Batsie was al bezet?quote:Op maandag 19 januari 2009 02:47 schreef Joenkie het volgende:
K word door mijn vrienden vaak joenkie of batsie genoemd.
Dat ben je toch ook, post je net zelfquote:Op maandag 19 januari 2009 02:58 schreef Joenkie het volgende:
Nee, volgens mij niet. Maar batsie word minder vaak gebruikt, en dat klinkt dan weer meteen zo oversekst.
Mensen worden altijd meer open dan ze willen in zo'n topic.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook, post je net zelf
Dat zal dan waarschijnlijk de spreektaal in de buurt zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:02 schreef Joenkie het volgende:
Oh, ik schaam me daar niet voor hoor:D zou ik het anders zeggen?
Nee, het moest wel gewoon echt joenkie zijn
Twerk, sociale werkplaats voor volwassenen met autisme, produceert chocolade , speculaas, roomijs, verpakkingen en levert administratieve diensten.quote:
Mijn sandalen kraakte, ik was ver weg en alles was al bezet.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:04 schreef Joenkie het volgende:
Hahaha, nee meer gewoon dat iemand dat ineens roept en dat iedereen dan zo iets heeft van jaaaaaaaa wat grappig. En dan kom je er niet meer vanaf
Maarre.. kraaksandaal?
quote:Op maandag 19 januari 2009 03:05 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Twerk, sociale werkplaats voor volwassenen met autisme, produceert chocolade , speculaas, roomijs, verpakkingen en levert administratieve diensten.
Oe dat klinkt ingewikkeld, de hele werkplaats draait door als ik dat als arbeidsvitaminen ga draaien.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:07 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hoe laat beginnen jullie op maandag dan?
Ik heb het meer over:
http://shawnhatfield.blog(...)t-twerk-project.html
Het is nooit weg het eigen wereldje waarin men leeft te triggeren met diepe, abstracte muziek. Misschien wordt men creatief.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:16 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Oe dat klinkt ingewikkeld, de hele werkplaats draait door als ik dat als arbeidsvitaminen ga draaien.
*btw op Maandag beginnen we zodra de 1e gearriveerd is, dat is erg verschillend.
Die diepe abstracte muziek is een idee.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:22 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het is nooit weg het eigen wereldje waarin men leeft te triggeren met diepe, abstracte muziek. Misschien wordt men creatief.
Hebben autisten ook een zwaar weekend gehad dan? Wat doet 30 uur in een weekend naar een beeldscherm turen met mensen op de maandagochtend?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |