Ik heb niet zo een abo ding maar volgens mij was er al verteld dat het voor prijsvragen is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zou je er om vragen, als het toch niet verplicht is? Nutteloze informatievergaring...
waar is jou abo dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:08 schreef Burdie het volgende:
Mocht je niet overstag gaan, dan kom ik persoonlijk een andere mening verkondigen, zodat je wel dat abo MOET afsluiten.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:08 schreef Burdie het volgende:
Mocht je niet overstag gaan, dan kom ik persoonlijk een andere mening verkondigen, zodat je wel dat abo MOET afsluiten.
Als je mee doet met een prijsvraag wordt die vraag volgens mij sowieso al gesteld.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:09 schreef Godtje het volgende:
Ik heb niet zo een abo ding maar volgens mij was er al verteld dat het voor prijsvragen is.
Als je je adres geeft dan sturen ze de eventueel gewonnen prijs automatisch op.
Omdat lang niet iedereen zijn adres wil invullen is het dus geen verplicht veld.
Een veel nettere manier kan ik echt niet bedenken.
Ze hebben mijn adres ook ivm prijsvragen, Danny heeft nog niet voor de deur gestaan om me lastig te vallen dus ik heb er geen probleem mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb niet zo een abo ding maar volgens mij was er al verteld dat het voor prijsvragen is.
Als je je adres geeft dan sturen ze de eventueel gewonnen prijs automatisch op.
Omdat lang niet iedereen zijn adres wil invullen is het dus geen verplicht veld.
Een veel nettere manier kan ik echt niet bedenken.
Dan heb je het abonnement dus voor niets.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:09 schreef Adolecens het volgende:
cool!!
het werkt!![]()
En wel erg voorspelbaar dat het geval gequoted zou worden
'het geval'.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:09 schreef Adolecens het volgende:
cool!!
het werkt!![]()
Ja, heb hem gisteravond opgesmeerd maar er zit toch iets in waar ik niet zo goed tegen kan, ik kreeg dikke rode randen om m'n lippen en ze voelen aan alsof de huid helemaal strak staatquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je btw mijn lipbalsem al ontvangen?
Hij heeft Knorretje al!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben mijn adres ook ivm prijsvragen, Danny heeft nog niet voor de deur gestaan om me lastig te vallen dus ik heb er geen probleem mee.
Hij kan mij ook op ignore zettenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je het abonnement dus voor niets.
Het is voor een beter FOK!, dus sowieso niet voor niets!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef Pheno het volgende:
Dan heb je het abonnement dus voor niets.
Ik vinnem super Burdiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:08 schreef Burdie het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
'het geval'.
Zeg, vertel me eens wat ik jou precies heb misdaan om van een persoon tot een ding gedegradeerd te mogen worden? Ik vind het uiterst respectloos namelijk.
Ik heb er nog weinig van gemerktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is voor een beter FOK!, dus sowieso niet voor niets!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, heb hem gisteravond opgesmeerd maar er zit toch iets in waar ik niet zo goed tegen kan, ik kreeg dikke rode randen om m'n lippen en ze voelen aan alsof de huid helemaal strak staat.
Het potje ziet er wel heel schattig uit, met stickertje en naam en lief ingepakt.
Vaaag. Ik smeer hem zo gewoon nog even op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:12 schreef Burdie het volgende:
[..]! ik zou niet weten wat, want er zitten alleen maar dingen in die je normaalgesproken ook op brood zou smeren. Nouja, afgezien van de vaseline en de pepermuntolie dan
.
Ik vind "het geval" trouwens redelijk onbeschoft.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:09 schreef Adolecens het volgende:
cool!!
het werkt!![]()
Er staat ook nergens aangegeven wanneer dat betere FOK! in werking treedt. Overigens heb ik weinig te klagen de afgelopen tijd. Vind het best acceptabel zo.quote:
Ik heb nergens problemen mee, al een tijdje niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er staat ook nergens aangegeven wanneer dat betere FOK! in werking treedt. Overigens heb ik weinig te klagen de afgelopen tijd. Vind het best acceptabel zo.
tja, in singles was alles beterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind "het geval" trouwens redelijk onbeschoft.
Kan je niet gewoon een beetje volwassen blijven ook al ben je het niet eens met een andere user?
Oh, ik klaag niet, maar het is eerder dat de boel aan touwtjes in elkaar hangt. Eerste de beste piek en het zakt als een pudding in elkaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er staat ook nergens aangegeven wanneer dat betere FOK! in werking treedt. Overigens heb ik weinig te klagen de afgelopen tijd. Vind het best acceptabel zo.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef Burdie het volgende:
'het geval'.
Zeg, vertel me eens wat ik jou precies heb misdaan om van een persoon tot een ding gedegradeerd te mogen worden? Ik vind het uiterst respectloos namelijk.
Ja, maar 2005 is al voorbij.quote:
goed, ik houd erover op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon je mond open te trekken en te zeggen wat je dwars zit? Ik ben hier gewoon plaatsvervangende boosheid aan het uiten, dat weet ik, en ik vind Ado nog een toffe Fok!user ook.
Ow, en ik quote hem niet bewust, ik heb hier gewoon echt zwaar een allergie voor!
Kon hij dat dan wel. Zijn nickname zou anders doen vermoeden, anders weet ik niet of "Childish" al geregistreerd is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat je antwoord?Inhoudelijk reageren is ook lastig vandaag?
inhoudelijk reageren heb ik in de PF al gedaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag, lees FB er nog maar eens op na.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Godtje het volgende:
partyflock?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
inhoudelijk reageren heb ik in de PF al gedaan.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag, lees FB er nog maar eens op na.
Nee... ik vind het gewoon echt niet leuk. Ongeacht wie er bij het geschil betrokken is.quote:
Hey, hey, we waren van plan om ons gastvrijer op te stellen, dus niet zo onaardig doen tegen die vervelende meneerquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef Q. het volgende:
Stoppen we allemaal onze tampons weer even recht en gaan we weer normaal doen tegen elkaar?.
Pass jij de wodka even door?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef Q. het volgende:
Stoppen we allemaal onze tampons weer even recht en gaan we weer normaal doen tegen elkaar?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |