Eensch en ik ben een vrouw!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef Yi-Long het volgende:
Eerlijk maar niet TE eerlijk (anders dumpen ze hem)
Hardwerkend maar niet TE hardwerkend (anders komen ze aandacht te kort, en dumpen ze hem)
Mannelijk, maar niet TE mannelijk.
Sociaal, maar niet TE sociaal.
etc etc etc,.
Vrouwen weten niet wat ze willen.
En ik weet het ook niet meerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef Yi-Long het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:03 schreef tho_Omas het volgende:
Nou, nu heb je het gedaan hoor. Nu komen alle E-playerz, die net hun "hitchhikers guide to sex" uit hebben.
Dat denk ik ook, zo iemand als mijn schoonzus moet je niet tegenkomen: als mijn broer er niet is wil ze minstens 3x per dag bellen (met hem).quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:06 schreef Aoristus het volgende:
een hoop vrouwen kunnen slecht tegen alleen zijn volgens mij
Dat kan kloppen.Wat ik inmiddels begrepen heb, is dat een hoop van hen eenzaamheid veel harder ervaren dan mannen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:40 schreef Deliah het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, zo iemand als mijn schoonzus moet je niet tegenkomen: als mijn broer er niet is wil ze minstens 3x per dag bellen (met hem).
Ik kan al je positieve punten wel op noemen. Maar daar worden sommige vrouwen ook weer niet gelukkig van.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:41 schreef Damanique het volgende:
Mannen die niet lopen te zeiken over vrouwen. Verschillend tussen de geslachten zijn er nu eenmaal; ik kan me echt rot ergeren aan mannen die de hele tijd zeuren over alles wat er mis is met vrouwen - word dan homo ofzo. (Andersom zijn vrouwen die de hele tijd op mannen vitten ook vervelend.)
Indien ze gestoord zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:54 schreef -Jean- het volgende:
Dikke dukaten
Illustratie:
[ afbeelding ]
De gulden middenwegquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef Yi-Long het volgende:
Hardwerkend maar niet TE hardwerkend (anders komen ze aandacht te kort, en dumpen ze hem)
etc etc etc,.
Flavioquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:54 schreef -Jean- het volgende:
Dikke dukaten
Illustratie:
[ afbeelding ]
Idd, dat 'uiteindelijk' laat bij de een langer wachten dan de ander.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:56 schreef Lemonbutterfly het volgende:
Veel vrouwen zoeken een man op wie ze kunnen bouwen, waar ze zich fijn bij voelen, waar je lekker mee kunt knuffelen, die op hetzelfde niveau met jou zit, waar je altijd bij terecht kan, humor heeft en waarbij je een klik hebt die je niet bij elke man heb![]()
Kortom! Eigenlijk hetzelfde wat mannen uiteindelijk ook in een vrouw zoeken![]()
Oh ja, nu je het zegt doe ik dat ook wel eens. Sommigen vallen dan al meteen af, sorry voor de oppervlakkigheidquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:12 schreef wappelflap het volgende:
Ik heb ooit eens gehoord dat veel vrouwen als eerste naar je schoenen kijken. zelf doe ik dat ook want dan zie je vaak gelijk wat haar karakter is maar vaak klopt het ook niet.
Geef eens een paar voorbeelden ter illustratie! Naaldhakken, kisten, sportschoenen, laarzen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:12 schreef wappelflap het volgende:
Ik heb ooit eens gehoord dat veel vrouwen als eerste naar je schoenen kijken. zelf doe ik dat ook want dan zie je vaak gelijk wat haar karakter is maar vaak klopt het ook niet.
y en zo'n mokkel zal zich met al dat geld alleen maar jonger proberen te laten lijken met al die troep van tegenwoordigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:54 schreef -Jean- het volgende:
Dikke dukaten
Illustratie:
[ afbeelding ]
dan zie je iig wel of het een pool is of nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:12 schreef wappelflap het volgende:
en wat is te sociaalquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:24 schreef Ernemmertje het volgende:
Eerlijkheid
Liefdevol
Sociaal (maar niet te inderdaad)
Werkend (inderdaad ook niet te hardwerkend)
Een beetje romantiek
Niet zo snel drukmakend.
Geniet van het leven mannetje
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:56 schreef Lemonbutterfly het volgende:
Veel vrouwen zoeken een man op wie ze kunnen bouwen, waar ze zich fijn bij voelen, waar je lekker mee kunt knuffelen, die op hetzelfde niveau met jou zit, waar je altijd bij terecht kan, humor heeft en waarbij je een klik hebt die je niet bij elke man heb![]()
Kortom! Eigenlijk hetzelfde wat mannen uiteindelijk ook in een vrouw zoeken![]()
Gokje, elke avond met zijn vrienden in de kroeg hangen (Oftewel, geen tijd voor haar hebben) en elke dag 3 uur overwerken (en geen tijd voor haar hebben.)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:25 schreef Stakky het volgende:
[..]
en wat is te sociaal
en te hardwerkend
Ik als man doe dat ook. Gympen aan? "Daag!"quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:12 schreef wappelflap het volgende:
Toch klopt het, kort door de bocht, wel. Waar vrouwen meer op status (dus bijvoorbeeld geld) vallen, vallen mannen meer op uiterlijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:31 schreef amaranta het volgende:
Nou sorry, nee. Dat wijf is gewoon vies.
Ik zou het echt niet kunnen, al had hij nog zoveel geld.
Die vent is echt smerig, moet er niet aan denken om door zo'n vieze kerel gepenetreerd te worden. Nee bedankt.
Heidi Klum heeft er niet voor niets een kindje mee gemaakt. Het was inderdaad een mooie man. Ik persoonlijk zou nog door zijn buik heen kunnen kijken als hij rond de 40 was en als die buik iets minder was.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:38 schreef Frezer het volgende:
[..]
Toch klopt het, kort door de bocht, wel. Waar vrouwen meer op status (dus bijvoorbeeld geld) vallen, vallen mannen meer op uiterlijk.
Opzich was Flavio Briatore volgens mij een behoorlijk knappe man, alleen het leeftijdsverschil van 40 jaar nekt hem een beetje in dit soort plaatjes,.
Die is dan allang weer ingeruild voor een jonger model.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:48 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Heidi Klum heeft er niet voor niets een kindje mee gemaakt. Het was inderdaad een mooie man. Ik persoonlijk zou nog door zijn buik heen kunnen kijken als hij rond de 40 was en als die buik iets minder was.
[ afbeelding ]
Haal er 20 jaar vanaf en je hebt echt wel een leuke vent. Maar dat neemt niet weg dat zijn biatch binnen een jaar of 25 veel geld staat te wachten. Zij is dan rond de 50. Leuke pensioenvoorziening.
Op die laatste zin na denk ik wel dat dit vaak opgaatquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef Yi-Long het volgende:
etc etc etc,.
Ik vind hem bijzonder lelijk, die Heidi Klum was niet genoeg wijs. Tegenwoordig heeft ze beter.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:48 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Heidi Klum heeft er niet voor niets een kindje mee gemaakt. Het was inderdaad een mooie man. Ik persoonlijk zou nog door zijn buik heen kunnen kijken als hij rond de 40 was en als die buik iets minder was.
[ afbeelding ]
Haal er 20 jaar vanaf en je hebt echt wel een leuke vent. Maar dat neemt niet weg dat zijn biatch binnen een jaar of 25 veel geld staat te wachten. Zij is dan rond de 50. Leuke pensioenvoorziening.
Inderdaad dit is nou echt wat je zegt een mooie man:quote:Op zondag 18 januari 2009 14:54 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik vind hem bijzonder lelijk, die Heidi Klum was niet genoeg wijs. Tegenwoordig heeft ze beter.
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zondag 18 januari 2009 12:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
En een behaarde buik is niet aaibaar
Hij is wel een mooie man, ook van binnen. Welke man is mans genoeg om een vrouw die zwanger is van een andere man te "accepteren" en vervolgens het meisje op te voeden als zijn eigen dochter...quote:Op zondag 18 januari 2009 15:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Inderdaad dit is nou echt wat je zegt een mooie man:
[ afbeelding ]
Hij ziet er beter uit dan die andere, misschien heeft ie een vriendelijkere uitstraling, dat zou het ook kunnen zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:10 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[..]
Hij is wel een mooie man, ook van binnen. Welke man is mans genoeg om een vrouw die zwanger is van een andere man te "accepteren" en vervolgens het meisje op te voeden als zijn eigen dochter...
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:03 schreef RemcoDelft het volgende:
What Women Want
Samengevat: vrouwen willen dat je weet wat ze willen, zonder dat ze het willen zeggen...
Combineer dat met:
[..]
En ik weet het ook niet meer
Het lijkt erop dat Heidi niet écht voor uiterlijk valt.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is niet mans, dat is onnozel. Een vrouw bezwangeren en vervolgens een andere vent voor de gevolgen op laten draaien...dát is mans.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:10 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[..]
Hij is wel een mooie man, ook van binnen. Welke man is mans genoeg om een vrouw die zwanger is van een andere man te "accepteren" en vervolgens het meisje op te voeden als zijn eigen dochter...
Voor het ene heb je moed nodig, voor het andere moet je alleen maar zwak zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:26 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat is niet mans, dat is onnozel. Een vrouw bezwangeren en vervolgens een andere vent voor de gevolgen op laten draaien...dát is mans.
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:28 schreef Deliah het volgende:
[..]
Voor het ene heb je moed nodig, voor het andere moet je alleen maar zwak zijn.
Bwahaha, die zal wel lastig te vinden zijn in dit geval, zeker omdat:quote:Op zondag 18 januari 2009 15:10 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[..]
Nee, Seal heeft ook nooit eerder een topmodel gehadquote:Op zondag 18 januari 2009 15:38 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Bwahaha, die zal wel lastig te vinden zijn in dit geval, zeker omdat:
+ je het kind niet hoeft te voorzien van levensonderhoud
+ je jezelf niet hoeft te voorzien van levensonderhoud
+ je een relatie hebt met een supermodel
+ je altijd een nanny 2 stappen achter je aan hebt lopen
+ alle luxe van de wereld hebt
Nee dat zou wel echt zwaar wegen zeg, dat ze zwanger is van een andere man.
Ik heb geen enkel respect meer voor die vrouwen. Pleur op. Eerst je laten volpompen door een gast die er dan vandoor gaat en dan kan jij zijn rotzooi opknappen..? Pleur op.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:28 schreef Deliah het volgende:
[..]
Voor zoiets zou ik wel vallen, een dergelijke liefde voor de medemens is blijkbaar zeldzaam.
Moed my ass. Je bent verliefd geworden op een dom mokkel én gewoon snoeihard gep0wned door een andere gast. Daar heb je een zekere mate van zelfloathing voor nodig. Moed in deze toon je door te zeggen dat die stomme trut niet zwanger had moeten worden van een ander en dat je daarom op zoek gaat naar een exemplaar dat nog niet gebaard heeft zodat jij je eigen kindjes kan maken, omdat jij geen zin hebt om de zooi van een voorganger op te ruimen. Je bent immers geen filantropische instellingquote:Op zondag 18 januari 2009 15:28 schreef Deliah het volgende:
[..]
Voor het ene heb je moed nodig, voor het andere moet je alleen maar zwak zijn.
Ja, vrouwen die het voor elkaar krijgen om van een scharrel oid zwanger te raken en besluiten het kind te houden..quote:
Lol... en zichzelf op marktplaats aanbieden?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, vrouwen die het voor elkaar krijgen om van een scharrel oid zwanger te raken en besluiten het kind te houden..
Zoals dit wijf: bron
Wat jij wilquote:Op zondag 18 januari 2009 16:00 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
Hoe heb je haar gevonden dan? Toen je eigen wijf weer eens geen sex wilde...
Toen ging je maar ff stiekem op zoek naar iets beters?
O nee, sorry. Je had honger en je zocht iemand om lekker voor je te koken.quote:
Probeer jij nou eens niet op de man te spelen, maar uit te leggen waarom een vrouw die 2 kinderen heeft/krijgt van 2 mannen en op zoek is naar de 3e man, goed bezig is? Het is een smerige slet en ze moeten dat mens niet meer voor laten planten..! Lekker hoor, op je 16e een kind. Dat kind zal ook een vruchtbare toekomst zien, dankzij een moeder zonder diploma's...quote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[..]
O nee, sorry. Je had honger en je zocht iemand om lekker voor je te koken.
Jij speelt op de man. Dat meisje van MP namelijk. Zij is niet hier en kan zich dus niet verdedigen. Om haar nou gelijk een smerige slet te noemen, beetje kinderachtig.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Probeer jij nou eens niet op de man te spelen, maar uit te leggen waarom een vrouw die 2 kinderen heeft/krijgt van 2 mannen en op zoek is naar de 3e man, goed bezig is? Het is een smerige slet en ze moeten dat mens niet meer voor laten planten..! Lekker hoor, op je 16e een kind. Dat kind zal ook een vruchtbare toekomst zien, dankzij een moeder zonder diploma's...
Probeer dan eens te verklaren dat het normaal is om van 2 mannen 2 kinderen te krijgen en dan op zoek te gaan naar een suikeroompje voor mama en kids..?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:18 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[..]
Jij speelt op de man. Dat meisje van MP namelijk. Zij is niet hier en kan zich dus niet verdedigen. Om haar nou gelijk een smerige slet te noemen, beetje kinderachtig.
Werken voor je geld.quote:
Het laten aborteren is zeker minder sletterig?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Probeer jij nou eens niet op de man te spelen, maar uit te leggen waarom een vrouw die 2 kinderen heeft/krijgt van 2 mannen en op zoek is naar de 3e man, goed bezig is? Het is een smerige slet en ze moeten dat mens niet meer voor laten planten..! Lekker hoor, op je 16e een kind. Dat kind zal ook een vruchtbare toekomst zien, dankzij een moeder zonder diploma's...
In de meeste gevallen is dat inderdaad niet normaal, maar het kan best dat iemand 2x pech heeft gehad en de man ervan door is gegaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Probeer dan eens te verklaren dat het normaal is om van 2 mannen 2 kinderen te krijgen en dan op zoek te gaan naar een suikeroompje voor mama en kids..?
Ook niet, da's te gemiddeld.quote:
Tja, je moet dan serieus gaan kijken naar de mannen waarvoor je je benen wijd doet.. Wel heel erg toevallig als 2 mannen je volblaffen en er vandoor gaan..quote:Op zondag 18 januari 2009 18:35 schreef Deliah het volgende:
[..]
In de meeste gevallen is dat inderdaad niet normaal, maar het kan best dat iemand 2x pech heeft gehad en de man ervan door is gegaan.
Nee, het is verstandig om een kind op je 16e te krijgen. Dan verneuk je de toekomst van minimaal 2 mensen. Chapeauquote:Op zondag 18 januari 2009 18:34 schreef Deliah het volgende:
[..]
Het laten aborteren is zeker minder sletterig?
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen...quote:Op zondag 18 januari 2009 15:58 schreef Bootje84 het volgende:
Ja, vrouwen die het voor elkaar krijgen om van een scharrel oid zwanger te raken en besluiten het kind te houden..
Je kent de beste man helemaal niet, wat je nu zegt is puur gebaseerd op uiterlijkheden (dus wat je over hem leest).quote:Op zondag 18 januari 2009 15:10 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[..]
Helaas, ik heb geen nintendo. Weer een potentiële kandidaat minder voor je.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:55 schreef Countess het volgende:
* een man die graag achter de Nintendo zit met de multiplayer functie aan![]()
(of het Pal system)
Iedereen wil geld. Het geeft je zekerheid en macht.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:11 schreef Synthesist het volgende:
Vrouwen willen geld, of een man met een toekomst waarin hij geld gaat verdienen.
haar ontspanning en middelen voor de opvoeding van haar koters
x2, ze is een slet/hoerquote:Op zondag 18 januari 2009 16:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Probeer dan eens te verklaren dat het normaal is om van 2 mannen 2 kinderen te krijgen en dan op zoek te gaan naar een suikeroompje voor mama en kids..?
Zeggen en doen zijn vaak vreemd voor vrouwen..quote:Op maandag 19 januari 2009 01:34 schreef Godshand het volgende:
Vrouwen zeggen dat ze een man willen die:
-lief is
-trouw is
-mannelijk uiterlijk heeft
-humor heeft
-aan haar denkt
-waardeert wat ze doet
-werk niet te belangrijk vinden
-meekijkt met haar TV-series
Vrouwen hebben relaties met een man die:
-lui is
-alcoholist
-lief voor haar is wanneer het hem uitkomt, komt het niet uit dan krijgt ze: "Zeik niet zo!" te horen
-verslingerd is aan voetbal en begint te brullen als een aap als "Idols/Gooise Vrouwen(vul elke willekeurige kutserie/programma in)" samenvalt met uitzendingen van de Nationale competitie
-haar slaat
-meer werkt dan bij haar is
-nog meer vriendinnen heeft, waarmee hij niet alleen "koffie drinkt"
Gelukkig zit zo'n 20% van de vrouwen wel goed, dus wellicht is er nog hoop
En als je er tegen zulke vrouwen iets over zegt. Beginnen ze altijd van, ja hij kan veranderenquote:Op maandag 19 januari 2009 01:34 schreef Godshand het volgende:
Vrouwen hebben relaties met een man die:
-lui is
-alcoholist
-lief voor haar is wanneer het hem uitkomt, komt het niet uit dan krijgt ze: "Zeik niet zo!" te horen
-verslingerd is aan voetbal en begint te brullen als een aap als "Idols/Gooise Vrouwen(vul elke willekeurige kutserie/programma in)" samenvalt met uitzendingen van de Nationale competitie
-haar slaat
-meer werkt dan bij haar is
-nog meer vriendinnen heeft, waarmee hij niet alleen "koffie drinkt"
Gelukkig zit zo'n 20% van de vrouwen wel goed, dus wellicht is er nog hoop
Hoe naief zijn sommige vrouwen dan ook. Eigenlijk verdienen ze het dan gewoon soms om hard genaait te worden..quote:Op maandag 19 januari 2009 09:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En als je er tegen zulke vrouwen iets over zegt. Beginnen ze altijd van, ja hij kan veranderen
Groot intellect erotiseert meer.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:37 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je al een eind op weg.
Whehehe, het zou best kunnen dat Seal Heidi elke week op d'r mooie koppie slaat. Of dat hij haar regelmatig verkracht binnen het huwelijk enzo.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je kent de beste man helemaal niet, wat je nu zegt is puur gebaseerd op uiterlijkheden (dus wat je over hem leest).
Daarom worden er velen zwanger, baren een bastaard(zoon) en veranderen/kneden die. Die gaan zich helaasement net zo gedragen als papa/mama, en voila: de cirkel compleet.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:44 schreef slacker_nl het volgende:
Ze willen een man die ze kunnen veranderen. Maar vaak is het daar al te laat voor..
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:39 schreef zomoetdat het volgende:
Haha dan moet je als man dus accepteren dat je vrouw een kuthoer is, die je op marktplaats hebt gevonden en 2 kinderen heeft van 2 verschillende kerels.
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:11 schreef Synthesist het volgende:
Vrouwen willen geld, of een man met een toekomst waarin hij geld gaat verdienen.
haar ontspanning en middelen voor de opvoeding van haar koters
Nou, dan is mijn relatie onnatuurlijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef Knevelt het volgende:
Vrouwen willen geen lieve man. Ze willen ook geen man die haar aandacht geeft. Noch wil ze een man met ambitie of intellect. De vrouw wil een sterke, standvaste klootzak die haar beschermt en zo af en toe keihard vernedert. Ze moeten er sterk en ruw uitzien, want dat zijn goede genen bij de voortplanting. Alle vrouwen die beweren dat dit niet zo is liegen ofwel ze verloochenen hun intuïtie/instinct.
Mannen willen geen vrouwen vol zelfvertrouwen. Ze willen ook geen vrouw die zelf carrière maakt. De man wil een zwakke, afhankelijke vrouw die hen verzorgt als ze terugkomen van een zware dag. Ze moet er mooi uitzien, want dat zijn goede genen bij de voortplanting. Alle mannen die beweren dat dit niet zo is liegen ofwel ze verloochenen hun intuïtie/instinct.
En nee dit is niet overdreven. Het oerinstinct dat aanzet tot voortplanting met de beste genen bepaalt een groot deel van de aantrekkingskracht.
Jaa daaagquote:Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef Knevelt het volgende:
Vrouwen willen geen lieve man. Ze willen ook geen man die haar veel aandacht geeft. Noch wil ze een man met ambitie of intellect. De vrouw wil een sterke, standvaste klootzak die haar beschermt en zo af en toe keihard vernedert. Ze moeten er sterk en ruw uitzien, want dat zijn goede genen bij de voortplanting. Alle vrouwen die beweren dat dit niet zo is liegen ofwel ze verloochenen hun intuïtie/instinct.
Mannen willen geen vrouwen vol zelfvertrouwen. Ze willen ook geen vrouw die zelf carrière maakt. De man wil een zwakke, afhankelijke vrouw die hen verzorgt als ze terugkomen van een zware dag. Ze moet er mooi uitzien, want dat zijn goede genen bij de voortplanting. Alle mannen die beweren dat dit niet zo is liegen ofwel ze verloochenen hun intuïtie/instinct.
En nee dit is niet overdreven. Het oerinstinct dat aanzet tot voortplanting met de beste genen bepaalt een groot deel van de aantrekkingskracht.
Feminisme.quote:
Het is ook biologisch gezien onzin hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 13:39 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nou, dan is mijn relatie onnatuurlijk.. Lekker, dat zwart/wit-bioverhaaltje altijd.
GVD we horen samen te spannen.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is ook biologisch gezien onzin hoor. Het oerbrein is slechts een onderdeel van de hersenen. Mensen die denken dat alleen de oerdriften 'echt' zijn, hebben het gewoon niet helemaal begrepen. Even afgezien van de vraag of het beschrevene uberhaupt wel overeenkomt met de werkelijkheid in het oerbrein...
Het hoe en waarom van huiselijk geweld tegen stiefkinderen?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:00 schreef slacker_nl het volgende:
Der zijn hier mensen die The selfish gene moeten lezen, nav oerbrein en kinderen van een ander laten opvoeden..
De vrouwen die hier schrijven komen niet buiten.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:19 schreef kwaakvaak het volgende:
waar kan ik me aanmelden voor een vergelijkend waren onderzoek gezien vanuit de mannelijke kant dan he.. Ik zie hier dingen voorbij komen waaraan ik als man zeker voldoe, maar op een of andere manier hebben de vrouwen die ik dan weer tegenkom hele andere eisen klaarblijkelijk
Oei, ik ben dus een liegbeest.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef Knevelt het volgende:
Vrouwen willen geen lieve man. Ze willen ook geen man die haar veel aandacht geeft. Noch wil ze een man met ambitie of intellect. De vrouw wil een sterke, standvaste klootzak die haar beschermt en zo af en toe keihard vernedert. Ze moeten er sterk en ruw uitzien, want dat zijn goede genen bij de voortplanting. Alle vrouwen die beweren dat dit niet zo is liegen ofwel ze verloochenen hun intuïtie/instinct.
Als je het boek leest: "Hoe overleef ik mijn familie" dan snap je ook waarom juist jij dit schrijft...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef Knevelt het volgende:
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:44 schreef slacker_nl het volgende:
Ze willen een man die ze kunnen veranderen. Maar vaak is het daar al te laat voor..
Praat voor jezelfquote:Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef Knevelt het volgende:
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:34 schreef Knevelt het volgende:
Wel grappig dat op FOK! de grove en onconformissche posts de meeste aandacht krijgen.
Nee hoor.. vrouwen met aantrekkelijke foto's en teveel smiley's in hun posts krijgen ook genoeg aandachtquote:Op maandag 19 januari 2009 23:34 schreef Knevelt het volgende:
Wel grappig dat op FOK! de grove en onconformistische posts de meeste aandacht krijgen.
Tis ook het zóveelste topic eroverquote:Op maandag 19 januari 2009 23:50 schreef Xeanor het volgende:
In dit soort topics wordt wel regelmatig wat waarheden verkondigd door de mannen, waarna vervolgens van die huismussen langskomen die de hele dag op FOK! zitten en beweren dat ze helemáál niet op zoek zijn naar zo'n soort man. Zulke vrouwen zul je inderdaad niet vaak tegenkomen, tenzij je ze op FOK! ontmoet.
Afgezien van dat, moet je natuurlijk altijd alles met een korreltje zout nemen hier, en dat 1, 2, zelfs 10 personen, niet voor een algemene meerderheid tellen. Een mens kan je wel indelen in 1000 omschrijvingen met voor elke omschrijving een cijfer tussen de 1 en 10, maar uiteindelijk is er niemand die op zo'n manier van een ander zal denken, terwijl die lijstjes aan eisen wel op een vergelijkbare manier worden opgesteld.
Kortom: een neppe boel bij elkaar gelazerd, dit topic.
quote:
Zegt genoeg, slotje dan maar?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:14 schreef spoor4 het volgende:
De gemiddelde vrouw bestaat niet en de gemiddelde man ook niet.
Nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:05 schreef luvley het volgende:
tegen angelina kan niemand op dus een wild nacht je? hahah
Nou dat is niet volledig waar. Als ik naar mijn ouders kijk, dan is mijn vader meer een wijfman en mijn moeder meer een manwijf. Ik denk dat we ons stiekem toch meer op het midden richten. Dus de macho-mannen, die kiezen voor de domme blondjes, terwijl de "metro-mannen" (vies woord inderdaad) voor de carrière vrouw gaan.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef Knevelt het volgende:
Eerst een foto, wicht!quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:15 schreef Ofresca het volgende:
On-topic:
- Een man die verhalen kan vertellen, ik vind het heerlijk om te luisteren over wat hij nu weer heeft beleefd.
- Een man die een tikkeltje fout/ macho is. Of in ieder geval niet iemand die je voortdurend moet vertellen dat hij echt wel knap/lief/leuk/goed genoeg/boeiend/slim is.
- Een man die je frustreert, maar die ik ook kan frustreren, want wat is een relatie zonder ruzie!?
- Een man met mijn gevoel voor humor, sarcasme en ironie dus.
- En een man die natuurlijk, voor mij de X-factor heeft.
- Oh, en hij moet wel van man-man dingen houden. Een man die niet geïnteresseerd is in sport, feesten, techniek en drank lijkt mij echt niets.
Wie voelt zich aangesproken?
Serieus.quote:- Een man die je frustreert, maar die ik ook kan frustreren, want wat is een relatie zonder ruzie!?
- Oh, en hij moet wel van man-man dingen houden. Een man die niet geïnteresseerd is in sport, feesten, techniek en drank lijkt mij echt niets.
quote:
stiekem welquote:
Hmmm, Ik deel je mening. Ik vind het ook leuk om te lezen dat er ook vrouwen zijn die erkennen en herkennen dat vrouwen ook vervelend kunnen zijn. Net als mannen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:41 schreef Damanique het volgende:
Mannen die niet lopen te zeiken over vrouwen. Verschillend tussen de geslachten zijn er nu eenmaal; ik kan me echt rot ergeren aan mannen die de hele tijd zeuren over alles wat er mis is met vrouwen - word dan homo ofzo. (Andersom zijn vrouwen die de hele tijd op mannen vitten ook vervelend.)
En wat zeg je ervan als de vrouw 2x de mannen heeft verlaten. Een derde zoekt. Wilt ze nog contact houden met de tweede ex?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, je moet dan serieus gaan kijken naar de mannen waarvoor je je benen wijd doet.. Wel heel erg toevallig als 2 mannen je volblaffen en er vandoor gaan..
[..]
Nee, het is verstandig om een kind op je 16e te krijgen. Dan verneuk je de toekomst van minimaal 2 mensen. Chapeau
Volgens zitten veel mensen met frustraties waardoor ze graag afgeven op het andere geslacht. Een beetje een uiting geven aan je onmacht of frustratie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:32 schreef despo1974 het volgende:
[..]
Hmmm, Ik deel je mening. Ik vind het ook leuk om te lezen dat er ook vrouwen zijn die erkennen en herkennen dat vrouwen ook vervelend kunnen zijn. Net als mannen.
Waarom doen zij dat eigenlijk?
deze staat er ook een paar dagen langerquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:58 schreef Adolecens het volgende:
Grappig, dit topic heeft 4,5 keer zoveel lurkers als de tegenhanger
Komt alleen maar omdat ik soms een geweldig kreng kan zijn en graag naar sport kijk. Lijkt me niets als je dan een vriend op de bank hebt die alleen maar ja en amen zegt en zich afvraagt waarom dat doelpunt afgekeurd werd.quote:
1. Sorry hoor, maar mensen die alleen maar ja en amen zeggen die ken ik echt vrijwel niet. Ik snap sowieso niet dat dit een eis is, want je moet al een wietverslaafde aan de haak slaan voordat je met zo'n type zit volgens mij.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Komt alleen maar omdat ik soms een geweldig kreng kan zijn en graag naar sport kijk. Lijkt me niets als je dan een vriend op de bank hebt die alleen maar ja en amen zegt en zich afvraagt waarom dat doelpunt afgekeurd werd.
Voel je je nou weer helemaal man?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:06 schreef Xeanor het volgende:
[..]
1. Sorry hoor, maar mensen die alleen maar ja en amen zeggen die ken ik echt vrijwel niet. Ik snap sowieso niet dat dit een eis is, want je moet al een wietverslaafde aan de haak slaan voordat je met zo'n type zit volgens mij.
2. Vrouwen en sport.Waarom zijn vrouwen bijvoorbeeld helemaal niet geïnteresseerd in Darts? Pas als een vrouw binnen een halve seconde kan uitrekenen in welk vakje Barney moet gooien om de wedstrijd te winnen, dan lullen we weer eens verder.
3. Een vent die niets van sport af weet is geen vent, da's gewoon een wereldvreemde sukkel.
Tsss.... die vrouwen kijken ook alleen maar naar uiterlijk hequote:Op woensdag 21 januari 2009 11:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vrouwen zijn trouwens niet geïnteresseerd in darts omdat er geen knappe darters zijn... Duhhh....
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:36 schreef Ofresca het volgende:
Vrouwen zijn trouwens niet geïnteresseerd in darts omdat er geen knappe darters zijn... Duhhh....
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:06 schreef Xeanor het volgende:
3. Een vent die niets van sport af weet is geen vent, da's gewoon een wereldvreemde sukkel.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:09 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
. Een vent die niet naar sport kijkt (wel doet) is heilig.
het is wachten op een topic van je, waarbij je afvraagt wat je aan zijn cokegebruik en scheldpartijen kan doen, omdat hij wil feesten en niks meer om je geeftquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
- Een man die een tikkeltje fout/ macho is. Of in ieder geval niet iemand die je voortdurend moet vertellen dat hij echt wel knap/lief/leuk/goed genoeg/boeiend/slim is.
- Een man die je frustreert, maar die ik ook kan frustreren, want wat is een relatie zonder ruzie!?
Een tikkeltje foutquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:15 schreef Ofresca het volgende:
- Een man die een tikkeltje fout/ macho is.
En Ronaldo houdt van vrouwen. Je zal van goeien huize moeten komen wil je er meer dan een leuke LF tassenset aan over houden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:02 schreef luvley het volgende:
Ja, Ronaldo is lekker, rijk en volgens mij wel temprament vol maar dat is een hele uitdaging toch? Vrouwen houden van iets wat moeilijk en zeldzaam is.
Welke Ronaldo eigenlijk? Die van Portugal of die van Brazilië?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:02 schreef luvley het volgende:
Ja, Ronaldo is lekker, rijk en volgens mij wel temprament vol maar dat is een hele uitdaging toch? Vrouwen houden van iets wat moeilijk en zeldzaam is. Bijvoor beeld een echte prins op het witte paard? En waarom dronken studentjes terwijl er genoeg leuke juppen zijn?
Welke rol speelt geld binnen een relatie denk je? Denk je dat vrouwen hier rekenschap mee houden als ze voor een man kiezen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:35 schreef nimarad het volgende:
Ik gok dat ze die van Portugal bedoelen, al denk ik niet dat het de meeste wat uitmaakt, als hij maar geld heeft.
sommigequote:Op woensdag 28 januari 2009 16:48 schreef bendk het volgende:
[..]
Welke rol speelt geld binnen een relatie denk je? Denk je dat vrouwen hier rekenschap mee houden als ze voor een man kiezen?
Dat doen ze gewoon weetjuh, dat is het aard van het beestjuh, toch? shiiiit, jeweettoch?quote:
Voor een bepaald soort vrouwen denk ik dat het zeker wel meespeelt. Ik geef verder niet veel om geld, ik wil graag zoveel mogelijk onafhankelijk zijn, maar ik weet zeker dat er vrouwen zijn die liever de hele dag thuis zitten of gaan shoppen met de creditcard van hun 'hubby'.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:48 schreef bendk het volgende:
[..]
Welke rol speelt geld binnen een relatie denk je? Denk je dat vrouwen hier rekenschap mee houden als ze voor een man kiezen?
+1 Omdat jij het begrijpt!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:55 schreef Yi-Long het volgende:
Eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit wat vrouwen precies zoeken in mannen, want zodra ze het gevonden hebben willen ze alweer iets anders...
ik mag jou wel man je hebt echt goede humor, je maakt echt mijn dag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:52 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat doen ze gewoon weetjuh, dat is het aard van het beestjuh, toch? shiiiit, jeweettoch?
Een vrouw naar mijn hartquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:24 schreef Ernemmertje het volgende:
Eerlijkheid
Liefdevol
Sociaal (maar niet te inderdaad)
Werkend (inderdaad ook niet te hardwerkend)
Een beetje romantiek
Niet zo snel drukmakend.
Geniet van het leven mannetje
Die lijkt op die vrouwvan Scrubsquote:Op zondag 18 januari 2009 15:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat de man er goed uit moet zien is een pluspunt, volgens mij zeker geen vereiste. Status en autoriteit uitstralen compenseert enorm, zelfde bio-psychologische gedachte. Mannen vallen ook inderdaad sneller voor knappe vrouwen, iets wat z'n oorsprong waarschijnlijk ook in de genetische superioriteit vindt.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef Knevelt het volgende:
Uitgerekend Darts als voorbeeld van een sport noemenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:06 schreef Xeanor het volgende:
2. Vrouwen en sport.Waarom zijn vrouwen bijvoorbeeld helemaal niet geïnteresseerd in Darts? Pas als een vrouw binnen een halve seconde kan uitrekenen in welk vakje Barney moet gooien om de wedstrijd te winnen, dan lullen we weer eens verder.
Noh noh niet zo raar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:48 schreef tho_Omas het volgende:
Alsof er een vrouw is die aan alle eisen jullie zweterige eisen voldoet. En mochten ze bestaan, zijn ze dik.
Tip: doe maar alsof je niet zoveel interesse hebt, des te harder lopen ze namelijk....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:13 schreef TheInvincibleMan het volgende:
[..]
Noh noh niet zo raar.
Ik heb een sterker verhaal voor je. Ik heb nu zins enige weken met iemand (kon haar al eerder) en zei voldoet op één of andere manier aan al mijn eisen. Geen zeur, heeft geen 2 linker handen, vooruit denkend ziet er knap uit en ze weet donderse goed wat ze wil. Dit is precies wat ik zoek
Alleen één nadeel ze heeft zelden tijd omdat ze altijd bezig is. Wat me zelf wel soms onzeker wil maken (bang dat het uitraak, of geen interrese meer in me heeft).
Dus ut kan wel. En ik ben erg zeker in wat van meisje ik wil!
dat kan je een tijdje volhouden, als ze dan na toenadering nog niet hapt, is het een aandachtshoer...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:34 schreef bendk het volgende:
[..]
Tip: doe maar alsof je niet zoveel interesse hebt, des te harder lopen ze namelijk....
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:56 schreef Lemonbutterfly het volgende:
Wat jij wilquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:51 schreef La_Vita het volgende:Als ie maar lief is Als ie maar een ontzettende klootzak is
Mwah, ik heb een enorm lieve vriend, maar ik zou hem echt geen watje kunnen noemen tijdens/na een ruziequote:Op zondag 1 februari 2009 18:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en bij de eerste ruzie noem je hem dan een zacht eitje/watje, en neukt de harige buurman.
Je weet niet wat je zegt ouwe.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:51 schreef Laszlo het volgende:
nou zo kunnen we weer zien dat die em.ster uit ervaring kan spreken ; )
en die speknek die snapt het wel !
Ben jij een vrouw dan? Rechtsboven aan de pagina ff op profiel klikken en je geslacht wijzigen naar 'V' van Vrouw.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:03 schreef RemcoDelft het volgende:
What Women Want
Samengevat: vrouwen willen dat je weet wat ze willen, zonder dat ze het willen zeggen...
Combineer dat met:
[..]
En ik weet het ook niet meer
Ik snap nogsteeds niet wat meisjes precies bedoelen met een man die zekerheid uitstraalt. Wanneer is dat dan precies, kun je bijvoorbeeld beroemde BN-ers of acteurs opnoemen die dat uitstralen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:31 schreef Panthera1984 het volgende:
Het maakt me niet uit wat hij wil, als hij maar uitstraalt dat hij zeker weet wat hij wil. Geen onzekerheid!
Verder is rust uitstralen, oftewel stilzitten en (doen alsof) je luistert een aantrekkelijke eigenschap.
Als laatste humor, als hij je aan het lachen maakt heb je het gedaan
Mooi is belangrijk voor mannen ja. Maar als ik om mij heen kijk dan zie ik oudere mannen redelijk tot erg gelukkig zijn met gemiddelde schoonheid en nog minder. Dus hoewel schoonheid wel degelijk telt voor mannen is de praktijk toch niet zo heel erg zwart-wit. Betekent niet dat schoonheid niet zo telt. Ik vraag me af in hoeverre stereotype ideen over vrouwen-keuzes toch wel waar zijn voor vrouwen. Dus geld, overstoere lompe machos etcetera.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:41 schreef Deliah het volgende:
Mannen willen graag een vrouw die lief voor hen is en er mooi uitziet. Is dat waar?
Macht nog veel meer.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Groot intellect erotiseert meer.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:56 schreef Lemonbutterfly het volgende:
En vrouwen die mooi en slim zijn dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:57 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb liever een vrouw die weet wat ze wilt dan een vrouw die alleen mooi is. Mooie vrouwen neuk je, slimme vrouwen heb je een relatie mee.
Hoaxquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En vrouwen die mooi en slim zijn dan?
What she saidquote:
Iemand die knuffelig is en geinteresseerd/betrokken, maar niet iemand die zijn leven geheel naar het mijne voegt en geen tegengas geeftquote:Op maandag 16 februari 2009 18:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat moet ik me nou voorstellen bij een "lieve jongen/man" Wat bedoelen meises daar nou precies mee als ze dat aandragen als vereiste ?
Betekent dat hij ook niet dominant mag zijn of kan dat dan nog wel?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Iemand die knuffelig is en geinteresseerd/betrokken, maar niet iemand die zijn leven geheel naar het mijne voegt en geen tegengas geeft
Daar kan ik mij wel in vinden, klinkt ook volwassen...quote:Op maandag 16 februari 2009 16:04 schreef Boowtje het volgende:
Droge humor, beetje lief, niet jaloers, betrouwbaar, iemand die ook nog een eigen leven heeft, aantrekkelijk (in mijn ogen dan) en met wie je soms na alle droge humor ook nog een serieus gesprek kan voeren.
Jawel, op zijn tijd. Maar ik ook. Ik voel me het beste in een relatie waarbij er van rol gewisseld kan worden.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Betekent dat hij ook niet dominant mag zijn of kan dat dan nog wel?
Nu nog vindenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef bendk het volgende:
[..]
Daar kan ik mij wel in vinden, klinkt ook volwassen...
Ben ik nou de enige die hier wel in kan komen? Er werd later "pauperwijf" geschreeuwd, maar ik begrijp niet zo goed waaromquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:15 schreef Ofresca het volgende:
On-topic:
- Een man die verhalen kan vertellen, ik vind het heerlijk om te luisteren over wat hij nu weer heeft beleefd.
- Een man met mijn gevoel voor humor, sarcasme en ironie dus.
- En een man die natuurlijk, voor mij de X-factor heeft.
Wie voelt zich aangesproken?
Zei je nou dat darts een sport is?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:06 schreef Xeanor het volgende:
[..]
1. Sorry hoor, maar mensen die alleen maar ja en amen zeggen die ken ik echt vrijwel niet. Ik snap sowieso niet dat dit een eis is, want je moet al een wietverslaafde aan de haak slaan voordat je met zo'n type zit volgens mij.
Ik vind andere mannen met drank op vaak interessant, er blijken toch telkens weer nieuwe manieren te zijn om op je bek te gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:15 schreef Deliah het volgende:
Van mij hoeft een man echt niet geïnteresseerd te zijn in drank om man te zijn.
Het ligt er maar aan in wat voor een situatie je het bedoelt. Noem eens een voorbeeld? Tevens weet ik natuurlijk niet van al m'n vrienden hoe zij zich in hun relaties gedragen. Ik weet natuurlijk wel wat, maar 't zijn allemaal geen zandzakken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:05 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik vind het wonderbaarlijk dat Xeanor beweert dat ze geen mensen kent die alleen maar ja en amen zeggen. Ik ken er toch aardig wat die behoorlijk conformistisch zijn.
Het aantal stellen dat met elkaar communiceert in 'ja schat' , 'nee, dat doe ik wel even voor je' 'ja 1 schepje suiker schat'en 'nee, dan ga ik wel niet met vrienden uit' is stuitend. Heel veel mannen (en ook vrienden van me) veranderen in zandzakken zodra ze een relatie instappen. Een vriend van me ook. Hij ging toch maar niet uit, omdat zijn vriendin het zo vervelend vond als hij 's ochtends thuiskwam. Kom op zeg. Watjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan in wat voor een situatie je het bedoelt. Noem eens een voorbeeld?
Ik ken welgeteld één persoon die zich zo liet behandelen in de relatie, en die persoon heb ik al een lange tijd niet meer gezien/gesproken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:33 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Het aantal stellen dat met elkaar communiceert in 'ja schat' , 'nee, dat doe ik wel even voor je' 'ja 1 schepje suiker schat'en 'nee, dan ga ik wel niet met vrienden uit' is stuitend. Heel veel mannen (en ook vrienden van me) veranderen in zandzakken zodra ze een relatie instappen. Een vriend van me ook. Hij ging toch maar niet uit, omdat zijn vriendin het zo vervelend vond als hij 's ochtends thuiskwam. Kom op zeg. Watjes.
Ander voorbeeld: ik maak muziek en koop geregeld apparatuur. Ik ben al heel vaak bij mannen over de vloer gekomen die hun studio moesten opgeven van vrouwlief voor een kinderkamer of hun spullen van vrouwlief moesten verkopen. Watjes! Knappe vrouw die mij zover krijgt.
Dan zou je eigenlijk de vraag moeten stellen: was je eigenlijk wel zo verliefd?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:56 schreef saaw het volgende:
Heel treurig imho. Verliefd worden op iemand en diegene dan compleet proberen te veranderen
Ik heb zelf nog nooit die neiging gehad moet ik zeggen [gelukkig] maar ik denk dat die mensen wel degelijk overtuigd zijn van hun verliefdheid.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dan zou je eigenlijk de vraag moeten stellen: was je eigenlijk wel zo verliefd?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:28 schreef Strangler het volgende:
Gelijkwaardigheid, zolang ze af en toe maar op haar plaats gewezen wordt.
Je wilt geentertaind worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:04 schreef saaw het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit die neiging gehad moet ik zeggen [gelukkig] maar ik denk dat die mensen wel degelijk overtuigd zijn van hun verliefdheid.
Ik denk zelf juist van niet overigens.
Ben juist verliefd geraakt op al zijn leuke en rare eigenschappen en dingetjes. Je hoefd toch niet altijd over alles dezelfde mening te hebben. Sterker nog, dat lijkt me hartstikke saai!
Natuurlijk is het wel handig als je het over een aantal cruciale dingen eens bent zodat je ook iets leuks te bepraten hebt in plaats van alleen maar discussies. Maar ik vind het heerlijk dat hij zijn eigen dingen doet en dat helemala aan mij gaat proberen uit te leggen en vertellen enzo.
Jazeker, zolang je ook echt geheim agent bent. It ain't bragging if you can do the thing!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik snap nogsteeds niet wat meisjes precies bedoelen met een man die zekerheid uitstraalt. Wanneer is dat dan precies, kun je bijvoorbeeld beroemde BN-ers of acteurs opnoemen die dat uitstralen?
James Bond vind ik zelf op het arrogante af en nogal zelf ingenomen. Is dat sexy voor vrouwen?
Juist niet. Ik kan mijzelf heel goed vermaken en verwacht van hem dat hij dat zelf ook kan. Moet er niet aan denken om me aldoor maar verplicht te voelen hem [of wie dan ook trouwens] bezig te houden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je wilt geentertaind worden.
So true.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:03 schreef AlexanderPato het volgende:
geld + aanzien + stoerheid
Wat vrouwen zeggen: innerlijk, lieve jongen, etc
Ik denk dat ik meer van mijn vrijheid houdt dan het hebben van een relatie, wat nu?quote:
Ik kom er wel over heen denk ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 05:16 schreef bendk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer van mijn vrijheid houdt dan het hebben van een relatie, wat nu?
amper meisjes van 18-25 die veel vriendinnen hebben hoor. degene die dat wel hebben zijn meestal party chicks.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:26 schreef bendk het volgende:
Maar hoe zit het nu met die vrijheid ?
Mijn gedachte is dat een man per definitie vrijheid nodig heeft, een must misschien wel, om zich te kunnen ontwikkelen in zijn leven.
En ik denk ook dat een vrouw veel meer behoefte heeft aan een stuk saamhorigheid, samen de dingen te doen.
Voorbeeld: een vrouw heeft iha veel meer vriendinnen dan een man vrienden heeft.
Er zit een zeker verschil in, vrijheid en saamhorigheid, maar misschien ook wel een aanvulling. In ieder geval een paradox.
Hoe zit dat nou in 2009 ?
Ben ik met je eens. Of he zijn van die meisjes die gewoon echt aandacht gebrek hebben. En dat is het zelfde als een jonge. De ene kan wel alleen zijn en de andere heeft meer mensheid omzich heen nodig. Is maar net in wat van situatie je zit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:58 schreef PeoplesFernandez het volgende:
[..]
amper meisjes van 18-25 die veel vriendinnen hebben hoor. degene die dat wel hebben zijn meestal party chicks.
Als je op deze manier doorgaat, weet je over anderhalf jaar nog steeds niet wat er nou precies tussen jullie isquote:Op zondag 29 maart 2009 17:41 schreef iPat het volgende:
Nee, ik wil niet overkomen als een jaloers geval en iemand die al haar andere relaties tot op het detail bijhoudt. Hoewel dat natuurlijk wel gewoon het geval is :p. Maar ik vond dit wel een bijzonder geval, en vroeg me af of iemand die zo doet wel kans maakt om de ander voor zich te winnen.
Ik vind jou wanhopiger dat je al die krabbels volgtquote:Op zondag 29 maart 2009 16:30 schreef iPat het volgende:
Ik vraag me af wat vrouwen vinden van mannen die 'wanhopig' zijn?
Ik heb dus een vriendin (waarvan ik na 1,5 jaar nog steeds niet weet wat er nou tussen ons is) die sinds een tijd contact heeft met een collega, alleen vind ik het dat hij het nogal verkeerd aanpakt.
Ze hebben uitsluitend contact via hyves (krabbels, kan ik leuk meelezen). Het is overduidelijk dat hij haar graag wilt, alleen hij doet teveel zijn best. Voorbeelden van krabbels:
- 'Hoe is je dag(A)?' (dat krabbelde hij om 1 uur 's middags.)
- 'Wauw! al 70 krabbels van je(A)' (dat tel je ook echt?)
- 'Veilig thuisgekomen?(A)'
- 'Tijd gaat zo langzaam zonder jou(A).'
- 'Boe!'
- 'Ik moet gaan(A). Dag lieve mevrouw-de-inbox-vuller(A)! (zij moest natuurlijk antwoord geven op die 70 krabbels)
- En als ze kortaf gewoon antwoord geeft op zijn krabbels, probeert hij het gesprek voor zover je dat kan noemen op gang te houden door het te hebben over snelheid van niezen, stofzuigers, over dat je minder vies ruikt als je minder vaak je haren wast, over dat Uri Geller naar het frans vertaald Uri Noir is.
- Ohh. En hij reageert binnen 3 minuten op haar krabbels.
Dit alles in een tijdsbestek van 5 dagen. In het begin begon ik zelfs een beetje jaloers te raken, maar na een tijdje moest ik wel toegeven dat die gast wel humor heeft.
Maar wat vinden de vrouwen hier van zulke types?
Nou nou...ik ben eerder curious. Die twee waren mijn voormalige collega's en ik ken ze allebei, haar dan wel beter dan hem, maar goed.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind jou wanhopiger dat je al die krabbels volgt
touchéquote:Op zondag 29 maart 2009 21:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind jou wanhopiger dat je al die krabbels volgt
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef KimmyHead het volgende:
Kortgezegd zou je de vraag volgens mij zo kunnen beantwoorden:
In geval van sex, bijvoorbeeld.:
- geld/goederen
- lichamelijke aandacht
- emotionele aandacht
- nageslacht
In geval van relatie: Al het bovenstaande alleen nu zal de persoon er VEEL meer toe doen.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, sommige vrouwen hebben zelf geld zat, of hebben al kinderen, of willen geen kinderen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:14 schreef Maggnie het volgende:
[..]
djezoez Kimmyhead, ik mag hopen dat jij nooit een man tegenkomt die het goed met jou voor heeft. Dat er nog zulke arme geesten als jij bestaan! Speak for yourself, sister, ik zou niet willen dat elke man deze woorden van jou serieus neemt! Gelukkig ben ik een ANDER soort vrouw![]()
Ik zie hier op het forum en daarbuiten ook zat mannen beweren dat ze geen relatie willen met een vrouw die al op de eerste date seks met hem heeft.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat vrouwen zo'n onderscheid maken in mannen (sexpartner vs vader-potentieel) dat zegt toch wel iets over hun keuzes mbt. het soort mannen. En dat ze zich daar wel degelijk bewust van zijn. Als een sexparner voor de lust niet geschikt zou zijn voor vaderschap, wat voor soort mannen trekt vrouwen dan aan mbt. sexpartners dan. Fat zegt toch dat vrouwen sexpartners als onbetroubaar zien?
Mannen hebben dat niet, ik niet iig. Mannen hebben meer een houding van we zien wel waar het eindigt, it's all good met een meisje. Maar vrouwen hebben daar een uitgestippelde plan voor moeten bedenken in het leven omdat.. wat hen sexueel aantrekt is dus NIET betrouwbaar. Hmmm. zet je wel aan het denken he
Maw. vrouwen zoeken dus graag problemen, "schoften" zijn spannend ofzo ? Dna heb ik het over ne*tuig, scooter-tuig, sjonnies..
Een vrouw is niet mangericht maar relatiegericht, je moet dus nu even wat anders denkenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Als ik om mij heen kijk happen jongens maar alte graag naar meisjes of het voor de sex is of meer. Dat maakt ze echt niet zoveel uit. Meisjes daarentegen maken hier schijnbaar expliciet wel een onderscheidt in. Dat geeft me wel te denken.
Er word in dit soort topics wel heel veel gegeneraliseerd.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:46 schreef bendk het volgende:
[..]
Een vrouw is niet mangericht maar relatiegericht, je moet dus nu even wat anders denken
BS. Seks helpt je met het leren kennen van een vrouw. niks mis meequote:Op maandag 11 mei 2009 19:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zie hier op het forum en daarbuiten ook zat mannen beweren dat ze geen relatie willen met een vrouw die al op de eerste date seks met hem heeft.
Het is een filosofie, dat is dus niet generaliserenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:08 schreef robbolo het volgende:
[..]
Er word in dit soort topics wel heel veel gegeneraliseerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |