Jij mag op de logeerkamer, ik ga wel naast Anna.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles voor de wetenschap. Zolang hij niet naast mij in bed eindigt is er niets aan de hand.
Ja maar ik kan jou heul niet aan!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wil ook wel heerlijk tegen jou in gaan hoor. Kom maar op
Ah, jij bent zo'n type dat zich beperkt tot het bed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
Alles voor de wetenschap. Zolang hij niet naast mij in bed eindigt is er niets aan de hand.
Ik wel, het is geen pleonasme, want het is geen waarneembaar feit.quote:
Hey, die naam heb ik bedacht, je bent me dus copyright verschuldigdquote:
Beetje koud voor buitensex op dit moment, niet waar?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n type dat zich beperkt tot het bed.
Hoi, wat is er aan de hand? Wie wil je negeren?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:38 schreef Adolecens het volgende:
Ik lees nergens dat je gebruikers kan ignoren en al helemaal niet visueel
Cursus selectief lezen iets voor je?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:38 schreef Adolecens het volgende:
Well stop trying.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:36 schreef Q. het volgende:
Ja maar ik kan jou heul niet aan!
nee, want dan moet ik nog waakzaam zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Cursus selectief lezen iets voor je?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:39 schreef MNR het volgende:
Well stop trying.
Waakzaam zijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:39 schreef Adolecens het volgende:
nee, want dan moet ik nog waakzaam zijn
Dat kan dan ook alleen maar in dequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:38 schreef Adolecens het volgende:
Wat zijn naam dan ook eer aan doet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kan dan ook alleen maar in de. baggerlayout
.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:38 schreef Adolecens het volgende:
volgens mij gebruik ik die ook, da's toch gewoon de standaard layout?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
.
Baggerlayout.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
.
Lit! Gij spinnende-poesjesheld!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:40 schreef Litpho het volgende:
.
Ja, maar je moet een abo hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
volgens mij gebruik ik die ook, da's toch gewoon de standaard layout?
Ik heb me later overhalen om het monster te gebruiken, L. Het spijt me. Het spijt me.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
.
Ik ken alleen maar ODOL. Wat is een ADOL?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, maar je moet een abo hebben.Geen adol, maar abo.
Ik ken alleen COBOL.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar ODOL. Wat is een ADOL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |