jekoos deze?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:17 schreef Jekoos het volgende:
ja ik moest gewoon kiezen
toen koos ik deze
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:14 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn moeder noemde me altijd Edwinus als ik iets fout had gedaan. Op het forum ben ik extra stout dus daarom met 2 x een S.
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
Vroeger hadden we een soort van waterpijp, met een lange buis eraan. Die noemden we sapstengel. Dat kwam ook omdat een vriend van me vaak als hij stoned was op een rare toon sapstengel zij.
Later kwam ik er ook achter dat het een synoniem voor penis is, maar dit was niet mijn bedoeling.
jojoquote:Op maandag 19 januari 2009 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn echte naam zit er half in verwerkt enzo...
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:04 schreef swarmahoer het volgende:
eten besteld tijdens een lanpartyen ongetwijfeld iemand afgeschoten die boos werd, zo is t begonnen
nee geen bijnaamquote:
Ik had het over mijn eigen usernamequote:Op maandag 19 januari 2009 00:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee geen bijnaammn echte naam is gemakkelijker af te korten, en daarbij weet vrijwel niemand mijn nick
(behalve de nijmeegse fokkers natuurlijk
)
Fraudequote:Op maandag 19 januari 2009 00:54 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik wilde een allittererende naam en er moest fictief of fiction in zitten (want ja, dit is niet real life). Ik wist alleen niks en kwam toen maar met een naam: Fenna. Ik heet niet eens Fenna.
FictionalFake?quote:Op maandag 19 januari 2009 01:04 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Hm, FictieveFraude. Klinkt niet slecht.![]()
Een tautologie.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:10 schreef snoezelewoepsie het volgende:
In zekere zin is het een contaminatie, of als je er heel diep over nadenkt, heft het elkaar op, en is het dus toch echt![]()
En ik zie jouw Discogs-lijst.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:13 schreef timbob het volgende:
[..]
Ah, je hebt Kool keith in je fobo staan.
Toevallig.
Ohja, goed dat je dat zegt, ik moet nog even een linkje maken voor m'n Last.fmquote:Op maandag 19 januari 2009 01:17 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
En ik zie jouw Discogs-lijst.![]()
Wat heb je dat gaaf gedaan, btw.![]()
De enige echte.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:29 schreef FictionalFenna het volgende:
Je hebt ook Oorgasm 1. Die is goed he?
Oorgasm 2 is ook goed.quote:
Jeetje, dit wordt zowaar nog een interessant topic!quote:Op maandag 19 januari 2009 01:33 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Oorgasm 2 is ook goed.Met Sean Lennon (zoon van) als ik me niet vergis. Daarna heb ik de Oorgasms even niet gevolgd.
Ik heb die !K7-cd van de OOR ook.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:37 schreef timbob het volgende:
[..]
Jeetje, dit wordt zowaar nog een interessant topic!
Op de late avond.
en ik wilde nog wel op tijd naar bed gaan...
*Wijst en lacht.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:39 schreef Siniti het volgende:
van mijn wow character
Dus ik zo m'n oorgasm 1 zoeken.. maar ik weet niet waar ie ligt!quote:Op maandag 19 januari 2009 01:40 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Ik heb die !K7-cd van de OOR ook.Staan hele mooie nummers op.
quote:Op maandag 19 januari 2009 01:46 schreef timbob het volgende:
[..]
Dus ik zo m'n oorgasm 1 zoeken.. maar ik weet niet waar ie ligt!
nee!
en je had me er al helemaal op verheugd!
ohja, K7 is das bomb. (ha, snap j'm, duits label enzo)
Ik heb 'm alweer gevonden, en weer eens opgezet.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:56 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
![]()
Ik heb m'n Oorgasm 1-cd op wmp geript en ik kreeg ipv de juiste namen van nummers en artiesten, Dark side of the moon van Pink Floyd te lezen!Wmp had 'm verkeerd getagged dus.
WMP isquote:Op maandag 19 januari 2009 01:59 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb 'm alweer gevonden, en weer eens opgezet.
Het is bijna nostalgisch te noemenTijd niet meer gehoord.
Wmp is gewoon een beetje dom.
Dark side of the moon is ook best ok trouwens.
Ik heb laatst the dub side of yhe moon gevonden. met dubversies, en die is tofquote:Op maandag 19 januari 2009 02:07 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
WMP isMediaMonkey
![]()
Ik ben niet zo'n Floyd-fan.Ik dacht, voordat ik het kende, dat ik het wel mooi zou vinden, maarde meeste nummers doen me niet zo veel.
![]()
Ik heb NRA door Oorgasm 1 leren kennen.Dat Schriek(?)-nummer is ook gaaf. En GusGus staat er toch ook op? (Ik doe dit uit m'n hoofd
.)
Dub side of the moon is grappig.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:14 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb laatst the dub side of yhe moon gevonden. met dubversies, en die is tof
door dub artiesten.
met echte stukjes dub.
en ja, gusgus enzo
die kwam net langs, nu air.
ik ging slapen he?
Dat dacht ik ook jaquote:Op maandag 19 januari 2009 02:16 schreef kraaksandaal het volgende:
Dub side of the moon is tof.
Ik ken 'm, maar vond 'm iets minder...quote:Op maandag 19 januari 2009 02:20 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Dub side of the moon is grappig.Ken je Radiodread? Ook van Easy Star All-stars.
Ik moet zo slapen, overmogen tentamen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 02:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
whehe je hebt de "*****Kraak......." op de verkeerde plek gezet
Thanks en trusten!quote:Op maandag 19 januari 2009 02:21 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik ken 'm, maar vond 'm iets minder...
Ik ga ook slapen, ik moet morgen weer dingen doen enzo.
handelingen uitvoeren, je kent het wel.
truste
en succes met je tentamen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |