Nee. De standaardlayout is geel en blauw. Dat er sinds 2002 andere opties bijgekomen zijn maakt ze niet standaard.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
volgens mij gebruik ik die ook, da's toch gewoon de standaard layout?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar ODOL. Wat is een ADOL?
Weet ik veel hoe jullie elkaar noemenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zucht. Mannen.
Hoef niet te zeggen dat het een afkorting van zijn naam is he.
Ik kan er ook niets aan doen dat jij scrollen leuk vindt.quote:
Jouw noemen ze toch ook wel eens An, denk dan na.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe jullie elkaar noemen.
Ik ga wel eens graag wat omlaag ja, heeft me nog slechte ervaringen bezorgd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat jij scrollen leuk vindt.
Nee, ze noemen mij Annie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jouw noemen ze toch ook wel eens An, denk dan na.
Kun je goed geld mee verdienen.quote:
Zo tof!quote:
Valt wel mee. Dat helaasquote:
Als je het gedaan hebt dan zie je toch hoe het werktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo tof!
Gedaan. En hoe werkt zoiets nou?
Nee, juist niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je het gedaan hebt dan zie je toch hoe het werkt
Jawel, je ziet dat je iemand negeert. Dat is Danny logica. Zoiets als plaatjes in text-only layout tonen.quote:
Ergens bij opties moet je een usernummer invullen bij foes/friends.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo tof!
Ik snap je punt. Ik wilde mij er gewoon uit proberen te praten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sjips, dacht ik eens goed te gokken.
Ja, alleen usernummers. Geen namen. Ook zo'n programmeer juweeltje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ergens bij opties moet je een usernummer invullen bij foes/friends.
Echt waar?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo tof!
Makes sense toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jawel, je ziet dat je iemand negeert. Dat is Danny logica. Zoiets als plaatjes in text-only layout tonen.
Pretty names zijn zo windowsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, alleen usernummers. Geen namen. Ook zo'n programmeer juweeltje.
Zodat hij toch de posts openklapt omdat hij wat te zeiken wilt hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |