quote:Op maandag 19 januari 2009 00:04 schreef swarmahoer het volgende:
eten besteld tijdens een lanpartyen ongetwijfeld iemand afgeschoten die boos werd, zo is t begonnen
nee geen bijnaamquote:
Ik had het over mijn eigen usernamequote:Op maandag 19 januari 2009 00:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee geen bijnaammn echte naam is gemakkelijker af te korten, en daarbij weet vrijwel niemand mijn nick
(behalve de nijmeegse fokkers natuurlijk
)
Fraudequote:Op maandag 19 januari 2009 00:54 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik wilde een allittererende naam en er moest fictief of fiction in zitten (want ja, dit is niet real life). Ik wist alleen niks en kwam toen maar met een naam: Fenna. Ik heet niet eens Fenna.
FictionalFake?quote:Op maandag 19 januari 2009 01:04 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Hm, FictieveFraude. Klinkt niet slecht.![]()
Een tautologie.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:10 schreef snoezelewoepsie het volgende:
In zekere zin is het een contaminatie, of als je er heel diep over nadenkt, heft het elkaar op, en is het dus toch echt![]()
En ik zie jouw Discogs-lijst.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:13 schreef timbob het volgende:
[..]
Ah, je hebt Kool keith in je fobo staan.
Toevallig.
Ohja, goed dat je dat zegt, ik moet nog even een linkje maken voor m'n Last.fmquote:Op maandag 19 januari 2009 01:17 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
En ik zie jouw Discogs-lijst.![]()
Wat heb je dat gaaf gedaan, btw.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |