quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef KimmyHead het volgende:
Kortgezegd zou je de vraag volgens mij zo kunnen beantwoorden:
In geval van sex, bijvoorbeeld.:
- geld/goederen
- lichamelijke aandacht
- emotionele aandacht
- nageslacht
In geval van relatie: Al het bovenstaande alleen nu zal de persoon er VEEL meer toe doen.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, sommige vrouwen hebben zelf geld zat, of hebben al kinderen, of willen geen kinderen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:14 schreef Maggnie het volgende:
[..]
djezoez Kimmyhead, ik mag hopen dat jij nooit een man tegenkomt die het goed met jou voor heeft. Dat er nog zulke arme geesten als jij bestaan! Speak for yourself, sister, ik zou niet willen dat elke man deze woorden van jou serieus neemt! Gelukkig ben ik een ANDER soort vrouw![]()
Ik zie hier op het forum en daarbuiten ook zat mannen beweren dat ze geen relatie willen met een vrouw die al op de eerste date seks met hem heeft.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat vrouwen zo'n onderscheid maken in mannen (sexpartner vs vader-potentieel) dat zegt toch wel iets over hun keuzes mbt. het soort mannen. En dat ze zich daar wel degelijk bewust van zijn. Als een sexparner voor de lust niet geschikt zou zijn voor vaderschap, wat voor soort mannen trekt vrouwen dan aan mbt. sexpartners dan. Fat zegt toch dat vrouwen sexpartners als onbetroubaar zien?
Mannen hebben dat niet, ik niet iig. Mannen hebben meer een houding van we zien wel waar het eindigt, it's all good met een meisje. Maar vrouwen hebben daar een uitgestippelde plan voor moeten bedenken in het leven omdat.. wat hen sexueel aantrekt is dus NIET betrouwbaar. Hmmm. zet je wel aan het denken he
Maw. vrouwen zoeken dus graag problemen, "schoften" zijn spannend ofzo ? Dna heb ik het over ne*tuig, scooter-tuig, sjonnies..
Een vrouw is niet mangericht maar relatiegericht, je moet dus nu even wat anders denkenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Als ik om mij heen kijk happen jongens maar alte graag naar meisjes of het voor de sex is of meer. Dat maakt ze echt niet zoveel uit. Meisjes daarentegen maken hier schijnbaar expliciet wel een onderscheidt in. Dat geeft me wel te denken.
Er word in dit soort topics wel heel veel gegeneraliseerd.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:46 schreef bendk het volgende:
[..]
Een vrouw is niet mangericht maar relatiegericht, je moet dus nu even wat anders denken
BS. Seks helpt je met het leren kennen van een vrouw. niks mis meequote:Op maandag 11 mei 2009 19:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zie hier op het forum en daarbuiten ook zat mannen beweren dat ze geen relatie willen met een vrouw die al op de eerste date seks met hem heeft.
Het is een filosofie, dat is dus niet generaliserenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:08 schreef robbolo het volgende:
[..]
Er word in dit soort topics wel heel veel gegeneraliseerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |