Dat vond ik dus ookquote:
En ook dat vond ik dus ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar...
Wat zijn we weer creatief bezig.
Fuuuckquote:
Je kan het ook zelf maken, dmv stickers, dit is toch ook niet slecht:quote:
Ben nu al weer toe aan nieuwe beelden.quote:Voertuigen keren terug in Uncharted 2: Among Thieves
Nieuws | 20 januari 2009 - Naughty Dog game director Bruce Straley heeft bevestigd dat voertuigen ook aanwezig zullen zijn in Uncharted 2: Among Thieves. "Interactie met voertuigen is een gameplay mechaniek die zeker een verschijning maakt in Uncharted 2," zo liet Straley weten.
De originele game bevatte voertuigen als jet ski's en jeeps. Het is nog niet bekend welke voertuigen hun opwachting gaan maken in Uncharted 2, welke dit najaar exclusief voor de PlayStation 3 verschijnt.
unchartedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben nu al weer toe aan nieuwe beelden.
Ik heb het gedaan, deed er 2 volle dagen over, en heb het er binnen 1 dag weer af gegooid.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:25 schreef capital_P het volgende:
Heeft iemand hier linux geinstalleerd op z'n ps3? Wat kan je er mee?
Kan je met linux bijvoorbeeld mkv's afspelen of een ntsc-harde schijf aansluiten?(waarschijnlijk zeg ik et verkeerd, ik bedoel iig niet-fat32.)
wat heb ik er voor nodig?(toetsenbord, muis?)
Ze bewegen niet!quote:
Serieus ja, wat wil je met die hype, en als je het beter kan, doe dat de volgende keer dan..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef Blackninjadude het volgende:
Seriously? Alweer in de spotlight?
Je kunt er toch een random game in gooien? Ik bedoel WKC, FF XIII, inFamous noem het maar op.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Serieus ja, wat wil je met die hype, en als je het beter kan, doe dat de volgende keer dan..
Ja 2 topics geledenquote:En btw, alleen 2 topics geleden stond hij ook in de spotlight, dus wat is het probleem...
whinequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Je kunt er toch een random game in gooien? Ik bedoel WKC, FF XIII, inFamous noem het maar op.
[..]
Ja 2 topics geledenZelfs LBP werd niet na 2 topics weer in de spotlight gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
dag meneer Rock-Shockerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:01 schreef Rock-shocker het volgende:
Goedenavond.
Ik heb twee weken terug de versie met 1 gitaar voor 50 euro gekocht ... weet iemand waar ik een gitaar voor 16 euro kan vinden?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:07 schreef robbolo het volgende:
[ afbeelding ]
Stond al in de pricewatch, maar kan hier ook wel.
Hai, Paxliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Iemand had het ergens over LBP![]()
Schijnt niet zoveel uit te maken, maar lijken meer op speelgoed. Ook is er meer geluid als je een knop indrukt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:59 schreef Mindstate het volgende:
wow, 60 euro met 2 gitaren.
hoe zijn die gitaren in vergelijking met de rock band gitaren, beter/slechter?
tvp en deze morgen kopen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:07 schreef robbolo het volgende:
[ afbeelding ]
Stond al in de pricewatch, maar kan hier ook wel.
Spoiler!quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:21 schreef KoosyNL het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik net ingame gezienIk schrok me de tieves
tvp
awesomesauce explosions.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:21 schreef KoosyNL het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik net ingame gezienIk schrok me de tieves
tvp
Ik heb R2 gewonnen maar die heeft mijn ps3 nog nooit gezien. Misschien een keer tijd dan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:30 schreef Mrakz0r het volgende:
ToF!!!!!! Met de nieuwe firmware update kun je als guest account inloggen én online gaan.
Dit in combinatie met de nieuwe resistance 2 patch die eraan zit te komen zou het misschien nog mogelijk zijn om EINDELIJK!!!!! te co-oppen met z'n tweeen waar de stats van guest ook worden bewaard.
Zou het? Heb ik dan eindelijk een reden om R2 weer in de PS3 te stoppen??
Moet zeggen dat de singleplayer campaign errug dik is hoor!quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb R2 gewonnen maar die heeft mijn ps3 nog nooit gezien. Misschien een keer tijd dan.
Deze laten liggen en gewoon Rock Band 2 kopen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:19 schreef robbolo het volgende:
[..]
Schijnt niet zoveel uit te maken, maar lijken meer op speelgoed. Ook is er meer geluid als je een knop indrukt.
Kan iemand mij uitleggen waarom ik deze zou moeten kopen in plaats van rockband 2? Afgezien van de prijs.
Kan je t me ook uitleggen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Deze laten liggen en gewoon Rock Band 2 kopen.
ik heb iig rock band 2 en de game zelf vindi k beter dan GH; m'n rock band gitaar is alleen een beetje naar de tyfusquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:19 schreef robbolo het volgende:
[..]
Schijnt niet zoveel uit te maken, maar lijken meer op speelgoed. Ook is er meer geluid als je een knop indrukt.
Kan iemand mij uitleggen waarom ik deze zou moeten kopen in plaats van rockband 2? Afgezien van de prijs.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Deze laten liggen en gewoon Rock Band 2 kopen.
Betere gameplay, toffere nummers, meer DLC, betere character-editor, Rock Band > all.quote:
Zijn er andere games dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef Blackninjadude het volgende:
Seriously? Alweer in de spotlight?
Gewoon niet doen okay?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:39 schreef Mrakz0r het volgende:
Iemand ervaring met 't plakken van skins op hun PS3?
Komen Jak & Daxter eigenlijk nog naar de PS3?quote:
nope, en ik zou niet weten waarom je het zou willen. Eén keer geprobeerd met m'n PS1, en dat stond best toffig. Tot de sticker na 2 weken los begon te laten en lelijk werd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:39 schreef Mrakz0r het volgende:
Iemand ervaring met 't plakken van skins op hun PS3?
Ja precies.. dat moet niet gebeuren dus... geen aanrader lijkt me.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nope, en ik zou niet weten waarom je het zou willen. Eén keer geprobeerd met m'n PS1, en dat stond best toffig. Tot de sticker na 2 weken los begon te laten en lelijk werd.
Dan krijg je toch ook allemaal van die lijmresten op je mooie consolequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:46 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ja precies.. dat moet niet gebeuren dus... geen aanrader lijkt me.
Mja, weet niet wat dit ooit gaat worden...quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon niet doen okay?
[..]
Komen Jak & Daxter eigenlijk nog naar de PS3?
Ik vind het echt AF-GRIJ-SE-LIJKquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef Mrakz0r het volgende:
Lijkt me toch dat je die er zo afkrijgt?
[ afbeelding ]
Wel dik hoor!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het echt AF-GRIJ-SE-LIJK
Tja, als ik 't zou doen dan zou ik voor een eigen custom-made creation gaan. Sowieso minder druk, dus een simpel logo in het midden zoals die FF7ac LE.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het echt AF-GRIJ-SE-LIJK
blijf je zitten met je lijmresten als je skin los gaat laten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:13 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Tja, als ik 't zou doen dan zou ik voor een eigen custom-made creation gaan. Sowieso minder druk, dus een simpel logo in het midden zoals die FF7ac LE.
Staat ie bij jou zo in het zicht dan? Ik heb m in een meubel staan, en zie er bijna niks van. En ik zou t trouwens sowieso niet doen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:13 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Tja, als ik 't zou doen dan zou ik voor een eigen custom-made creation gaan. Sowieso minder druk, dus een simpel logo in het midden zoals die FF7ac LE.
die dingen zijn toch allemaal lijm-loos?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
blijf je zitten met je lijmresten als je skin los gaat laten.
Daar twijfel ik geen moment aan. En ik verlang er ook wel erg naar moet ik zeggen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komen Jak & Daxter eigenlijk nog naar de PS3?
Je bent me net voor... wel toffe trailer weer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:15 schreef Cyberia18 het volgende:
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena PC Games Trailer - Desperation Trailer
Must havequote:Op woensdag 21 januari 2009 16:15 schreef Cyberia18 het volgende:
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena PC Games Trailer - Desperation Trailer
probeer die eens op veteranquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:00 schreef Agiath het volgende:
tvp
eindelijk maar eens begonnen aan SP van COD:WAW.
Best al pittig op hard, die ene missie waarbij je die sniper moet uitschakelen op het begin, ben wel 30x dood gegaan
Ik zit bijna elke missie wel 2,5 uur vastquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
probeer die eens op veteran![]()
2,5 uur vast gezeten
mjah maar dan heb je het dus ook idd over Cod...gaat helemaal nergens om, kogels koppen is dat meer ^^quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
probeer die eens op veteran![]()
2,5 uur vast gezeten
Wat een kut naam zeg.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:53 schreef merino het volgende:
Nieuwe 1Up Show (Area5: Co-Op heet het nu):
Boeiend, de enige shows die het waard zijn om gekeken te worden zijn AVGN en Gamekings.quote:
Gamekingsquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Boeiend, de enige shows die het waard zijn om gekeken te worden zijn AVGN en Gamekings.
Moet je m mischien zo aanmelden zoals die PS3 afstandsbediening? Ergens in een van de menu's staat die optie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:58 schreef Beach het volgende:
Godver mijn FragFX krijg ik maar niet aan de praat.
En ik wilde nog wel gaan ownen online in R2 en CoDW@W.
Opzich wel tof dat Area5 gebaseerd is op Rezquote:
Nah niks werkt...ook niet op een vista- of xp pc..quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:07 schreef robbolo het volgende:
[..]
Moet je m mischien zo aanmelden zoals die PS3 afstandsbediening? Ergens in een van de menu's staat die optie.
Area 5,...quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:53 schreef merino het volgende:
Nieuwe 1Up Show (Area5: Co-Op heet het nu):
AVGN,... moest zo lachen om zijn CD-i review van Zeldaquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Boeiend, de enige shows die het waard zijn om gekeken te worden zijn AVGN en Gamekings.
Heb je m al geupdate? PLUS je MOET hem op de 1e usb poort doen op je PS3, en hem dan aanzetten, wist je dat al? En je moet hem op game mode zetten (zie handleiding)quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Nah niks werkt...ook niet op een vista- of xp pc..
Sony games zijn altijd duurder..quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:50 schreef Mrakz0r het volgende:
Hoe kunne ze nou 90 pleuro's vragen voor een standaard game??
Media markt gewoon 55 euro, internet 45 ofzo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sony games zijn altijd duurder..
OMGquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:33 schreef motherflocker het volgende:
http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=J09&ArtikelNummer=158608&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=resistance%202&Nao=1&AI=1&Ns=&N=186
hahahaha
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:33 schreef motherflocker het volgende:
http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=J09&ArtikelNummer=158608&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=resistance%202&Nao=1&AI=1&Ns=&N=186
hahahaha
eindquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:43 schreef motherflocker het volgende:
Wat is nu de NL release van Killzone 2? Begin of eind februari?
vast wel, mensen die geen verstand hebben van dingen, dus 90% van de bevolkingquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zouden er nou echt mensen zijn die dat bestellen!
Jammer dat play zich niet aan die koersen houdtquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Nu bij Play.com trouwens Killzone 2 met gratis KZ2-theme te bestellen voor 32 pond. Met de huidige koers kom je dan uit op een whopping 35 euro incl verzending...
Verzending is gratis. Het wat PS2 spellen besteld voor mooie prijzen, maar inderdaad,... ik wacht nu sinds de kerst op Dragon Quest VIII bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jammer dat play zich niet aan die koersen houdt
en dat je dan ook nog eens de game 3 weken na release krijgt
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:49 schreef Mrakz0r het volgende:
Zou tof zijn als je dan ook zilveren pakjes kon dl-en en dat er een speciale trophy zou zijn als je dan met z'n 4-en een level afmaakt waarbij iedereen in het zilver is.
quote:God of War 3 Sneak Peek Coming February
More information coming February 10 at special preview.
By Kat Bailey, 01/21/2009
Fresh off a new trailer at the Spike Video Game Awards, the God of War 3 hype machine is slowly getting up to speed. Next up is a special 'sneak preview' in Los Angeles.
We've received word that more information about that "highly-anticipated conclusion to the Greek action-adventure odyssey" will be revealed February 10. At a minimum, we expect that there will be another trailer and new gameplay details.
We'll be in LA for the sneak peek, so we'll have the new information as soon as it arrives. Keep an eye on this space for more details.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:49 schreef Mrakz0r het volgende:
Zou tof zijn als je dan ook zilveren pakjes kon dl-en en dat er een speciale trophy zou zijn als je dan met z'n 4-en een level afmaakt waarbij iedereen in het zilver is.
Wat bedoel je, het kan nog schommelen? Als je nu betaald is het toch de wisselkoers die het nu is?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:03 schreef Kremers het volgende:
Bestel dan ook gewoon via amazon.co.uk. Zij rekenen in ponden en hanteren inmiddels ook een rpijs van 32.99pond voor Killzone 2.
Ik kom incl. verzendkosten op ¤75 uit voor Killzone 2 en SFIV. Echter, de zooi wordt pas eind feb verstuurd dus het kan nog schommelen natuurlijk.
Je MOET echt de PS headset halen, zo vet, en high quality mode, als enige! En hij kost dan wel 50 euro, in combinatie met socom kost hij maar 60! (en als je dan beetje handig bent, kan je socom weer verkopen voor 40) weet alleen niet of hij al in NL uit is, ik had die combinatie gekocht voor 52 euro via amerika, en socom het spel verkocht voor 50 euro weer! Maarja nu is hij wel ongeveer uit dus brengt ie minder op, succesquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef Mrakz0r het volgende:
Hey even een question. Wie van julie heeft een headset bij z'n PS3 en gebruikt deze wel eens? Welke headset is dit dan en hoe bevalt zoiets?
Wil zelf ivm KZ2 zometeen een headset aanschaffen en een maat van me wil de ClearChat PC Wireless™ kopen.
Toch zijn de 'oortjes' populairder tegenwoordig maar wat is nou precies het verschil?
Nee, amazon schrijft de kosten pas van je CC af op het moment dat de spullen op voorraad zijn. De prijs in euro's die je betaalt is dan afhankelijk van de koers op het moment dat het bedrag van je rekening afgeschreven wordt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:19 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Wat bedoel je, het kan nog schommelen? Als je nu betaald is het toch de wisselkoers die het nu is?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef Mrakz0r het volgende:
Hey even een question. Wie van julie heeft een headset bij z'n PS3 en gebruikt deze wel eens? Welke headset is dit dan en hoe bevalt zoiets?
Wil zelf ivm KZ2 zometeen een headset aanschaffen en een maat van me wil de ClearChat PC Wireless™ kopen.
Toch zijn de 'oortjes' populairder tegenwoordig maar wat is nou precies het verschil?
True.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:56 schreef motherflocker het volgende:
Moet wel zeggen dat het plezier om te gamen stukken minder is nu die HD tv er nog niet is..
Oftewel, gewoon us kabeltje van PS3 direct naar Headsetquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wel ff dit helemaal lezen anders krijg je dr spijt van
Eigenlijk wel ja, maar aangezien via bluetooth pairen of via de dongel pairen veel logischer lijkt, gaan mensen hier nog weleens de fout inquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:59 schreef Remake het volgende:
[..]
Oftewel, gewoon us kabeltje van PS3 direct naar Headset
Damn, zo lullig, ik heb mijne ook binnen, maar ik kan niet beginnen, want de trophies komen blijkbaar dmv een patch, en ik heb geen internet, dus kan pas zaterdagavond beginnen, nadat ik mn ps3 mee naar mn vriendin heb genomen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Fallout binnen![]()
Ga me straks heerlijk onderdompelen in een nieuw avontuur van Bethesda
Wat is beter/leuker , goed of slecht karma![]()
ik ben begonnen en vanuit intuitie goed karma gedaan. Slecht karma ging gewoon teveel tegen mijn natuur in. Maar kijk er wel naar uit om in een tweede playthrough juist hetgene te doen wat ik zelf als persoon nooit zou doen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Fallout binnen![]()
Hij is echt tofquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Fallout binnen![]()
Thnksquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:11 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hij is echt tof
Ik speel zelf de eerste ronde als goodEvil
komt later wel
Have fun iig
Oblivion ligt hier nog, was wel aardig op weg.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Thnks![]()
Ik heb er zin in, als tie half zo tof is als Oblivion
Die heb ik ook op 95% alle quests gedaan
quote:DEMOS
► F.E.A.R. 2: Project Origin
GAMES
► Penny Arcade Adventures: On the Rain Slick Precipice of Darkness - Episode One (9,99¤ | £7.99)
► Riff: Everyday Shooter (PSP, 7,99¤ | £6.29)
► EA Replay (PSP, 19,99¤ | £15.99)
► Super Pocket Tennis (PSP, 9,99¤ | £7.99)
► Tom Clancy's EndWar (PSP, 49,99¤ | £39.99)
► Disney's Action Game Feat. Hercules (PSOne, £3.99) ( Not available in Spanish storePSX games normally cost 4,99¤)
► Disney's The Little Mermand II (PSOne, £3.99) ( Not available in Spanish storePSX games normally cost 4,99¤)
ADD-ONS
► Guitar Hero World Tour
○ Aussie Track Pack (¤5,49 | £4.39 or ¤1,99 | £1.59 per song)
♪ "Outtathaway!" - The Vines
♪ "Tomorrow" - Silverchair
♪ "Dimension" by Wolfmother - Flo Rida
► Rock Band
○ Steve Miller Band Pack 01 (3,99¤ | £2.49 or 1,49¤ | £0.99 per song)
♪ "Space Cowboy" - The Steve Miller Band
♪ "The Joker" - The Steve Miller Band
♪ "Take the Money and Run" - The Steve Miller Band
○ Assorted Tracks (1,49¤ | £0.99 per song)
♪ "War Zone" - Rob Zombie
♪ "I Stand Alone" - Godsmack
♪ "Wind Me Up" - Ghost Hounds
♪ "Feed the Tree" - Belly
♪ "Typical" - Mute Math
► Buzz! Quiz TV
○ American Culture Quiz (£3.99) ( Not available in Spanish store)
► Skate 2
○ Time is Money Unlock Pack (3,99¤ | £3.19)
► Naruto: Ultimate Ninja Storm
○ Storm Pack 5 (Free)
VIDEOS
► God of War III
○ Trailer
► Uncharted 2: Among Thieves
○ Trailer
► Mafia II
○ Christmas Confession Trailer
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:28 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Oblivion ligt hier nog, was wel aardig op weg.
Maar het toffe hier is de VATS, als er dan zon fokking beest op je af komt stormen kan je gewoon op pauze zetten zeg maar en rustig richten terwijl hij bij oblivion meteen op je nek zat dan.
En zoals je weet ben ik daar niet zo goed in![]()
ja lach maar, weet je hoe fokking kut dat soms isquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoeveel van die bobbleheads liggen er in de vault?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:50 schreef Remake het volgende:
Koosy NL speelt killzone 2?
Killzone review versie voor fok games ( kijken er trouwens mensen op die subsite?)
Als in de side-scroller Hercules?! Damn wat heb ik die lang niet meer gespeeld.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:12 schreef rakotto het volgende:
PSX game Hercules is pwn
En ik ben een mgs4 eigenaar!Woei net gewonnen met de KPV.
De Disney side-scroller ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:38 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Als in de side-scroller Hercules?! Damn wat heb ik die lang niet meer gespeeld.
Een film game die wel goed is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:24 schreef Wessiej het volgende:
WAIT WHAT, Hercules side scroller? Zeer awesome, daar dacht ik gister nog aan, wat een tof spel was dat.
Met die tussenfilmpjes die ook uit de film komen, lovely
Ik wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:49 schreef Wessiej het volgende:
Ik zie heel die Hercules game niet te download staan
Kan je hem niet vinden in de chaos die men PSN noemt of is die er gewoon niet! Het spel lijkt mij ook leukquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:49 schreef Wessiej het volgende:
Ik zie heel die Hercules game niet te download staan
Welkom in 2007.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:25 schreef delano.888 het volgende:
Zojuist begonnen aan R&C: TOD, best leuk eigenlijk
Staat er niet op helaas, ik vond het spel zo prachtig op de ps1.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Kan je hem niet vinden in de chaos die men PSN noemt of is die er gewoon niet! Het spel lijkt mij ook leuk
Wat zeg je nou,... een UK exclusivequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Staat er niet op helaas, ik vond het spel zo prachtig op de ps1.
UK exclusive (waaaaaaaaaaaarom??)
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest lachen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wat zeg je nou,... een UK exclusive
Zucht
http://www.videogamer.com/news/22-01-2009-10460.htmlquote:Ubi confirms Assassin's Creed 2
Also new titles in the Ghost Recon and Splinter Cell franchises.
Ubisoft has today announced targets for its next financial year (April 1, 2009 - March 31, 2010), confirming the release of Assassin's Creed 2, Splinter Cell Conviction and a new Ghost Recon game.
Yves Guillemot commented: "2009-10 looks very promising and our teams are working flat-out to provide gamers with the best the industry has to offer. Our line-up comprises several potential blockbusters with the launch of 7 franchises, including Assassin's Creed, Splinter Cell and Ghost Recon, as well as 4 license-based games including James Cameron's Avatar, 3 new brands and a further-enhanced casual games portfolio."
Ubisoft confirmed that the 12 month period beginning April 1, 2009 will see the release of Assassin's Creed 2, Splinter Cell Conviction, Anno, I am Alive, James Cameron's Avatar, a new Teenage Mutant Ninja Turtles game and the sequel to Arthur and the Invisibles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Gametrailers Most Anticipated Games of 2009
De top 10 voor die het willen weten:Brutal Legend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mafia 2!
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Ja, maar voor de normale sterveling zou die er toch wel bij moeten zittenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Die hebben ze inmiddels uitgebreid gespeeld en zeer waarschijnlijk ook uitgespeeld.
Staat je bekje tegen de tijd dat de postbode het spel door de gleuf haalt wagenwijd open? Geil.quote:
Zoiets heb ik wel eens gedaan, liep erlangs en zag de postbode er een spel doorheen douwen, gewoon uit haar handen gepaktquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Staat je bekje tegen de tijd dat de postbode het spel door de gleuf haalt wagenwijd open? Geil.
Bayonetta schijnt wel awesome te zijn, maar geen Mafia 2 = kut lijstje.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mafia II...daar zeg je me wat ja. Had dan Bayonetta eruit gehaald ofzo. Zoveelste DMC kloon.
idd, zelfs al staat de hond klaar om de postbode te bijten.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zoiets heb ik wel eens gedaan, liep erlangs en zag de postbode er een spel doorheen douwen, gewoon uit haar handen gepakt
Dat doet Paxlie natuurlijk ook, omdat het een baas is.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Gametrailers Most Anticipated Games of 2009
De top 10 voor die het willen weten:Wordt een mooi jaar om een PS3 te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
Danke sehr!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wel ff dit helemaal lezen anders krijg je dr spijt van
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest lachen
Ow, das wel nicequote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:35 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dus wel ingame.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:38 schreef Remake het volgende:
[..]
Ow, das wel niceziet er alleen niet ingame uit.
Volgende week!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:44 schreef Remake het volgende:
Mooi, komt ie nog voor killzone 2 uit? Als ie daarna uitkomt heeft ie pech.
Hij is nog een nog ergere sony pijpslet dan dat jij bentquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Pax ga je skate2 op de xbox of ps3 halen?
zeker weer op die kutxbox net zoals wes altijdstelletje haters
ps3quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Pax ga je skate2 op de xbox of ps3 halen?
zeker weer op die kutxbox net zoals wes altijdstelletje haters
Wij hebben gewoon nog nooit samen online gespeeldquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ps3
had hem ook al binnen moeten hebben ware het niet dat bol.com mij een wii spel heeft gestuurd + factuur voor dat spel.
(is cadeautje anders import, moet snel hebben enzo)
Bol had een technische storing in het systeem dus ze konden me niet eens helpen
Oud.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:35 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jij speelt heel veel fps, ik niet ehctquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:49 schreef merino het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon nog nooit samen online gespeeld
terwijl jij de enige persoon was die ik oorspronkelijk kende met een ps3
en nu weer niet want ik ga Skate 2 niet halen
ja klopt opzich wel. En daarnaast wel adventure/rpg's die natuurlijk ook niet te multiplayen zijn. En kwa sport alleen heeel af en toe potje fifa09quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
jij speelt heel veel fps, ik niet ehct
Yakuzaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:17 schreef Wessiej het volgende:
Wat is Yakuzu eigenlijk voor spel?
Ik heb nu het idee dat het een soort Shenmue is.
Volgens mij is BFBC fucked up want ik ervaar hetzelfde. Bij Warhawk of RFOM2 heb ik nergens last van. Ik heb bij BFBC ook zoveel alst van Lag dat het niet speelbaar is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Platina het volgende:
of ziggo is fucked up of battlefield bad company,
3x liep me ps3 vast gisteren, 3x!!!
Die van mij blijft gewoon Piano Black, zo istie het mooist.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:43 schreef Mrakz0r het volgende:
Wrom niet?? Dit is toch best tof?
[ afbeelding ]
D'r zijn ook genoeg andere skins en je kunt ze zelf ook maken.
Dat spel kan je vergeten helaaschquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:10 schreef Mrakz0r het volgende:
Vraagje:
Een maat van me heeft het account van z'n PS3 gewist waar hij een game via PSN mee had gedownload (Mortal Kombat 2 ). Nu kan hij het spel niet meer opstarten en krijgt hij iets van 'protection error' in beeld.
Hebben julie wel eens iets via andermans account gedownload en daarna dit account verwijderd? Deed dat spel het dan nog?
Sega zorgt wel voor Empire:Total warquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus...ik pijp iemand voor een Westerse release van deze game.
Kom op Sega! We krijgen ook alle bagger Sonic-games!
quote:Gamepro Killzone 2 Review
Yep. 5/5.
Pros: Fantastic single-player campaign; even better multiplayer; amazing graphics
Cons: Frame rate issues when loading new areas; ugly menus; weapon aiming system can be frustrating
The review itself isn't very interesting, but I'll post a few interesting quotes...
"A PS3 shooter good enough to turn Master Chief green with envy."
"...already reeks of shooter of the year."
"...face-meltingly intense campaign and robust multiplayer..."
"...lives up to the hype and is a must-play FPS for fans."
Oh and they gave it game of the month against SFIV(5/5) FEAR 2(4/5), Skate 2(4/5) and various others.
I still have my doubts, but it's sounding good so far.
Russische maffiaquote:Op zondag 25 januari 2009 00:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl 339 euro incl. spel!
[ afbeelding ]
Hoe doen ze het tochquote:Op zondag 25 januari 2009 00:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl 339 euro incl. spel!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:03 schreef mini-lellan het volgende:
Heb net PS3 Killzone 2 pack besteld.Heb nu een HDTV dus dat word blu rayen
Welkom bij de Club!quote:Op zondag 25 januari 2009 13:04 schreef Kanariegeel het volgende:
[ afbeelding ]
345 euro! Net besteld, hopelijk voor het weekend binnen
stel je ps3 voor de gein is in op 720p en check of dat dan nog steeds zo is?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:56 schreef Gkhn het volgende:
Ik heb bij o.a. GRiD en Bad Company (DEMO) erg last van kartelrandjes.
BC kan me niet zoveel boeien, maar bij GRiD is het best wel irritant. Bij de hoofdmenu bijvoorbeeld valt het veel op.
Tijdens de races valt het wel mee. Kan ik dit verhelpen?
Ik heb een Sony Bravia W4500 verbonden met HDMI dus aan mijn tv kan het niet liggen denk ik.
quote:
rond de 15/20 euro in de winkel, heb je ook meteen een redelijke kabel qua afwerking/kwaliteit van de kabel. (dus nee niet in het signaal, die is altijd hetzelfdequote:Op zondag 25 januari 2009 17:11 schreef Mindstate het volgende:
Nee, moet je erbij kopen.
Kun je voor een euro of 5/6 wel halen
kut ram vergetenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Hey Fruit, heb je nog een MGS4 guide gehaalt?
ik heb die van deal extreme, die heeft een goeiequote:Op zondag 25 januari 2009 17:14 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
rond de 15/20 euro in de winkel, heb je ook meteen een redelijke kabel qua afwerking/kwaliteit van de kabel. (dus nee niet in het signaal, die is altijd hetzelfde)
hoe dit bij die van 5/6 zit (over internet) weet ik niet.
Nop. Maar die heb je voor een eurootje of 15 wel.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef mini-lellan het volgende:
zit er trouwens een HDMI kabel bij de Ps3?
hdmi kabels van 100 euro zijn sowieso overrated. Er zit weinig verschil in de kwaliteit van de kabels wat dat betreft.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Nop. Maar die heb je voor een eurootje of 15 wel.
Ik las laatst in een topic dat iemand 500 euro (quote:Op zondag 25 januari 2009 17:58 schreef Paxlie het volgende:
hdmi kabels van 100 euro zijn sowieso overrated. Er zit weinig verschil in de kwaliteit van de kabels wat dat betreft.
Ik heb em hoger ingesteld. Kwam er in de Endwar demo achter dat die instelling ook voor games geldtquote:Op zondag 25 januari 2009 17:45 schreef Mrakz0r het volgende:
Sony headset werkt uitstekend![]()
Wat een lol toen ik opeens mijn voice lager ging instellen. Maat van me zag werkelijk Kratos op het scherm met zijn stem lullen
FRS Leusden en 2 gameshops in amersfoort hebben hem nog.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Verdomme heel het weekend afgestruind en nergens een Fallout Guide kunnen vinden
hdmi kabels langer dan 5meter maakt het wel uit qua kwaliteit, zijn het alsnog 1tjes en 0tjes die doorgegeven worden maar tochquote:Op zondag 25 januari 2009 17:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik las laatst in een topic dat iemand 500 euro (![]()
![]()
) had betaald voor, weliswaar, 10 meter kabel
.
het is geen utp kabel en dan nog is 5 meter echt enorm kort.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:41 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
hdmi kabels langer dan 5meter maakt het wel uit qua kwaliteit, zijn het alsnog 1tjes en 0tjes die doorgegeven worden maar toch, kabel van 500 euro is gewoon ziek natuurlijk
En woon je in de outbacks van Australie?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:34 schreef bukake het volgende:
5 meter kort?
Staat je ps3 bij de buren ofzo.
true 5 meter is kort, ik heb mn ps3 op zolder staan en mijn game room in de kelderquote:Op zondag 25 januari 2009 19:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het is geen utp kabel en dan nog is 5 meter echt enorm kort.
danquote:
Ja, is wel een aardige game. Vrij simpel in opzet, pure TD. Groot verschil met Pixeljunk Monsters is dat je geen poppetje hebt om alles mee te bouwen / upgraden.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:37 schreef Fallen het volgende:
SSHD (Super Stardust HD) is inderdaad wel de aanrader, anderen zullen misschien ook Pixel Junk Monsters noemen, zelf vind ik er niet zo veel aan.
Over tower-defense games gesproken, iemand ervaring met Savage Moon?
Nee, de deuntjes van Tetris komen niet na 2x je strot uit.....quote:Op zondag 25 januari 2009 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
dan
En nee, Tetris is tijdloos. Lumines is op een gegeven moment vervelend omdat sommige liedjes en bloksoorten irritant zijn.
Okay.... hmmz, misschien wel eens kopen. Lijkt me wel grappig.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, is wel een aardige game. Vrij simpel in opzet, pure TD. Groot verschil met Pixeljunk Monsters is dat je geen poppetje hebt om alles mee te bouwen / upgraden.
Ziet er allemaal wel grappig uit, 1st person camera voor de towers is een leuke gadget. Nadeel is dat er soms wat framedrops te spotten zijn. Normaal irriteer ik me daar niet zo aan maar bij een dergelijk simpel ogende game vond ik het wel een slechte zaak.. Desalniettemin best een prima game.
Ik moest toen die tijd nog een paar euro bij bigdennis bestellen:quote:Op zondag 25 januari 2009 21:17 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
true 5 meter is kort, ik heb mn ps3 op zolder staan en mijn game room in de kelder
ik heb 2 hdmi kabel, 1 van 1.8 meter en een andere van 2.5, veuls te lang!
Als de liedjes niet zo denderend vind kan je t uitzetten, en die verschillende, en soms irritante, blokken houden juist variatie erin. En als t minder duidelijk is te zien moet je t vaker spelen, heb je t vanzelf doorquote:Op zondag 25 januari 2009 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
dan
En nee, Tetris is tijdloos. Lumines is op een gegeven moment vervelend omdat sommige liedjes en bloksoorten irritant zijn.
Ik zie 't.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je zit verkeerd![]()
Goedemorgen! 26 januari, weer een maandag.
Ik denk dat zeker 60% uit dit topic alles laat overvliegen uit elk land. Ik bijvoorbeeld wel, cyberia noemt mij al de importhoerquote:Op maandag 26 januari 2009 10:37 schreef Nebo het volgende:
Vraagske, heeft iemand hier ervaring met het importeren van games? In verband met de lage pond wil ik wat leuks over laten komen vanuit de UK. Op Amazon is bijvoorbeeld Fallout 3 maar 20 pond, maar ik word niet veel wijzer van de site over het laten overkomen naar Nederland.
Niet altijd. Hangt ervan af hoe ze het verzenden. Ik had 1 bestelling waarbij een aantal onderdelen via TNT werden verzonden en 1 item via de reguliere post ging. Dit ene item deed er 2 weken over en de rest ongeveer 2 dagen.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik denk dat zeker 60% uit dit topic alles laat overvliegen uit elk land. Ik bijvoorbeeld wel, cyberia noemt mij al de importhoer
Maar Amazon.co.uk qua importeren is awesome, gewoon een account aanmaken met nederland als land, en binnen 2 dagen in huis
Tja, 't is maar hoe je er tegenaan kijkt. Binnen Nederland betaal je vaak al wat verzendkosten.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:45 schreef motherflocker het volgende:
Mijn artikel was 28 pond, ik moest uiteindelijk incl alles 34 betalen... Toch nog best duur voor enkel wat te verzenden lijkt me.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:01 schreef Platina het volgende:
heb SSHD gedownload en gekocht maar snap niet wat er zo speciaal aan is
standaard ruimteschietspel dat ook nog eens in delen verkocht word om meer geld te innen
spel is al een tijd uit, zijn allemaal extra toevoegingen...quote:Op maandag 26 januari 2009 14:01 schreef Platina het volgende:
heb SSHD gedownload en gekocht maar snap niet wat er zo speciaal aan is
standaard ruimteschietspel dat ook nog eens in delen verkocht word om meer geld te innen
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
PS3 inpakken en terug naar de winkel...
"Sorry, gamen is toch niks voor mij...."
schijnt tof te zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 14:46 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik hoor heel weinig over Crash Commando. Weten julie wel hoe tof dat spel is?
Oke ja ik vind skate er erg vet uit zienquote:Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef RedemptioN het volgende:
als je van snowboarden houdt ja, als je van SSX: Tricky houdt, dan wat minder, het is meer Skate op een snowboard
, check de video review op gametrailers bv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |