Ik erger mij vooral groen en geel aan journalisten die steevast Obamma zeggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:08 schreef cultheld het volgende:
Ik vind Obama geweldig (met reden, niet omdat de NOS me vertelt dat Obama geweldig is), maar ik erger me ergens groen en geel aan al die Nederlandse journalisten en 'prominenten' die Obama gebruiken om zichzelf te profileren.
Dat was toch wel de mooiste zin.quote:know that your people will judge you on what you can build, not what you destroy.
Yeps, maar dat geeft hij zelf dan ook, elke keer weer, aan. Verwachten dat alles morgen opeens helemaal 'te gek gaaf toppie' in orde is, zou nogal onzinnig zijn. Daar gaan vele jaren overheen, als het al lukt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Eerst waren negers niet goed genoeg om president te worden, en nu slaat het door naar de andere kant en maakt dat ie neger is meteen alles mogelijk.
Natuurlijk waait er een frisse wind door dat land en dat optimisme is ook echt noodzakelijk. Hij lijkt me bekwaam maar wonderen verrichten kan hij ook niet. Zonder wonderen is het gewoon heel lang heel hard werken om het fiasco Bush gedeeltelijk te repareren, helemaal zal niet lukken, daarvoor is het te groot.
Daar gingen mijn haren ook enigzins van omhoog staan inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef yavanna het volgende:
Verder, dat christelijke gedoe erbij -> tenenkrommend.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:22 schreef Lyrebird het volgende:
De Dow is weer onder de 8000 gezakt. Men ziet de belastingverhogingen al hangen.
Anders zoek je even achtergrondinfo, prutser.quote:Wall Street opent flink lager
De Amerikaanse beurzen gingen dinsdag lager van start, vooral door aanhoudende zorgen over tegenvallende bedrijfsresultaten en de zwakke gezondheid van de financiële sector. De beëdiging van Barack Obama als nieuwe president van de Verenigde Staten later op de dag kan Wall Street nog een steuntje in de rug geven.
Beleggers zijn benieuwd of Obama nieuwe plannen zal aankondigen om de Amerikaanse economie uit het slop te trekken en om de financiële sector te stabiliseren. Maandag was Wall Street gesloten voor Martin Luther King Day.
RTZ
Zal zeker acht jaar duren voor we weer terug op clinton niveau zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef yavanna het volgende:
[..]
Yeps, maar dat geeft hij zelf dan ook, elke keer weer, aan. Verwachten dat alles morgen opeens helemaal 'te gek gaaf toppie' in orde is, zou nogal onzinnig zijn. Daar gaan vele jaren overheen, als het al lukt.
Waarom? Is het zo moeilijk begrip op te brengen voor mensen die anders denken dan jij?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef yavanna het volgende:
Verder, dat christelijke gedoe erbij -> tenenkrommend.
Wat fanatisme en onverdraagzaamheid betreft passen niet-gelovigen soms prima in het rijtje van gelovigen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:32 schreef ktnxbye het volgende:
Waarom? Is het zo moeilijk begrip op te brengen voor mensen die anders denken dan jij?
Dat zijn de twijfelende 'niet-gelovigen', de echte zal het worst wezen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat fanatisme en onverdraagzaamheid betreft passen niet-gelovigen soms prima in het rijtje van gelovigen.
Het is een bekwame man die de Amerikanen inspireert, maar zoals al vaak opgemerkt is de halfwaarde tijd van inspiratie vrij kort. Vergeet niet dat het nog maar een jaar of 5 geleden is dat het Amerikaanse volk met hetzelfde enthousiasme achter Bush stond.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef yavanna het volgende:
Yeps, maar dat geeft hij zelf dan ook, elke keer weer, aan. Verwachten dat alles morgen opeens helemaal 'te gek gaaf toppie' in orde is, zou nogal onzinnig zijn. Daar gaan vele jaren overheen, als het al lukt.
quote:wo 21 jan 2009, 11:23 Armstrong over 'historische Obama' MELBOURNE - De inauguratie van Barack Obama als president van Amerika is natuurlijk ook niet aan Lance Armstrong voorbijgegaan. De zevenvoudig Tourwinnaar moest de inwijding van de eerste, zwarte Amerikaanse president echter wel van een afstandje volgen. "Voor onze bevolking in het bijzonder en ook voor de hele wereld is dit een historisch moment én een bijzondere mijlpaal in de geschiedenis", reageerde de 37-jarige Amerikaanse wielrenner vanuit Australië, waar hij momenteel deelneemt aan de Tour Down Under.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://gamu-toys.info/sonota/sw/obama/obama.html![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |