Dat vond ik dus ookquote:
En ook dat vond ik dus ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar...
Wat zijn we weer creatief bezig.
Fuuuckquote:
Je kan het ook zelf maken, dmv stickers, dit is toch ook niet slecht:quote:
Ben nu al weer toe aan nieuwe beelden.quote:Voertuigen keren terug in Uncharted 2: Among Thieves
Nieuws | 20 januari 2009 - Naughty Dog game director Bruce Straley heeft bevestigd dat voertuigen ook aanwezig zullen zijn in Uncharted 2: Among Thieves. "Interactie met voertuigen is een gameplay mechaniek die zeker een verschijning maakt in Uncharted 2," zo liet Straley weten.
De originele game bevatte voertuigen als jet ski's en jeeps. Het is nog niet bekend welke voertuigen hun opwachting gaan maken in Uncharted 2, welke dit najaar exclusief voor de PlayStation 3 verschijnt.
unchartedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben nu al weer toe aan nieuwe beelden.
Ik heb het gedaan, deed er 2 volle dagen over, en heb het er binnen 1 dag weer af gegooid.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:25 schreef capital_P het volgende:
Heeft iemand hier linux geinstalleerd op z'n ps3? Wat kan je er mee?
Kan je met linux bijvoorbeeld mkv's afspelen of een ntsc-harde schijf aansluiten?(waarschijnlijk zeg ik et verkeerd, ik bedoel iig niet-fat32.)
wat heb ik er voor nodig?(toetsenbord, muis?)
Ze bewegen niet!quote:
Serieus ja, wat wil je met die hype, en als je het beter kan, doe dat de volgende keer dan..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef Blackninjadude het volgende:
Seriously? Alweer in de spotlight?
Je kunt er toch een random game in gooien? Ik bedoel WKC, FF XIII, inFamous noem het maar op.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Serieus ja, wat wil je met die hype, en als je het beter kan, doe dat de volgende keer dan..
Ja 2 topics geledenquote:En btw, alleen 2 topics geleden stond hij ook in de spotlight, dus wat is het probleem...
whinequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Je kunt er toch een random game in gooien? Ik bedoel WKC, FF XIII, inFamous noem het maar op.
[..]
Ja 2 topics geledenZelfs LBP werd niet na 2 topics weer in de spotlight gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
dag meneer Rock-Shockerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:01 schreef Rock-shocker het volgende:
Goedenavond.
Ik heb twee weken terug de versie met 1 gitaar voor 50 euro gekocht ... weet iemand waar ik een gitaar voor 16 euro kan vinden?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:07 schreef robbolo het volgende:
[ afbeelding ]
Stond al in de pricewatch, maar kan hier ook wel.
Hai, Paxliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Iemand had het ergens over LBP![]()
Schijnt niet zoveel uit te maken, maar lijken meer op speelgoed. Ook is er meer geluid als je een knop indrukt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:59 schreef Mindstate het volgende:
wow, 60 euro met 2 gitaren.
hoe zijn die gitaren in vergelijking met de rock band gitaren, beter/slechter?
tvp en deze morgen kopen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:07 schreef robbolo het volgende:
[ afbeelding ]
Stond al in de pricewatch, maar kan hier ook wel.
Spoiler!quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:21 schreef KoosyNL het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik net ingame gezienIk schrok me de tieves
tvp
awesomesauce explosions.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:21 schreef KoosyNL het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik net ingame gezienIk schrok me de tieves
tvp
Ik heb R2 gewonnen maar die heeft mijn ps3 nog nooit gezien. Misschien een keer tijd dan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:30 schreef Mrakz0r het volgende:
ToF!!!!!! Met de nieuwe firmware update kun je als guest account inloggen én online gaan.
Dit in combinatie met de nieuwe resistance 2 patch die eraan zit te komen zou het misschien nog mogelijk zijn om EINDELIJK!!!!! te co-oppen met z'n tweeen waar de stats van guest ook worden bewaard.
Zou het? Heb ik dan eindelijk een reden om R2 weer in de PS3 te stoppen??
Moet zeggen dat de singleplayer campaign errug dik is hoor!quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb R2 gewonnen maar die heeft mijn ps3 nog nooit gezien. Misschien een keer tijd dan.
Deze laten liggen en gewoon Rock Band 2 kopen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:19 schreef robbolo het volgende:
[..]
Schijnt niet zoveel uit te maken, maar lijken meer op speelgoed. Ook is er meer geluid als je een knop indrukt.
Kan iemand mij uitleggen waarom ik deze zou moeten kopen in plaats van rockband 2? Afgezien van de prijs.
Kan je t me ook uitleggen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Deze laten liggen en gewoon Rock Band 2 kopen.
ik heb iig rock band 2 en de game zelf vindi k beter dan GH; m'n rock band gitaar is alleen een beetje naar de tyfusquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:19 schreef robbolo het volgende:
[..]
Schijnt niet zoveel uit te maken, maar lijken meer op speelgoed. Ook is er meer geluid als je een knop indrukt.
Kan iemand mij uitleggen waarom ik deze zou moeten kopen in plaats van rockband 2? Afgezien van de prijs.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Deze laten liggen en gewoon Rock Band 2 kopen.
Betere gameplay, toffere nummers, meer DLC, betere character-editor, Rock Band > all.quote:
Zijn er andere games dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef Blackninjadude het volgende:
Seriously? Alweer in de spotlight?
Gewoon niet doen okay?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:39 schreef Mrakz0r het volgende:
Iemand ervaring met 't plakken van skins op hun PS3?
Komen Jak & Daxter eigenlijk nog naar de PS3?quote:
nope, en ik zou niet weten waarom je het zou willen. Eén keer geprobeerd met m'n PS1, en dat stond best toffig. Tot de sticker na 2 weken los begon te laten en lelijk werd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:39 schreef Mrakz0r het volgende:
Iemand ervaring met 't plakken van skins op hun PS3?
Ja precies.. dat moet niet gebeuren dus... geen aanrader lijkt me.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nope, en ik zou niet weten waarom je het zou willen. Eén keer geprobeerd met m'n PS1, en dat stond best toffig. Tot de sticker na 2 weken los begon te laten en lelijk werd.
Dan krijg je toch ook allemaal van die lijmresten op je mooie consolequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:46 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ja precies.. dat moet niet gebeuren dus... geen aanrader lijkt me.
Mja, weet niet wat dit ooit gaat worden...quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon niet doen okay?
[..]
Komen Jak & Daxter eigenlijk nog naar de PS3?
Ik vind het echt AF-GRIJ-SE-LIJKquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef Mrakz0r het volgende:
Lijkt me toch dat je die er zo afkrijgt?
[ afbeelding ]
Wel dik hoor!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het echt AF-GRIJ-SE-LIJK
Tja, als ik 't zou doen dan zou ik voor een eigen custom-made creation gaan. Sowieso minder druk, dus een simpel logo in het midden zoals die FF7ac LE.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het echt AF-GRIJ-SE-LIJK
blijf je zitten met je lijmresten als je skin los gaat laten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:13 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Tja, als ik 't zou doen dan zou ik voor een eigen custom-made creation gaan. Sowieso minder druk, dus een simpel logo in het midden zoals die FF7ac LE.
Staat ie bij jou zo in het zicht dan? Ik heb m in een meubel staan, en zie er bijna niks van. En ik zou t trouwens sowieso niet doen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:13 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Tja, als ik 't zou doen dan zou ik voor een eigen custom-made creation gaan. Sowieso minder druk, dus een simpel logo in het midden zoals die FF7ac LE.
die dingen zijn toch allemaal lijm-loos?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
blijf je zitten met je lijmresten als je skin los gaat laten.
Daar twijfel ik geen moment aan. En ik verlang er ook wel erg naar moet ik zeggen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komen Jak & Daxter eigenlijk nog naar de PS3?
Je bent me net voor... wel toffe trailer weer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:15 schreef Cyberia18 het volgende:
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena PC Games Trailer - Desperation Trailer
Must havequote:Op woensdag 21 januari 2009 16:15 schreef Cyberia18 het volgende:
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena PC Games Trailer - Desperation Trailer
probeer die eens op veteranquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:00 schreef Agiath het volgende:
tvp
eindelijk maar eens begonnen aan SP van COD:WAW.
Best al pittig op hard, die ene missie waarbij je die sniper moet uitschakelen op het begin, ben wel 30x dood gegaan
Ik zit bijna elke missie wel 2,5 uur vastquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
probeer die eens op veteran![]()
2,5 uur vast gezeten
mjah maar dan heb je het dus ook idd over Cod...gaat helemaal nergens om, kogels koppen is dat meer ^^quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
probeer die eens op veteran![]()
2,5 uur vast gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |