Volgens de TT zijn niet singles ook welkom in singles? ZIjn ze daar allemaal zo als Ado(lf)? En dan zeggen zij dat het hier niet niet aardig isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hey, hey, we waren van plan om ons gastvrijer op te stellen, dus niet zo onaardig doen tegen die vervelende meneer.
Absoluut, het eerste recht om op burdie te zeiken ligt nog altijd hier...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef Godtje het volgende:
Wat een kut kliek hier.![]()
Allemaal voor burdie opkomen.
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hey, hey, we waren van plan om ons gastvrijer op te stellen, dus niet zo onaardig doen tegen die vervelende meneer.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef Godtje het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef Q. het volgende:
Stoppen we allemaal onze tampons weer even recht en gaan we weer normaal doen tegen elkaar?.
Ik sta er ook van te kijken hoor, want met dezelfde passie duwen ze op andere momenten net zo hard hun naaldhakjes of peniskokers in mijn rugquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef Godtje het volgende:
Sorry. Die is op. Je mag mijn gebruikte tampon wel hebben, als je hem goed uitperst komt daar nog wel wat uit denk ik.quote:
Zo zijn we.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijken hoor, want met dezelfde passie duwen ze op andere momenten net zo hard hun naaldhakjes of peniskokers in mijn rug.
Daar heb je in die gevallen dan soms ook wel een beetje om gevraagd, niet waarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijken hoor, want met dezelfde passie duwen ze op andere momenten net zo hard hun naaldhakjes of peniskokers in mijn rug.
Okayquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef Q. het volgende:
Stoppen we allemaal onze tampons weer even recht en gaan we weer normaal doen tegen elkaar?.
Het is dat je jarig bent, dus oké.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Meestal was het andersom hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef Godtje het volgende:
Je mag mijn Frans Bauer cd's wel lenen hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:25 schreef Plato1980 het volgende:
Er staat nu een makelaar met mogelijke kopers op straat om een huis twee nummers verderop te verkopen. Als ik vervelend wil zijn dan zet ik nu mijn balkondeur open en ga ik keihard muziek draaien etc.
Met Liefde.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal was het andersom hoor. Meestal wordt Burdie de grond in getrapt.
Net zoals Adootje er nu om vraagtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heb je in die gevallen dan soms ook wel een beetje om gevraagd, niet waar?
In dit specifieke geval had ik wat minder enthousiast gereageerd als ik jou was...quote:
Doe wild, gooi je haar los!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:25 schreef Plato1980 het volgende:
Er staat nu een makelaar met mogelijke kopers op straat om een huis twee nummers verderop te verkopen. Als ik vervelend wil zijn dan zet ik nu mijn balkondeur open en ga ik keihard muziek draaien etc.
Nee, Burdie is weer moeilijk aan het doen, daar had jij toch ook altijd ruzie mee?quote:
Mijn Iron Maiden cd's zijn in dit geval ook zeer geschikt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Je mag mijn Frans Bauer cd's wel lenen hoor.
Ik zou eerst de potentiele kopers ff goed aankijken, als het een lekkere dame is, is het zonde om ze weg te jagen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:25 schreef Plato1980 het volgende:
JA!quote:
haha vroeger wel ja, maar sinds ze haar leven heeft gebeterd gaat het prima. Ze bedoelt het iig niet slechtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, Burdie is weer moeilijk aan het doen, daar had jij toch ook altijd ruzie mee?
Ze was niet lelijk, maar verder ook niet bijzonder en daarbij had ze een kerel bij zich.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou eerst de potentiele kopers ff goed aankijken, als het een lekkere dame is, is het zonde om ze weg te jagen!![]()
Ik heb er nog geen rare reactie op gekregen en hij ruikt ook wel heel fris.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, heb hem gisteravond opgesmeerd maar er zit toch iets in waar ik niet zo goed tegen kan, ik kreeg dikke rode randen om m'n lippen en ze voelen aan alsof de huid helemaal strak staat.
Het potje ziet er wel heel schattig uit, met stickertje en naam en lief ingepakt.
Haar broer... Om de technische staat te beoordelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:28 schreef Plato1980 het volgende:
Ze was niet lelijk, maar verder ook niet ijzonder en daarbij had ze een kerel bij zich.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn Iron Maiden cd's zijn in dit geval ook zeer geschikt.
die kerel werkt overdag, voel je niks vanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze was niet lelijk, maar verder ook niet bijzonder en daarbij had ze een kerel bij zich.
Alles kan kapot.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze was niet lelijk, maar verder ook niet bijzonder en daarbij had ze een kerel bij zich.
Nee, het is een te groot huis voor een singlevrouw van begin dertig vrees ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haar broer... Om de technische staat te beoordelen.
Hier is alles ontopic.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:30 schreef Adolecens het volgende:
ow fuck, dat was ontopic in singles en post ik hier nu...
verwarrend zo hoor!
Kheb t artikel niet gelezen Air, maar ik snap je reactiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dit specifieke geval had ik wat minder enthousiast gereageerd als ik jou was...
'Jeugd verslaafd aan wodkatampons'
Ik over een half uur!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Daar ga ik over een uurtje naartoe.
Meisje toch.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben net uitgegleden op de trapEn mijn kleine leuning is er toch niet helemaal tegen bestand om mijn volle gewicht te houden. Schade: beschadigde leuning die ik zo niet meer op kan hangen en een zeer stuitje
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben net uitgegleden op de trapEn mijn kleine leuning is er toch niet helemaal tegen bestand om mijn volle gewicht te houden. Schade: beschadigde leuning die ik zo niet meer op kan hangen en een zeer stuitje
Ik ben ook jong geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij Iron Maiden cd's hebt. Mijn beeld van jou, wat doe je?!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik over een half uur!! Mis ik je net op CS.
.
Moet je ook niet doen he.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef nectarientje het volgende:
Auwquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef nectarientje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |