Geloof het niet.. afgezien van het beurse stuitje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:34 schreef CherryLips het volgende:. Maar je doet het nog, je bent zelf niet stuk?
Aj! Stuitje is kostbaar plaatsje. Even rustig aan doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben net uitgegleden op de trapEn mijn kleine leuning is er toch niet helemaal tegen bestand om mijn volle gewicht te houden. Schade: beschadigde leuning die ik zo niet meer op kan hangen en een zeer stuitje
Loopt gelijk op met mijn motivatie hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jouw werkdagen worden ook steeds korter.
Vrijmibo.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrijbo'en, of wat was de afkorting?
Treffender had ik het niet kunnen verwoorden...quote:
'Diversen' - 8 uurquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef Q. het volgende:
Loopt gelijk op met mijn motivatie hoor.
Oh ja. Timesheet. Hmmm. Wat zal ik nu weer bij elkaar liegen?
Wow, hij heeft twee letters bespaard door de afkorting nog weer af te korten!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn directeur noemt het VrMiBo.
Dan mag hij zijn basisschool wel eens over gaan doen. Misplaatst gebruik van hoofdletters.quote:
Damn... da's minder... kusje op?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben net uitgegleden op de trapEn mijn kleine leuning is er toch niet helemaal tegen bestand om mijn volle gewicht te houden. Schade: beschadigde leuning die ik zo niet meer op kan hangen en een zeer stuitje
Net zoals ze bij mijn adres bij het woord singel de i weglatenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Wow, hij heeft twee letters bespaard door de afkorting nog weer af te korten!
Jij woont zelfs ontopic!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Net zoals ze bij mijn adres bij het woord singel de i weglaten.
Je woont zelfs ontopicquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals ze bij mijn adres bij het woord singel de i weglaten.
Metallica, Motorhead, Rowwen Heze.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer dan? Ik ben wel nieuwsgierig naar je smaak toen.
quote:
http://fotoboek.fok.nl/user/68866quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef Christine het volgende:
[..]
"Je kunt het kind wel uit Den Haag krijgen, maar je krijgt Den Haag nooit uit het kind".
Ik niet...quote:
Stichting Martijn zal er blij mee zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/68866.
Héle vreemde associaties krijg ik nu. Echt, héle vreemde associaties.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/68866.
Nee, ik was gewoon te lui om nog een extra keer te klikken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, vind je alleen de grap van AirwiN leuk? De mijne niet?.
Mijn projecten zijn nog niet ingeregeld, dus de 31ste ga ik me weer uitleven, denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Loopt gelijk op met mijn motivatie hoor.
Oh ja. Timesheet. Hmmm. Wat zal ik nu weer bij elkaar liegen?
TwistedLuiwammesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon te lui om nog een extra keer te klikken.
En dat zonder abbo!quote:
Ach, ik ben mijn eigen projectleider. Moet mn eigen timesheets goedkeuren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn projecten zijn nog niet ingeregeld, dus de 31ste ga ik me weer uitleven, denk ik.
Als je zo spelt verdien je ook niet beter.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef Adolecens het volgende:
ik wordt genegeerd
Zo ben ik.quote:
Dat wil CL vast wel. Kan je niet met haar ruilen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lang verhaal
Staat al in de vorige topics. Iets met er niet willen werken.
Mja, ik vind het niet zo'n interessante discussie, dus zal er wel over heen gelezen hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lang verhaal
Staat al in de vorige topics. Iets met er niet willen werken.
mensen die "ik wordt" schrijven worden automatisch door fok genegeerdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef Adolecens het volgende:
ik wordt genegeerd
de enige die het opvaltquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je zo spelt verdien je ook niet beter.
En heel erg Hollands:quote:
Het doet stiekem toch meer pijn dan ik dacht. En ik baal van die leuning!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:39 schreef Betamacx het volgende:
Damn... da's minder... kusje op?
De enige die het de moeite waard vindt om er op te reageren...quote:
Hij heeft dan ook geen negeerabo. Of is het negerabo?quote:
Algemene Nederlandsche Wielrijders Bondquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:46 schreef nectarientje het volgende:
Ook leuk, krijg net post van de ANWB of ik lid wil worden van de Wegenwacht..Voor mijn fiets zeker?
nee, jij negeert mij, als vaste R&P kliekquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het wel gezien hoor, maar ik blijf niet aan de gang.
Kusje erop! Of toch niet. Kusje op je voorhoofd, dat wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het doet stiekem toch meer pijn dan ik dacht. En ik baal van die leuning!!
Ook leuk, krijg net post van de ANWB of ik lid wil worden van de Wegenwacht..Voor mijn fiets zeker?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kusje erop! Of toch niet. Kusje op je voorhoofd, dat wel.
quote:
En dan die laatste.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Metallica, Motorhead, Rowwen Heze.
Maar mijn fietsje heeft heul geen accu! En ze komen vast ook mijn band niet plakken! Maar daar moet ik dan wel 50 euro voor betalen..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:47 schreef AirwiN het volgende:
Algemene Nederlandsche Wielrijders Bond
Daar is niks mis mee, alleen schort het aan jouw kennis van Rowwen Heze.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef dawg het volgende:
[..]
En dan die laatste.
Maar tof. Goed voor de notities over jou in mijn coolbook. Afgezien van die laatste dus.
nepNS'erquote:
Niets mis met mijn stuitje!quote:
Once you had black, you never go backquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook geen negeerabo. Of is het negerabo?
Mijn band moet opgepompt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar mijn fietsje heeft heul geen accu! En ze komen vast ook mijn band niet plakken! Maar daar moet ik dan wel 50 euro voor betalen..
Nieuwkomers negeren we hier niet zomaar hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef automatic_ het volgende:
Jemie! Dacht ik toch even dat jullie mij gingen negeren!
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef automatic_ het volgende:
Buitenkansje! Gelukkig maar dat het mee lijkt te vallen... Had je de korte leuning al wel geschilderd?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar mijn fietsje heeft heul geen accu! En ze komen vast ook mijn band niet plakken! Maar daar moet ik dan wel 50 euro voor betalen..
Welnee, daarvoor moet je toch echt beter je best doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef automatic_ het volgende:
Je moet een wat duidelijkere foto in je fotoboek plaatsen, op basis daarvan kunnen we dan een besluit nemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef automatic_ het volgende:
Nee, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, alleen schort het aan jouw kennis van Rowwen Heze.
Ik heb nog wel wat tips, als je dat zou willenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welnee, daarvoor moet je toch echt beter je best doen.
Na Q. nu jij ook al?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet een wat duidelijkere foto in je fotoboek plaatsen, op basis daarvan kunnen we dan een besluit nemen.
Weet ik tochquote:
Ik denk dat jij alleen de feestmuziek van Rowwen Heze kent, terwijl dat maar een klein deel van hun repertoire is.quote:
Anders blijft Plato alleen achter in de partij.quote:
Ooitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet een wat duidelijkere foto in je fotoboek plaatsen, op basis daarvan kunnen we dan een besluit nemen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Weet ik toch
Zwemdiploma-meneer![]()
![]()
Nee, nieuwkomers negeren de oude garde, dat is net anders.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Nieuwkomers negeren we hier niet hoor.
Okay. Maar je stond er toch al in hoor, dus je hoeft me niet te overtuigen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij alleen de feestmuziek van Rowwen Heze kent, terwijl dat maar een klein deel van hun repertoire is.
Ze kan in de leer gaan bij Burdie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welnee, daarvoor moet je toch echt beter je best doen.
Een abonnement wordt wel aangeradenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, nieuwkomers negeren de oude garde, dat is net anders.
Ik wil je alleen maar overtuigen van de kwaliteit van Rowwen Hezequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Okay. Maar je stond er toch al in hoor, dus je hoeft me niet te overtuigen.
vriendjes?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, nieuwkomers negeren de oude garde, dat is net anders.
nieuwe nicknamequote:
Ja..en het houtwerk is nu zo beschadigd dat ik 'm niet meer op kan hangen zonder iets briljants te verzinnen..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:51 schreef Betamacx het volgende:
Buitenkansje! Gelukkig maar dat het mee lijkt te vallen... Had je de korte leuning al wel geschilderd?
Als het belangrijk voor je is, ga je gang. Ik zal er niet meer doorheen posten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil je alleen maar overtuigen van de kwaliteit van Rowwen Heze.
Oh, oeps! Nu scoor ik weer minpuntenquote:
Bescherm je alles uit Limburg?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil je alleen maar overtuigen van de kwaliteit van Rowwen Heze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |