Ik heb niet zo een abo ding maar volgens mij was er al verteld dat het voor prijsvragen is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zou je er om vragen, als het toch niet verplicht is? Nutteloze informatievergaring...
waar is jou abo dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:08 schreef Burdie het volgende:
Mocht je niet overstag gaan, dan kom ik persoonlijk een andere mening verkondigen, zodat je wel dat abo MOET afsluiten.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:08 schreef Burdie het volgende:
Mocht je niet overstag gaan, dan kom ik persoonlijk een andere mening verkondigen, zodat je wel dat abo MOET afsluiten.
Als je mee doet met een prijsvraag wordt die vraag volgens mij sowieso al gesteld.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:09 schreef Godtje het volgende:
Ik heb niet zo een abo ding maar volgens mij was er al verteld dat het voor prijsvragen is.
Als je je adres geeft dan sturen ze de eventueel gewonnen prijs automatisch op.
Omdat lang niet iedereen zijn adres wil invullen is het dus geen verplicht veld.
Een veel nettere manier kan ik echt niet bedenken.
Ze hebben mijn adres ook ivm prijsvragen, Danny heeft nog niet voor de deur gestaan om me lastig te vallen dus ik heb er geen probleem mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb niet zo een abo ding maar volgens mij was er al verteld dat het voor prijsvragen is.
Als je je adres geeft dan sturen ze de eventueel gewonnen prijs automatisch op.
Omdat lang niet iedereen zijn adres wil invullen is het dus geen verplicht veld.
Een veel nettere manier kan ik echt niet bedenken.
Dan heb je het abonnement dus voor niets.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:09 schreef Adolecens het volgende:
cool!!
het werkt!![]()
En wel erg voorspelbaar dat het geval gequoted zou worden
'het geval'.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:09 schreef Adolecens het volgende:
cool!!
het werkt!![]()
Ja, heb hem gisteravond opgesmeerd maar er zit toch iets in waar ik niet zo goed tegen kan, ik kreeg dikke rode randen om m'n lippen en ze voelen aan alsof de huid helemaal strak staatquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je btw mijn lipbalsem al ontvangen?
Hij heeft Knorretje al!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben mijn adres ook ivm prijsvragen, Danny heeft nog niet voor de deur gestaan om me lastig te vallen dus ik heb er geen probleem mee.
Hij kan mij ook op ignore zettenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je het abonnement dus voor niets.
Het is voor een beter FOK!, dus sowieso niet voor niets!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef Pheno het volgende:
Dan heb je het abonnement dus voor niets.
Ik vinnem super Burdiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:08 schreef Burdie het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
'het geval'.
Zeg, vertel me eens wat ik jou precies heb misdaan om van een persoon tot een ding gedegradeerd te mogen worden? Ik vind het uiterst respectloos namelijk.
Ik heb er nog weinig van gemerktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is voor een beter FOK!, dus sowieso niet voor niets!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, heb hem gisteravond opgesmeerd maar er zit toch iets in waar ik niet zo goed tegen kan, ik kreeg dikke rode randen om m'n lippen en ze voelen aan alsof de huid helemaal strak staat.
Het potje ziet er wel heel schattig uit, met stickertje en naam en lief ingepakt.
Vaaag. Ik smeer hem zo gewoon nog even op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:12 schreef Burdie het volgende:
[..]! ik zou niet weten wat, want er zitten alleen maar dingen in die je normaalgesproken ook op brood zou smeren. Nouja, afgezien van de vaseline en de pepermuntolie dan
.
Ik vind "het geval" trouwens redelijk onbeschoft.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:09 schreef Adolecens het volgende:
cool!!
het werkt!![]()
Er staat ook nergens aangegeven wanneer dat betere FOK! in werking treedt. Overigens heb ik weinig te klagen de afgelopen tijd. Vind het best acceptabel zo.quote:
Ik heb nergens problemen mee, al een tijdje niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er staat ook nergens aangegeven wanneer dat betere FOK! in werking treedt. Overigens heb ik weinig te klagen de afgelopen tijd. Vind het best acceptabel zo.
tja, in singles was alles beterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind "het geval" trouwens redelijk onbeschoft.
Kan je niet gewoon een beetje volwassen blijven ook al ben je het niet eens met een andere user?
Oh, ik klaag niet, maar het is eerder dat de boel aan touwtjes in elkaar hangt. Eerste de beste piek en het zakt als een pudding in elkaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er staat ook nergens aangegeven wanneer dat betere FOK! in werking treedt. Overigens heb ik weinig te klagen de afgelopen tijd. Vind het best acceptabel zo.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef Burdie het volgende:
'het geval'.
Zeg, vertel me eens wat ik jou precies heb misdaan om van een persoon tot een ding gedegradeerd te mogen worden? Ik vind het uiterst respectloos namelijk.
Ja, maar 2005 is al voorbij.quote:
goed, ik houd erover op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon je mond open te trekken en te zeggen wat je dwars zit? Ik ben hier gewoon plaatsvervangende boosheid aan het uiten, dat weet ik, en ik vind Ado nog een toffe Fok!user ook.
Ow, en ik quote hem niet bewust, ik heb hier gewoon echt zwaar een allergie voor!
Kon hij dat dan wel. Zijn nickname zou anders doen vermoeden, anders weet ik niet of "Childish" al geregistreerd is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat je antwoord?Inhoudelijk reageren is ook lastig vandaag?
inhoudelijk reageren heb ik in de PF al gedaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag, lees FB er nog maar eens op na.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Godtje het volgende:
partyflock?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
inhoudelijk reageren heb ik in de PF al gedaan.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag, lees FB er nog maar eens op na.
Nee... ik vind het gewoon echt niet leuk. Ongeacht wie er bij het geschil betrokken is.quote:
Hey, hey, we waren van plan om ons gastvrijer op te stellen, dus niet zo onaardig doen tegen die vervelende meneerquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef Q. het volgende:
Stoppen we allemaal onze tampons weer even recht en gaan we weer normaal doen tegen elkaar?.
Pass jij de wodka even door?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef Q. het volgende:
Stoppen we allemaal onze tampons weer even recht en gaan we weer normaal doen tegen elkaar?.
Volgens de TT zijn niet singles ook welkom in singles? ZIjn ze daar allemaal zo als Ado(lf)? En dan zeggen zij dat het hier niet niet aardig isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hey, hey, we waren van plan om ons gastvrijer op te stellen, dus niet zo onaardig doen tegen die vervelende meneer.
Absoluut, het eerste recht om op burdie te zeiken ligt nog altijd hier...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef Godtje het volgende:
Wat een kut kliek hier.![]()
Allemaal voor burdie opkomen.
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hey, hey, we waren van plan om ons gastvrijer op te stellen, dus niet zo onaardig doen tegen die vervelende meneer.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef Godtje het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef Q. het volgende:
Ik sta er ook van te kijken hoor, want met dezelfde passie duwen ze op andere momenten net zo hard hun naaldhakjes of peniskokers in mijn rugquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef Godtje het volgende:
Sorry. Die is op. Je mag mijn gebruikte tampon wel hebben, als je hem goed uitperst komt daar nog wel wat uit denk ik.quote:
Zo zijn we.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijken hoor, want met dezelfde passie duwen ze op andere momenten net zo hard hun naaldhakjes of peniskokers in mijn rug.
Daar heb je in die gevallen dan soms ook wel een beetje om gevraagd, niet waarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijken hoor, want met dezelfde passie duwen ze op andere momenten net zo hard hun naaldhakjes of peniskokers in mijn rug.
Okayquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef Q. het volgende:
Het is dat je jarig bent, dus oké.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Meestal was het andersom hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef Godtje het volgende:
Je mag mijn Frans Bauer cd's wel lenen hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:25 schreef Plato1980 het volgende:
Er staat nu een makelaar met mogelijke kopers op straat om een huis twee nummers verderop te verkopen. Als ik vervelend wil zijn dan zet ik nu mijn balkondeur open en ga ik keihard muziek draaien etc.
Met Liefde.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal was het andersom hoor. Meestal wordt Burdie de grond in getrapt.
Net zoals Adootje er nu om vraagtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heb je in die gevallen dan soms ook wel een beetje om gevraagd, niet waar?
In dit specifieke geval had ik wat minder enthousiast gereageerd als ik jou was...quote:
Doe wild, gooi je haar los!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:25 schreef Plato1980 het volgende:
Er staat nu een makelaar met mogelijke kopers op straat om een huis twee nummers verderop te verkopen. Als ik vervelend wil zijn dan zet ik nu mijn balkondeur open en ga ik keihard muziek draaien etc.
Nee, Burdie is weer moeilijk aan het doen, daar had jij toch ook altijd ruzie mee?quote:
Mijn Iron Maiden cd's zijn in dit geval ook zeer geschikt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Je mag mijn Frans Bauer cd's wel lenen hoor.
Ik zou eerst de potentiele kopers ff goed aankijken, als het een lekkere dame is, is het zonde om ze weg te jagen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:25 schreef Plato1980 het volgende:
JA!quote:
haha vroeger wel ja, maar sinds ze haar leven heeft gebeterd gaat het prima. Ze bedoelt het iig niet slechtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, Burdie is weer moeilijk aan het doen, daar had jij toch ook altijd ruzie mee?
Ze was niet lelijk, maar verder ook niet bijzonder en daarbij had ze een kerel bij zich.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou eerst de potentiele kopers ff goed aankijken, als het een lekkere dame is, is het zonde om ze weg te jagen!![]()
Ik heb er nog geen rare reactie op gekregen en hij ruikt ook wel heel fris.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, heb hem gisteravond opgesmeerd maar er zit toch iets in waar ik niet zo goed tegen kan, ik kreeg dikke rode randen om m'n lippen en ze voelen aan alsof de huid helemaal strak staat.
Het potje ziet er wel heel schattig uit, met stickertje en naam en lief ingepakt.
Haar broer... Om de technische staat te beoordelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:28 schreef Plato1980 het volgende:
Ze was niet lelijk, maar verder ook niet ijzonder en daarbij had ze een kerel bij zich.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn Iron Maiden cd's zijn in dit geval ook zeer geschikt.
die kerel werkt overdag, voel je niks vanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze was niet lelijk, maar verder ook niet bijzonder en daarbij had ze een kerel bij zich.
Alles kan kapot.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze was niet lelijk, maar verder ook niet bijzonder en daarbij had ze een kerel bij zich.
Nee, het is een te groot huis voor een singlevrouw van begin dertig vrees ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haar broer... Om de technische staat te beoordelen.
Hier is alles ontopic.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:30 schreef Adolecens het volgende:
ow fuck, dat was ontopic in singles en post ik hier nu...
verwarrend zo hoor!
Kheb t artikel niet gelezen Air, maar ik snap je reactiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dit specifieke geval had ik wat minder enthousiast gereageerd als ik jou was...
'Jeugd verslaafd aan wodkatampons'
Ik over een half uur!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Daar ga ik over een uurtje naartoe.
Meisje toch.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben net uitgegleden op de trapEn mijn kleine leuning is er toch niet helemaal tegen bestand om mijn volle gewicht te houden. Schade: beschadigde leuning die ik zo niet meer op kan hangen en een zeer stuitje
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben net uitgegleden op de trapEn mijn kleine leuning is er toch niet helemaal tegen bestand om mijn volle gewicht te houden. Schade: beschadigde leuning die ik zo niet meer op kan hangen en een zeer stuitje
Ik ben ook jong geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij Iron Maiden cd's hebt. Mijn beeld van jou, wat doe je?!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik over een half uur!! Mis ik je net op CS.
.
Moet je ook niet doen he.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef nectarientje het volgende:
Auwquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef nectarientje het volgende:
Jouw werkdagen worden ook steeds korterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik over een half uur!! Mis ik je net op CS.
.
Geloof het niet.. afgezien van het beurse stuitje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:34 schreef CherryLips het volgende:. Maar je doet het nog, je bent zelf niet stuk?
Aj! Stuitje is kostbaar plaatsje. Even rustig aan doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef nectarientje het volgende:
Loopt gelijk op met mijn motivatie hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jouw werkdagen worden ook steeds korter.
Vrijmibo.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrijbo'en, of wat was de afkorting?
Treffender had ik het niet kunnen verwoorden...quote:
'Diversen' - 8 uurquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef Q. het volgende:
Loopt gelijk op met mijn motivatie hoor.
Oh ja. Timesheet. Hmmm. Wat zal ik nu weer bij elkaar liegen?
Wow, hij heeft twee letters bespaard door de afkorting nog weer af te korten!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn directeur noemt het VrMiBo.
Dan mag hij zijn basisschool wel eens over gaan doen. Misplaatst gebruik van hoofdletters.quote:
Damn... da's minder... kusje op?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef nectarientje het volgende:
Net zoals ze bij mijn adres bij het woord singel de i weglatenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Wow, hij heeft twee letters bespaard door de afkorting nog weer af te korten!
Jij woont zelfs ontopic!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Net zoals ze bij mijn adres bij het woord singel de i weglaten.
Je woont zelfs ontopicquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals ze bij mijn adres bij het woord singel de i weglaten.
Metallica, Motorhead, Rowwen Heze.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer dan? Ik ben wel nieuwsgierig naar je smaak toen.
quote:
http://fotoboek.fok.nl/user/68866quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef Christine het volgende:
[..]
"Je kunt het kind wel uit Den Haag krijgen, maar je krijgt Den Haag nooit uit het kind".
Ik niet...quote:
Stichting Martijn zal er blij mee zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/68866.
Héle vreemde associaties krijg ik nu. Echt, héle vreemde associaties.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/68866.
Nee, ik was gewoon te lui om nog een extra keer te klikken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, vind je alleen de grap van AirwiN leuk? De mijne niet?.
Mijn projecten zijn nog niet ingeregeld, dus de 31ste ga ik me weer uitleven, denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Loopt gelijk op met mijn motivatie hoor.
Oh ja. Timesheet. Hmmm. Wat zal ik nu weer bij elkaar liegen?
TwistedLuiwammesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon te lui om nog een extra keer te klikken.
En dat zonder abbo!quote:
Ach, ik ben mijn eigen projectleider. Moet mn eigen timesheets goedkeuren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn projecten zijn nog niet ingeregeld, dus de 31ste ga ik me weer uitleven, denk ik.
Als je zo spelt verdien je ook niet beter.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef Adolecens het volgende:
ik wordt genegeerd
Zo ben ik.quote:
Dat wil CL vast wel. Kan je niet met haar ruilen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lang verhaal
Staat al in de vorige topics. Iets met er niet willen werken.
Mja, ik vind het niet zo'n interessante discussie, dus zal er wel over heen gelezen hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lang verhaal
Staat al in de vorige topics. Iets met er niet willen werken.
mensen die "ik wordt" schrijven worden automatisch door fok genegeerdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef Adolecens het volgende:
ik wordt genegeerd
de enige die het opvaltquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je zo spelt verdien je ook niet beter.
En heel erg Hollands:quote:
Het doet stiekem toch meer pijn dan ik dacht. En ik baal van die leuning!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:39 schreef Betamacx het volgende:
Damn... da's minder... kusje op?
De enige die het de moeite waard vindt om er op te reageren...quote:
Hij heeft dan ook geen negeerabo. Of is het negerabo?quote:
Algemene Nederlandsche Wielrijders Bondquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:46 schreef nectarientje het volgende:
Ook leuk, krijg net post van de ANWB of ik lid wil worden van de Wegenwacht..Voor mijn fiets zeker?
nee, jij negeert mij, als vaste R&P kliekquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het wel gezien hoor, maar ik blijf niet aan de gang.
Kusje erop! Of toch niet. Kusje op je voorhoofd, dat wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het doet stiekem toch meer pijn dan ik dacht. En ik baal van die leuning!!
Ook leuk, krijg net post van de ANWB of ik lid wil worden van de Wegenwacht..Voor mijn fiets zeker?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kusje erop! Of toch niet. Kusje op je voorhoofd, dat wel.
quote:
En dan die laatste.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Metallica, Motorhead, Rowwen Heze.
Maar mijn fietsje heeft heul geen accu! En ze komen vast ook mijn band niet plakken! Maar daar moet ik dan wel 50 euro voor betalen..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:47 schreef AirwiN het volgende:
Algemene Nederlandsche Wielrijders Bond
Daar is niks mis mee, alleen schort het aan jouw kennis van Rowwen Heze.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef dawg het volgende:
[..]
En dan die laatste.
Maar tof. Goed voor de notities over jou in mijn coolbook. Afgezien van die laatste dus.
nepNS'erquote:
Niets mis met mijn stuitje!quote:
Once you had black, you never go backquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook geen negeerabo. Of is het negerabo?
Mijn band moet opgepompt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar mijn fietsje heeft heul geen accu! En ze komen vast ook mijn band niet plakken! Maar daar moet ik dan wel 50 euro voor betalen..
Nieuwkomers negeren we hier niet zomaar hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef automatic_ het volgende:
Jemie! Dacht ik toch even dat jullie mij gingen negeren!
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef automatic_ het volgende:
Buitenkansje! Gelukkig maar dat het mee lijkt te vallen... Had je de korte leuning al wel geschilderd?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar mijn fietsje heeft heul geen accu! En ze komen vast ook mijn band niet plakken! Maar daar moet ik dan wel 50 euro voor betalen..
Welnee, daarvoor moet je toch echt beter je best doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef automatic_ het volgende:
Je moet een wat duidelijkere foto in je fotoboek plaatsen, op basis daarvan kunnen we dan een besluit nemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef automatic_ het volgende:
Nee, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, alleen schort het aan jouw kennis van Rowwen Heze.
Ik heb nog wel wat tips, als je dat zou willenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welnee, daarvoor moet je toch echt beter je best doen.
Na Q. nu jij ook al?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet een wat duidelijkere foto in je fotoboek plaatsen, op basis daarvan kunnen we dan een besluit nemen.
Weet ik tochquote:
Ik denk dat jij alleen de feestmuziek van Rowwen Heze kent, terwijl dat maar een klein deel van hun repertoire is.quote:
Anders blijft Plato alleen achter in de partij.quote:
Ooitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet een wat duidelijkere foto in je fotoboek plaatsen, op basis daarvan kunnen we dan een besluit nemen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Weet ik toch
Zwemdiploma-meneer![]()
![]()
Nee, nieuwkomers negeren de oude garde, dat is net anders.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Nieuwkomers negeren we hier niet hoor.
Okay. Maar je stond er toch al in hoor, dus je hoeft me niet te overtuigen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij alleen de feestmuziek van Rowwen Heze kent, terwijl dat maar een klein deel van hun repertoire is.
Ze kan in de leer gaan bij Burdie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welnee, daarvoor moet je toch echt beter je best doen.
Een abonnement wordt wel aangeradenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, nieuwkomers negeren de oude garde, dat is net anders.
Ik wil je alleen maar overtuigen van de kwaliteit van Rowwen Hezequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Okay. Maar je stond er toch al in hoor, dus je hoeft me niet te overtuigen.
vriendjes?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, nieuwkomers negeren de oude garde, dat is net anders.
nieuwe nicknamequote:
Ja..en het houtwerk is nu zo beschadigd dat ik 'm niet meer op kan hangen zonder iets briljants te verzinnen..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:51 schreef Betamacx het volgende:
Buitenkansje! Gelukkig maar dat het mee lijkt te vallen... Had je de korte leuning al wel geschilderd?
Als het belangrijk voor je is, ga je gang. Ik zal er niet meer doorheen posten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil je alleen maar overtuigen van de kwaliteit van Rowwen Heze.
Oh, oeps! Nu scoor ik weer minpuntenquote:
Bescherm je alles uit Limburg?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil je alleen maar overtuigen van de kwaliteit van Rowwen Heze.
Mijn levensvreugde hangt er niet vanaf.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Als het belangrijk voor je is, ga je gang. Ik zal er niet meer doorheen posten.
Je bent de eerste.quote:
Reckoner.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:57 schreef AirwiN het volgende:
Tijd voor een Radiohead adoratiepost...Videotape
Reckoner is ook tof ja. Die cover kende ik al een tijdje. Niet mijn ding, het is mij te gillerig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:57 schreef Q. het volgende:
Reckoner.Op YouTube staat een cover van Reckoner door Gnarls Barkley, die is best tof. Al gezien?
Ik loop immer achter.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Reckoner is ook tof ja. Die cover kende ik al een tijdje. Niet mijn ding, het is mij te gillerig.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:58 schreef Christine het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een tijdje in bad ga liggen ofzo. Ziek zijn heeft echt zijn leukste tijd wel weer gehad na 5 dagen.
Is dat Indisch eten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:01 schreef MissMSX het volgende:
tipoc
Kindjes halenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga kindjes halen en naar de stad
Hey schaap, het is niet de bedoeling dat jij zo terug gaat reageren. Het is een uiting van jaloezie. Ik, MNR, ben jaloers op jou, Q.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:58 schreef Q. het volgende:
Vrees niet, dat gebeurt vanzelf een keer. Over een jaartje of vijftig.
Daar hebben ze alleen droge rijst.quote:
Tipoc Shukarquote:
En dat heet tipocquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar hebben ze alleen droge rijst.
Lekker toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar hebben ze alleen droge rijst.
Dat kan, mijn Ethiopisch is non-existent, dus ik moet je op je woord geloven.quote:
Vast wel als je al een week haast niks meer gegeten hebtquote:
Hey autoquote:
Milka klinkt goedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook maar eens wat eten, heb alleen een stukje Milka Choco Swing op en een beker yoki.
Dat wil ik niet horen in mijn 'stoppen met snoepen' weken!quote:
Ik ben er gister al in een grote boog omheen gelopen! Om me vervolgens wel te vergrijpen aan de bitterkoekjesquote:
Ik vergrijp mij nu aan een stuk fruit...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:20 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben er gister al in een grote boog omheen gelopen! Om me vervolgens wel te vergrijpen aan de bitterkoekjes
Bij de V&D hebben ze mega-grote bitterkoekenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben er gister al in een grote boog omheen gelopen! Om me vervolgens wel te vergrijpen aan de bitterkoekjes
Ik ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vergrijp mij nu aan een stuk fruit...
Voor mij helpt het dat ik geen chocolade lustquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wil ik niet horen in mijn 'stoppen met snoepen' weken!
Een ananas?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vergrijp mij nu aan een stuk fruit...
Kijk, dat is mooiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey auto
Ja, ik heb *zulke* leuke leesboeken voor het moment. Helemaal![]()
En dan nu je studie, want daar mocht ik je aan herinneren. Je studeert dus psy aan die mooie uni in T. wat voor vakken krijg je daar?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Jeej! Dvd van HP 5.
*kijk mij blij als een kind zijn*
Bitterkoekjesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de V&D hebben ze mega-grote bitterkoeken![]()
die wil ik!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Bij de V&D hebben ze mega-grote bitterkoeken![]()
Het is bijna weekend dawgje, ik heb weer dingetjes om naar uit te kijken. En mijn mood is ook weer met een punt omhoog gegaan. Thanks for askingquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:24 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb op dit moment een discussie met mezelf of ik nu wel of niet even naar de appie zal lopen voor die chocola. ;')
Dan is je andere gesprek vast leukerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:28 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb een discussie met wat ik vanavond klaar zal maken
Klinkt als een vrouwending. Veel plezier.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is bijna weekend dawgje, ik heb weer dingetjes om naar uit te kijken. En mijn mood is ook weer met een punt omhoog gegaan. Thanks for asking
Ow, en ik mag nog baby cadeautje voor iemand gaan kopen samen met vriendin
Spinazie!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:28 schreef Adolecens het volgende:
Ow... ik krijg direct kriebels, wat een leuke vakken heb je!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat is mooi
Ik zit nu in de eerste en dan is het vooral gericht op oriëntatie en allerlei verschillende basisvakken:
- MTO (methodenleer en statistiek)
- Functieleer; richt zich op de basisfunctie van de hersenen en dan met name; taal, aandacht, waarneming, geheugen, motivatie en motoriek
- Hersenen en Gedrag; welke invloed hebben je hersenen op je gedrag; denk hierbij aan hormonen, wederom je motoriek, welke delen in je hersenen zorgen voor welk gedrag. Dit is meer biologisch.
- Psychologie en Gezondheid; meer biologie en gaat een beetje door op HG. Je bent dan met de medische psychologie bezig.
- Sociologie voor Psychologen; wat zijn de raakvlakken tussen sociologie en psychologie en waar zijn de grenzen; heel algemeen.
- Sociale Psychologie; hoe (menselijke) gedachten, gevoelens en gedragingen worden beïnvloed door werkelijke of ingebeelde anderen
- Inleiding en GS van de Psychologie; hoe is het ontstaan etc. (heeél droog)
Volgens blok krijg ik (dacht ik) Economische/Arbeid Psychologie en Ontwikkelingsleer.
ja, dat gaat meer over WIE ik ga klaarmakenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan is je andere gesprek vast leuker
Oelalala....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja, dat gaat meer over WIE ik ga klaarmaken
Dat is een voedzame discussie dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:28 schreef Adolecens het volgende:
Ik snap het wel hoor darling.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey schaap, het is niet de bedoeling dat jij zo terug gaat reageren. Het is een uiting van jaloezie. Ik, MNR, ben jaloers op jou, Q.
Waarom komt mijn sarcasme altijd zo slecht over?
Ow ja, ow jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Klinkt als een vrouwending. Veel plezier.voor je mood.
Ik wil graag alleen Hersenen en Gedrag volgenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:32 schreef automatic_ het volgende:
Oja MNR; op de site van de UvT kan je alle vakken die ik opnoemde ook bekijken (het programma), maar dat ziet er minder leuk uit
Dan moet je tot volgend jaar wachtenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik wil graag alleen Hersenen en Gedrag volgenHeerlijke materie!
mja, ik vermoed dat er voor mij studietechnisch weinig meer te halen valtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:35 schreef automatic_ het volgende:
Dan moet je tot volgend jaar wachten
Dat vind ik niks, maar het vak politieke psychologie vond ik wel erg interessant.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hehe.quote:
Haha hoezo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, ik vermoed dat er voor mij studietechnisch weinig meer te halen valt![]()
maar het is zo leuk!!
Bijna alle vakken die automatic omschrijft lijken me wel heel interessant..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je leeftijd is, maar er zitten ook wat ouderen er tussen hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Bijna alle vakken die automatic omschrijft lijken me wel heel interessant..
Misschien moet ik later nog maar een studie gaan doen.
Ik heb altijd nog de stille hoop dat jij in mijn voetsporen treedt en ook politicoloog wordt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Bijna alle vakken die automatic omschrijft lijken me wel heel interessant..
Misschien moet ik later nog maar een studie gaan doen.
Twist gaat volgend jaar met pensioen en daarom is ze nu naar een bezigheid voor dan aan het uitkijkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je leeftijd is, maar er zitten ook wat ouderen er tussen hoor![]()
Okequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Twist gaat volgend jaar met pensioen en daarom is ze nu naar een bezigheid voor dan aan het uitkijken.
Ik ben 24, maar ik ben nog bezig met een studie die ik eerst persé af wil maken en dan wellicht eerst eens een echte baan enzo. Een andere studie kan altijd nog wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je leeftijd is, maar er zitten ook wat ouderen er tussen hoor![]()
En als je het echt wilt, gewoon doen
Verder kan je in Tilburg gemakkelijk illegaal colleges bijwonen, maar dan krijg je natuurlijk geen papiertje
Ooo zo okequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben 24, maar ik ben nog bezig met een studie die ik eerst persé af wil maken en dan wellicht eerst eens een echte baan enzo. Een andere studie kan altijd nog wel.
Als je student bent bij de UvT is er niets illegaals aan hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En als je het echt wilt, gewoon doen
Verder kan je in Tilburg gemakkelijk illegaal colleges bijwonen, maar dan krijg je natuurlijk geen papiertje
In mijn eigen studie al genoeg over gehadquote:
Heel weinig kans. Maar blijf vooral hoop houden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog de stille hoop dat jij in mijn voetsporen treedt en ook politicoloog wordt.
Oo oke, ik snap het.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
In mijn eigen studie al genoeg over gehad
Tja dan nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je student bent bij de UvT is er niets illegaals aan hoor
Kunnen we nu niet gelijk een spinazie-biermeet plannen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:47 schreef TwistedDarling het volgende:
Heel weinig kans. Maar blijf vooral hoop houden.
Jippiequote:
I know doll, ik weet er alles van, als ik nog geld over had gehad na mijn 2e studie had ik Sociologie gestudeerd daar. Vandaar ook mijn interessequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:32 schreef automatic_ het volgende:
Oja MNR; op de site van de UvT kan je alle vakken die ik opnoemde ook bekijken (het programma), maar dat ziet er minder leuk uit
Na maandag is trouwens na woensdag geworden ivm de kater die onder het mes moet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kunnen we nu niet gelijk een spinazie-biermeet plannen?
Aha okequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:53 schreef MNR het volgende:
[..]
I know doll, ik weet er alles van, als ik nog geld over had gehad na mijn 2e studie had ik Sociologie gestudeerd daar. Vandaar ook mijn interesse
welkom en enjoy!quote:
Heb jij geen zin omdat nu alsnog er bij te gaan doen ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:53 schreef MNR het volgende:
[..]
I know doll, ik weet er alles van, als ik nog geld over had gehad na mijn 2e studie had ik Sociologie gestudeerd daar. Vandaar ook mijn interesse
Nog anderhalf uur, zuchtquote:
Hou vol Belsje! Het duurt ook niet heel lang meer voor je op vakantie gaat toch?quote:
Lul!quote:
Erbij?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:00 schreef mrbox het volgende:
Heb jij geen zin omdat nu alsnog er bij te gaan doen ?
Ik wil ook op vakantie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hou vol Belsje! Het duurt ook niet heel lang meer voor je op vakantie gaat toch?
zeg zeg, mij heb je gisteravond ook niet uitgescholdenquote:
Ow ja als ik het geld + tijd had gehad, had ik ook deze master niet gedaan en gewoon voor psychologie gekozen. Maar zo heeft iedereen wel van die dingen denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Erbij?
Hehe, als ik 's avonds thuis kom van mijn werk ben ik allang blij dat ik rustig op de bank kan zitten en hangen.
En het is niet zo dat ik het niet wil realiseren... maar als ik alle keuzes over kon doen had ik SPH en daarna Sociologie gedaan. Maar omdat ik last heb van faalangst, heb ik het niet gedaan.
En als het mijn routes zijn, kom ik er vanzelf wel terecht, in een cursus onder werktijd
Nee, 's ook weer zo... Maar van jou wist ik het ruim vantevoren!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
zeg zeg, mij heb je gisteravond ook niet uitgescholden
Haha, weet je wat het ook is? De keuzes die je maakt zijn degene die je gevormd hebben tot wat je nu bent. Dus waarom spijt hebben?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:10 schreef mrbox het volgende:
Ow ja als ik het geld + tijd had gehad, had ik ook deze master niet gedaan en gewoon voor psychologie gekozen. Maar zo heeft iedereen wel van die dingen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |