abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65241816
En geef hem gerust uw tip mee!

Nieuwe ronde nieuwe kansen. Met smart wacht ik tot zes uur totdat hij ge-inaugureerd wordt

Welkom, Barack. Maak er iets goed van
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 13:23:35 #2
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_65241964
Dat zal ie leuk vinden.
Carpe Libertatem
  dinsdag 20 januari 2009 @ 13:24:36 #3
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_65242007
Oh bah má !!!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 13:25:17 #4
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_65242023
Wie is Obamo nou weer dan?
I never workout
  dinsdag 20 januari 2009 @ 13:26:24 #5
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_65242063
TS: Waarom ben je voor Obama?
Lang leve mij! *O*
pi_65242099
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:26 schreef Echo99 het volgende:
TS: Waarom ben je voor Obama?
Ja, weet je niet dat het de anti-christ is
  dinsdag 20 januari 2009 @ 13:27:46 #8
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_65242110
Ik zeg gewoon Obamalamadingdong!!!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_65242254
Is het niet Obami?
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 13:31:56 #10
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_65242286
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:31 schreef Fastmatti het volgende:
Is het niet Obami?
MMmhh bami.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 13:38:32 #11
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_65242551
Obamo?
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 13:47:28 #12
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_65242893
Is het niet 'Barock'?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_65243180
Obamo
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  dinsdag 20 januari 2009 @ 13:57:05 #14
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_65243256
Obama
Ik vind hem één brok menselijkheid! Welkom nieuwe president.
pi_65243296
Obamo
pi_65244873
Ten eerste het is Obamaaaaa

En ten tweede heet ik hem ook welkom!
Het scoreverloop was niet in ons voordeel - L. van Gaal
Understatement van de eeuw
pi_65247843
Eerst waren negers niet goed genoeg om president te worden, en nu slaat het door naar de andere kant en maakt dat ie neger is meteen alles mogelijk.

Natuurlijk waait er een frisse wind door dat land en dat optimisme is ook echt noodzakelijk. Hij lijkt me bekwaam maar wonderen verrichten kan hij ook niet. Zonder wonderen is het gewoon heel lang heel hard werken om het fiasco Bush gedeeltelijk te repareren, helemaal zal niet lukken, daarvoor is het te groot.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 15:51:07 #18
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_65247949
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Eerst waren negers niet goed genoeg om president te worden, en nu slaat het door naar de andere kant en maakt dat ie neger is meteen alles mogelijk.

Natuurlijk waait er een frisse wind door dat land en dat optimisme is ook echt noodzakelijk. Hij lijkt me bekwaam maar wonderen verrichten kan hij ook niet. Zonder wonderen is het gewoon heel lang heel hard werken om het fiasco Bush gedeeltelijk te repareren, helemaal zal niet lukken, daarvoor is het te groot.
Hij gooit het land met 1 biljoen extra in de schulden.
Carpe Libertatem
pi_65249456
pi_65250227
De inauguratie wordt in ieder geval een stuk vrolijker dan die van Bush, die als een dief in de nacht naar het podium moest omdat een woedende menigte op afstand moest worden gehouden van de staatsgreeppleger.
pi_65250929
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:19 schreef EchtGaaf het volgende:
En geef hem gerust uw tip mee!

Geniet ervan.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65251046
Eén ding moet ik hem nageven, hij heeft er maandag een mooi muzikaal feestje van gemaakt.
pi_65251074
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Geniet ervan.
Ik hoop zo voor de buis te zitten. Kippevel.
pi_65251140
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:58 schreef XiChico het volgende:
Obamo
Zo'n tiepvaut trekt weer wel nieuwsgierigen naar dit topic. Weer wat geleerd
pi_65251335
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:31 schreef Fastmatti het volgende:
Is het niet Obami?
Ik krijg er zomaar zin in
pi_65251458
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:01 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik hoop zo voor de buis te zitten. Kippevel.
De tip was voor Obama... en gold voor de komende 4 tot 8 jaar.
pi_65251486
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:02 schreef EchtGaaf het volgende:

Zo'n tiepvaut trekt weer wel nieuwsgierigen naar dit topic. Weer wat geleerd
Jouw ogen zijn geopend inmiddels aangaande TT's?
pi_65251495
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

De tip was voor Obama... en gold voor de komende 4 tot 8 jaar.
Ik waande mij even Obama. Maar ik ben Al Gore ook nog niet beu hoor
pi_65251539
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jouw ogen zijn geopend inmiddels aangaande TT's?
Sssst..... Ik keek de truc van iemand af. 'k zeg lekker niet wie.
pi_65251713
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik waande mij even Obama.
Nou, het is een algemene tip natuurlijk, ook voor jou geldt: geniet ervan. Wat je ook doet.

Het is ook zo'n beetje de enige zinnige tip, want ik geloof niet dat ik hem moet vertellen wat hij voor beleid moet uitvoeren. Dan is hij de verkeerde man op de verkeerde plaats.
pi_65251732
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:12 schreef EchtGaaf het volgende:

Sssst..... Ik keek de truc van iemand af. 'k zeg lekker niet wie.
Volgens mij is dat een enorm intelligente kerel. Kan niet anders met zo'n geweldige truuk.
pi_65251853
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou, het is een algemene tip natuurlijk, ook voor jou geldt: geniet ervan. Wat je ook doet.
Zeker, het is erg belangrijk dat je geniet van datgene wat je doet. Een voorwaarde om te slagen wmb.
quote:
Het is ook zo'n beetje de enige zinnige tip, want ik geloof niet dat ik hem moet vertellen wat hij voor beleid moet uitvoeren. Dan is hij de verkeerde man op de verkeerde plaats.
Daar ben ik het hartgrondig mee eens.
pi_65251949
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:

Een voorwaarde om te slagen wmb.
Belangrijker nog: een voorwaarde om gelukkig te worden. Je kan beter mislukken en gelukkig zijn dan slagen en ongelukkig zijn. Hoewel de eerste combinatie vaak lastig is...
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:44:14 #35
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65252671
Barry.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65253510
Ik zal wel weer de enige zijn die de kriebels krijgt, maar ik ben allergisch voor zijn MLK-achtige toespraken. Obama is geen MLK, en zal het nooit worden. Sympathieke kerel, daar niet van, maar iets meer respect voor het verleden zou op zijn plaats zijn.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_65253958
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:47 schreef Verbal het volgende:
Is het niet 'Barock'?

V.
Dat is een café in mijn dorp
pi_65253994
quote:

Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 20 januari 2009 @ 18:17:02 #39
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_65254040
natuurlijk, haal de slavernij er maar ff bij hoor hussein obama.
lekker begin.
From feudal serf to spender.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 18:17:28 #40
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_65254057
Hoera! Alles in de wereld is nu ineens super en OK!

I, for one, welcome our new African-American overlord.
pi_65254475
Dat je de mooie woorden waar kunt maken.

En dat moet ik nog zien eerlijk gezegd in deze tijden van haat.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65254930
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:30 schreef venomsnake het volgende:
Dat je de mooie woorden waar kunt maken.

En dat moet ik nog zien eerlijk gezegd in deze tijden van haat.
Redacted
pi_65254988
yes...we...can...
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_65255956
Ik vind Obama geweldig (met reden, niet omdat de NOS me vertelt dat Obama geweldig is), maar ik erger me ergens groen en geel aan al die Nederlandse journalisten en 'prominenten' die Obama gebruiken om zichzelf te profileren.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_65256244
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:08 schreef cultheld het volgende:
Ik vind Obama geweldig (met reden, niet omdat de NOS me vertelt dat Obama geweldig is), maar ik erger me ergens groen en geel aan al die Nederlandse journalisten en 'prominenten' die Obama gebruiken om zichzelf te profileren.
Dat vond ik vooral met de verkiezingen irritant, op twee publieke netten een uitzending daarover zodat het hele omroepwereldje ook even mag zeggen hoe goed ze Obama vinden. Zelfs Sophie Hilbrand moest uitgebreid over Obama vertellen. Leuke meid hoor, maar hooguit bij Clinton zou haar mening interessant zijn.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 19:40:59 #46
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65257100
quote:
Dat wel inderdaad, net of hun mening over Obama er iets toe doet. Onze ook niet maar wij doen ook niet alsof het zo is. Gister ook zo dom bij Pauw en Witteman al die politici met hun adviezen aan Obama... ja daar zal hij vast naar zitten te kijken.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_65257243
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:16 schreef Weltschmerz het volgende:

Zelfs Sophie Hilbrand moest uitgebreid over Obama vertellen. Leuke meid hoor, maar hooguit bij Clinton zou haar mening interessant zijn.
Give that girl a sigar...
  dinsdag 20 januari 2009 @ 19:56:25 #48
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_65257718
Hier de hele speech

Barack Obama has been sworn in as the 44th US president. Here is his inauguration speech in full.

My fellow citizens:

I stand here today humbled by the task before us, grateful for the trust you have bestowed, mindful of the sacrifices borne by our ancestors. I thank President Bush for his service to our nation, as well as the generosity and co-operation he has shown throughout this transition.

Forty-four Americans have now taken the presidential oath. The words have been spoken during rising tides of prosperity and the still waters of peace. Yet, every so often the oath is taken amidst gathering clouds and raging storms. At these moments, America has carried on not simply because of the skill or vision of those in high office, but because we, the people, have remained faithful to the ideals of our forbearers, and true to our founding documents.

So it has been. So it must be with this generation of Americans.

Serious challenges

That we are in the midst of crisis is now well understood. Our nation is at war, against a far-reaching network of violence and hatred. Our economy is badly weakened, a consequence of greed and irresponsibility on the part of some, but also our collective failure to make hard choices and prepare the nation for a new age. Homes have been lost; jobs shed; businesses shuttered. Our health care is too costly; our schools fail too many; and each day brings further evidence that the ways we use energy strengthen our adversaries and threaten our planet.

These are the indicators of crisis, subject to data and statistics. Less measurable but no less profound is a sapping of confidence across our land - a nagging fear that America's decline is inevitable, and that the next generation must lower its sights.

Today I say to you that the challenges we face are real. They are serious and they are many. They will not be met easily or in a short span of time. But know this, America - they will be met.

On this day, we gather because we have chosen hope over fear, unity of purpose over conflict and discord.

On this day, we come to proclaim an end to the petty grievances and false promises, the recriminations and worn out dogmas, that for far too long have strangled our politics.

Nation of 'risk-takers'

We remain a young nation, but in the words of scripture, the time has come to set aside childish things. The time has come to reaffirm our enduring spirit; to choose our better history; to carry forward that precious gift, that noble idea, passed on from generation to generation: the God-given promise that all are equal, all are free, and all deserve a chance to pursue their full measure of happiness.

In reaffirming the greatness of our nation, we understand that greatness is never a given. It must be earned. Our journey has never been one of short-cuts or settling for less. It has not been the path for the faint-hearted - for those who prefer leisure over work, or seek only the pleasures of riches and fame. Rather, it has been the risk-takers, the doers, the makers of things - some celebrated but more often men and women obscure in their labour, who have carried us up the long, rugged path towards prosperity and freedom.

For us, they packed up their few worldly possessions and travelled across oceans in search of a new life.

For us, they toiled in sweatshops and settled the West; endured the lash of the whip and ploughed the hard earth.

For us, they fought and died, in places like Concord and Gettysburg; Normandy and Khe Sahn.

'Remaking America'

Time and again these men and women struggled and sacrificed and worked till their hands were raw so that we might live a better life. They saw America as bigger than the sum of our individual ambitions; greater than all the differences of birth or wealth or faction.

This is the journey we continue today. We remain the most prosperous, powerful nation on earth. Our workers are no less productive than when this crisis began. Our minds are no less inventive, our goods and services no less needed than they were last week or last month or last year. Our capacity remains undiminished. But our time of standing pat, of protecting narrow interests and putting off unpleasant decisions - that time has surely passed. Starting today, we must pick ourselves up, dust ourselves off, and begin again the work of remaking America.

For everywhere we look, there is work to be done. The state of the economy calls for action, bold and swift, and we will act - not only to create new jobs, but to lay a new foundation for growth. We will build the roads and bridges, the electric grids and digital lines that feed our commerce and bind us together. We will restore science to its rightful place, and wield technology's wonders to raise health care's quality and lower its cost. We will harness the sun and the winds and the soil to fuel our cars and run our factories. And we will transform our schools and colleges and universities to meet the demands of a new age. All this we can do. All this we will do.

Restoring trust

Now, there are some who question the scale of our ambitions - who suggest that our system cannot tolerate too many big plans. Their memories are short. For they have forgotten what this country has already done; what free men and women can achieve when imagination is joined to common purpose, and necessity to courage.

What the cynics fail to understand is that the ground has shifted beneath them - that the stale political arguments that have consumed us for so long no longer apply. The question we ask today is not whether our government is too big or too small, but whether it works - whether it helps families find jobs at a decent wage, care they can afford, a retirement that is dignified. Where the answer is yes, we intend to move forward. Where the answer is no, programs will end. And those of us who manage the public's dollars will be held to account - to spend wisely, reform bad habits, and do our business in the light of day - because only then can we restore the vital trust between a people and their government.

Nor is the question before us whether the market is a force for good or ill. Its power to generate wealth and expand freedom is unmatched, but this crisis has reminded us that without a watchful eye, the market can spin out of control - that a nation cannot prosper long when it favours only the prosperous. The success of our economy has always depended not just on the size of our gross domestic product, but on the reach of our prosperity; on the ability to extend opportunity to every willing heart - not out of charity, but because it is the surest route to our common good.

'Ready to lead'

As for our common defence, we reject as false the choice between our safety and our ideals. Our founding fathers, faced with perils we can scarcely imagine, drafted a charter to assure the rule of law and the rights of man, a charter expanded by the blood of generations. Those ideals still light the world, and we will not give them up for expedience's sake. And so to all other peoples and governments who are watching today, from the grandest capitals to the small village where my father was born: know that America is a friend of each nation and every man, woman, and child who seeks a future of peace and dignity, and we are ready to lead once more.

Recall that earlier generations faced down fascism and communism not just with missiles and tanks, but with the sturdy alliances and enduring convictions. They understood that our power alone cannot protect us, nor does it entitle us to do as we please. Instead, they knew that our power grows through its prudent use; our security emanates from the justness of our cause, the force of our example, the tempering qualities of humility and restraint.

We are the keepers of this legacy. Guided by these principles once more, we can meet those new threats that demand even greater effort - even greater cooperation and understanding between nations. We will begin to responsibly leave Iraq to its people, and forge a hard-earned peace in Afghanistan. With old friends and former foes, we will work tirelessly to lessen the nuclear threat, and roll back the spectre of a warming planet. We will not apologize for our way of life, nor will we waver in its defence, and for those who seek to advance their aims by inducing terror and slaughtering innocents, we say to you now that our spirit is stronger and cannot be broken; you cannot outlast us, and we will defeat you.

'Era of peace'

For we know that our patchwork heritage is a strength, not a weakness. We are a nation of Christians and Muslims, Jews and Hindus - and non-believers. We are shaped by every language and culture, drawn from every end of this earth; and because we have tasted the bitter swill of civil war and segregation, and emerged from that dark chapter stronger and more united, we cannot help but believe that the old hatreds shall someday pass; that the lines of tribe shall soon dissolve; that as the world grows smaller, our common humanity shall reveal itself; and that America must play its role in ushering in a new era of peace.

To the Muslim world, we seek a new way forward, based on mutual interest and mutual respect. To those leaders around the globe who seek to sow conflict, or blame their society's ills on the West - know that your people will judge you on what you can build, not what you destroy. To those who cling to power through corruption and deceit and the silencing of dissent, know that you are on the wrong side of history; but that we will extend a hand if you are willing to unclench your fist.

To the people of poor nations, we pledge to work alongside you to make your farms flourish and let clean waters flow; to nourish starved bodies and feed hungry minds. And to those nations like ours that enjoy relative plenty, we say we can no longer afford indifference to suffering outside our borders; nor can we consume the world's resources without regard to effect. For the world has changed, and we must change with it.

'Duties'

As we consider the road that unfolds before us, we remember with humble gratitude those brave Americans who, at this very hour, patrol far-off deserts and distant mountains. They have something to tell us, just as the fallen heroes who lie in Arlington whisper through the ages. We honour them not only because they are guardians of our liberty, but because they embody the spirit of service; a willingness to find meaning in something greater than themselves. And yet, at this moment - a moment that will define a generation - it is precisely this spirit that must inhabit us all.

For as much as government can do and must do, it is ultimately the faith and determination of the American people upon which this nation relies. It is the kindness to take in a stranger when the levees break, the selflessness of workers who would rather cut their hours than see a friend lose their job which sees us through our darkest hours. It is the firefighter's courage to storm a stairway filled with smoke, but also a parent's willingness to nurture a child, that finally decides our fate.

Our challenges may be new. The instruments with which we meet them may be new. But those values upon which our success depends - honesty and hard work, courage and fair play, tolerance and curiosity, loyalty and patriotism - these things are old. These things are true. They have been the quiet force of progress throughout our history. What is demanded then is a return to these truths. What is required of us now is a new era of responsibility - a recognition, on the part of every American, that we have duties to ourselves, our nation, and the world, duties that we do not grudgingly accept but rather seize gladly, firm in the knowledge that there is nothing so satisfying to the spirit, so defining of our character, than giving our all to a difficult task.

'Gift of freedom'

This is the price and the promise of citizenship.

This is the source of our confidence - the knowledge that God calls on us to shape an uncertain destiny.

This is the meaning of our liberty and our creed - why men and women and children of every race and every faith can join in celebration across this magnificent mall, and why a man whose father less than 60 years ago might not have been served at a local restaurant can now stand before you to take a most sacred oath.

So let us mark this day with remembrance, of who we are and how far we have travelled. In the year of America's birth, in the coldest of months, a small band of patriots huddled by dying campfires on the shores of an icy river. The capital was abandoned. The enemy was advancing. The snow was stained with blood. At a moment when the outcome of our revolution was most in doubt, the father of our nation ordered these words be read to the people:

"Let it be told to the future world...that in the depth of winter, when nothing but hope and virtue could survive...that the city and the country, alarmed at one common danger, came forth to meet [it]."

America. In the face of our common dangers, in this winter of our hardship, let us remember these timeless words. With hope and virtue, let us brave once more the icy currents, and endure what storms may come. Let it be said by our children's children that when we were tested we refused to let this journey end, that we did not turn back nor did we falter; and with eyes fixed on the horizon and God's grace upon us, we carried forth that great gift of freedom and delivered it safely to future generations.

Thank you. God bless you. And God bless the United States of America.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 20:09:02 #49
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_65258146
Gefeliciteerd en ik adviseer hem vooral levelheaded te blijven.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 20 januari 2009 @ 20:12:54 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_65258264
Zet hem op Obama!
pi_65260236
quote:
Ik erger mij vooral groen en geel aan journalisten die steevast Obamma zeggen. .
-
pi_65260327
quote:
know that your people will judge you on what you can build, not what you destroy.
Dat was toch wel de mooiste zin. .
-
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:18:54 #53
19242 yavanna
Results may vary.
pi_65261105
Op zich wel een mooie toespraak ( mag ook wel, als ze er 3 maanden aan gewerkt hebben ) en Obama kan goed spreken. Ik stoorde mij wel aan het refereren naar b.v. de burgeroorlog, slavernij, pioneers enz en ( natuurlijk ) geen woord over de misdaden die tegen de oorspronkelijke bewoners van Amerika gepleegd zijn en hoe zij geleden hebben.

Verder, dat christelijke gedoe erbij -> tenenkrommend.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:21:17 #54
19242 yavanna
Results may vary.
pi_65261205
quote:

Yeps, maar dat geeft hij zelf dan ook, elke keer weer, aan. Verwachten dat alles morgen opeens helemaal 'te gek gaaf toppie' in orde is, zou nogal onzinnig zijn. Daar gaan vele jaren overheen, als het al lukt.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_65261259
De Dow is weer onder de 8000 gezakt. Men ziet de belastingverhogingen al hangen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_65261296
NWO bitches

Wereldleider

Hij moet zichzelf nog bewijzen...
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_65269810
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef yavanna het volgende:

Daar gingen mijn haren ook enigzins van omhoog staan inderdaad.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:09:14 #59
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_65271534
Ik ben nu wel erg Obamamoe...
pi_65271791
yes you can Obami
thnx 4 Bushbush eruit te flikkeren
Klik hier of hier, hier mag ook je ook klikken.
Of je klikt snel hier en klik ook nog even hier
maar klik absoluut niet hier!
pi_65271845
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:22 schreef Lyrebird het volgende:
De Dow is weer onder de 8000 gezakt. Men ziet de belastingverhogingen al hangen.
quote:
Wall Street opent flink lager

De Amerikaanse beurzen gingen dinsdag lager van start, vooral door aanhoudende zorgen over tegenvallende bedrijfsresultaten en de zwakke gezondheid van de financiële sector. De beëdiging van Barack Obama als nieuwe president van de Verenigde Staten later op de dag kan Wall Street nog een steuntje in de rug geven.

Beleggers zijn benieuwd of Obama nieuwe plannen zal aankondigen om de Amerikaanse economie uit het slop te trekken en om de financiële sector te stabiliseren. Maandag was Wall Street gesloten voor Martin Luther King Day.

RTZ
Anders zoek je even achtergrondinfo, prutser.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_65271987
Go for it man.
En zorg dat de gewone consumenten ook wat te besteden hebben, en niet alles moeten lenen
pi_65272023
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef yavanna het volgende:

[..]

Yeps, maar dat geeft hij zelf dan ook, elke keer weer, aan. Verwachten dat alles morgen opeens helemaal 'te gek gaaf toppie' in orde is, zou nogal onzinnig zijn. Daar gaan vele jaren overheen, als het al lukt.
Zal zeker acht jaar duren voor we weer terug op clinton niveau zijn
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:13:24 #64
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_65272464
hoi barrack obama mijn nieuwe wereldleider. veel plezier de komende 4 jaar en laten we hopen dat u net zo krachtig bent in uw daden als dat u dat bent in uw woorden. om met uw woorden af te sluiten: ja we kunnen!

dank je voor het lezen van mijn stukje tekst meneer obama. hup hup hup, driewerf hoera hoera hoera. ja we kunnen!
pi_65272745

pi_65272906
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef yavanna het volgende:
Waarom? Is het zo moeilijk begrip op te brengen voor mensen die anders denken dan jij?
pi_65272948
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:32 schreef ktnxbye het volgende:
Waarom? Is het zo moeilijk begrip op te brengen voor mensen die anders denken dan jij?
Wat fanatisme en onverdraagzaamheid betreft passen niet-gelovigen soms prima in het rijtje van gelovigen.
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:53:07 #68
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_65273356
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:34 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Wat fanatisme en onverdraagzaamheid betreft passen niet-gelovigen soms prima in het rijtje van gelovigen.
Dat zijn de twijfelende 'niet-gelovigen', de echte zal het worst wezen.
zoiets als, de meest fanatieke anti-rokers zijn ex rokers...
pi_65273375
pi_65275181
lol @ pics.
BoF!
pi_65277211
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
lol @ pics.
pi_65278013
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef yavanna het volgende:
Het is een bekwame man die de Amerikanen inspireert, maar zoals al vaak opgemerkt is de halfwaarde tijd van inspiratie vrij kort. Vergeet niet dat het nog maar een jaar of 5 geleden is dat het Amerikaanse volk met hetzelfde enthousiasme achter Bush stond.

Ik vraag me dan ook af of de looptijd van steun en loyaliteit in een haastiger wereld niet veel korter is dan de tijd die staat voor het opruimen van een grandioze puinhoop. De economie heeft wel zijn tijd nodig, technologie heeft zijn tijd nodig, diplomatie heeft zijn tijd nodig en de geestelijke en fysieke wonden hebben hun tijd nodig om te helen. Die klus die voor hem ligt is immens, en hij heeft die steun nodig terwijl het me niet lijkt dat de Amerikanen ten volle beseffen dat het werk nog een stuk moeilijker wordt omdat de VS aanzienlijk minder supermacht is dan het 8 jaar geleden was.
pi_65279865
quote:
wo 21 jan 2009, 11:23 Armstrong over 'historische Obama' MELBOURNE - De inauguratie van Barack Obama als president van Amerika is natuurlijk ook niet aan Lance Armstrong voorbijgegaan. De zevenvoudig Tourwinnaar moest de inwijding van de eerste, zwarte Amerikaanse president echter wel van een afstandje volgen. "Voor onze bevolking in het bijzonder en ook voor de hele wereld is dit een historisch moment én een bijzondere mijlpaal in de geschiedenis", reageerde de 37-jarige Amerikaanse wielrenner vanuit Australië, waar hij momenteel deelneemt aan de Tour Down Under.

[ Bericht 20% gewijzigd door henkway op 21-01-2009 13:09:19 ]
pi_65285672
Ik heet de nieuwe leider van de vrije wereld van harte welkom.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_65290739
quote:

Dat gebaar dat ie maakt op die linker foto....
splains it all if you axk me.
pi_65293516
Was net weer prachtig om te zien op CNN.
Hij heeft gelijk paar dingen getekend die de overheid transparanter maken en lobbyen lastiger
わたしはヤスパーです!
pi_65294043
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:39 schreef JustJap het volgende:
Was net weer prachtig om te zien op CNN.
Hij heeft gelijk paar dingen getekend die de overheid transparanter maken en lobbyen lastiger
En de topsalarissen van de topburocraten bevroren.

Op CNN wordt wel openlijk getwijfeld of Obama in staat zal zijn deze puinhoop weer te krijgen zoals Clinton het achterliet

[ Bericht 11% gewijzigd door henkway op 21-01-2009 20:02:43 ]
pi_65294577
Niks wereldleider. Hij is president van Amerika. Niet van Nederland, Europa, of welk ander deel van de wereld dan ook. Ik ben ook blij dat Obama het is geworden, en niet McCain, maar hij is zeker weten niet MIJN leider.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 21 januari 2009 @ 20:08:35 #79
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_65294649
Welkom, ik zou ook op je gestemd hebben. Wel met de handjes van 2a afblijven!
pi_65295848
Zijn midden-oosten en "policing the world" politiek zal alles zeggen voor mij over obama.. Es kijken wat deze gast gaat doen... Is hij echt Change?
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:22:40 #81
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65296988
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:49 schreef Man-E-Faces het volgende:
Zijn midden-oosten en "policing the world" politiek zal alles zeggen voor mij over obama.. Es kijken wat deze gast gaat doen... Is hij echt Change?
Of blijkt hij small change?
Here we are now, entertain us.
pi_65297088
Of was chamge niet meer dan een politieke slogan. Bush was ook voor minder oorlogje spelen.. we know how that ended... 2 vliegtuigjes in de twin-towers, "1 in t pentagon" en "1 verderop in een weiland"

Blijf kritisch mensen, waar zijn die nuchtere hollanders als ze ook echt nuchter moeten zijn?

[ Bericht 10% gewijzigd door Man-E-Faces op 21-01-2009 22:10:40 ]
pi_65303730
http://www.politifact.com/truth-o-meter/

Een site met welke beloftes (500 stuks) Obama wel of niet gaat nakomen
pi_65322038
O-BA-MA!! Gongrats!!
Kijk deze backstage beelden van de inauguratie concert: http://www.dik.nl/c/inauguration
Echt onwijs cool om te zien hoe het er allemaal aan toe gaat voor een concert, voor nu de meest beveiligde man ter wereld
Na een paar uur al goed bezig trouwens, Guantanamo Bay processen zijn bevroren voor de komende drie maanden
Ciao Loes
Loesje
pi_65322200
De zwart-wit reklame heeft goed zijn werk gedaan als inelding voor een zwarte amerikaanse president.
Juich niet te vroeg.
pi_65324059
quote:
BREAKIN NEWS
U.S. President Barack Obama issues order to close military detention facility at Guantanamo Bay within a year.

CNN
pi_65324760
Sneller dan ik verwacht had
pi_65326073
Hele stap vooruit voor Amerika, hoop dat zo Rodney King acties eens worden aangepakt.

Nu Nederland nog een van origine surinaamse premier!
pi_65326575
Ongeveer zo snel als ik verwacht had.

Maar ik heb dan ook vrijwel altijd gelijk, dus ja, geen verrassing hier.
pi_65326837
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:41 schreef Krocky het volgende:
Hele stap vooruit voor Amerika, hoop dat zo Rodney King acties eens worden aangepakt.

iemand die de bolletjescontrole op schiphol eens kan stoppen

Sowieso een stop op koffercontrole uit Suriname, is toch eigen land niet??
pi_65326925
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:41 schreef Krocky het volgende:

Dat ga je toch niet menen man, jakkes. Stel je voor..

hahahahahahaha..

Die kleur hype gaat nu wel heel erg ver.

En ik ben zelf ook niet wit.
  donderdag 22 januari 2009 @ 19:22:45 #92
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_65327456
Barack
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Obama
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
pi_65327733
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 19:03 schreef henkway het volgende:

[..]

iemand die de bolletjescontrole op schiphol eens kan stoppen

Sowieso een stop op koffercontrole uit Suriname, is toch eigen land niet??
pi_65327742
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 19:22 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Barack
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Obama
wat ever you like
pi_65327768
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 19:06 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

hahahahahahaha..

Ik kon het toch proberen
pi_65327848
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 19:35 schreef henkway het volgende:

[..]

wat ever you like
.
  donderdag 22 januari 2009 @ 19:39:33 #97
57381 DeGroeneRidder
pi_65327857
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 19:35 schreef henkway het volgende:

[..]

wat ever you like
Wat?
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
pi_65328994
Ik had ook een Marrokkaanse premier kunnen zeggen
pi_65329686
Ok kennelijk heb ik net het topic vermoord
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:01:30 #100
57381 DeGroeneRidder
pi_65329865
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:54 schreef Krocky het volgende:
Ok kennelijk heb ik net het topic vermoord
Lol. Als de spionagediensten van de VS dit ontdekken zit je kont zo hard in Guantanamo.
pi_65329956
hehe Ja vooral mijn kont
pi_65330972
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 19:22 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Barack
SPOILER
Obama
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 januari 2009 @ 23:46:47 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65335059
Guantanamo Bay gaat dicht
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65338071
Ah mijn kont is gered
  vrijdag 23 januari 2009 @ 11:32:49 #106
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_65338518
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 19:06 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

hahahahahahaha..

Alsof je alleen racist kan zijn als je 'wit' bent...
  vrijdag 23 januari 2009 @ 11:34:35 #107
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_65338604
http://www.skeburt.nl/Discussie/587
Volgens Fox Channels "Love Doctor" doen Obama en zijn vrouw veel aan 'fisting'
zzz
pi_66191610
http://www.bnvillage.co.u(...)wa-barack-obama.html

Zulu shaman, or sanusi, Credo Mutwa, has written a poem to express histhoughts on what he sees as the true nature of Barack Obama and theagenda for Africa and the world that he represents.

An actor walks upon the floodlit stage of lifewearing a mask of an angel beneath a demon's gown.

Pretence smiles upon the crowded hall of life holding out hope as bright as it is false.

Son of a woman in whose veins flows the blood of ancient Ireland and dark Africa's plains.

You are Obama, nick-named the standing king You are Barack, oh, son born to deceive

The suffering hoards of Africa look up to you, See a black saviour where nought but a Judas strides.

An entrapper of nations, bringer of dismal war Behind the robes and the nylon wings of hope

Oh, may those who look upon you, see you as you are. May those who hope in you behold you as you be

A prince deceitful to bring down Africa's shrines

A siren who leads Africa's ships onto rocks of obliteration.

Your rule my lord will not be one of peace

Your reign my king will not be one of smiles

Even as we speak in caves both dark and dank Enraged fanatics plot your dark demise They will put around your head a bloodwet martyr's crown.

Oh black Kennedy following the one before May God forgive thee and thy fiery spouse

As you walk in silence from the stage of life Barack Obama, blessed son, Oh standing king.

Vusamazulu Mutwa
pi_66194199
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:23 schreef buachaille het volgende:
http://www.bnvillage.co.u(...)wa-barack-obama.html

[ afbeelding ]
Zulu shaman, or sanusi, Credo Mutwa, has written a poem to express histhoughts on what he sees as the true nature of Barack Obama and theagenda for Africa and the world that he represents.

An actor walks upon the floodlit stage of lifewearing a mask of an angel beneath a demon's gown.

Pretence smiles upon the crowded hall of life holding out hope as bright as it is false.

Son of a woman in whose veins flows the blood of ancient Ireland and dark Africa's plains.

You are Obama, nick-named the standing king You are Barack, oh, son born to deceive

The suffering hoards of Africa look up to you, See a black saviour where nought but a Judas strides.

An entrapper of nations, bringer of dismal war Behind the robes and the nylon wings of hope

Oh, may those who look upon you, see you as you are. May those who hope in you behold you as you be

A prince deceitful to bring down Africa's shrines

A siren who leads Africa's ships onto rocks of obliteration.

Your rule my lord will not be one of peace

Your reign my king will not be one of smiles

Even as we speak in caves both dark and dank Enraged fanatics plot your dark demise They will put around your head a bloodwet martyr's crown.

Oh black Kennedy following the one before May God forgive thee and thy fiery spouse

As you walk in silence from the stage of life Barack Obama, blessed son, Oh standing king.

Vusamazulu Mutwa
99
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_66265513
Amerika is nu een zwart land

of obama moet net zo eerlijk zijn voor de blanken, maar dat betwijfel ik
omdat de blanken ook niet echt aardig waren voor de zwarte in het verleden
pi_66271167
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:43 schreef nedenzo het volgende:
Amerika is nu een zwart land

of obama moet net zo eerlijk zijn voor de blanken, maar dat betwijfel ik
omdat de blanken ook niet echt aardig waren voor de zwarte in het verleden
WTF obama is half blank en dan nog, who cares

En dan nog, Obama heeft ook geen moeite met Durban II, het vervolg op de eerste antisemitische conferentie.

[ Bericht 14% gewijzigd door buachaille op 20-02-2009 11:58:29 ]
  vrijdag 20 februari 2009 @ 22:23:49 #113
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_66296819
quote:
Populariteit Obama verdampt

WASHINGTON - De populariteit van de Amerikaanse president Barack Obama verdampt. Nog maar 67 procent van de Amerikanen is tevreden over het beleid van het eerste zwarte staatshoofd van de Verenigde Staten.

Dat blijkt uit een vrijdag gepresenteerde opiniepeiling. Begin februari sprak nog 76 procent zijn waardering uit. Een vierde van de ondervraagden vindt dat de Democraat Obama als president niet aan de verwachtingen heeft voldaan.

Bij de ambtsaanvaarding van Obama op 20 januari waren de verwachtingen hooggespannen. Maar zijn eerste maand als president werden overschaduwd door aanhoudende economische tegenslag en partijpolitieke strubbelingen over de aanpak van de crisis.
Nu.nl
pi_66296920
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:25 schreef henkway het volgende:

[..]

Obama is de schuld van de credietcirisis
pi_66297966
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:25 schreef henkway het volgende:

[..]

Obama is de schuld van de credietcrisis,
Nee natuurlijk niet. Maar het heeft niet geholpen dat Biden en Obama paniek hebben gezaaid, zodat ze hun stimulusplan er door heen konden drukken. Een plan met heel veel socialistische speeltjes, zoals een verhoogd budget voor food stamps en verhoogde uitkeringen. Een plan ook, waarvoor we in de toekomst nog een flinke belastingverhoging voor de kiezen krijgen.
pi_66298103
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:49 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Maar het heeft niet geholpen dat Biden en Obama paniek hebben gezaaid, zodat ze hun stimulusplan er door heen konden drukken. Een plan met heel veel socialistische speeltjes, zoals een verhoogd budget voor food stamps en verhoogde uitkeringen. Een plan ook, waarvoor we in de toekomst nog een flinke belastingverhoging voor de kiezen krijgen.
Dat je hier serieus op in gaat
pi_66298234
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:23 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nu.nl
Is dit niet de snelste daler ooit. Nog geen maand bezig en nu al kelderen
pi_66298657
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:49 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

De les van de vorige depressie is dat bezuinigen op overheidsuitgaven de zaak zwaar erger maakt.
In de US is het probleem dat bedrijven zoals GM, instituten zijn geworden die verlieslijdende autobedrijven zoals SAAB gingen kopen en overeind hielden.
Naast de toch al zware lasten die GM had uit het verleden/.

Ook de US overheid die ontsnappingclausules maakten voor GM waardoor ze zware bakken konden blijven bouwen.i, terwijl de overheid een corrigerende rol heeft en niet een slaaf van het grote geld moet zijn
pi_66306097
quote:
Obama backs Bush: No rights for Bagram prisoners

WASHINGTON (AP) — The Obama administration, siding with the Bush White House, contended Friday that detainees in Afghanistan have no constitutional rights.

In a two-sentence court filing, the Justice Department said it agreed that detainees at Bagram Airfield cannot use U.S. courts to challenge their detention. The filing shocked human rights attorneys.

"The hope we all had in President Obama to lead us on a different path has not turned out as we'd hoped," said Tina Monshipour Foster, a human rights attorney representing a detainee at the Bagram Airfield. "We all expected better."
http://www.google.com/hos(...)27sqB9tc7WwD96FKURG0
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_66306936
quote:
Als die jongens die in de gevangenis GUANTANAMO hebben gezeten gaan suen, krijgen ze honderden miljoenen per persoon

[ Bericht 0% gewijzigd door henkway op 21-02-2009 23:00:23 ]
pi_66307198
quote:

[..]

Nu.nl
verdampt is een te sterk woord en andere media gebruiken dat woord niet
pi_66326003
quote:
Obama administration continues Bush White House effort to kill e-mail case

February 21, 2009
By PETE YOST, Associated Press Writer

WASHINGTON

The Obama administration, siding with former President George W. Bush, is trying to kill a lawsuit that seeks to recover what could be millions of missing White House e-mails.

Two advocacy groups suing the Executive Office of the President say that large amounts of White House e-mail documenting Bush's eight years in office may still be missing, and that the government must undertake an extensive recovery effort. They expressed disappointment that Obama's Justice Department is continuing the Bush administration's bid to get the lawsuits dismissed.
http://kdrv.com/news/national/91805
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_66327693
quote:
ja ze zijn druk geweest om de bewijzen te vernietigen, maar er zijn heel slimme mensen in de wereld
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:44:50 #125
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_66567353

!!

Schopje naar SHO is misschien op z'n plaats.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_66567699
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:28 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik heet de nieuwe leider van de vrije wereld van harte welkom.
ik ook !
pi_66576086
quote:

[..]

Nu.nl
Hij is nog geen twee maanden bezig en men is nu al in hem teleurgesteld God, wat is het volk toch manipuleerbaar en dom
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_66576613
quote:
Op zondag 1 maart 2009 11:58 schreef Seneca het volgende:

[..]

Hij is nog geen twee maanden bezig en men is nu al in hem teleurgesteld God, wat is het volk toch manipuleerbaar en dom

Zo is het. De crisis en recessie maken impopulaire maatregelen noodzakelijk. Dat moet je wel willen zien en begrijpen.
pi_66577751
quote:
Het is het zelfde volk dat ons 8 jaar Bush heeft gegeven, vergeet dat niet.
pi_66580458
quote:

[..]

Dit had je gewoon van te voren moeten weten. Obama heeft gewoon laten zien, hoe simpel de gemiddelde/zelfbenoemde/pseudo intellectueel is.

Ik vind Obama steeds beter worden

Kennen jullie trouwens die mop van die Amerikanen die weggingen uit irak?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_66580933
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

!!

Schopje naar SHO is misschien op z'n plaats.
''Word Nigga"-foto's
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_66580990
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral die
pi_66581335
Live, de verdamp-o-meter!

O, .
pi_66588556
verdamp-o-meter? Volgens de poll neemt de waardering alleen maar toe. Geen idee waarom, want het is natuurlijk huilen met de pet op, wat Obama ons voorschotelt.
pi_66589046
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:09 schreef Lyrebird het volgende:
verdamp-o-meter? Volgens de poll neemt de waardering alleen maar toe.
Exact.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:27:57 #136
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66589118
foutje
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 18:30:51 #137
230491 Zith
pls tip
pi_66589237
Inderdaad, GB dicht Irak binnen redelijk termijn weg (zelfs voor de reps rederlijk) En eenzelfde tactiek als de iraakse 'surge' toepassen in Afganisthan
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 18:31:24 #138
230491 Zith
pls tip
pi_66589254
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:27 schreef Wheelgunner het volgende:
foutje
Je 'huh' naar lyre was een foutje?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_66589276
Het is walgelijk, inderdaad. Niet te bevatten dat de Amerikanen Obama waarderen.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:33:09 #140
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66589318
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef Zith het volgende:

[..]

Je 'huh' naar lyre was een foutje?
ja.
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 18:34:23 #141
230491 Zith
pls tip
pi_66589365
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:33 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

ja.
Je zag te laat in dat je niet graag kritisch bent naar emigranten en/of republikeinen?
  zondag 1 maart 2009 @ 18:36:25 #142
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66589414
Maar mijn waardering voor Obama is behoorlijk beschadigd door zijn stimulus packages. Alsmede zijn falen om pork uit de wetsvoorstellen te houden.

Waar ik op zat te hopen was een bedachtzame aanpak, niet bakken met geld ertegen smijten en hopen dat er iets op de goede plekken blijft plakken.
pi_66589443
Welke 'pork'?
  zondag 1 maart 2009 @ 18:37:08 #144
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66589444
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:34 schreef Zith het volgende:

[..]

Je zag te laat in dat je niet graag kritisch bent naar emigranten en/of republikeinen?
Nee, ik had M's post niet goed bekeken.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:38:49 #145
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66589503
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:37 schreef Monidique het volgende:
Welke 'pork'?
Allemaal van die kleine onzinnige projectjes van congresleden om hun achterban blij te maken. Ik weet zo even geen exacte voorbeelden, maar het gebeurt nog steeds, ondanks de beloftes. Was ook wat naief van mij om te denken dat daar een einde aan zou komen, maarja.
pi_66589587
In de betreffende wetten zit geen irrelevante allocatie van geld, als ik het wel heb. Uiteraard wordt er wel geld uitgegeven, dat is het hele idee van die wetten.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:42:08 #147
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66589625
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:41 schreef Monidique het volgende:
In de betreffende wetten zit geen irrelevante allocatie van geld, als ik het wel heb. Uiteraard wordt er wel geld uitgegeven, dat is het hele idee van die wetten.
Niet alleen de stimulus bills natuurlijk, er zijn onderhand al heel wat meer wetten ondertekend door de man.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:44:21 #148
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66589721
Hier een artikel erover, ik kan niet meer het stukje vinden wat ik er laatst over las.

http://blogs.abcnews.com/george/2009/03/orszag-obama-wi.html
  zondag 1 maart 2009 @ 18:48:03 #149
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_66589863
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:18 schreef JohnDope het volgende:

Kennen jullie trouwens die mop van die Amerikanen die weggingen uit irak?
Die keerden terug tussen 6 planken?
pi_66589906
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:48 schreef Terecht het volgende:

[..]

Die keerden terug tussen 6 planken?
nee die moesten in de revalidatie, soep leren eten zonder handen
  zondag 1 maart 2009 @ 18:50:40 #151
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_66589950
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:44 schreef Wheelgunner het volgende:
Hier een artikel erover, ik kan niet meer het stukje vinden wat ik er laatst over las.

http://blogs.abcnews.com/george/2009/03/orszag-obama-wi.html
Hoe wil Obama het gebruik van earmarks terugdringen dan? Volgens mij is het er onderhand al zo ingebakken om stemmen te vergaren in ruil voor een earmark en andersom.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:53:12 #152
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66590057
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:50 schreef Terecht het volgende:

[..]

Hoe wil Obama het gebruik van earmarks terugdringen dan? Volgens mij is het er onderhand al zo ingebakken om stemmen te vergaren in ruil voor een earmark.
Wat McCain zei, is dat hij heel principieel zou weigeren elke wet te ondertekenen die onnodige earmarks bevatte. Veto dus, terug naar het huis en de senaat en waag het niet om er weer van die troep aan te plakken.

Was ook niet echt haalbaar, maar Obama is niet echt streng begonnen als je het mij vraagt.
pi_66590523
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:30 schreef Zith het volgende:
Inderdaad, GB dicht Irak binnen redelijk termijn weg (zelfs voor de reps rederlijk) En eenzelfde tactiek als de iraakse 'surge' toepassen in Afganisthan
Ik heb niet zo veel problemen met z'n buitenlandse beleid, alhoewel het wat mij betreft altijd hawkisher mag. Wat betreft Afghanistan kiest hij MI voor de enige juiste oplossing. Nu nog de Fransen en Duitsers overtuigen.

Hij slaat de plank echter volledig mis met het binnenlandse beleid. Hij heeft de vakbonden meer macht gegeven en de sociale voorzieningen uitgebreid. Ik neem aan dat zoiets hier in POL op sympathie kan rekenen, maar het gaat tegen de American Dream in. En laat ik maar niet over het stimuleringspakket beginnen... Daar heb ik me in andere topics al kwaad genoeg over gemaakt.
pi_66590662
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:06 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik heb niet zo veel problemen met z'n buitenlandse beleid, alhoewel het wat mij betreft altijd hawkisher mag. Wat betreft Afghanistan kiest hij MI voor de enige juiste oplossing. Nu nog de Fransen en Duitsers overtuigen.

Hij slaat de plank echter volledig mis met het binnenlandse beleid. Hij heeft de vakbonden meer macht gegeven en de sociale voorzieningen uitgebreid. Ik neem aan dat zoiets hier in POL op sympathie kan rekenen, maar het gaat tegen de American Dream in. En laat ik maar niet over het stimuleringspakket beginnen... Daar heb ik me in andere topics al kwaad genoeg over gemaakt.
Hij zal de consumptie aan moeten jagen , maar dat heeft Bush al genoeg gedaan door de hypotheken zo te promoten.
Dus ik vrees dat het met de consumptie mogelijkheden van de US gedaan is, de wereld is zijn grootse klant en consumer kwijt

Europa heeft nu spijt van de beleggingen in US hypotheken.
pi_66590901
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:10 schreef henkway het volgende:

[..]

Hij zal de consumptie aan moeten jagen , maar dat heeft Bush al genoeg gedaan door de hypotheken zo te promoten.
Dus ik vrees dat het met de consumptie mogelijkheden van de US gedaan is, de wereld is zijn grootse klant en consumer kwijt

Nee. Hij moet de consumptie helemaal niet aanjagen. We moeten gewoon accepteren dat we de afgelopen 10 a 20 jaar op veel te grote voet geleefd hebben, en dat we een stapje terug moeten doen. We kunnen niet op deze manier doorgaan, door met geleend geld een voorschot op de toekomst te nemen.

Ook belangrijk: Joe Sixpack geeft z'n geld vooral uit aan rommel die uit China en India komt. Daar gaat onze $16 aan tax rebates ook weer naar toe.
pi_66591170
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:42 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Niet alleen de stimulus bills natuurlijk, er zijn onderhand al heel wat meer wetten ondertekend door de man.
Sja, dan zal de president elke wet moeten veto'en. Kan. Maar dat is natuurlijk een probleem van het parlement en de senaat.
  zondag 1 maart 2009 @ 19:40:34 #157
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66591732
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:26 schreef Monidique het volgende:

[..]

Sja, dan zal de president elke wet moeten veto'en. Kan. Maar dat is natuurlijk een probleem van het parlement en de senaat.
Ballen moet hij tonen! Grote zoutige chocolade ballen!
pi_66592116
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:17 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Nee. Hij moet de consumptie helemaal niet aanjagen. We moeten gewoon accepteren dat we de afgelopen 10 a 20 jaar op veel te grote voet geleefd hebben, en dat we een stapje terug moeten doen. We kunnen niet op deze manier doorgaan, door met geleend geld een voorschot op de toekomst te nemen.

Ook belangrijk: Joe Sixpack geeft z'n geld vooral uit aan rommel die uit China en India komt. Daar gaat onze $16 aan tax rebates ook weer naar toe.
joe sixpack moet zijn SUF aan de kant zetten, en zelf eens gaan werken.
En niet zoveel drugs consumerenl
pi_66596615
Obama hier............
Obama daar.............
Hallo allemaal............
Hij de mesias ( volgens de hele linkse wereld ) is maar net in dienst.
Hij Obama moet zich nog bewijzen.
En...................het is een socialist.

En wat zei Sir Winston Churchill..............
Socialisme is de filosofie der mislukking,gebaseerd op het evangelie van de afgunst.
pi_66623835
DJ index onder de 7000...

Money talks, bullshit walks.
pi_66625239
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:38 schreef Lyrebird het volgende:

gaat nog wel lager hoor
pi_66625318
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:45 schreef detlevico het volgende:
Obama hier............
Obama daar.............
Hallo allemaal............
Hij de mesias ( volgens de hele linkse wereld ) is maar net in dienst.
Hij Obama moet zich nog bewijzen.
En...................het is een socialist.

Socialisme is de filosofie der mislukking,gebaseerd op het evangelie van de afgunst.
wat Bush in acht jaar heeft afgebroken moet Obama in drie weken weer goed maken??
  maandag 2 maart 2009 @ 18:49:19 #163
65330 Ruzbeh
pi_66626052
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:45 schreef detlevico het volgende:
Ik kan ook heel makkelijk een bekende persoon citeren die dan weer zegt 'conservatisme zuigt'.
  † In Memoriam † maandag 2 maart 2009 @ 19:05:14 #164
230491 Zith
pls tip
pi_66626543
quote:
Idd! Blame Obama! Dat hij na anderhalve maand de crisis nog niet heeft kunnen fixen!
pi_66628006
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:05 schreef Zith het volgende:

[..]

Idd! Blame Obama! Dat hij na anderhalve maand de crisis nog niet heeft kunnen fixen!
Het is een misverstand om te denken dat een president een crisis kan fixen. Een president kan een crisis wel erger maken.
  † In Memoriam † maandag 2 maart 2009 @ 19:51:50 #166
230491 Zith
pls tip
pi_66628225
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:46 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Het is een misverstand om te denken dat een president een crisis kan fixen. Een president kan een crisis wel erger maken.
En hoe weet je dat hij dat doet? Je cijfertjes van de beurs zeggen niet zoveel op zichzelf staand, zoals je weet.
  maandag 2 maart 2009 @ 19:57:50 #167
182269 sneakypete
On the edge
pi_66628434
Dat hoeven ze idd niet altijd te doen maar vooralsnog zie ik het weinig positief in.
Nergens hoor je Obama over het wanbeleid van de Federal Reserve (wel dat van kleinere bankjes en bedrijven terwijl hun handelen er slechts een voortvloeisel uit is) en daarmee mist hij de clue.
Ook hoor je hem pleiten voor hogere investeringen en dus een anticyclisch beleid. Dat trucje zal het echter ook niet gaan doen. Nu zou het kunnen dat tijdens Obama de economie op een gegeven moment haar bodem bereikt en opnieuw weer teruggroeit, maar aan hemzelf zal het niet te danken zijn en er is ook geen enkele aanwijzing dat toekomstige crises voorkomen gaan worden.

Het enige pluspunt is tot nu toe dat hij de staatsschuld wil verkleinen en dat oa wil doen met minder defensieuitgaven. Prima, maar het bespaarde geld zal dus in zijn eigen stokpaardjes gaan zitten en dus zal er een belastingverhoging aankomen. Dat zal de economische groei afremmen en dus weldegelijk de crisis mogelijkerwijs onnodig langer en pijnlijker maken.
  maandag 2 maart 2009 @ 20:02:19 #168
182269 sneakypete
On the edge
pi_66628595
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:10 schreef henkway het volgende:

[..]

Dus eerst stel je dat de aanjaging van consumptie gefaald heeft, en nog steeds zie je dat als de beste oplossing?
Waarom zou het vergroten van de vraag goed zijn voor de economie?
Economische groei komt voort uit innovatie en efficientere benutting van schaarste, niet uit smijten met geld of het bijmaken van geld. Dat werkt; een paar jaartjes, daarna klapt de boel ineen.
De consumptie hoef je niet aan te wakkeren; mensen zijn hebberig genoeg van zichzelf. Beter is het te zorgen dat de geldgroei zo ver mogelijk bij het nulpunt blijft en dat de markt zoveel mogelijk ruimte krijgt vooruitgang te realiseren. Minder taxes, minder regels en een behoudend geldbeleid liefst met een 100% dekking. Dan zal de groei niet enorm snel zijn, maar wel duurzaam en niet op drijfzand gebouwd.
pi_66629650
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:57 schreef sneakypete het volgende:
Het enige pluspunt is tot nu toe dat hij de staatsschuld wil verkleinen en dat oa wil doen met minder defensieuitgaven. Prima, maar het bespaarde geld zal dus in zijn eigen stokpaardjes gaan zitten en dus zal er een belastingverhoging aankomen.
Ik betwijfel of de werkelijke defensieuitgaven onder Obama zullen dalen, en als dat al gebeurt dan zal hij er zijn Civilian National Security Force mee moeten betalen, want die moet volgens Obama immers "as powerful, strong and well-funded as the Army, Marines, Navy and Air Force" worden.

Brrrr wat een gestoorde gek.
  maandag 2 maart 2009 @ 20:33:07 #170
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_66629859
Hopeloze zaak..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_66630207
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:46 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

een president kan voorwaarden voor startende werkers verbeteren. een president kan een zuinig beleid voeren zonder oorlog en dat geld gebruiken voor toponderwijs en toponderzoek

Niet door belastinggeld te geven aan personen die meer verdienen dan 250.000 euro, die kopen er aandelen en vakanties van
pi_66630637
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:41 schreef henkway het volgende:
een president kan voorwaarden voor startende werkers verbeteren. een president kan een zuinig beleid voeren zonder oorlog en dat geld gebruiken voor toponderwijs en toponderzoek
Het Amerikaanse leger is hoofdsponsor van toponderwijs en toponderzoek, dus daar zal het niet aan liggen. Sowieso is al je hoop vestigen op één man het stomste wat mensen kunnen doen. Word liever zelfvoorzienend en vraag niets van de overheid, want die geeft nooit wat je wilt en eenmaal daar gaat ze ook nooit meer weg.
  maandag 2 maart 2009 @ 21:23:26 #173
182269 sneakypete
On the edge
pi_66631878
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:28 schreef beeer het volgende:

[..]

Ik betwijfel of de werkelijke defensieuitgaven onder Obama zullen dalen, en als dat al gebeurt dan zal hij er zijn Civilian National Security Force mee moeten betalen, want die moet volgens Obama immers "as powerful, strong and well-funded as the Army, Marines, Navy and Air Force" worden.

Brrrr wat een gestoorde gek.
Dalende overheidsuitgaven is inderdaad altijd een belofte om te betwijfelen
Helaas, ik was er weer bijna ingetrapt, sorry.
pi_66633638
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:41 schreef henkway het volgende:

[..]

Niet door belastinggeld te geven aan personen die meer verdienen dan 250.000 euro, die kopen er aandelen en vakanties van.
En als ze er aandelen van kopen, dan gaan de beurzen omhoog en neemt het vertrouwen in de economie toe, waardoor mensen weer meer geld gaan uitgeven.

Het is idd zo simpel.
pi_66634448
Obama, Sarkozy among 2009 Nobel Peace Prize contenders

http://www.ndtv.com/conve(...)?id=NEWEN20090085055

pi_66659074
Obama snapt er gewoon geen zak van. Als hij gewoon de capital gains taxes had afgeschaft, dan waren de aandelen nooit zo onderuit gegaan en stond de DJ index een stuk hoger, waardoor het vertrouwen in de economie zonder al te veel overheidsingrijpen was toegenomen. In plaats daarvan koos hij voor meer overheidsmicromanagement. Mismanagement welteverstaan.
pi_66661076
als ik de rechtse blogs lees is er een aardig revolutionair sfeertje aan het onstaan al.
http://www.freerepublic.com/focus/f-news/2197561/posts

er zullen vast wel wat Timothy McVeigh types wakker geworden zijn.
quote:
He is a Muslim and a tool for the Saudis. I know people who do business in Africa at a high level and the execs and govt people in Africa all have he is a Muslim.
The Saudi money bought him the election.
quote:
Yes he is an enemy of the state. A traitor within the white house. Feeding agitprop to the world to justify a continued jihad against the US. And this from the Commander in Chief.
quote:
Traitors. I want justice, and now I want revenge against these traitors.
There was no rational reason to release these documents.
Obama and the dems must completely fail.... for America to survive.
quote:
He will let 25 million capitalists be killed.. That is the plan per Ayers..
quote:
I might add, he is willing to sacrifice all Americans on the global altar.
He must be stopped. Impeach him now for sedition.
quote:
It must be said and said repeatedly:
It is obvious to anyone who is paying attention: They are doing this INTENTIONALLY.
They are INTENTIONALLY destroying our nation.
With Malice and Forethought.
quote:
On a more serious note, I think that these moves by the illegal 0bamunist regime are specifically intended to provoke a radical response from conservatives, and I would say they are hoping to precisely trigger one or more maniacs (and we've got some at our end of the political spectrum, there's no denying that) into doing something violent which would then provide justification for invoking all of those executive orders which are on the shelf, ready for use, martial law is declared, and all the rest of that noise.
quote:
And let's face it: all the speculation about 0bama being the actual Antichrist will either be confirmed or denied if someone gets off a lucky shot at the SOB.
quote:
Obama isn't interested in prosecuting GWB (and this is regardless or even in spite of what Pelosi et al want) -- he's interested in maintaining presidential powers. Everyone bought a lot of canned goods and stocked up ammo, right? 'Cause if the Muzzies infiltrate your neighborhoods and attack, Obama won't lift a finger to help (unless helping his fellow Muzzies counts).

quote:
Obama should be brought up on a treason charge for this.
quote:
"Is Obama insane?"
it’s a point-of-view issue. Obama is following a Marxist-based plan to bring socialism to the USA. Eliminate capital, confiscate then redistribute wealth, diminish the middle class, and so on. To a Marxist it makes perfect sense, and they are happy to see it happening here and now.
To you and me, it’s insane- but we are not Marxists.
Remember Obama’s stated surprise when the Supremes, in Brown vs Board of Education, didn’t write in wealth redistribution? And he sees the Constitution as flawed because it does not allow Marxist redistribution schemes. To him, as a Marxist, that’s what’s insane.
quote:
Lincoln did not start the war. The rebs did. The secessionists were nothing more than glorified outlaws.
That is a bogus, political leftist-liberal-revisionist view of the South, as the South had more dignified statesmen and military leaders than the North ever had!!! They were anything BUT glorified outlaws!!!
The more I see how Obooombi socialist-fascist-communist usurper is taking down our nation day by day, the more I kind of wish the "secessionists" had prevailed 150 yrs ago or so.
We may end with our own version of "secession" if Obooombi continues to destroy & decimate our formerly great USA (or as Oboooombi thinks of it as the USSA)
quote:
Obama could easily be compared to Robert Hanssen. Only that hanssen did it for money, Obama on the other hand does it out of the desire to destroy the America of the founding fathers and replace it with a Marxist utopia. SO i say this he has to be removed from office as soon as possible by any means (obama sycophants you can take from that what you will).I know people who lived in Communist Russia and they tell me every day that is what America looks like to them now.
quote:
please, someone get this trojan virus in the crosshairs, and soon.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:33:34 #178
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_66661104
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:31 schreef Lyrebird het volgende:
Obama snapt er gewoon geen zak van. Als hij gewoon de capital gains taxes had afgeschaft, dan waren de aandelen nooit zo onderuit gegaan en stond de DJ index een stuk hoger, waardoor het vertrouwen in de economie zonder al te veel overheidsingrijpen was toegenomen. In plaats daarvan koos hij voor meer overheidsmicromanagement. Mismanagement welteverstaan.
Volgens mij draai jij nu oorzaak en gevolg om. De aandelenkoersen gingen omlaag door een gebrek aan vertrouwen; het vertrouwen ging niet omlaag door een te lage koers.

Natuurlijk kan je alles in het werk stellen om de aandelenmarkt hoog te houden door groothandelaren pakken geld toe te schuiven via lagere belastingen, maar je verlengt er hooguit de ontstane bubbel mee. Het heeft sowieso niets met de oorzaak van de crises te maken.

Jij bent hier degene die er weinig van snapt.
Géén kloon van tvlxd!
pi_66661678
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:32 schreef Caesu het volgende:
als ik de rechtse blogs lees is er een aardig revolutionair sfeertje aan het onstaan al.

Er zullen inderdaad genoeg mensen zijn die zijn bloed onderhand wel kunnen drinken. En terecht als je alle negatieve berichten rond Obama leest. Met alle respect maar welke idioot haalt het in zijn hoofs om op je eerste dag als president met Abbas te gaan bellen? Sinds zijn voorsprong in de peilingen zijn de beurskoersen gekelderd, zijn wel heel erg deprimerend abortusbeleid / verruiming van de stamcel mogelijkheden etc. Het is dat de beste kerel een fan is van Stevie Wonder anders hd ik het compleet met hem opgegegeven.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:56:05 #180
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_66661976
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:48 schreef buachaille het volgende:

om op je eerste dag als president met Abbas te gaan bellen?
Waarom niet? Op dat moment waren er flink wat problemen in die regio.
quote:
Sinds zijn voorsprong in de peilingen zijn de beurskoersen gekelderd,
Dat was onder McCain wsl nog veel harder gegaan.
quote:
zijn wel heel erg deprimerend abortusbeleid / verruiming van de stamcel mogelijkheden etc.
SUPER!! Schandalig dat dat nu pas gebeurt. Had veel eerder moeten gebeuren natuurlijk.
quote:
Het is dat de beste kerel een fan is van Stevie Wonder anders hd ik het compleet met hem opgegegeven.
Yes he can. .
-
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:58:26 #181
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_66662062
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:32 schreef Caesu het volgende:

quote:
He is a Muslim and a tool for the Saudis. I know people who do business in Africa at a high level and the execs and govt people in Africa all have he is a Muslim.
The Saudi money bought him the election.
. Dat zijn de mooiste.
Een of andere hillbilly die high level execs kent in Afrika. .
-
pi_66662120
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef Montov het volgende:

[..]

Volgens mij draai jij nu oorzaak en gevolg om. De aandelenkoersen gingen omlaag door een gebrek aan vertrouwen; het vertrouwen ging niet omlaag door een te lage koers.

Natuurlijk kan je alles in het werk stellen om de aandelenmarkt hoog te houden door groothandelaren pakken geld toe te schuiven via lagere belastingen, maar je verlengt er hooguit de ontstane bubbel mee. Het heeft sowieso niets met de oorzaak van de crises te maken.

Jij bent hier degene die er weinig van snapt.
O boediebooedieboe Toen Obama leek te gaan winnen van Hillary, en het duidelijk werd dat hij de belastingen op dividend zou gaan verhogen, vielen de aandelenkoersen van aandelen met een hoog divident als een baksteen naar beneden:
quote:
For one measure of investors' fear that their hard-won battle for better tax treatment of stock dividends is in danger of being overturned, look at the behavior of the iShares Select Dividend Index Fund (DVY, news, msgs), an exchange-traded fund that tracks the performance of the stocks that pay the highest dividend yields. It's down 24% this year -- almost twice the 13% decline of the broad market. The steepest part of that decline came after June 1, when it became clear that Obama had bested New York Sen. Hillary Clinton for the Democratic nomination.
Dat deed het vertrouwen geen goed. Andersom gingen de koersen omhoog toen GWB aankondigde om de belasting op capital gains te verlagen. Daarnaast zorgden ze voor een enorme stimulus:
quote:
According to Stephen Moore, a co-author of the study published by the National Center for Policy Analysis, the stimulus package had positive effects on the economy and government finances. The economy grew, the government gained revenue and the rich now pay a larger share of taxes than ever. For example:

The rate of business capital investment underwent a U-turn - from negative business investment spending in the two years before the tax cut to an average annual increase of more than 10 percent in the three succeeding years.
* In the four years since the cut, federal revenues increased $740 billion and revenues from the capital gains tax nearly doubled to $110 billion.
* There was a sizable "unlocking effect" from the lower tax rate, meaning that investors voluntarily sold stock and other assets at a much higher volume once the tax rate was reduced, nearly doubling the amount of capital gains realized.
* Moore notes that the cuts are scheduled to expire after 2010, increasing the capital gains tax from 15 percent to 20 percent, which is higher than most developed countries. Some have suggested raising the rate to 28 percent, higher than the rate when Bill Clinton left office and placing the United States at a competitive disadvantage.

"Increasing the capital gains tax rate would have a negative effect on the economy in both the short and long term," said Moore. "It is critical that Congress extend the life of these cuts by making them permanent. And they need to do it sooner, rather than later to help boost the economy and reduce the growth-dampening effects of uncertainty."
De NCPA zijn natuurlijk niet neutraal, of "bi-partisan", maar dat een vermindering van captical gains taxes leidt tot een constante groei zonder bubbels, moge duidelijk zijn.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:00:13 #183
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_66662139
quote:

Ach, McCain had dit niet beter gedaan hoor.
Ik denk dat je de voorganger van Obama hier voor mag aanspreken.
-
pi_66667266
Het enige nieuws dat met het presidentschap van Obama is gekomen dat me enigszins optimistisch maakt is dat op dit moment naar het schijnt veel Amerikaanse staten resoluties aangenomen hebben of er mee bezig zijn die de autoriteit van de federale overheid terug naar die door de grondwet gegeven moet brengen.
quote:
Lawmakers in 20 states move to reclaim sovereignty
Obama's $1 trillion deficit-spending 'stimulus plan' seen as last straw
Posted: February 06, 2009
11:50 pm Eastern

...

Oklahoma Republican state Sen. Randy Brogdon

NEW YORK – As the Obama administration attempts to push through Congress a nearly $1 trillion deficit spending plan that is weighted heavily toward advancing typically Democratic-supported social welfare programs, a rebellion against the growing dominance of federal control is beginning to spread at the state level.

So far, eight states have introduced resolutions declaring state sovereignty under the Ninth and Tenth Amendment to the Constitution, including Arizona, Hawaii, Montana, Michigan, Missouri, New Hampshire, Oklahoma and Washington.

Analysts expect that in addition, another 20 states may see similar measures introduced this year, including Alaska, Alabama, Arkansas, California, Colorado, Georgia, Idaho, Indiana, Kansas, Nevada, Maine and Pennsylvania.

"What we are trying to do is to get the U.S. Congress out of the state's business," Oklahoma Republican state Sen. Randy Brogdon told WND.

...

http://www.wnd.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=88218
Theoretisch zou dit betekenen dat als de federale overheid toch bijvoorbeeld overgaat op invoering van Martial Law of Universal Draft of beperking van vrijheid van meningsuiting of vrijheid van wapenbezit deze staten zich als laatste optie zullen afscheiden.

Overzicht van staten: http://www.mrstep.com/pol(...)laiming-sovereignty/

Deel van tekst in resolutie New Hampshire
quote:
That any Act by the Congress of the United States, Executive Order of the President of the United States of America or Judicial Order by the Judicatories of the United States of America which assumes a power not delegated to the government of United States of America by the Constitution for the United States of America and which serves to diminish the liberty of the any of the several States or their citizens shall constitute a nullification of the Constitution for the United States of America by the government of the United States of America. Acts which would cause such a nullification include, but are not limited to:

I. Establishing martial law or a state of emergency within one of the States comprising the United States of America without the consent of the legislature of that State.

II. Requiring involuntary servitude, or governmental service other than a draft during a declared war, or pursuant to, or as an alternative to, incarceration after due process of law.

III. Requiring involuntary servitude or governmental service of persons under the age of 18 other than pursuant to, or as an alternative to, incarceration after due process of law.

IV. Surrendering any power delegated or not delegated to any corporation or foreign government.

V. Any act regarding religion; further limitations on freedom of political speech; or further limitations on freedom of the press.

VI. Further infringements on the right to keep and bear arms including prohibitions of type or quantity of arms or ammunition; and

That should any such act of Congress become law or Executive Order or Judicial Order be put into force, all powers previously delegated to the United States of America by the Constitution for the United States shall revert to the several States individually. Any future government of the United States of America shall require ratification of three quarters of the States seeking to form a government of the United States of America and shall not be binding upon any State not seeking to form such a government; and
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:52:15 #185
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_66667269
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ach, McCain had dit niet beter gedaan hoor.
Ik denk dat je de voorganger van Obama hier voor mag aanspreken.
Inderdaad, je kan niet verwachten dat de recessie zo één, twee weer verdwenen is. Dat heeft tijd nodig. Deze tijd krijgt Obama van mij in ieder geval
pi_66667364
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:52 schreef andre347 het volgende:

[..]

Inderdaad, je kan niet verwachten dat de recessie zo één, twee weer verdwenen is. Dat heeft tijd nodig. Deze tijd krijgt Obama van mij in ieder geval
Als het 2010 of 2011 weer de goede kant op gaat mag je van geluk spreken, Bush heeft er acht jaar overgedaan om te zaak te vernaggelen, dat maak je niet in twee maanden goed, ook niet in twee jaar

Zelf denk ik dat de US klaar is met spitten, eh, ik bedoel consumeren
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:04:31 #187
65330 Ruzbeh
pi_66667721
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:54 schreef henkway het volgende:

[..]

Als het 2010 of 2011 weer de goede kant op gaat mag je van geluk spreken, Bush heeft er acht jaar overgedaan om te zaak te vernaggelen, dat maak je niet in twee maanden goed, ook niet in twee jaar
Dat vind ik nou zo interessant. Ik denk dat het wel mogelijk is dat het er in 2012 er ook slecht uit ziet voor Amerika. Dat is een mogelijke scenario. Dat er een grote dieptepunt is in de loop van 2009, 2010, 2011, en dat Amerika (en de rest van de wereld) er in 2012 pas eruit begint te kruipen. Zullen de Amerikanen nou Obama de schuld geven dat het te lang heeft geduurd? Zo ja, kunnen de Republikeinen daarvan profiteren, of zullen ze, zoals vandaag, totaal geen ideeën en leiderschap hebben?

Hè. Wat is politiek zo interessant!!

Ik denk zelf dat Obama, als hij een tweede termijn wilt, het een goede mogelijkheid is. Een charismatische leider als Obama is zeldzaam. Charisma & ideeën en plannen communiceren naar het volk toe a lá Reagan zijn net zo zeldzaam.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:25:52 #188
227667 Man-E-Faces
One too many
pi_66668515
But dear mr. president elect Barack Obama. Can you explain to me why starting another war in the middle-east is considered "Change"? - (sorry for my cynicism)
pi_66672764
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef Man-E-Faces het volgende:
But dear mr. president elect Barack Obama. Can you explain to me why starting another war in the middle-east is considered "Change"? - (sorry for my cynicism)
dit zal vast een 10 miljard dollar schelen
http://www.telegraaf.nl/b(...)_raketschild___.html
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:48:52 #190
227667 Man-E-Faces
One too many
pi_66676524
quote:
Het aanbod van Obama zou bedoeld zijn als een aansporing voor Rusland om samen met de VS een gemeenschappelijk front te vormen tegen Iran. De Veiligheidsraad van de VN heeft Iran drie maal sancties opgelegd om het land te dwingen zijn nucleaire programma stop te zetten, maar dit heeft niets uitgehaald.
Ik weet niet meer wat ik moet gelwoven uit de media. Georgie/Ossetie was ook een puinhoop. Ik zal me van verder commebtaar behouden en zoals alle anderen achter de nieuws-feiten aanlopen. Achteraf weten we wel meer. of eigenlijk ook weer niet?
pi_67006953
Hij bakt er niets van zover.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_67011310
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 13:42 schreef laforest het volgende:
Hij bakt er niets van zover.
Hij moet acht jaar ellende zien te tackelen ,dat zal wel langer duren dan 4 weken
minstens vier jaar

[ Bericht 11% gewijzigd door henkway op 13-03-2009 16:36:39 ]
pi_67011462
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:47 schreef henkway het volgende:

[..]

Hij moet acht jaar ellende zien te tackelen ,dat zal wel langer duren dan 4 weken
minstens vier jaar
Hij is de stront van Clinton aan het rapen
pi_67012367
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:50 schreef laforest het volgende:

[..]

Hij is de stront van Clinton aan het rapen
o
De economie stond er toen toch goed voor?/

geen oorlog, en geen frauderende banken
pi_67016090
  vrijdag 13 maart 2009 @ 19:09:06 #196
182269 sneakypete
On the edge
pi_67017577
Hallelujah, ik las ooit op de achterkant van een t-shirt een socialistische versie hiervan: 'keep your money, I want change'. Vond het toen al een shirtje waarvan je met de boodschap vast iets leukers kon doen, en wat blijkt? Het verstand heeft de humor aan haar zijde, zoals we al oveengekomen waren
pi_67017666
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 18:10 schreef Lyrebird het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 19:16:49 #198
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_67017798
quote:
[ afbeelding ]
pi_67022008
quote:
[ afbeelding ]
pi_67055736
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:47 schreef henkway het volgende:

[..]

minstens vier jaar
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag Alex Jones The Obama Deception gezien. ls wat daarin staat waar is is Obama absoluut niet bezig met change. Volgens alex jones' bronnen zou alles wat hij gezegd heeft election voer zijn geweest. Alles wat hij toen beloofde doet hij nu precies het tegenovergestelde.
pi_67055821
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 23:30 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Ik heb vandaag Alex Jones The Obama Deception gezien. ls wat daarin staat waar is is Obama absoluut niet bezig met change. Volgens alex jones' bronnen zou alles wat hij gezegd heeft election voer zijn geweest. Alles wat hij toen beloofde doet hij nu precies het tegenovergestelde.
Ik denk dat we de Bush deception de afgelopen acht jaar gezien hebben, laat Obama nu maar aan het werk en veroordeel niet iemand na 4 weken
pi_67056025
Kijk die documentaire eens en zie wat Obama in die 4 weken al wel heeft klaarsgespeeld en al heeft doorgevoerd of heeft ingestemd voor te zijn. NIet mis.. In grote lijnen gaat hij pecies door waar Bush ophield..
pi_67056365
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 23:40 schreef Man-E-Faces het volgende:
Kijk die documentaire eens en zie wat Obama in die 4 weken al wel heeft klaarsgespeeld en al heeft doorgevoerd of heeft ingestemd voor te zijn. NIet mis.. In grote lijnen gaat hij pecies door waar Bush ophield..
Hij zal wel moeten voorlopig, maar de eerste koerswijzigingen zijn al onderweg
zoals stamcelonderzoek, Guantanamo, herstel koopkracht voor consumenten, eind IRAK oorlog, afzeggen raketten tegen Rusland
pi_67058686
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 23:40 schreef Man-E-Faces het volgende:
Gast, Alex Jones...
pi_67063264
quote:
[ afbeelding ]
Zozo. Het rechts-conservatistisch slachtoffersprookje is dus nog niet geheel uitgemolken.
pi_68842735
quote:

Hoe talkt de money eigenlijk zo op het moment?
pi_68844346
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:19 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hoe talkt de money eigenlijk zo op het moment?
We mogen niet klagen. De financials doen het goed. De rest trekt ook langzaam aan. Technische correctie? Nu maar hopen dat de banenmarkt ook aantrekt.
pi_68844385
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 16:25 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

We mogen niet klagen. De financials doen het goed. De rest trekt ook langzaam aan. Technische correctie? Nu maar hopen dat de banenmarkt ook aantrekt.
Ja Obama doet het goed
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:50:36 #209
182269 sneakypete
On the edge
pi_68846467
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 16:27 schreef henkway het volgende:

[..]

Ja Obama doet het goed
Onzin, de beurs leeft een dag of 3 op en gelijk is een president de redder van 300 miljoen mensen.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:12:32 #210
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_68847055
Ik dacht toch wel dat de consensus is dat de huidige opleving een tijdelijke is...

[ Bericht 15% gewijzigd door Wheelgunner op 09-05-2009 19:46:12 ]
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:38:11 #211
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_68849584
wat een potje heeft hussein " linkschemensch" obama er van gemaakt zeg.
From feudal serf to spender.
pi_68860079
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 23:30 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

deze is in zijn geheel op youtube te zien

enjoy
  zondag 10 mei 2009 @ 00:27:52 #213
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_68860656
quote:
Op zondag 10 mei 2009 00:08 schreef tntkiller het volgende:

[..]

deze is in zijn geheel op youtube te zien

enjoy
Het is Alex Jones, die neem ik nog minder serieus dan de gemiddelde politicus. Alhoewel het wel leuk is om de koningin te zien.
pi_68863014
lol prins bernard word een nazi genoemd.
pi_68864761
quote:
Op zondag 10 mei 2009 02:52 schreef RoW_0 het volgende:
lol prins bernard word een nazi genoemd.
Ja dat was ie toch, de grote vriend van Hitler
Hij had het liefst Jul op laten sluiten, die naaidoos
  zondag 10 mei 2009 @ 10:12:06 #216
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_68864936
quote:
Op zondag 10 mei 2009 00:27 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Het is Alex Jones, die neem ik nog minder serieus dan de gemiddelde politicus. Alhoewel het wel leuk is om de koningin te zien.
Vanaf welke minuut begint dat stuk over de koningin?
---
  zondag 10 mei 2009 @ 10:24:22 #217
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_68865113
quote:
Op zondag 10 mei 2009 10:12 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Vanaf welke minuut begint dat stuk over de koningin?
Bij het begin over Bilderberg zie je Bea naar buiten komen bij een van de conferenties, ze hebben het verder niet over haar persoonlijk. Wel grappig dat onze Koningin, premier en minister van buitenlandse zaken lid zijn van die, volgens Alex Jones, kwaadaardige groep.
pi_68865265
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:38 schreef S1nn3rz het volgende:
wat een potje heeft hussein " linkschemensch" obama er van gemaakt zeg.
Geef eens een voorbeeld van zijn 'wanbeleid'? 't is altijd makkelijk om zoiets te zeggen
  zondag 10 mei 2009 @ 10:35:35 #219
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_68865283
quote:
Op zondag 10 mei 2009 10:24 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Bij het begin over Bilderberg zie je Bea naar buiten komen bij een van de conferenties, ze hebben het verder niet over haar persoonlijk. Wel grappig dat onze Koningin, premier en minister van buitenlandse zaken lid zijn van die, volgens Alex Jones, kwaadaardige groep.
Misschien dat Maxime wat mooie tweets (en pics) vanuit de vergadering kan sturen. Binnenkort is het weer Bilderberg heb ik op Wikipedia gelezen (14-16 mei in Athene).
---
  zondag 10 mei 2009 @ 10:45:33 #220
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_68865507
Ik denk dat Obama een goede president is voor de hele wereld. Maar we moeten nog maar even kijken wat hij uiteindelijk weet te presteren.
  † In Memoriam † zondag 10 mei 2009 @ 10:57:57 #222
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_68865643
quote:
Op zondag 10 mei 2009 10:49 schreef rguijs het volgende:
Ik denk dat Obama een goede president is voor de hele wereld. Maar we moeten nog maar even kijken wat hij uiteindelijk weet te presteren.
http://www.politifact.com/truth-o-meter/promises/
Carpe Libertatem
pi_68865681
quote:
Toffe app. Thanks.

Hij heeft al wat dingen uitgevoerd en er staan 63 beloftes 'in the works'. Is wel interessant dat je kan zien wat hij al heeft bereikt etc. Is er ook zoiets in Nederland?
pi_69324445
De conservatieve houding tegenover martelen, het gebruikmaken van Bushiaanse retoriek om misdaden niet te vervolgen, dat is allemaal teleurstellend. Zie verder. Maar wat ik zelf ook een gevaarlijk (en vooralsnog teleurstellend) en kennelijk vaak genegeerd punt vind, is Afghanistan: Obama lijkt zich binden aan een niet te winnen escalerende oorlog. Het kan nog goed komen, maar vooralsnog is het alleen maar escalatie zonder concreet plan, althans, wat ik weet. Hij moet er ook voor zorgen dat Pakistan geen Cambodja wordt.
pi_69332014
75 topics = FIN
pi_69520422
Overal waar die Obama zijn hoofd laat zien breekt de pleures uit, nu weer in Nigeria. http://allafrica.com/stories/200905290002.html

Die man is een gevaar voor de wereldvrede.
pi_69520542
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:22 schreef buachaille het volgende:
Overal waar die Obama zijn hoofd laat zien breekt de pleures uit, nu weer in Nigeria. http://allafrica.com/stories/200905290002.html

Die man is een gevaar voor de wereldvrede.
hij moet eerst maar eens zien dat ie de oorlog in Irak kan stoppen
maar ik denk dat de oorlog tegen Noord-Korea er eerder is dan het eind van de Irak oorlog
pi_69520893
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:26 schreef henkway het volgende:

hij moet eerst maar eens zien dat ie de oorlog in Irak kan stoppen
maar ik denk dat de oorlog tegen Noord-Korea er eerder is dan het eind van de Irak oorlog
Het is echt ongelooflijk, Barack Hussein Obama, zijn eerste telefoongesprek als president ging richting de door de palestijnen bezette betwiste israelisch gebieden. Wat krijgen we?
- financiële crisis
- grieppandemie
- onrust in noord korea. nucleaire dreiging
- onrust in afrika
- onrust in het midden oosten en een president die power play speelt met vele mensenlevens in israel
- aardschokken in California, de voorbode van erger?
- een rommelende vulkaan in yellowstone, de voorbode van erger?
Hoeveel ellende gaat de wereld meemaken in de 48 maanden dat deze man de macht is gegeven?
pi_69521002
Nigeria is dan ook de volgende plek waar de grootmachten om olie gaan strijden.
pi_69528553
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef beeer het volgende:
Nigeria is dan ook de volgende plek waar de grootmachten om olie gaan strijden.
Waarschijnlijk eerder Oeganda. Iran is daar bezig met investeringen in de olie-industrie en dat zal moeilijk te verkroppen zijn voor de westerse wereld.

Obama: http://www.monstersandcri(...)rance_has_swine_flu_
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:32:01 #231
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_69531691
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:37 schreef buachaille het volgende:

[..]

Het is echt ongelooflijk, Barack Hussein Obama, zijn eerste telefoongesprek als president ging richting de door de palestijnen bezette betwiste israelisch gebieden. Wat krijgen we?
- financiële crisis
- grieppandemie
- onrust in noord korea. nucleaire dreiging
- onrust in afrika
- onrust in het midden oosten en een president die power play speelt met vele mensenlevens in israel
- aardschokken in California, de voorbode van erger?
- een rommelende vulkaan in yellowstone, de voorbode van erger?
Hoeveel ellende gaat de wereld meemaken in de 48 maanden dat deze man de macht is gegeven?
Je vergeet de uitschakeling van de Toppers in Moskou.
pi_69532071
quote:
Op zondag 10 mei 2009 10:49 schreef rguijs het volgende:
Ik reken hem ook pas af aan het einde van de rit...
pi_69532169
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:32 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Je vergeet de uitschakeling van de Toppers in Moskou.
ik reken hem ook aan het breken van mijn schep van vanmiddag
pi_69638053
De idioot meent vandaag dat Iran, het land van houwdegens / haatbaarden / olierijke gronden zonder probleem nucleaire energieopwekking kan gaan gebruiken. http://www.washingtonpost(...)009060200947_pf.html
pi_69640908
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:57 schreef buachaille het volgende:
De idioot meent vandaag dat Iran, het land van houwdegens / haatbaarden / olierijke gronden zonder probleem nucleaire energieopwekking kan gaan gebruiken. http://www.washingtonpost(...)009060200947_pf.html
Ja we moeten hier ook meer kernreactoren hebben
pi_70244883

Zoals te verwachten viel dus.
  maandag 22 juni 2009 @ 10:21:10 #237
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_70245215
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:06 schreef buachaille het volgende:
[ afbeelding ]

Zoals te verwachten viel dus.
Over wanhopig naar een stok zoeken gesproken. De gekozen peiler heeft een consequente Republican house effect (je kan ook peilers vinden die Obama op +47 plaatsen), er wordt alleen gesproken over strongly (dis)approve en niet de gematigde meningen (waar Rasmussen Obama op een +7 heeft), en er wordt begionnen vanaf 20 januari, de inauguratie waar presidenten doorgaans een tijdelijke bonus krijgen. Zijn populariteit is nog steeds groter dan voor de verkiezingen.

Dit is een beter plaatje: http://www.pollster.com/polls/us/fav-obama.php
Géén kloon van tvlxd!
pi_70245220
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:52 schreef buachaille het volgende:

[..]

Waarschijnlijk eerder Oeganda. Iran is daar bezig met investeringen in de olie-industrie en dat zal moeilijk te verkroppen zijn voor de westerse wereld.

Obama: http://www.monstersandcri(...)rance_has_swine_flu_
Ik zet mijn geld in op Sudan. Die verkopen bijna alles wat ze hebben direct aan China. Maar dat is volledig offtopic.
  maandag 22 juni 2009 @ 19:59:04 #239
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_70265305
tvp
SPOILER
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')