Niet altijd. Hangt ervan af hoe ze het verzenden. Ik had 1 bestelling waarbij een aantal onderdelen via TNT werden verzonden en 1 item via de reguliere post ging. Dit ene item deed er 2 weken over en de rest ongeveer 2 dagen.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik denk dat zeker 60% uit dit topic alles laat overvliegen uit elk land. Ik bijvoorbeeld wel, cyberia noemt mij al de importhoer
Maar Amazon.co.uk qua importeren is awesome, gewoon een account aanmaken met nederland als land, en binnen 2 dagen in huis
Tja, 't is maar hoe je er tegenaan kijkt. Binnen Nederland betaal je vaak al wat verzendkosten.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:45 schreef motherflocker het volgende:
Mijn artikel was 28 pond, ik moest uiteindelijk incl alles 34 betalen... Toch nog best duur voor enkel wat te verzenden lijkt me.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:01 schreef Platina het volgende:
heb SSHD gedownload en gekocht maar snap niet wat er zo speciaal aan is
standaard ruimteschietspel dat ook nog eens in delen verkocht word om meer geld te innen
spel is al een tijd uit, zijn allemaal extra toevoegingen...quote:Op maandag 26 januari 2009 14:01 schreef Platina het volgende:
heb SSHD gedownload en gekocht maar snap niet wat er zo speciaal aan is
standaard ruimteschietspel dat ook nog eens in delen verkocht word om meer geld te innen
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
PS3 inpakken en terug naar de winkel...
"Sorry, gamen is toch niks voor mij...."
schijnt tof te zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 14:46 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik hoor heel weinig over Crash Commando. Weten julie wel hoe tof dat spel is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |