ik ook !quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:28 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik heet de nieuwe leider van de vrije wereld van harte welkom.
Hij is nog geen twee maanden bezig en men is nu al in hem teleurgesteldquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:58 schreef Seneca het volgende:
[..]
Hij is nog geen twee maanden bezig en men is nu al in hem teleurgesteldGod, wat is het volk toch manipuleerbaar en dom
Het is het zelfde volk dat ons 8 jaar Bush heeft gegeven, vergeet dat niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:58 schreef Seneca het volgende:
Hij is nog geen twee maanden bezig en men is nu al in hem teleurgesteldGod, wat is het volk toch manipuleerbaar en dom
Dit had je gewoon van te voren moeten weten. Obama heeft gewoon laten zien, hoe simpel de gemiddelde/zelfbenoemde/pseudo intellectueel is.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:58 schreef Seneca het volgende:
[..]
''Word Nigga"-foto'squote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!!
Schopje naar SHO is misschien op z'n plaats.
Vooral diequote:
Exact.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:09 schreef Lyrebird het volgende:
verdamp-o-meter? Volgens de poll neemt de waardering alleen maar toe.
Je 'huh' naar lyre was een foutje?quote:
Je zag te laat in dat je niet graag kritisch bent naar emigranten en/of republikeinen?quote:
Nee, ik had M's post niet goed bekeken.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:34 schreef Zith het volgende:
[..]
Je zag te laat in dat je niet graag kritisch bent naar emigranten en/of republikeinen?
Allemaal van die kleine onzinnige projectjes van congresleden om hun achterban blij te maken. Ik weet zo even geen exacte voorbeelden, maar het gebeurt nog steeds, ondanks de beloftes. Was ook wat naief van mij om te denken dat daar een einde aan zou komen, maarja.quote:
Niet alleen de stimulus bills natuurlijk, er zijn onderhand al heel wat meer wetten ondertekend door de man.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:41 schreef Monidique het volgende:
In de betreffende wetten zit geen irrelevante allocatie van geld, als ik het wel heb. Uiteraard wordt er wel geld uitgegeven, dat is het hele idee van die wetten.
Die keerden terug tussen 6 planken?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:18 schreef JohnDope het volgende:
Kennen jullie trouwens die mop van die Amerikanen die weggingen uit irak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |