Hij heeft dan ook geen negeerabo. Of is het negerabo?quote:
Algemene Nederlandsche Wielrijders Bondquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:46 schreef nectarientje het volgende:
Ook leuk, krijg net post van de ANWB of ik lid wil worden van de Wegenwacht..Voor mijn fiets zeker?
nee, jij negeert mij, als vaste R&P kliekquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het wel gezien hoor, maar ik blijf niet aan de gang.
Kusje erop! Of toch niet. Kusje op je voorhoofd, dat wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het doet stiekem toch meer pijn dan ik dacht. En ik baal van die leuning!!
Ook leuk, krijg net post van de ANWB of ik lid wil worden van de Wegenwacht..Voor mijn fiets zeker?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kusje erop! Of toch niet. Kusje op je voorhoofd, dat wel.
quote:
En dan die laatste.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Metallica, Motorhead, Rowwen Heze.
Maar mijn fietsje heeft heul geen accu! En ze komen vast ook mijn band niet plakken! Maar daar moet ik dan wel 50 euro voor betalen..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:47 schreef AirwiN het volgende:
Algemene Nederlandsche Wielrijders Bond
Daar is niks mis mee, alleen schort het aan jouw kennis van Rowwen Heze.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef dawg het volgende:
[..]
En dan die laatste.
Maar tof. Goed voor de notities over jou in mijn coolbook. Afgezien van die laatste dus.
nepNS'erquote:
Niets mis met mijn stuitje!quote:
Once you had black, you never go backquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook geen negeerabo. Of is het negerabo?
Mijn band moet opgepompt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar mijn fietsje heeft heul geen accu! En ze komen vast ook mijn band niet plakken! Maar daar moet ik dan wel 50 euro voor betalen..
Nieuwkomers negeren we hier niet zomaar hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef automatic_ het volgende:
Jemie! Dacht ik toch even dat jullie mij gingen negeren!
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef automatic_ het volgende:
Buitenkansje! Gelukkig maar dat het mee lijkt te vallen... Had je de korte leuning al wel geschilderd?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar mijn fietsje heeft heul geen accu! En ze komen vast ook mijn band niet plakken! Maar daar moet ik dan wel 50 euro voor betalen..
Welnee, daarvoor moet je toch echt beter je best doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef automatic_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |