Mwah, ik heb een enorm lieve vriend, maar ik zou hem echt geen watje kunnen noemen tijdens/na een ruziequote:Op zondag 1 februari 2009 18:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en bij de eerste ruzie noem je hem dan een zacht eitje/watje, en neukt de harige buurman.
Je weet niet wat je zegt ouwe.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:51 schreef Laszlo het volgende:
nou zo kunnen we weer zien dat die em.ster uit ervaring kan spreken ; )
en die speknek die snapt het wel !
Ben jij een vrouw dan? Rechtsboven aan de pagina ff op profiel klikken en je geslacht wijzigen naar 'V' van Vrouw.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:03 schreef RemcoDelft het volgende:
What Women Want
Samengevat: vrouwen willen dat je weet wat ze willen, zonder dat ze het willen zeggen...
Combineer dat met:
[..]
En ik weet het ook niet meer
Ik snap nogsteeds niet wat meisjes precies bedoelen met een man die zekerheid uitstraalt. Wanneer is dat dan precies, kun je bijvoorbeeld beroemde BN-ers of acteurs opnoemen die dat uitstralen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:31 schreef Panthera1984 het volgende:
Het maakt me niet uit wat hij wil, als hij maar uitstraalt dat hij zeker weet wat hij wil. Geen onzekerheid!
Verder is rust uitstralen, oftewel stilzitten en (doen alsof) je luistert een aantrekkelijke eigenschap.
Als laatste humor, als hij je aan het lachen maakt heb je het gedaan
Mooi is belangrijk voor mannen ja. Maar als ik om mij heen kijk dan zie ik oudere mannen redelijk tot erg gelukkig zijn met gemiddelde schoonheid en nog minder. Dus hoewel schoonheid wel degelijk telt voor mannen is de praktijk toch niet zo heel erg zwart-wit. Betekent niet dat schoonheid niet zo telt. Ik vraag me af in hoeverre stereotype ideen over vrouwen-keuzes toch wel waar zijn voor vrouwen. Dus geld, overstoere lompe machos etcetera.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:41 schreef Deliah het volgende:
Mannen willen graag een vrouw die lief voor hen is en er mooi uitziet. Is dat waar?
Macht nog veel meer.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Groot intellect erotiseert meer.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:56 schreef Lemonbutterfly het volgende:
Veel vrouwen zoeken een man op wie ze kunnen bouwen, waar ze zich fijn bij voelen, waar je lekker mee kunt knuffelen, die op hetzelfde niveau met jou zit, waar je altijd bij terecht kan, humor heeft en waarbij je een klik hebt die je niet bij elke man heb![]()
Kortom! Eigenlijk hetzelfde wat mannen uiteindelijk ook in een vrouw zoeken![]()
En vrouwen die mooi en slim zijn dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:57 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb liever een vrouw die weet wat ze wilt dan een vrouw die alleen mooi is. Mooie vrouwen neuk je, slimme vrouwen heb je een relatie mee.
Hoaxquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En vrouwen die mooi en slim zijn dan?
What she saidquote:
Iemand die knuffelig is en geinteresseerd/betrokken, maar niet iemand die zijn leven geheel naar het mijne voegt en geen tegengas geeftquote:Op maandag 16 februari 2009 18:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat moet ik me nou voorstellen bij een "lieve jongen/man" Wat bedoelen meises daar nou precies mee als ze dat aandragen als vereiste ?
Betekent dat hij ook niet dominant mag zijn of kan dat dan nog wel?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Iemand die knuffelig is en geinteresseerd/betrokken, maar niet iemand die zijn leven geheel naar het mijne voegt en geen tegengas geeft
Daar kan ik mij wel in vinden, klinkt ook volwassen...quote:Op maandag 16 februari 2009 16:04 schreef Boowtje het volgende:
Droge humor, beetje lief, niet jaloers, betrouwbaar, iemand die ook nog een eigen leven heeft, aantrekkelijk (in mijn ogen dan) en met wie je soms na alle droge humor ook nog een serieus gesprek kan voeren.
Jawel, op zijn tijd. Maar ik ook. Ik voel me het beste in een relatie waarbij er van rol gewisseld kan worden.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Betekent dat hij ook niet dominant mag zijn of kan dat dan nog wel?
Nu nog vindenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef bendk het volgende:
[..]
Daar kan ik mij wel in vinden, klinkt ook volwassen...
Ben ik nou de enige die hier wel in kan komen? Er werd later "pauperwijf" geschreeuwd, maar ik begrijp niet zo goed waaromquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:15 schreef Ofresca het volgende:
On-topic:
- Een man die verhalen kan vertellen, ik vind het heerlijk om te luisteren over wat hij nu weer heeft beleefd.
- Een man die een tikkeltje fout/ macho is. Of in ieder geval niet iemand die je voortdurend moet vertellen dat hij echt wel knap/lief/leuk/goed genoeg/boeiend/slim is.
- Een man die je frustreert, maar die ik ook kan frustreren, want wat is een relatie zonder ruzie!?
- Een man met mijn gevoel voor humor, sarcasme en ironie dus.
- En een man die natuurlijk, voor mij de X-factor heeft.
- Oh, en hij moet wel van man-man dingen houden. Een man die niet geïnteresseerd is in sport, feesten, techniek en drank lijkt mij echt niets.
Wie voelt zich aangesproken?
Zei je nou dat darts een sport is?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:06 schreef Xeanor het volgende:
[..]
1. Sorry hoor, maar mensen die alleen maar ja en amen zeggen die ken ik echt vrijwel niet. Ik snap sowieso niet dat dit een eis is, want je moet al een wietverslaafde aan de haak slaan voordat je met zo'n type zit volgens mij.
2. Vrouwen en sport.Waarom zijn vrouwen bijvoorbeeld helemaal niet geïnteresseerd in Darts? Pas als een vrouw binnen een halve seconde kan uitrekenen in welk vakje Barney moet gooien om de wedstrijd te winnen, dan lullen we weer eens verder.
3. Een vent die niets van sport af weet is geen vent, da's gewoon een wereldvreemde sukkel.
Ik vind andere mannen met drank op vaak interessant, er blijken toch telkens weer nieuwe manieren te zijn om op je bek te gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:15 schreef Deliah het volgende:
Van mij hoeft een man echt niet geïnteresseerd te zijn in drank om man te zijn.
Het ligt er maar aan in wat voor een situatie je het bedoelt. Noem eens een voorbeeld? Tevens weet ik natuurlijk niet van al m'n vrienden hoe zij zich in hun relaties gedragen. Ik weet natuurlijk wel wat, maar 't zijn allemaal geen zandzakken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:05 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik vind het wonderbaarlijk dat Xeanor beweert dat ze geen mensen kent die alleen maar ja en amen zeggen. Ik ken er toch aardig wat die behoorlijk conformistisch zijn.
Het aantal stellen dat met elkaar communiceert in 'ja schat' , 'nee, dat doe ik wel even voor je' 'ja 1 schepje suiker schat'en 'nee, dan ga ik wel niet met vrienden uit' is stuitend. Heel veel mannen (en ook vrienden van me) veranderen in zandzakken zodra ze een relatie instappen. Een vriend van me ook. Hij ging toch maar niet uit, omdat zijn vriendin het zo vervelend vond als hij 's ochtends thuiskwam. Kom op zeg. Watjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan in wat voor een situatie je het bedoelt. Noem eens een voorbeeld?
Ik ken welgeteld één persoon die zich zo liet behandelen in de relatie, en die persoon heb ik al een lange tijd niet meer gezien/gesproken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:33 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Het aantal stellen dat met elkaar communiceert in 'ja schat' , 'nee, dat doe ik wel even voor je' 'ja 1 schepje suiker schat'en 'nee, dan ga ik wel niet met vrienden uit' is stuitend. Heel veel mannen (en ook vrienden van me) veranderen in zandzakken zodra ze een relatie instappen. Een vriend van me ook. Hij ging toch maar niet uit, omdat zijn vriendin het zo vervelend vond als hij 's ochtends thuiskwam. Kom op zeg. Watjes.
Ander voorbeeld: ik maak muziek en koop geregeld apparatuur. Ik ben al heel vaak bij mannen over de vloer gekomen die hun studio moesten opgeven van vrouwlief voor een kinderkamer of hun spullen van vrouwlief moesten verkopen. Watjes! Knappe vrouw die mij zover krijgt.
Dan zou je eigenlijk de vraag moeten stellen: was je eigenlijk wel zo verliefd?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:56 schreef saaw het volgende:
Heel treurig imho. Verliefd worden op iemand en diegene dan compleet proberen te veranderen
Ik heb zelf nog nooit die neiging gehad moet ik zeggen [gelukkig] maar ik denk dat die mensen wel degelijk overtuigd zijn van hun verliefdheid.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dan zou je eigenlijk de vraag moeten stellen: was je eigenlijk wel zo verliefd?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:28 schreef Strangler het volgende:
Gelijkwaardigheid, zolang ze af en toe maar op haar plaats gewezen wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |