Ik heb niet zo een abo ding maar volgens mij was er al verteld dat het voor prijsvragen is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zou je er om vragen, als het toch niet verplicht is? Nutteloze informatievergaring...
waar is jou abo dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:08 schreef Burdie het volgende:
Mocht je niet overstag gaan, dan kom ik persoonlijk een andere mening verkondigen, zodat je wel dat abo MOET afsluiten.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:08 schreef Burdie het volgende:
Mocht je niet overstag gaan, dan kom ik persoonlijk een andere mening verkondigen, zodat je wel dat abo MOET afsluiten.
Als je mee doet met een prijsvraag wordt die vraag volgens mij sowieso al gesteld.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:09 schreef Godtje het volgende:
Ik heb niet zo een abo ding maar volgens mij was er al verteld dat het voor prijsvragen is.
Als je je adres geeft dan sturen ze de eventueel gewonnen prijs automatisch op.
Omdat lang niet iedereen zijn adres wil invullen is het dus geen verplicht veld.
Een veel nettere manier kan ik echt niet bedenken.
Ze hebben mijn adres ook ivm prijsvragen, Danny heeft nog niet voor de deur gestaan om me lastig te vallen dus ik heb er geen probleem mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb niet zo een abo ding maar volgens mij was er al verteld dat het voor prijsvragen is.
Als je je adres geeft dan sturen ze de eventueel gewonnen prijs automatisch op.
Omdat lang niet iedereen zijn adres wil invullen is het dus geen verplicht veld.
Een veel nettere manier kan ik echt niet bedenken.
Dan heb je het abonnement dus voor niets.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:09 schreef Adolecens het volgende:
cool!!
het werkt!![]()
En wel erg voorspelbaar dat het geval gequoted zou worden
'het geval'.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:09 schreef Adolecens het volgende:
cool!!
het werkt!![]()
En wel erg voorspelbaar dat het geval gequoted zou worden
Ja, heb hem gisteravond opgesmeerd maar er zit toch iets in waar ik niet zo goed tegen kan, ik kreeg dikke rode randen om m'n lippen en ze voelen aan alsof de huid helemaal strak staatquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je btw mijn lipbalsem al ontvangen?
Hij heeft Knorretje al!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben mijn adres ook ivm prijsvragen, Danny heeft nog niet voor de deur gestaan om me lastig te vallen dus ik heb er geen probleem mee.
Hij kan mij ook op ignore zettenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je het abonnement dus voor niets.
Het is voor een beter FOK!, dus sowieso niet voor niets!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef Pheno het volgende:
Dan heb je het abonnement dus voor niets.
Ik vinnem super Burdiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:08 schreef Burdie het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
'het geval'.
Zeg, vertel me eens wat ik jou precies heb misdaan om van een persoon tot een ding gedegradeerd te mogen worden? Ik vind het uiterst respectloos namelijk.
Ik heb er nog weinig van gemerktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is voor een beter FOK!, dus sowieso niet voor niets!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, heb hem gisteravond opgesmeerd maar er zit toch iets in waar ik niet zo goed tegen kan, ik kreeg dikke rode randen om m'n lippen en ze voelen aan alsof de huid helemaal strak staat.
Het potje ziet er wel heel schattig uit, met stickertje en naam en lief ingepakt.
Vaaag. Ik smeer hem zo gewoon nog even op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:12 schreef Burdie het volgende:
[..]! ik zou niet weten wat, want er zitten alleen maar dingen in die je normaalgesproken ook op brood zou smeren. Nouja, afgezien van de vaseline en de pepermuntolie dan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |