
Laat mij eens vrolijk zijnquote:
ok is goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laat mij eens vrolijk zijnEn nu ga ik er vandoor, ik ga eens even koffie drinken met een vriendin van me
quote:
Pannenkoeken zijn lekkerquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:39 schreef Coam het volgende:
Iemand nog tips waar je lekker goedkoop kunt eten? Rond de 15 euro per persoon ofzo? Ik ga volgende week woensdag al uit eten en het weekend erna ook, maar op mijn verjaardag wil ik eigenlijk ook wel iets doen (die is donderdag), maar erg veel geld is daar niet meer voor.
Ik zat te denken aan het pannenkoekenhuis aan de heuvelstraat maar misschien heeft iemand anders leuke tips?
Ik vind Juffrouw Tok nog steeds gewoon goed eten en voor studenten niet duurquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:39 schreef Coam het volgende:
Iemand nog tips waar je lekker goedkoop kunt eten? Rond de 15 euro per persoon ofzo? Ik ga volgende week woensdag al uit eten en het weekend erna ook, maar op mijn verjaardag wil ik eigenlijk ook wel iets doen (die is donderdag), maar erg veel geld is daar niet meer voor.
Ik zat te denken aan het pannenkoekenhuis aan de heuvelstraat maar misschien heeft iemand anders leuke tips?
we sturen wel om 20:58 aantal lastige klanten langsquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Thank u.
Nu eerst ff aldiuhn vlakbij hzv
Die weiger ik dan lekker.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we sturen wel om 20:58 aantal lastige klanten langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |