quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest lachen
Ow, das wel nicequote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:35 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dus wel ingame.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:38 schreef Remake het volgende:
[..]
Ow, das wel niceziet er alleen niet ingame uit.
Volgende week!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:44 schreef Remake het volgende:
Mooi, komt ie nog voor killzone 2 uit? Als ie daarna uitkomt heeft ie pech.
Hij is nog een nog ergere sony pijpslet dan dat jij bentquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Pax ga je skate2 op de xbox of ps3 halen?
zeker weer op die kutxbox net zoals wes altijdstelletje haters
ps3quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Pax ga je skate2 op de xbox of ps3 halen?
zeker weer op die kutxbox net zoals wes altijdstelletje haters
Wij hebben gewoon nog nooit samen online gespeeldquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ps3
had hem ook al binnen moeten hebben ware het niet dat bol.com mij een wii spel heeft gestuurd + factuur voor dat spel.
(is cadeautje anders import, moet snel hebben enzo)
Bol had een technische storing in het systeem dus ze konden me niet eens helpen
Oud.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:35 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jij speelt heel veel fps, ik niet ehctquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:49 schreef merino het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon nog nooit samen online gespeeld
terwijl jij de enige persoon was die ik oorspronkelijk kende met een ps3
en nu weer niet want ik ga Skate 2 niet halen
ja klopt opzich wel. En daarnaast wel adventure/rpg's die natuurlijk ook niet te multiplayen zijn. En kwa sport alleen heeel af en toe potje fifa09quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
jij speelt heel veel fps, ik niet ehct
Yakuzaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:17 schreef Wessiej het volgende:
Wat is Yakuzu eigenlijk voor spel?
Ik heb nu het idee dat het een soort Shenmue is.
Volgens mij is BFBC fucked up want ik ervaar hetzelfde. Bij Warhawk of RFOM2 heb ik nergens last van. Ik heb bij BFBC ook zoveel alst van Lag dat het niet speelbaar is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Platina het volgende:
of ziggo is fucked up of battlefield bad company,
3x liep me ps3 vast gisteren, 3x!!!
Die van mij blijft gewoon Piano Black, zo istie het mooist.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:43 schreef Mrakz0r het volgende:
Wrom niet?? Dit is toch best tof?
[ afbeelding ]
D'r zijn ook genoeg andere skins en je kunt ze zelf ook maken.
Dat spel kan je vergeten helaaschquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:10 schreef Mrakz0r het volgende:
Vraagje:
Een maat van me heeft het account van z'n PS3 gewist waar hij een game via PSN mee had gedownload (Mortal Kombat 2 ). Nu kan hij het spel niet meer opstarten en krijgt hij iets van 'protection error' in beeld.
Hebben julie wel eens iets via andermans account gedownload en daarna dit account verwijderd? Deed dat spel het dan nog?
Sega zorgt wel voor Empire:Total warquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus...ik pijp iemand voor een Westerse release van deze game.
Kom op Sega! We krijgen ook alle bagger Sonic-games!
quote:Gamepro Killzone 2 Review
Yep. 5/5.
Pros: Fantastic single-player campaign; even better multiplayer; amazing graphics
Cons: Frame rate issues when loading new areas; ugly menus; weapon aiming system can be frustrating
The review itself isn't very interesting, but I'll post a few interesting quotes...
"A PS3 shooter good enough to turn Master Chief green with envy."
"...already reeks of shooter of the year."
"...face-meltingly intense campaign and robust multiplayer..."
"...lives up to the hype and is a must-play FPS for fans."
Oh and they gave it game of the month against SFIV(5/5) FEAR 2(4/5), Skate 2(4/5) and various others.
I still have my doubts, but it's sounding good so far.
Russische maffiaquote:Op zondag 25 januari 2009 00:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl 339 euro incl. spel!
[ afbeelding ]
Hoe doen ze het tochquote:Op zondag 25 januari 2009 00:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl 339 euro incl. spel!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:03 schreef mini-lellan het volgende:
Heb net PS3 Killzone 2 pack besteld.Heb nu een HDTV dus dat word blu rayen
Welkom bij de Club!quote:Op zondag 25 januari 2009 13:04 schreef Kanariegeel het volgende:
[ afbeelding ]
345 euro! Net besteld, hopelijk voor het weekend binnen
stel je ps3 voor de gein is in op 720p en check of dat dan nog steeds zo is?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:56 schreef Gkhn het volgende:
Ik heb bij o.a. GRiD en Bad Company (DEMO) erg last van kartelrandjes.
BC kan me niet zoveel boeien, maar bij GRiD is het best wel irritant. Bij de hoofdmenu bijvoorbeeld valt het veel op.
Tijdens de races valt het wel mee. Kan ik dit verhelpen?
Ik heb een Sony Bravia W4500 verbonden met HDMI dus aan mijn tv kan het niet liggen denk ik.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |