abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68908452
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef KimmyHead het volgende:
Kortgezegd zou je de vraag volgens mij zo kunnen beantwoorden:

In geval van sex, bijvoorbeeld.:

- geld/goederen
- lichamelijke aandacht
- emotionele aandacht
- nageslacht

In geval van relatie: Al het bovenstaande alleen nu zal de persoon er VEEL meer toe doen.

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, sommige vrouwen hebben zelf geld zat, of hebben al kinderen, of willen geen kinderen.
pi_68908661
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:14 schreef Maggnie het volgende:

[..]
djezoez Kimmyhead, ik mag hopen dat jij nooit een man tegenkomt die het goed met jou voor heeft. Dat er nog zulke arme geesten als jij bestaan! Speak for yourself, sister, ik zou niet willen dat elke man deze woorden van jou serieus neemt! Gelukkig ben ik een ANDER soort vrouw

maandag 11 mei 2009 @ 19:28:44 #273
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68914985
Dat vrouwen zo'n onderscheid maken in mannen (sexpartner vs vader-potentieel) dat zegt toch wel iets over hun keuzes mbt. het soort mannen? En dat ze zich daar wel degelijk bewust van zijn. Als een sexpartner voor de lust, niet geschikt zou zijn voor vaderschap. Wat voor soort mannen trekt vrouwen dan aan mbt. sexpartners?. Dat zegt toch dat vrouwen sexpartners als onbetrouwbaar zien?

Mannen hebben dat niet, ik niet iig. Mannen hebben meer een houding van we zien wel waar het eindigt, it's all good met een meisje. Maar vrouwen hebben daar een uitgestippelde plan voor in het leven omdat.. wat hen sexueel aantrekt dus NIET betrouwbaar is. Hmmm. zet je wel aan het denken he

Maw. vrouwen zoeken dus graag problemen want "schoften" zijn spannend ofzo ? Dan heb ik het over ne*tuig, scooter-tuig, sjonnies..

[ Bericht 6% gewijzigd door Schenkstroop op 11-05-2009 20:12:46 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 11 mei 2009 @ 19:57:10 #274
82136 Xennia
gekroond
pi_68916097
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat vrouwen zo'n onderscheid maken in mannen (sexpartner vs vader-potentieel) dat zegt toch wel iets over hun keuzes mbt. het soort mannen. En dat ze zich daar wel degelijk bewust van zijn. Als een sexparner voor de lust niet geschikt zou zijn voor vaderschap, wat voor soort mannen trekt vrouwen dan aan mbt. sexpartners dan. Fat zegt toch dat vrouwen sexpartners als onbetroubaar zien?

Mannen hebben dat niet, ik niet iig. Mannen hebben meer een houding van we zien wel waar het eindigt, it's all good met een meisje. Maar vrouwen hebben daar een uitgestippelde plan voor moeten bedenken in het leven omdat.. wat hen sexueel aantrekt is dus NIET betrouwbaar. Hmmm. zet je wel aan het denken he

Maw. vrouwen zoeken dus graag problemen, "schoften" zijn spannend ofzo ? Dna heb ik het over ne*tuig, scooter-tuig, sjonnies..
Ik zie hier op het forum en daarbuiten ook zat mannen beweren dat ze geen relatie willen met een vrouw die al op de eerste date seks met hem heeft.
  maandag 11 mei 2009 @ 20:38:50 #275
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68917728
Het valt mij gewoon op dat vrouwen, als ze nog jong en strak zijn, het beste van hen leven geven aan schoften. En als ze tegen de dertig lopen, dan mag een zacht eitje de huisje-boompje-beestje, kinderen, verplicht schoonouder bezoek etcetera opvangen.. Ik vind het best wel typisch.

Als ik om mij heen kijk happen jongens maar alte graag naar meisjes of het voor de sex is of meer. Dat maakt ze echt niet zoveel uit. Meisjes daarentegen maken hier schijnbaar expliciet wel een onderscheidt in. Dat geeft me wel te denken.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_68917994
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:38 schreef Schenkstroop het volgende:

Als ik om mij heen kijk happen jongens maar alte graag naar meisjes of het voor de sex is of meer. Dat maakt ze echt niet zoveel uit. Meisjes daarentegen maken hier schijnbaar expliciet wel een onderscheidt in. Dat geeft me wel te denken.
Een vrouw is niet mangericht maar relatiegericht, je moet dus nu even wat anders denken
nothing will change without a rebel
pi_68918747
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:46 schreef bendk het volgende:

[..]

Een vrouw is niet mangericht maar relatiegericht, je moet dus nu even wat anders denken
Er word in dit soort topics wel heel veel gegeneraliseerd.
pi_68926447
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:57 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zie hier op het forum en daarbuiten ook zat mannen beweren dat ze geen relatie willen met een vrouw die al op de eerste date seks met hem heeft.
BS. Seks helpt je met het leren kennen van een vrouw. niks mis mee
pi_68927934
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:08 schreef robbolo het volgende:

[..]

Er word in dit soort topics wel heel veel gegeneraliseerd.
Het is een filosofie, dat is dus niet generaliseren
nothing will change without a rebel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')