rond de 15/20 euro in de winkel, heb je ook meteen een redelijke kabel qua afwerking/kwaliteit van de kabel. (dus nee niet in het signaal, die is altijd hetzelfdequote:Op zondag 25 januari 2009 17:11 schreef Mindstate het volgende:
Nee, moet je erbij kopen.
Kun je voor een euro of 5/6 wel halen
kut ram vergetenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Hey Fruit, heb je nog een MGS4 guide gehaalt?
ik heb die van deal extreme, die heeft een goeiequote:Op zondag 25 januari 2009 17:14 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
rond de 15/20 euro in de winkel, heb je ook meteen een redelijke kabel qua afwerking/kwaliteit van de kabel. (dus nee niet in het signaal, die is altijd hetzelfde)
hoe dit bij die van 5/6 zit (over internet) weet ik niet.
Nop. Maar die heb je voor een eurootje of 15 wel.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef mini-lellan het volgende:
zit er trouwens een HDMI kabel bij de Ps3?
hdmi kabels van 100 euro zijn sowieso overrated. Er zit weinig verschil in de kwaliteit van de kabels wat dat betreft.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Nop. Maar die heb je voor een eurootje of 15 wel.
Ik las laatst in een topic dat iemand 500 euro (quote:Op zondag 25 januari 2009 17:58 schreef Paxlie het volgende:
hdmi kabels van 100 euro zijn sowieso overrated. Er zit weinig verschil in de kwaliteit van de kabels wat dat betreft.
Ik heb em hoger ingesteld. Kwam er in de Endwar demo achter dat die instelling ook voor games geldtquote:Op zondag 25 januari 2009 17:45 schreef Mrakz0r het volgende:
Sony headset werkt uitstekend![]()
Wat een lol toen ik opeens mijn voice lager ging instellen. Maat van me zag werkelijk Kratos op het scherm met zijn stem lullen
FRS Leusden en 2 gameshops in amersfoort hebben hem nog.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Verdomme heel het weekend afgestruind en nergens een Fallout Guide kunnen vinden
hdmi kabels langer dan 5meter maakt het wel uit qua kwaliteit, zijn het alsnog 1tjes en 0tjes die doorgegeven worden maar tochquote:Op zondag 25 januari 2009 17:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik las laatst in een topic dat iemand 500 euro (![]()
![]()
) had betaald voor, weliswaar, 10 meter kabel
.
het is geen utp kabel en dan nog is 5 meter echt enorm kort.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:41 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
hdmi kabels langer dan 5meter maakt het wel uit qua kwaliteit, zijn het alsnog 1tjes en 0tjes die doorgegeven worden maar toch, kabel van 500 euro is gewoon ziek natuurlijk
En woon je in de outbacks van Australie?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:34 schreef bukake het volgende:
5 meter kort?
Staat je ps3 bij de buren ofzo.
true 5 meter is kort, ik heb mn ps3 op zolder staan en mijn game room in de kelderquote:Op zondag 25 januari 2009 19:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het is geen utp kabel en dan nog is 5 meter echt enorm kort.
danquote:
Ja, is wel een aardige game. Vrij simpel in opzet, pure TD. Groot verschil met Pixeljunk Monsters is dat je geen poppetje hebt om alles mee te bouwen / upgraden.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:37 schreef Fallen het volgende:
SSHD (Super Stardust HD) is inderdaad wel de aanrader, anderen zullen misschien ook Pixel Junk Monsters noemen, zelf vind ik er niet zo veel aan.
Over tower-defense games gesproken, iemand ervaring met Savage Moon?
Nee, de deuntjes van Tetris komen niet na 2x je strot uit.....quote:Op zondag 25 januari 2009 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
dan
En nee, Tetris is tijdloos. Lumines is op een gegeven moment vervelend omdat sommige liedjes en bloksoorten irritant zijn.
Okay.... hmmz, misschien wel eens kopen. Lijkt me wel grappig.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, is wel een aardige game. Vrij simpel in opzet, pure TD. Groot verschil met Pixeljunk Monsters is dat je geen poppetje hebt om alles mee te bouwen / upgraden.
Ziet er allemaal wel grappig uit, 1st person camera voor de towers is een leuke gadget. Nadeel is dat er soms wat framedrops te spotten zijn. Normaal irriteer ik me daar niet zo aan maar bij een dergelijk simpel ogende game vond ik het wel een slechte zaak.. Desalniettemin best een prima game.
Ik moest toen die tijd nog een paar euro bij bigdennis bestellen:quote:Op zondag 25 januari 2009 21:17 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
true 5 meter is kort, ik heb mn ps3 op zolder staan en mijn game room in de kelder
ik heb 2 hdmi kabel, 1 van 1.8 meter en een andere van 2.5, veuls te lang!
Als de liedjes niet zo denderend vind kan je t uitzetten, en die verschillende, en soms irritante, blokken houden juist variatie erin. En als t minder duidelijk is te zien moet je t vaker spelen, heb je t vanzelf doorquote:Op zondag 25 januari 2009 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
dan
En nee, Tetris is tijdloos. Lumines is op een gegeven moment vervelend omdat sommige liedjes en bloksoorten irritant zijn.
Ik zie 't.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je zit verkeerd![]()
Goedemorgen! 26 januari, weer een maandag.
Ik denk dat zeker 60% uit dit topic alles laat overvliegen uit elk land. Ik bijvoorbeeld wel, cyberia noemt mij al de importhoerquote:Op maandag 26 januari 2009 10:37 schreef Nebo het volgende:
Vraagske, heeft iemand hier ervaring met het importeren van games? In verband met de lage pond wil ik wat leuks over laten komen vanuit de UK. Op Amazon is bijvoorbeeld Fallout 3 maar 20 pond, maar ik word niet veel wijzer van de site over het laten overkomen naar Nederland.
Niet altijd. Hangt ervan af hoe ze het verzenden. Ik had 1 bestelling waarbij een aantal onderdelen via TNT werden verzonden en 1 item via de reguliere post ging. Dit ene item deed er 2 weken over en de rest ongeveer 2 dagen.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik denk dat zeker 60% uit dit topic alles laat overvliegen uit elk land. Ik bijvoorbeeld wel, cyberia noemt mij al de importhoer
Maar Amazon.co.uk qua importeren is awesome, gewoon een account aanmaken met nederland als land, en binnen 2 dagen in huis
Tja, 't is maar hoe je er tegenaan kijkt. Binnen Nederland betaal je vaak al wat verzendkosten.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:45 schreef motherflocker het volgende:
Mijn artikel was 28 pond, ik moest uiteindelijk incl alles 34 betalen... Toch nog best duur voor enkel wat te verzenden lijkt me.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:01 schreef Platina het volgende:
heb SSHD gedownload en gekocht maar snap niet wat er zo speciaal aan is
standaard ruimteschietspel dat ook nog eens in delen verkocht word om meer geld te innen
spel is al een tijd uit, zijn allemaal extra toevoegingen...quote:Op maandag 26 januari 2009 14:01 schreef Platina het volgende:
heb SSHD gedownload en gekocht maar snap niet wat er zo speciaal aan is
standaard ruimteschietspel dat ook nog eens in delen verkocht word om meer geld te innen
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
PS3 inpakken en terug naar de winkel...
"Sorry, gamen is toch niks voor mij...."
schijnt tof te zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 14:46 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik hoor heel weinig over Crash Commando. Weten julie wel hoe tof dat spel is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |