Moet zeggen dat de singleplayer campaign errug dik is hoor!quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb R2 gewonnen maar die heeft mijn ps3 nog nooit gezien. Misschien een keer tijd dan.
Deze laten liggen en gewoon Rock Band 2 kopen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:19 schreef robbolo het volgende:
[..]
Schijnt niet zoveel uit te maken, maar lijken meer op speelgoed. Ook is er meer geluid als je een knop indrukt.
Kan iemand mij uitleggen waarom ik deze zou moeten kopen in plaats van rockband 2? Afgezien van de prijs.
Kan je t me ook uitleggen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Deze laten liggen en gewoon Rock Band 2 kopen.
ik heb iig rock band 2 en de game zelf vindi k beter dan GH; m'n rock band gitaar is alleen een beetje naar de tyfusquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:19 schreef robbolo het volgende:
[..]
Schijnt niet zoveel uit te maken, maar lijken meer op speelgoed. Ook is er meer geluid als je een knop indrukt.
Kan iemand mij uitleggen waarom ik deze zou moeten kopen in plaats van rockband 2? Afgezien van de prijs.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Deze laten liggen en gewoon Rock Band 2 kopen.
Betere gameplay, toffere nummers, meer DLC, betere character-editor, Rock Band > all.quote:
Zijn er andere games dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef Blackninjadude het volgende:
Seriously? Alweer in de spotlight?
Gewoon niet doen okay?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:39 schreef Mrakz0r het volgende:
Iemand ervaring met 't plakken van skins op hun PS3?
Komen Jak & Daxter eigenlijk nog naar de PS3?quote:
nope, en ik zou niet weten waarom je het zou willen. Eén keer geprobeerd met m'n PS1, en dat stond best toffig. Tot de sticker na 2 weken los begon te laten en lelijk werd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:39 schreef Mrakz0r het volgende:
Iemand ervaring met 't plakken van skins op hun PS3?
Ja precies.. dat moet niet gebeuren dus... geen aanrader lijkt me.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nope, en ik zou niet weten waarom je het zou willen. Eén keer geprobeerd met m'n PS1, en dat stond best toffig. Tot de sticker na 2 weken los begon te laten en lelijk werd.
Dan krijg je toch ook allemaal van die lijmresten op je mooie consolequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:46 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ja precies.. dat moet niet gebeuren dus... geen aanrader lijkt me.
Mja, weet niet wat dit ooit gaat worden...quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon niet doen okay?
[..]
Komen Jak & Daxter eigenlijk nog naar de PS3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |