En de topsalarissen van de topburocraten bevroren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:39 schreef JustJap het volgende:
Was net weer prachtig om te zien op CNN.
Hij heeft gelijk paar dingen getekend die de overheid transparanter maken en lobbyen lastiger

Of blijkt hij small change?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:49 schreef Man-E-Faces het volgende:
Zijn midden-oosten en "policing the world" politiek zal alles zeggen voor mij over obama.. Es kijken wat deze gast gaat doen... Is hij echt Change?

quote:BREAKIN NEWS
U.S. President Barack Obama issues order to close military detention facility at Guantanamo Bay within a year.
CNN

quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:41 schreef Krocky het volgende:
Hele stap vooruit voor Amerika, hoop dat zo Rodney King acties eens worden aangepakt.
Nu Nederland nog een van origine surinaamse premier!
 iemand die de bolletjescontrole op schiphol eens kan stoppen

Dat ga je toch niet menen man, jakkes. Stel je voor..quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:41 schreef Krocky het volgende:
Hele stap vooruit voor Amerika, hoop dat zo Rodney King acties eens worden aangepakt.
Nu Nederland nog een van origine surinaamse premier!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Obama-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.

quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:03 schreef henkway het volgende:
[..]
Sowieso een stop op koffercontrole uit Suriname, is toch eigen land niet??

quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:22 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Barackwat ever you likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Obama

Ik kon het toch proberenquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:06 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet menen man, jakkes. Stel je voor..
hahahahahahaha..
Die kleur hype gaat nu wel heel erg ver.
En ik ben zelf ook niet wit.

Lol. Als de spionagediensten van de VS dit ontdekken zit je kont zo hard in Guantanamo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:54 schreef Krocky het volgende:
Ok kennelijk heb ik net het topic vermoord
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |