Jaja, vertel nou het echte verhaal maarquote:Op maandag 19 januari 2009 16:56 schreef RadioSlut het volgende:
Ik zat zo een beetje te surfen op amerikaanse sites, en eentje had als url en naam radioslut(.org) en dat vond ik een leuke naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahahahw!! Einzz!1!1!!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:28 schreef omyfalzer het volgende:
In het begin was er niks... helemaal niks. De ruimte was leeg en het was niet eens ruimte te noemen, gewoon leegte. Toen die leegte zich langzaam begon op te splitsen en uiteindelijk een plekje vond in mijn hoofd, dacht ik:
ik ga voor mijn fok! account een naam kiezen die niemand anders heeft.... goed he
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jaja, vertel nou het echte verhaal maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
preciesquote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef SpuitK0p het volgende:
tja.. lang verhaal
Zo heb ik ook tig warcraft III accountsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 03:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Die 2 kwam er toen ik een wachtwoord vergat.
Damn.. Mental image.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef wolvendagen het volgende:
Mannen die ongestelde vrouwen beffen en door het bloed aan hun bekkies op wolven lijken, de menstruatie duurt enkele dagen en vandaar dus wolvendagen. Heul vaag enzo.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef wolvendagen het volgende:
Mannen die ongestelde vrouwen beffen en door het bloed aan hun bekkies op wolven lijken, de menstruatie duurt enkele dagen en vandaar dus wolvendagen. Heul vaag enzo.
En dat vind jij lekker, dat ze je beffen als je ongesteld bent?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef wolvendagen het volgende:
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb écht geen idee, als iemand het mij kan vertellen graag!
Er staat nergens dat ik gebeft ben tijdens mijn menstruatie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
En dat vind jij lekker, dat ze je beffen als je ongesteld bent?
nee maar je fantasie gaat wel zover dat je er zelfs je nickname op baseertquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ik gebeft ben tijdens mijn menstruatie.
Het is niet mijn fantasie, het is die van Charlotte Roche, maar dat heb ik gewoon weggelaten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
nee maar je fantasie gaat wel zover dat je er zelfs je nickname op baseert
Lijk je op je avatar?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Kijk altijd lief en zo noemen ze mij op school, vandaar
Doet het goed manquote:
Ik dacht even dat je username Emostylequote:Op donderdag 22 januari 2009 17:27 schreef Elmostyle het volgende:
Badeendje of Badeend ofzo was al bezet.
Dus dan maar een ander liev wezentje uitgekozen: Elmo, die was al bezet, dus daarom Elmostyle
en ik dacht dat er altijd al kiwi stondquote:Op zondag 22 februari 2009 21:45 schreef kwiwi het volgende:
ik had een leuk plaatje van een kiwi op m'n computer staan, en die wilde ik wel als avatar.. maar de username kiwi was al bezet dus nu heb ik kwiwi
je bent niet de enigequote:Op zondag 22 februari 2009 21:47 schreef murp het volgende:
[..]
en ik dacht dat er altijd al kiwi stond
Aphex twinquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |