Daarom worden er velen zwanger, baren een bastaard(zoon) en veranderen/kneden die. Die gaan zich helaasement net zo gedragen als papa/mama, en voila: de cirkel compleet.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:44 schreef slacker_nl het volgende:
Ze willen een man die ze kunnen veranderen. Maar vaak is het daar al te laat voor..
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:39 schreef zomoetdat het volgende:
Haha dan moet je als man dus accepteren dat je vrouw een kuthoer is, die je op marktplaats hebt gevonden en 2 kinderen heeft van 2 verschillende kerels.
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:11 schreef Synthesist het volgende:
Vrouwen willen geld, of een man met een toekomst waarin hij geld gaat verdienen.
haar ontspanning en middelen voor de opvoeding van haar koters
Nou, dan is mijn relatie onnatuurlijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef Knevelt het volgende:
Vrouwen willen geen lieve man. Ze willen ook geen man die haar aandacht geeft. Noch wil ze een man met ambitie of intellect. De vrouw wil een sterke, standvaste klootzak die haar beschermt en zo af en toe keihard vernedert. Ze moeten er sterk en ruw uitzien, want dat zijn goede genen bij de voortplanting. Alle vrouwen die beweren dat dit niet zo is liegen ofwel ze verloochenen hun intuītie/instinct.
Mannen willen geen vrouwen vol zelfvertrouwen. Ze willen ook geen vrouw die zelf carričre maakt. De man wil een zwakke, afhankelijke vrouw die hen verzorgt als ze terugkomen van een zware dag. Ze moet er mooi uitzien, want dat zijn goede genen bij de voortplanting. Alle mannen die beweren dat dit niet zo is liegen ofwel ze verloochenen hun intuītie/instinct.
En nee dit is niet overdreven. Het oerinstinct dat aanzet tot voortplanting met de beste genen bepaalt een groot deel van de aantrekkingskracht.
Jaa daaagquote:Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef Knevelt het volgende:
Vrouwen willen geen lieve man. Ze willen ook geen man die haar veel aandacht geeft. Noch wil ze een man met ambitie of intellect. De vrouw wil een sterke, standvaste klootzak die haar beschermt en zo af en toe keihard vernedert. Ze moeten er sterk en ruw uitzien, want dat zijn goede genen bij de voortplanting. Alle vrouwen die beweren dat dit niet zo is liegen ofwel ze verloochenen hun intuītie/instinct.
Mannen willen geen vrouwen vol zelfvertrouwen. Ze willen ook geen vrouw die zelf carričre maakt. De man wil een zwakke, afhankelijke vrouw die hen verzorgt als ze terugkomen van een zware dag. Ze moet er mooi uitzien, want dat zijn goede genen bij de voortplanting. Alle mannen die beweren dat dit niet zo is liegen ofwel ze verloochenen hun intuītie/instinct.
En nee dit is niet overdreven. Het oerinstinct dat aanzet tot voortplanting met de beste genen bepaalt een groot deel van de aantrekkingskracht.
Feminisme.quote:
Het is ook biologisch gezien onzin hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 13:39 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nou, dan is mijn relatie onnatuurlijk.. Lekker, dat zwart/wit-bioverhaaltje altijd.
GVD we horen samen te spannen.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is ook biologisch gezien onzin hoor. Het oerbrein is slechts een onderdeel van de hersenen. Mensen die denken dat alleen de oerdriften 'echt' zijn, hebben het gewoon niet helemaal begrepen. Even afgezien van de vraag of het beschrevene uberhaupt wel overeenkomt met de werkelijkheid in het oerbrein...
Het hoe en waarom van huiselijk geweld tegen stiefkinderen?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:00 schreef slacker_nl het volgende:
Der zijn hier mensen die The selfish gene moeten lezen, nav oerbrein en kinderen van een ander laten opvoeden..
De vrouwen die hier schrijven komen niet buiten.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:19 schreef kwaakvaak het volgende:
waar kan ik me aanmelden voor een vergelijkend waren onderzoek gezien vanuit de mannelijke kant dan he.. Ik zie hier dingen voorbij komen waaraan ik als man zeker voldoe, maar op een of andere manier hebben de vrouwen die ik dan weer tegenkom hele andere eisen klaarblijkelijk
Oei, ik ben dus een liegbeest.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef Knevelt het volgende:
Vrouwen willen geen lieve man. Ze willen ook geen man die haar veel aandacht geeft. Noch wil ze een man met ambitie of intellect. De vrouw wil een sterke, standvaste klootzak die haar beschermt en zo af en toe keihard vernedert. Ze moeten er sterk en ruw uitzien, want dat zijn goede genen bij de voortplanting. Alle vrouwen die beweren dat dit niet zo is liegen ofwel ze verloochenen hun intuītie/instinct.
Als je het boek leest: "Hoe overleef ik mijn familie" dan snap je ook waarom juist jij dit schrijft...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef Knevelt het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |