Alles kan kapot.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze was niet lelijk, maar verder ook niet bijzonder en daarbij had ze een kerel bij zich.
Nee, het is een te groot huis voor een singlevrouw van begin dertig vrees ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haar broer... Om de technische staat te beoordelen.
Hier is alles ontopic.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:30 schreef Adolecens het volgende:
ow fuck, dat was ontopic in singles en post ik hier nu...
verwarrend zo hoor!
Kheb t artikel niet gelezen Air, maar ik snap je reactiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dit specifieke geval had ik wat minder enthousiast gereageerd als ik jou was...
'Jeugd verslaafd aan wodkatampons'
Ik over een half uur!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Daar ga ik over een uurtje naartoe.
Meisje toch.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben net uitgegleden op de trapEn mijn kleine leuning is er toch niet helemaal tegen bestand om mijn volle gewicht te houden. Schade: beschadigde leuning die ik zo niet meer op kan hangen en een zeer stuitje
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben net uitgegleden op de trapEn mijn kleine leuning is er toch niet helemaal tegen bestand om mijn volle gewicht te houden. Schade: beschadigde leuning die ik zo niet meer op kan hangen en een zeer stuitje
Ik ben ook jong geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij Iron Maiden cd's hebt. Mijn beeld van jou, wat doe je?!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik over een half uur!! Mis ik je net op CS.
.
Moet je ook niet doen he.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef nectarientje het volgende:
Auwquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef nectarientje het volgende:
Jouw werkdagen worden ook steeds korterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik over een half uur!! Mis ik je net op CS.
.
Geloof het niet.. afgezien van het beurse stuitje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:34 schreef CherryLips het volgende:. Maar je doet het nog, je bent zelf niet stuk?
Aj! Stuitje is kostbaar plaatsje. Even rustig aan doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef nectarientje het volgende:
Loopt gelijk op met mijn motivatie hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jouw werkdagen worden ook steeds korter.
Vrijmibo.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrijbo'en, of wat was de afkorting?
Treffender had ik het niet kunnen verwoorden...quote:
'Diversen' - 8 uurquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef Q. het volgende:
Loopt gelijk op met mijn motivatie hoor.
Oh ja. Timesheet. Hmmm. Wat zal ik nu weer bij elkaar liegen?
Wow, hij heeft twee letters bespaard door de afkorting nog weer af te korten!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn directeur noemt het VrMiBo.
Dan mag hij zijn basisschool wel eens over gaan doen. Misplaatst gebruik van hoofdletters.quote:
Damn... da's minder... kusje op?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef nectarientje het volgende:
Net zoals ze bij mijn adres bij het woord singel de i weglatenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Wow, hij heeft twee letters bespaard door de afkorting nog weer af te korten!
Jij woont zelfs ontopic!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Net zoals ze bij mijn adres bij het woord singel de i weglaten.
Je woont zelfs ontopicquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals ze bij mijn adres bij het woord singel de i weglaten.
Metallica, Motorhead, Rowwen Heze.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer dan? Ik ben wel nieuwsgierig naar je smaak toen.
quote:
http://fotoboek.fok.nl/user/68866quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef Christine het volgende:
[..]
"Je kunt het kind wel uit Den Haag krijgen, maar je krijgt Den Haag nooit uit het kind".
Ik niet...quote:
Stichting Martijn zal er blij mee zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/68866.
Héle vreemde associaties krijg ik nu. Echt, héle vreemde associaties.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/68866.
Nee, ik was gewoon te lui om nog een extra keer te klikken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, vind je alleen de grap van AirwiN leuk? De mijne niet?.
Mijn projecten zijn nog niet ingeregeld, dus de 31ste ga ik me weer uitleven, denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Loopt gelijk op met mijn motivatie hoor.
Oh ja. Timesheet. Hmmm. Wat zal ik nu weer bij elkaar liegen?
TwistedLuiwammesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon te lui om nog een extra keer te klikken.
En dat zonder abbo!quote:
Ach, ik ben mijn eigen projectleider. Moet mn eigen timesheets goedkeuren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn projecten zijn nog niet ingeregeld, dus de 31ste ga ik me weer uitleven, denk ik.
Als je zo spelt verdien je ook niet beter.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef Adolecens het volgende:
ik wordt genegeerd
Zo ben ik.quote:
Dat wil CL vast wel. Kan je niet met haar ruilen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lang verhaal
Staat al in de vorige topics. Iets met er niet willen werken.
Mja, ik vind het niet zo'n interessante discussie, dus zal er wel over heen gelezen hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lang verhaal
Staat al in de vorige topics. Iets met er niet willen werken.
mensen die "ik wordt" schrijven worden automatisch door fok genegeerdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef Adolecens het volgende:
ik wordt genegeerd
de enige die het opvaltquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je zo spelt verdien je ook niet beter.
En heel erg Hollands:quote:
Het doet stiekem toch meer pijn dan ik dacht. En ik baal van die leuning!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:39 schreef Betamacx het volgende:
Damn... da's minder... kusje op?
De enige die het de moeite waard vindt om er op te reageren...quote:
Hij heeft dan ook geen negeerabo. Of is het negerabo?quote:
Algemene Nederlandsche Wielrijders Bondquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:46 schreef nectarientje het volgende:
Ook leuk, krijg net post van de ANWB of ik lid wil worden van de Wegenwacht..Voor mijn fiets zeker?
nee, jij negeert mij, als vaste R&P kliekquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het wel gezien hoor, maar ik blijf niet aan de gang.
Kusje erop! Of toch niet. Kusje op je voorhoofd, dat wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het doet stiekem toch meer pijn dan ik dacht. En ik baal van die leuning!!
Ook leuk, krijg net post van de ANWB of ik lid wil worden van de Wegenwacht..Voor mijn fiets zeker?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kusje erop! Of toch niet. Kusje op je voorhoofd, dat wel.
quote:
En dan die laatste.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Metallica, Motorhead, Rowwen Heze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |