quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef Knevelt het volgende:Vrouwen willen geen lieve man. Ze willen ook geen man die haar veel aandacht geeft. Noch wil ze een man met ambitie of intellect. De vrouw wil een sterke, standvaste klootzak die haar beschermt en zo af en toe keihard vernedert. Ze moeten er sterk en ruw uitzien, want dat zijn goede genen bij de voortplanting. Alle vrouwen die beweren dat dit niet zo is liegen ofwel ze verloochenen hun intuïtie/instinct.
Mannen willen geen vrouwen vol zelfvertrouwen. Ze willen ook geen vrouw die zelf carrière maakt. De man wil een zwakke, afhankelijke vrouw die hen verzorgt als ze terugkomen van een zware dag. Ze moet er mooi uitzien, want dat zijn goede genen bij de voortplanting. Alle mannen die beweren dat dit niet zo is liegen ofwel ze verloochenen hun intuïtie/instinct.
En nee dit is niet overdreven. Het oerinstinct dat aanzet tot voortplanting met de beste genen bepaalt een groot deel van de aantrekkingskracht.
Dat de man er goed uit moet zien is een pluspunt, volgens mij zeker geen vereiste. Status en autoriteit uitstralen compenseert enorm, zelfde bio-psychologische gedachte. Mannen vallen ook inderdaad sneller voor knappe vrouwen, iets wat z'n oorsprong waarschijnlijk ook in de genetische superioriteit vindt.
Echter, dit zijn extra toevoegingen voor liefde, geen vereisten. Je vergeet het enorme verschil tussen smaak van mensen over welke vrouwen/mannen wel of niet knap zijn, binnen je directe omgeving (vrienden met andere smaak) maar al helemaal op sociaal-cultureel niveau (dikkere vrouwen in Afrika, vrouwen met kleine voeten in Japan, en ga zo maar door).
Vrouwen willen geen klootzak, op jongere leeftijd misschien nog wel, maar later nog zelden. De reden waarom ze er sowieso op zouden vallen is niet omdat het een klootzak is, maar omdat dat soort mensen enorm veel zelfvertrouwen uitstralen (en spannender zijn), iets wat wel een belangrijk punt is. Keihard vernederd klinkt onzinnig, al moet je wel af en toe wat tegengas geven (wat ik ook ontvang van meisjes), maar dat is wel compleet iets anders.
Ik zal nóóit op vrouwen vallen zonder:
Intellectuele capiciteiten
Inbreng in een conversatie, ambitie (al vind ik werk niet zo belangrijk maar de ambitie in 't algemeen)
Humor (cynisch, zwartgallig humor moet ik zien)
Autonomie
Wat zo'n beetje is waar jij van zegt dat ik op zou moeten vallen. En ik lieg niet, ik heb nu wel zo'n beetje door waar ik op val en zou niet op internet de moeite doen politiek correct over te komen. Waarom al die frustratie in je woorden?
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."