jekoos deze?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:17 schreef Jekoos het volgende:
ja ik moest gewoon kiezen
toen koos ik deze
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:14 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn moeder noemde me altijd Edwinus als ik iets fout had gedaan. Op het forum ben ik extra stout dus daarom met 2 x een S.
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
Vroeger hadden we een soort van waterpijp, met een lange buis eraan. Die noemden we sapstengel. Dat kwam ook omdat een vriend van me vaak als hij stoned was op een rare toon sapstengel zij.
Later kwam ik er ook achter dat het een synoniem voor penis is, maar dit was niet mijn bedoeling.
jojoquote:Op maandag 19 januari 2009 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn echte naam zit er half in verwerkt enzo...
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:04 schreef swarmahoer het volgende:
eten besteld tijdens een lanpartyen ongetwijfeld iemand afgeschoten die boos werd, zo is t begonnen
nee geen bijnaamquote:
Ik had het over mijn eigen usernamequote:Op maandag 19 januari 2009 00:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee geen bijnaammn echte naam is gemakkelijker af te korten, en daarbij weet vrijwel niemand mijn nick
(behalve de nijmeegse fokkers natuurlijk
)
Fraudequote:Op maandag 19 januari 2009 00:54 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik wilde een allittererende naam en er moest fictief of fiction in zitten (want ja, dit is niet real life). Ik wist alleen niks en kwam toen maar met een naam: Fenna. Ik heet niet eens Fenna.
FictionalFake?quote:Op maandag 19 januari 2009 01:04 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Hm, FictieveFraude. Klinkt niet slecht.![]()
Een tautologie.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:10 schreef snoezelewoepsie het volgende:
In zekere zin is het een contaminatie, of als je er heel diep over nadenkt, heft het elkaar op, en is het dus toch echt![]()
En ik zie jouw Discogs-lijst.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:13 schreef timbob het volgende:
[..]
Ah, je hebt Kool keith in je fobo staan.
Toevallig.
Ohja, goed dat je dat zegt, ik moet nog even een linkje maken voor m'n Last.fmquote:Op maandag 19 januari 2009 01:17 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
En ik zie jouw Discogs-lijst.![]()
Wat heb je dat gaaf gedaan, btw.![]()
De enige echte.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:29 schreef FictionalFenna het volgende:
Je hebt ook Oorgasm 1. Die is goed he?
Oorgasm 2 is ook goed.quote:
Jeetje, dit wordt zowaar nog een interessant topic!quote:Op maandag 19 januari 2009 01:33 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Oorgasm 2 is ook goed.Met Sean Lennon (zoon van) als ik me niet vergis. Daarna heb ik de Oorgasms even niet gevolgd.
Ik heb die !K7-cd van de OOR ook.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:37 schreef timbob het volgende:
[..]
Jeetje, dit wordt zowaar nog een interessant topic!
Op de late avond.
en ik wilde nog wel op tijd naar bed gaan...
*Wijst en lacht.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:39 schreef Siniti het volgende:
van mijn wow character
Dus ik zo m'n oorgasm 1 zoeken.. maar ik weet niet waar ie ligt!quote:Op maandag 19 januari 2009 01:40 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Ik heb die !K7-cd van de OOR ook.Staan hele mooie nummers op.
quote:Op maandag 19 januari 2009 01:46 schreef timbob het volgende:
[..]
Dus ik zo m'n oorgasm 1 zoeken.. maar ik weet niet waar ie ligt!
nee!
en je had me er al helemaal op verheugd!
ohja, K7 is das bomb. (ha, snap j'm, duits label enzo)
Ik heb 'm alweer gevonden, en weer eens opgezet.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:56 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
![]()
Ik heb m'n Oorgasm 1-cd op wmp geript en ik kreeg ipv de juiste namen van nummers en artiesten, Dark side of the moon van Pink Floyd te lezen!Wmp had 'm verkeerd getagged dus.
WMP isquote:Op maandag 19 januari 2009 01:59 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb 'm alweer gevonden, en weer eens opgezet.
Het is bijna nostalgisch te noemenTijd niet meer gehoord.
Wmp is gewoon een beetje dom.
Dark side of the moon is ook best ok trouwens.
Ik heb laatst the dub side of yhe moon gevonden. met dubversies, en die is tofquote:Op maandag 19 januari 2009 02:07 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
WMP isMediaMonkey
![]()
Ik ben niet zo'n Floyd-fan.Ik dacht, voordat ik het kende, dat ik het wel mooi zou vinden, maarde meeste nummers doen me niet zo veel.
![]()
Ik heb NRA door Oorgasm 1 leren kennen.Dat Schriek(?)-nummer is ook gaaf. En GusGus staat er toch ook op? (Ik doe dit uit m'n hoofd
.)
Dub side of the moon is grappig.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:14 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb laatst the dub side of yhe moon gevonden. met dubversies, en die is tof
door dub artiesten.
met echte stukjes dub.
en ja, gusgus enzo
die kwam net langs, nu air.
ik ging slapen he?
Dat dacht ik ook jaquote:Op maandag 19 januari 2009 02:16 schreef kraaksandaal het volgende:
Dub side of the moon is tof.
Ik ken 'm, maar vond 'm iets minder...quote:Op maandag 19 januari 2009 02:20 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Dub side of the moon is grappig.Ken je Radiodread? Ook van Easy Star All-stars.
Ik moet zo slapen, overmogen tentamen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 02:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
whehe je hebt de "*****Kraak......." op de verkeerde plek gezet
Thanks en trusten!quote:Op maandag 19 januari 2009 02:21 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik ken 'm, maar vond 'm iets minder...
Ik ga ook slapen, ik moet morgen weer dingen doen enzo.
handelingen uitvoeren, je kent het wel.
truste
en succes met je tentamen
Batsie was al bezet?quote:Op maandag 19 januari 2009 02:47 schreef Joenkie het volgende:
K word door mijn vrienden vaak joenkie of batsie genoemd.
Dat ben je toch ook, post je net zelfquote:Op maandag 19 januari 2009 02:58 schreef Joenkie het volgende:
Nee, volgens mij niet. Maar batsie word minder vaak gebruikt, en dat klinkt dan weer meteen zo oversekst.
Mensen worden altijd meer open dan ze willen in zo'n topic.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook, post je net zelf
Dat zal dan waarschijnlijk de spreektaal in de buurt zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:02 schreef Joenkie het volgende:
Oh, ik schaam me daar niet voor hoor:D zou ik het anders zeggen?
Nee, het moest wel gewoon echt joenkie zijn
Twerk, sociale werkplaats voor volwassenen met autisme, produceert chocolade , speculaas, roomijs, verpakkingen en levert administratieve diensten.quote:
Mijn sandalen kraakte, ik was ver weg en alles was al bezet.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:04 schreef Joenkie het volgende:
Hahaha, nee meer gewoon dat iemand dat ineens roept en dat iedereen dan zo iets heeft van jaaaaaaaa wat grappig. En dan kom je er niet meer vanaf
Maarre.. kraaksandaal?
quote:Op maandag 19 januari 2009 03:05 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Twerk, sociale werkplaats voor volwassenen met autisme, produceert chocolade , speculaas, roomijs, verpakkingen en levert administratieve diensten.
Oe dat klinkt ingewikkeld, de hele werkplaats draait door als ik dat als arbeidsvitaminen ga draaien.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:07 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hoe laat beginnen jullie op maandag dan?
Ik heb het meer over:
http://shawnhatfield.blog(...)t-twerk-project.html
Het is nooit weg het eigen wereldje waarin men leeft te triggeren met diepe, abstracte muziek. Misschien wordt men creatief.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:16 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Oe dat klinkt ingewikkeld, de hele werkplaats draait door als ik dat als arbeidsvitaminen ga draaien.
*btw op Maandag beginnen we zodra de 1e gearriveerd is, dat is erg verschillend.
Die diepe abstracte muziek is een idee.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:22 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het is nooit weg het eigen wereldje waarin men leeft te triggeren met diepe, abstracte muziek. Misschien wordt men creatief.
Hebben autisten ook een zwaar weekend gehad dan? Wat doet 30 uur in een weekend naar een beeldscherm turen met mensen op de maandagochtend?
Idd. Ik kom er later uiteraard uitgebreider op terug, maar laten we voor nu dit eens bekijken:quote:Op maandag 19 januari 2009 03:27 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Die diepe abstracte muziek is een idee.![]()
Wat 30 uur in weekend naar een beeldscherm staren met mensen doet? Ik heb geen idee, lijkt me wel een interessante studie om dat eens uit te vinden op een wetenschappelijke manier.
quote:THE SYMPTOMS OF COMPUTER ADDICTION are quite specific:
Psychological Symptoms
Having a sense of well-being or euphoria while at the computer
Inability to stop the activity
Craving more and more time at the computer
Neglect of family and friends
Feeling empty, depressed, irritable when not at the computer
Lying to employers and family about activities
Problems with school or job
Physical Symptoms
Carpal tunnel syndrome
Dry eyes
Migraine headaches
Back aches
Eating irregularities, such as skipping meals
Failure to attend to personal hygiene
Sleep disturbances, change in sleep pattern
Ziet er nog niet erg wetenschappelijk uit en gaat op voor elke verslaving.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:29 schreef Twerk het volgende:
[..]
Idd. Ik kom er later uiteraard uitgebreider op terug, maar laten we voor nu dit eens bekijken:
http://tweakers.net/nieuw(...)n-slapeloosheid.html
+
[..]
Wat maakt het uit of dat voor meerdere verslavingen opgaatquote:Op maandag 19 januari 2009 03:41 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ziet er nog niet erg wetenschappelijk uit en gaat op voor elke verslaving.
http://www.computeraddiction.com/quote:FOR OVER 15 YEARS Dr. Orzack, a licensed clinical psychologist, has treated addictive behaviors at McLean Hospital, where she is founder and coordinator of the Computer Addiction Service and a member of the Harvard Medical School faculty. She is also a faculty member of the Cognitive Therapy Program, and in private practice in Newton Centre, Massachusetts.
Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:54 schreef northernlight81 het volgende:
Toen ik me op die andere site moest aanmelden was ik Northernlight aan het roken. Is dus een soort wiet.
Ah... en al die klonen waren woordspelingen daarop?quote:Op maandag 19 januari 2009 06:10 schreef murp het volgende:
komt van mijn MOHAA tijdperk, het was eerst murphy maar dat paste niet, toen werd het murp
niet allequote:Op maandag 19 januari 2009 06:12 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ah... en al die klonen waren woordspelingen daarop?
OK ik heb bij voorbaat al wat potentiele zelf gemaakt maar je ontkomt niet aan creatieve users.quote:
Hoe kom je aan aan jou naam? Ben je dik en houd je van boem muziek?quote:Op maandag 19 januari 2009 07:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Kan iemand pagina 2 dankzij Timbob en FF naar MUZ schoppen.
Mijn username kwam op mij. Zoals ik al zei op de 1e pagina.quote:Op maandag 19 januari 2009 07:19 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Hoe kom je aan aan jou naam? Ben je dik en houd je van boem muziek?
Ah dus gewoon uit de lucht gevallen zoiets?quote:Op maandag 19 januari 2009 07:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn username kwam op mij. Zoals ik al zei op de 1e pagina.
Ja. Ik werd wakker, deed mijn laptop aan, startte Firefox op en hij ging naar forum.fok.nl waar ik ingelogd stond onder de naam boem-dikkie. Dat vond ik eigenlijk wel best.quote:Op maandag 19 januari 2009 07:21 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ah dus gewoon uit de lucht gevallen zoiets?
Jaja, vertel nou het echte verhaal maarquote:Op maandag 19 januari 2009 16:56 schreef RadioSlut het volgende:
Ik zat zo een beetje te surfen op amerikaanse sites, en eentje had als url en naam radioslut(.org) en dat vond ik een leuke naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahahahw!! Einzz!1!1!!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:28 schreef omyfalzer het volgende:
In het begin was er niks... helemaal niks. De ruimte was leeg en het was niet eens ruimte te noemen, gewoon leegte. Toen die leegte zich langzaam begon op te splitsen en uiteindelijk een plekje vond in mijn hoofd, dacht ik:
ik ga voor mijn fok! account een naam kiezen die niemand anders heeft.... goed he
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jaja, vertel nou het echte verhaal maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
preciesquote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef SpuitK0p het volgende:
tja.. lang verhaal
Zo heb ik ook tig warcraft III accountsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 03:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Die 2 kwam er toen ik een wachtwoord vergat.
Damn.. Mental image.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef wolvendagen het volgende:
Mannen die ongestelde vrouwen beffen en door het bloed aan hun bekkies op wolven lijken, de menstruatie duurt enkele dagen en vandaar dus wolvendagen. Heul vaag enzo.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef wolvendagen het volgende:
Mannen die ongestelde vrouwen beffen en door het bloed aan hun bekkies op wolven lijken, de menstruatie duurt enkele dagen en vandaar dus wolvendagen. Heul vaag enzo.
En dat vind jij lekker, dat ze je beffen als je ongesteld bent?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef wolvendagen het volgende:
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb écht geen idee, als iemand het mij kan vertellen graag!
Er staat nergens dat ik gebeft ben tijdens mijn menstruatie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
En dat vind jij lekker, dat ze je beffen als je ongesteld bent?
nee maar je fantasie gaat wel zover dat je er zelfs je nickname op baseertquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ik gebeft ben tijdens mijn menstruatie.
Het is niet mijn fantasie, het is die van Charlotte Roche, maar dat heb ik gewoon weggelaten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
nee maar je fantasie gaat wel zover dat je er zelfs je nickname op baseert
Lijk je op je avatar?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Kijk altijd lief en zo noemen ze mij op school, vandaar
Doet het goed manquote:
Ik dacht even dat je username Emostylequote:Op donderdag 22 januari 2009 17:27 schreef Elmostyle het volgende:
Badeendje of Badeend ofzo was al bezet.
Dus dan maar een ander liev wezentje uitgekozen: Elmo, die was al bezet, dus daarom Elmostyle
en ik dacht dat er altijd al kiwi stondquote:Op zondag 22 februari 2009 21:45 schreef kwiwi het volgende:
ik had een leuk plaatje van een kiwi op m'n computer staan, en die wilde ik wel als avatar.. maar de username kiwi was al bezet dus nu heb ik kwiwi
je bent niet de enigequote:Op zondag 22 februari 2009 21:47 schreef murp het volgende:
[..]
en ik dacht dat er altijd al kiwi stond
Aphex twinquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |