Ik vind het echt AF-GRIJ-SE-LIJKquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef Mrakz0r het volgende:
Lijkt me toch dat je die er zo afkrijgt?
[ afbeelding ]
Wel dik hoor!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het echt AF-GRIJ-SE-LIJK
Tja, als ik 't zou doen dan zou ik voor een eigen custom-made creation gaan. Sowieso minder druk, dus een simpel logo in het midden zoals die FF7ac LE.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het echt AF-GRIJ-SE-LIJK
blijf je zitten met je lijmresten als je skin los gaat laten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:13 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Tja, als ik 't zou doen dan zou ik voor een eigen custom-made creation gaan. Sowieso minder druk, dus een simpel logo in het midden zoals die FF7ac LE.
Staat ie bij jou zo in het zicht dan? Ik heb m in een meubel staan, en zie er bijna niks van. En ik zou t trouwens sowieso niet doen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:13 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Tja, als ik 't zou doen dan zou ik voor een eigen custom-made creation gaan. Sowieso minder druk, dus een simpel logo in het midden zoals die FF7ac LE.
die dingen zijn toch allemaal lijm-loos?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
blijf je zitten met je lijmresten als je skin los gaat laten.
Daar twijfel ik geen moment aan. En ik verlang er ook wel erg naar moet ik zeggen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komen Jak & Daxter eigenlijk nog naar de PS3?
Je bent me net voor... wel toffe trailer weer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:15 schreef Cyberia18 het volgende:
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena PC Games Trailer - Desperation Trailer
Must havequote:Op woensdag 21 januari 2009 16:15 schreef Cyberia18 het volgende:
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena PC Games Trailer - Desperation Trailer
probeer die eens op veteranquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:00 schreef Agiath het volgende:
tvp
eindelijk maar eens begonnen aan SP van COD:WAW.
Best al pittig op hard, die ene missie waarbij je die sniper moet uitschakelen op het begin, ben wel 30x dood gegaan
Ik zit bijna elke missie wel 2,5 uur vastquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
probeer die eens op veteran![]()
2,5 uur vast gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |