Idd. Ik kom er later uiteraard uitgebreider op terug, maar laten we voor nu dit eens bekijken:quote:Op maandag 19 januari 2009 03:27 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Die diepe abstracte muziek is een idee.![]()
Wat 30 uur in weekend naar een beeldscherm staren met mensen doet? Ik heb geen idee, lijkt me wel een interessante studie om dat eens uit te vinden op een wetenschappelijke manier.
quote:THE SYMPTOMS OF COMPUTER ADDICTION are quite specific:
Psychological Symptoms
Having a sense of well-being or euphoria while at the computer
Inability to stop the activity
Craving more and more time at the computer
Neglect of family and friends
Feeling empty, depressed, irritable when not at the computer
Lying to employers and family about activities
Problems with school or job
Physical Symptoms
Carpal tunnel syndrome
Dry eyes
Migraine headaches
Back aches
Eating irregularities, such as skipping meals
Failure to attend to personal hygiene
Sleep disturbances, change in sleep pattern
Ziet er nog niet erg wetenschappelijk uit en gaat op voor elke verslaving.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:29 schreef Twerk het volgende:
[..]
Idd. Ik kom er later uiteraard uitgebreider op terug, maar laten we voor nu dit eens bekijken:
http://tweakers.net/nieuw(...)n-slapeloosheid.html
+
[..]
Wat maakt het uit of dat voor meerdere verslavingen opgaatquote:Op maandag 19 januari 2009 03:41 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ziet er nog niet erg wetenschappelijk uit en gaat op voor elke verslaving.
http://www.computeraddiction.com/quote:FOR OVER 15 YEARS Dr. Orzack, a licensed clinical psychologist, has treated addictive behaviors at McLean Hospital, where she is founder and coordinator of the Computer Addiction Service and a member of the Harvard Medical School faculty. She is also a faculty member of the Cognitive Therapy Program, and in private practice in Newton Centre, Massachusetts.
Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:54 schreef northernlight81 het volgende:
Toen ik me op die andere site moest aanmelden was ik Northernlight aan het roken. Is dus een soort wiet.
Ah... en al die klonen waren woordspelingen daarop?quote:Op maandag 19 januari 2009 06:10 schreef murp het volgende:
komt van mijn MOHAA tijdperk, het was eerst murphy maar dat paste niet, toen werd het murp
niet allequote:Op maandag 19 januari 2009 06:12 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ah... en al die klonen waren woordspelingen daarop?
OK ik heb bij voorbaat al wat potentiele zelf gemaakt maar je ontkomt niet aan creatieve users.quote:
Hoe kom je aan aan jou naam? Ben je dik en houd je van boem muziek?quote:Op maandag 19 januari 2009 07:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Kan iemand pagina 2 dankzij Timbob en FF naar MUZ schoppen.
Mijn username kwam op mij. Zoals ik al zei op de 1e pagina.quote:Op maandag 19 januari 2009 07:19 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Hoe kom je aan aan jou naam? Ben je dik en houd je van boem muziek?
Ah dus gewoon uit de lucht gevallen zoiets?quote:Op maandag 19 januari 2009 07:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn username kwam op mij. Zoals ik al zei op de 1e pagina.
Ja. Ik werd wakker, deed mijn laptop aan, startte Firefox op en hij ging naar forum.fok.nl waar ik ingelogd stond onder de naam boem-dikkie. Dat vond ik eigenlijk wel best.quote:Op maandag 19 januari 2009 07:21 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ah dus gewoon uit de lucht gevallen zoiets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |