Ik denk dat we de Bush deception de afgelopen acht jaar gezien hebben, laat Obama nu maar aan het werk en veroordeel niet iemand na 4 wekenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:30 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Alex Jones The Obama Deception gezien. ls wat daarin staat waar is is Obama absoluut niet bezig met change. Volgens alex jones' bronnen zou alles wat hij gezegd heeft election voer zijn geweest. Alles wat hij toen beloofde doet hij nu precies het tegenovergestelde.
Hij zal wel moeten voorlopig, maar de eerste koerswijzigingen zijn al onderwegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:40 schreef Man-E-Faces het volgende:
Kijk die documentaire eens en zie wat Obama in die 4 weken al wel heeft klaarsgespeeld en al heeft doorgevoerd of heeft ingestemd voor te zijn. NIet mis.. In grote lijnen gaat hij pecies door waar Bush ophield..
Gast, Alex Jones...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:40 schreef Man-E-Faces het volgende:
Kijk die documentaire eens en zie wat Obama in die 4 weken al wel heeft klaarsgespeeld en al heeft doorgevoerd of heeft ingestemd voor te zijn. NIet mis.. In grote lijnen gaat hij pecies door waar Bush ophield..
Hoe talkt de money eigenlijk zo op het moment?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:38 schreef Lyrebird het volgende:
DJ index onder de 7000...
Money talks, bullshit walks.
We mogen niet klagen. De financials doen het goed. De rest trekt ook langzaam aan. Technische correctie? Nu maar hopen dat de banenmarkt ook aantrekt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hoe talkt de money eigenlijk zo op het moment?
Ja Obama doet het goedquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
We mogen niet klagen. De financials doen het goed. De rest trekt ook langzaam aan. Technische correctie? Nu maar hopen dat de banenmarkt ook aantrekt.
Onzin, de beurs leeft een dag of 3 op en gelijk is een president de redder van 300 miljoen mensen.quote:
deze is in zijn geheel op youtube te zienquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:30 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Alex Jones The Obama Deception gezien. ls wat daarin staat waar is is Obama absoluut niet bezig met change. Volgens alex jones' bronnen zou alles wat hij gezegd heeft election voer zijn geweest. Alles wat hij toen beloofde doet hij nu precies het tegenovergestelde.
Het is Alex Jones, die neem ik nog minder serieus dan de gemiddelde politicus. Alhoewel het wel leuk is om de koningin te zien.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:08 schreef tntkiller het volgende:
[..]
deze is in zijn geheel op youtube te zien
enjoy
Ja dat was ie toch, de grote vriend van Hitlerquote:Op zondag 10 mei 2009 02:52 schreef RoW_0 het volgende:
lol prins bernard word een nazi genoemd.
Vanaf welke minuut begint dat stuk over de koningin?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:27 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het is Alex Jones, die neem ik nog minder serieus dan de gemiddelde politicus. Alhoewel het wel leuk is om de koningin te zien.
Bij het begin over Bilderberg zie je Bea naar buiten komen bij een van de conferenties, ze hebben het verder niet over haar persoonlijk. Wel grappig dat onze Koningin, premier en minister van buitenlandse zaken lid zijn van die, volgens Alex Jones, kwaadaardige groep.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Vanaf welke minuut begint dat stuk over de koningin?
Geef eens een voorbeeld van zijn 'wanbeleid'? 't is altijd makkelijk om zoiets te zeggenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:38 schreef S1nn3rz het volgende:
wat een potje heeft hussein " linkschemensch" obama er van gemaakt zeg.
Misschien dat Maxime wat mooie tweets (en pics) vanuit de vergadering kan sturen. Binnenkort is het weer Bilderberg heb ik op Wikipedia gelezen (14-16 mei in Athene).quote:Op zondag 10 mei 2009 10:24 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Bij het begin over Bilderberg zie je Bea naar buiten komen bij een van de conferenties, ze hebben het verder niet over haar persoonlijk. Wel grappig dat onze Koningin, premier en minister van buitenlandse zaken lid zijn van die, volgens Alex Jones, kwaadaardige groep.
http://www.politifact.com/truth-o-meter/promises/quote:Op zondag 10 mei 2009 10:49 schreef rguijs het volgende:
Ik denk dat Obama een goede president is voor de hele wereld. Maar we moeten nog maar even kijken wat hij uiteindelijk weet te presteren.
Toffe app. Thanks.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.politifact.com/truth-o-meter/promises/
hij moet eerst maar eens zien dat ie de oorlog in Irak kan stoppenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:22 schreef buachaille het volgende:
Overal waar die Obama zijn hoofd laat zien breekt de pleures uit, nu weer in Nigeria. http://allafrica.com/stories/200905290002.html
Die man is een gevaar voor de wereldvrede.
Het is echt ongelooflijk, Barack Hussein Obama, zijn eerste telefoongesprek als president ging richting de door de palestijnen bezette betwiste israelisch gebieden. Wat krijgen we?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:26 schreef henkway het volgende:
hij moet eerst maar eens zien dat ie de oorlog in Irak kan stoppen
maar ik denk dat de oorlog tegen Noord-Korea er eerder is dan het eind van de Irak oorlog
Waarschijnlijk eerder Oeganda. Iran is daar bezig met investeringen in de olie-industrie en dat zal moeilijk te verkroppen zijn voor de westerse wereld.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef beeer het volgende:
Nigeria is dan ook de volgende plek waar de grootmachten om olie gaan strijden.
Je vergeet de uitschakeling van de Toppers in Moskou.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:37 schreef buachaille het volgende:
[..]
Het is echt ongelooflijk, Barack Hussein Obama, zijn eerste telefoongesprek als president ging richting de door de palestijnen bezette betwiste israelisch gebieden. Wat krijgen we?
- financiële crisis
- grieppandemie
- onrust in noord korea. nucleaire dreiging
- onrust in afrika
- onrust in het midden oosten en een president die power play speelt met vele mensenlevens in israel
- aardschokken in California, de voorbode van erger?
- een rommelende vulkaan in yellowstone, de voorbode van erger?
Hoeveel ellende gaat de wereld meemaken in de 48 maanden dat deze man de macht is gegeven?
Ik reken hem ook pas af aan het einde van de rit...quote:Op zondag 10 mei 2009 10:49 schreef rguijs het volgende:
Ik denk dat Obama een goede president is voor de hele wereld. Maar we moeten nog maar even kijken wat hij uiteindelijk weet te presteren.
ik reken hem ook aan het breken van mijn schep van vanmiddagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je vergeet de uitschakeling van de Toppers in Moskou.
Ja we moeten hier ook meer kernreactoren hebbenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:57 schreef buachaille het volgende:
De idioot meent vandaag dat Iran, het land van houwdegens / haatbaarden / olierijke gronden zonder probleem nucleaire energieopwekking kan gaan gebruiken. http://www.washingtonpost(...)009060200947_pf.html
Over wanhopig naar een stok zoeken gesproken. De gekozen peiler heeft een consequente Republican house effect (je kan ook peilers vinden die Obama op +47 plaatsen), er wordt alleen gesproken over strongly (dis)approve en niet de gematigde meningen (waar Rasmussen Obama op een +7 heeft), en er wordt begionnen vanaf 20 januari, de inauguratie waar presidenten doorgaans een tijdelijke bonus krijgen. Zijn populariteit is nog steeds groter dan voor de verkiezingen.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:06 schreef buachaille het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals te verwachten viel dus.
Ik zet mijn geld in op Sudan. Die verkopen bijna alles wat ze hebben direct aan China. Maar dat is volledig offtopic.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:52 schreef buachaille het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eerder Oeganda. Iran is daar bezig met investeringen in de olie-industrie en dat zal moeilijk te verkroppen zijn voor de westerse wereld.
Obama: http://www.monstersandcri(...)rance_has_swine_flu_![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |