Nee. De standaardlayout is geel en blauw. Dat er sinds 2002 andere opties bijgekomen zijn maakt ze niet standaard.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
volgens mij gebruik ik die ook, da's toch gewoon de standaard layout?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar ODOL. Wat is een ADOL?
Weet ik veel hoe jullie elkaar noemenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zucht. Mannen.
Hoef niet te zeggen dat het een afkorting van zijn naam is he.
Ik kan er ook niets aan doen dat jij scrollen leuk vindt.quote:
Jouw noemen ze toch ook wel eens An, denk dan na.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe jullie elkaar noemen.
Ik ga wel eens graag wat omlaag ja, heeft me nog slechte ervaringen bezorgd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat jij scrollen leuk vindt.
Nee, ze noemen mij Annie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jouw noemen ze toch ook wel eens An, denk dan na.
Kun je goed geld mee verdienen.quote:
Zo tof!quote:
Valt wel mee. Dat helaasquote:
Als je het gedaan hebt dan zie je toch hoe het werktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo tof!
Gedaan. En hoe werkt zoiets nou?
Nee, juist niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je het gedaan hebt dan zie je toch hoe het werkt
Jawel, je ziet dat je iemand negeert. Dat is Danny logica. Zoiets als plaatjes in text-only layout tonen.quote:
Ergens bij opties moet je een usernummer invullen bij foes/friends.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo tof!
Ik snap je punt. Ik wilde mij er gewoon uit proberen te praten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sjips, dacht ik eens goed te gokken.
Ja, alleen usernummers. Geen namen. Ook zo'n programmeer juweeltje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ergens bij opties moet je een usernummer invullen bij foes/friends.
Echt waar?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo tof!
Makes sense toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jawel, je ziet dat je iemand negeert. Dat is Danny logica. Zoiets als plaatjes in text-only layout tonen.
Pretty names zijn zo windowsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, alleen usernummers. Geen namen. Ook zo'n programmeer juweeltje.
Zodat hij toch de posts openklapt omdat hij wat te zeiken wilt hebbenquote:
Tof! het werktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
O wel. brrrr.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij wilde niet als Ado bekend staan. Gek genoeg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Ik wilde mij er gewoon uit proberen te praten.
Maar nee, ik zag Adol niet echt als zijn afkorting. Ik ken hem dan ook niet.
Programmeren is toch vooral om het leuk te maken voor jezelf? Dat anderen er gebruik van maken is maar van zijdelings belang.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
Look closerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef Bengeltje het volgende:
Hij heeft toch helemaal geen abonnementttttttttttttttt...............
Dat heeft hij snel genomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij heeft toch helemaal geen abonnementttttttttttttttt...............
Geen risico's nemen, de full-options gelijk danquote:
Wat heeft ze je aangedaan? Linkje?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tof! het werkt
Wel jammer dat je nog steeds ziet dat er iets verborgen is en de naam van dat geval vermeld staat
Hehe, die onthoud ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou burdie hier nou provisie voor krijgen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
Tof! het werkt
Wel jammer dat je nog steeds ziet dat er iets verborgen is en de naam van dat geval vermeld staat
Nu kun je 2000 foto's in je fobo proppen, whoopteedee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen risico's nemen, de full-options gelijk dan
Idd, ben heel goed in negeren en opeens lijken ze ook echt weg te zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik hoef niet te betalen om mensen te negeren, das ook wel fijn
We weten gelijk dat jij de inspiratie bron was voor het bekende stripje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tof! het werkt
Zijn visvijver met vrijgezelle vrouwen bijna de nek omgedraaid.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
We weten gelijk dat jij de inspiratie bron was voor het bekende stripje.![]()
[ afbeelding ]
R&P FB!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heeft ze je aangedaan? Linkje?
Klinkt uit jouw mond heel logischquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen risico's nemen, de full-options gelijk dan
In jouw mond vind ik ook heel logisch!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klinkt uit jouw mond heel logisch
QFT!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn visvijver met vrijgezelle vrouwen bijna de nek omgedraaid.
Eindelijk foto's van Adol in pak.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu kun je 2000 foto's in je fobo proppen, whoopteedee.
Oh noes! Drama!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
R&P FB!
Burdie wilde singles ontopic hebben.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, ben heel goed in negeren en opeens lijken ze ook echt weg te zijn.
Ik neem aan dat ze ook gewoon niet meer tegen je praat zonder dat je die modus gebruikt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
Tof! het werkt
Stel je voor. Ze zouden met stellingen kunnen beginnen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
R&P FB!
Burdie wilde singles ontopic hebben.
Ja, dank jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In jouw mond vind ik ook heel logisch!![]()
"Is een Kano een relatie killer?"quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je voor. Ze zouden met stellingen kunnen beginnen!
Dan quote ik het gewoon.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze ook gewoon niet meer tegen je praat zonder dat je die modus gebruikt.
Welk een geweldig idee!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je voor. Ze zouden met stellingen kunnen beginnen!
Het werkt wel, die zou Freddie Heineken zelf bedacht kunnen hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:55 schreef Anthraxx het volgende:
En dat allemaal om 1 user te negeren. Misschien moeten ze daar maar eens mee gaan adverteren op Fok!
"Neem nu een abonnement op Fok! en krijg gratis een ignore op Burdie cadeau!"
"Is een allergie voor wortels een grote no-no of juist een groot voordeel?"quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Is een Kano een relatie killer?"
Hadden wij niet een kano verbod hier?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Is een Kano een relatie killer?"
Ik zag dat je meerde users op ignore kan zettenquote:
Hoest meiske?quote:
"Hoe groot is de kans op een ontplofte mol bij jou eerste date?"quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Is een allergie voor wortels een grote no-no of juist een groot voordeel?"
Dat kan echt nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Is een allergie voor wortels een grote no-no of juist een groot voordeel?"
Wedden?quote:
Sinds wanneer ben jij een dame trouwens?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Hoe groot is de kans op een ontplofte mol bij jou eerste date?"
Sorry.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hadden wij niet een kano verbod hier?
er staan al foto's van mannen in pak daarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eindelijk foto's van Adol in pak.
Sinds 13:30 vanmiddag. Gaat snel he, die medische techniek?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een dame trouwens?![]()
Let ik al jaren niet op?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hadden wij niet een kano verbod hier?
Niet van jou in pakquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
er staan al foto's van mannen in pak daar
wel een smerig trucje van Danny trouwens, als je een abbo neemt gelijk je adresgegevens erbij vragen
Gewoon het adres invullen van de BCC in Zwolle!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef Adolecens het volgende:
wel een smerig trucje van Danny trouwens, als je een abbo neemt gelijk je adresgegevens erbij vragen
Doe datquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zag dat je meerde users op ignore kan zetten
Best knap!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sinds 13:30 vanmiddag. Gaat snel he, die medische techniek?
Ook wel een soort van ok ja!quote:
Jij houdt wel van wortels?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga niet met iemand daten met een wortel allergie bedoel ik
mijn pakken liggen bij de stomerij, dus helaasquote:
ik heb niks ingevuld, dan doet ie het ook gewoon.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon het adres invullen van de BCC in Zwolle!
Wat begrijp je niet aan Adol in pak.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
er staan al foto's van mannen in pak daar
Over programmeerjuweeltjes gesproken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:02 schreef Adolecens het volgende:
ik heb niks ingevuld, dan doet ie het ook gewoon.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan Adol in pak.Of je moet even die andere nick geven, staan daar foto's?
Het is inderdaad een wonder die verplichte en de niet verplichte velden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over programmeerjuweeltjes gesproken!
En hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
Het scheelt dat haar mol niet ontploft is.
Waarom zou je er om vragen, als het toch niet verplicht is? Nutteloze informatievergaring...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:04 schreef Godtje het volgende:
Het is inderdaad een wonder die verplichte en de niet verplichte velden.
Ik heb een keer een fictief nieuwsbericht gepost over de Postbank, met een fake linkje naar de postbank site, alszijnde de zogenaamde bron en dan kwam je op Youtube uit, bij rickrolledquote:
even citeren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:06 schreef Burdie het volgende:
Omg wat een heisa om een huilie die het niet kan hebben dat iemand *op internet nota bene* een andere mening is toegedaan dan hij. Wat een episch topic!
Ik quote 'm even foor Adol!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:06 schreef Burdie het volgende:
Omg wat een heisa om een huilie die het niet kan hebben dat iemand *op internet nota bene* een andere mening is toegedaan dan hij. Wat een episch topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |