abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65260236
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:08 schreef cultheld het volgende:
Ik vind Obama geweldig (met reden, niet omdat de NOS me vertelt dat Obama geweldig is), maar ik erger me ergens groen en geel aan al die Nederlandse journalisten en 'prominenten' die Obama gebruiken om zichzelf te profileren.
Ik erger mij vooral groen en geel aan journalisten die steevast Obamma zeggen. .
-
pi_65260327
quote:
know that your people will judge you on what you can build, not what you destroy.
Dat was toch wel de mooiste zin. .
-
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:18:54 #53
19242 yavanna
Results may vary.
pi_65261105
Op zich wel een mooie toespraak ( mag ook wel, als ze er 3 maanden aan gewerkt hebben ) en Obama kan goed spreken. Ik stoorde mij wel aan het refereren naar b.v. de burgeroorlog, slavernij, pioneers enz en ( natuurlijk ) geen woord over de misdaden die tegen de oorspronkelijke bewoners van Amerika gepleegd zijn en hoe zij geleden hebben.

Verder, dat christelijke gedoe erbij -> tenenkrommend.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:21:17 #54
19242 yavanna
Results may vary.
pi_65261205
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Eerst waren negers niet goed genoeg om president te worden, en nu slaat het door naar de andere kant en maakt dat ie neger is meteen alles mogelijk.

Natuurlijk waait er een frisse wind door dat land en dat optimisme is ook echt noodzakelijk. Hij lijkt me bekwaam maar wonderen verrichten kan hij ook niet. Zonder wonderen is het gewoon heel lang heel hard werken om het fiasco Bush gedeeltelijk te repareren, helemaal zal niet lukken, daarvoor is het te groot.
Yeps, maar dat geeft hij zelf dan ook, elke keer weer, aan. Verwachten dat alles morgen opeens helemaal 'te gek gaaf toppie' in orde is, zou nogal onzinnig zijn. Daar gaan vele jaren overheen, als het al lukt.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_65261259
De Dow is weer onder de 8000 gezakt. Men ziet de belastingverhogingen al hangen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_65261296
NWO bitches

Wereldleider

Hij moet zichzelf nog bewijzen...
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_65269810
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef yavanna het volgende:

Daar gingen mijn haren ook enigzins van omhoog staan inderdaad.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:09:14 #59
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_65271534
Ik ben nu wel erg Obamamoe...
pi_65271791
yes you can Obami
thnx 4 Bushbush eruit te flikkeren
Klik hier of hier, hier mag ook je ook klikken.
Of je klikt snel hier en klik ook nog even hier
maar klik absoluut niet hier!
pi_65271845
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:22 schreef Lyrebird het volgende:
De Dow is weer onder de 8000 gezakt. Men ziet de belastingverhogingen al hangen.
quote:
Wall Street opent flink lager

De Amerikaanse beurzen gingen dinsdag lager van start, vooral door aanhoudende zorgen over tegenvallende bedrijfsresultaten en de zwakke gezondheid van de financiële sector. De beëdiging van Barack Obama als nieuwe president van de Verenigde Staten later op de dag kan Wall Street nog een steuntje in de rug geven.

Beleggers zijn benieuwd of Obama nieuwe plannen zal aankondigen om de Amerikaanse economie uit het slop te trekken en om de financiële sector te stabiliseren. Maandag was Wall Street gesloten voor Martin Luther King Day.

RTZ
Anders zoek je even achtergrondinfo, prutser.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_65271987
Go for it man.
En zorg dat de gewone consumenten ook wat te besteden hebben, en niet alles moeten lenen
pi_65272023
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef yavanna het volgende:

[..]

Yeps, maar dat geeft hij zelf dan ook, elke keer weer, aan. Verwachten dat alles morgen opeens helemaal 'te gek gaaf toppie' in orde is, zou nogal onzinnig zijn. Daar gaan vele jaren overheen, als het al lukt.
Zal zeker acht jaar duren voor we weer terug op clinton niveau zijn
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:13:24 #64
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_65272464
hoi barrack obama mijn nieuwe wereldleider. veel plezier de komende 4 jaar en laten we hopen dat u net zo krachtig bent in uw daden als dat u dat bent in uw woorden. om met uw woorden af te sluiten: ja we kunnen!

dank je voor het lezen van mijn stukje tekst meneer obama. hup hup hup, driewerf hoera hoera hoera. ja we kunnen!
pi_65272745

pi_65272906
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef yavanna het volgende:
Waarom? Is het zo moeilijk begrip op te brengen voor mensen die anders denken dan jij?
pi_65272948
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:32 schreef ktnxbye het volgende:
Waarom? Is het zo moeilijk begrip op te brengen voor mensen die anders denken dan jij?
Wat fanatisme en onverdraagzaamheid betreft passen niet-gelovigen soms prima in het rijtje van gelovigen.
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:53:07 #68
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_65273356
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:34 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Wat fanatisme en onverdraagzaamheid betreft passen niet-gelovigen soms prima in het rijtje van gelovigen.
Dat zijn de twijfelende 'niet-gelovigen', de echte zal het worst wezen.
zoiets als, de meest fanatieke anti-rokers zijn ex rokers...
pi_65273375
pi_65275181
lol @ pics.
BoF!
pi_65277211
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
lol @ pics.
pi_65278013
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef yavanna het volgende:
Het is een bekwame man die de Amerikanen inspireert, maar zoals al vaak opgemerkt is de halfwaarde tijd van inspiratie vrij kort. Vergeet niet dat het nog maar een jaar of 5 geleden is dat het Amerikaanse volk met hetzelfde enthousiasme achter Bush stond.

Ik vraag me dan ook af of de looptijd van steun en loyaliteit in een haastiger wereld niet veel korter is dan de tijd die staat voor het opruimen van een grandioze puinhoop. De economie heeft wel zijn tijd nodig, technologie heeft zijn tijd nodig, diplomatie heeft zijn tijd nodig en de geestelijke en fysieke wonden hebben hun tijd nodig om te helen. Die klus die voor hem ligt is immens, en hij heeft die steun nodig terwijl het me niet lijkt dat de Amerikanen ten volle beseffen dat het werk nog een stuk moeilijker wordt omdat de VS aanzienlijk minder supermacht is dan het 8 jaar geleden was.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_65279865
quote:
wo 21 jan 2009, 11:23 Armstrong over 'historische Obama' MELBOURNE - De inauguratie van Barack Obama als president van Amerika is natuurlijk ook niet aan Lance Armstrong voorbijgegaan. De zevenvoudig Tourwinnaar moest de inwijding van de eerste, zwarte Amerikaanse president echter wel van een afstandje volgen. "Voor onze bevolking in het bijzonder en ook voor de hele wereld is dit een historisch moment én een bijzondere mijlpaal in de geschiedenis", reageerde de 37-jarige Amerikaanse wielrenner vanuit Australië, waar hij momenteel deelneemt aan de Tour Down Under.

[ Bericht 20% gewijzigd door henkway op 21-01-2009 13:09:19 ]
pi_65285672
Ik heet de nieuwe leider van de vrije wereld van harte welkom.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_65290739
quote:

Dat gebaar dat ie maakt op die linker foto....
splains it all if you axk me.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')