Dat vond ik dus ookquote:
En ook dat vond ik dus ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar...
Wat zijn we weer creatief bezig.
Fuuuckquote:
Je kan het ook zelf maken, dmv stickers, dit is toch ook niet slecht:quote:
Ben nu al weer toe aan nieuwe beelden.quote:Voertuigen keren terug in Uncharted 2: Among Thieves
Nieuws | 20 januari 2009 - Naughty Dog game director Bruce Straley heeft bevestigd dat voertuigen ook aanwezig zullen zijn in Uncharted 2: Among Thieves. "Interactie met voertuigen is een gameplay mechaniek die zeker een verschijning maakt in Uncharted 2," zo liet Straley weten.
De originele game bevatte voertuigen als jet ski's en jeeps. Het is nog niet bekend welke voertuigen hun opwachting gaan maken in Uncharted 2, welke dit najaar exclusief voor de PlayStation 3 verschijnt.
unchartedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben nu al weer toe aan nieuwe beelden.
Ik heb het gedaan, deed er 2 volle dagen over, en heb het er binnen 1 dag weer af gegooid.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:25 schreef capital_P het volgende:
Heeft iemand hier linux geinstalleerd op z'n ps3? Wat kan je er mee?
Kan je met linux bijvoorbeeld mkv's afspelen of een ntsc-harde schijf aansluiten?(waarschijnlijk zeg ik et verkeerd, ik bedoel iig niet-fat32.)
wat heb ik er voor nodig?(toetsenbord, muis?)
Ze bewegen niet!quote:
Serieus ja, wat wil je met die hype, en als je het beter kan, doe dat de volgende keer dan..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef Blackninjadude het volgende:
Seriously? Alweer in de spotlight?
Je kunt er toch een random game in gooien? Ik bedoel WKC, FF XIII, inFamous noem het maar op.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Serieus ja, wat wil je met die hype, en als je het beter kan, doe dat de volgende keer dan..
Ja 2 topics geledenquote:En btw, alleen 2 topics geleden stond hij ook in de spotlight, dus wat is het probleem...
whinequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Je kunt er toch een random game in gooien? Ik bedoel WKC, FF XIII, inFamous noem het maar op.
[..]
Ja 2 topics geledenZelfs LBP werd niet na 2 topics weer in de spotlight gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
dag meneer Rock-Shockerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:01 schreef Rock-shocker het volgende:
Goedenavond.
Ik heb twee weken terug de versie met 1 gitaar voor 50 euro gekocht ... weet iemand waar ik een gitaar voor 16 euro kan vinden?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:07 schreef robbolo het volgende:
[ afbeelding ]
Stond al in de pricewatch, maar kan hier ook wel.
Hai, Paxliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Iemand had het ergens over LBP![]()
Schijnt niet zoveel uit te maken, maar lijken meer op speelgoed. Ook is er meer geluid als je een knop indrukt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:59 schreef Mindstate het volgende:
wow, 60 euro met 2 gitaren.
hoe zijn die gitaren in vergelijking met de rock band gitaren, beter/slechter?
tvp en deze morgen kopen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:07 schreef robbolo het volgende:
[ afbeelding ]
Stond al in de pricewatch, maar kan hier ook wel.
Spoiler!quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:21 schreef KoosyNL het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik net ingame gezienIk schrok me de tieves
tvp
awesomesauce explosions.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:21 schreef KoosyNL het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik net ingame gezienIk schrok me de tieves
tvp
Ik heb R2 gewonnen maar die heeft mijn ps3 nog nooit gezien. Misschien een keer tijd dan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:30 schreef Mrakz0r het volgende:
ToF!!!!!! Met de nieuwe firmware update kun je als guest account inloggen én online gaan.
Dit in combinatie met de nieuwe resistance 2 patch die eraan zit te komen zou het misschien nog mogelijk zijn om EINDELIJK!!!!! te co-oppen met z'n tweeen waar de stats van guest ook worden bewaard.
Zou het? Heb ik dan eindelijk een reden om R2 weer in de PS3 te stoppen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |