Ik heb altijd nog de stille hoop dat jij in mijn voetsporen treedt en ook politicoloog wordt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Bijna alle vakken die automatic omschrijft lijken me wel heel interessant..
Misschien moet ik later nog maar een studie gaan doen.
Twist gaat volgend jaar met pensioen en daarom is ze nu naar een bezigheid voor dan aan het uitkijkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je leeftijd is, maar er zitten ook wat ouderen er tussen hoor![]()
Okequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Twist gaat volgend jaar met pensioen en daarom is ze nu naar een bezigheid voor dan aan het uitkijken.
Ik ben 24, maar ik ben nog bezig met een studie die ik eerst persé af wil maken en dan wellicht eerst eens een echte baan enzo. Een andere studie kan altijd nog wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je leeftijd is, maar er zitten ook wat ouderen er tussen hoor![]()
En als je het echt wilt, gewoon doen
Verder kan je in Tilburg gemakkelijk illegaal colleges bijwonen, maar dan krijg je natuurlijk geen papiertje
Ooo zo okequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben 24, maar ik ben nog bezig met een studie die ik eerst persé af wil maken en dan wellicht eerst eens een echte baan enzo. Een andere studie kan altijd nog wel.
Als je student bent bij de UvT is er niets illegaals aan hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En als je het echt wilt, gewoon doen
Verder kan je in Tilburg gemakkelijk illegaal colleges bijwonen, maar dan krijg je natuurlijk geen papiertje
In mijn eigen studie al genoeg over gehadquote:
Heel weinig kans. Maar blijf vooral hoop houden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog de stille hoop dat jij in mijn voetsporen treedt en ook politicoloog wordt.
Oo oke, ik snap het.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
In mijn eigen studie al genoeg over gehad
Tja dan nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je student bent bij de UvT is er niets illegaals aan hoor
Kunnen we nu niet gelijk een spinazie-biermeet plannen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:47 schreef TwistedDarling het volgende:
Heel weinig kans. Maar blijf vooral hoop houden.
Jippiequote:
I know doll, ik weet er alles van, als ik nog geld over had gehad na mijn 2e studie had ik Sociologie gestudeerd daar. Vandaar ook mijn interessequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:32 schreef automatic_ het volgende:
Oja MNR; op de site van de UvT kan je alle vakken die ik opnoemde ook bekijken (het programma), maar dat ziet er minder leuk uit
Na maandag is trouwens na woensdag geworden ivm de kater die onder het mes moet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kunnen we nu niet gelijk een spinazie-biermeet plannen?
Aha okequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:53 schreef MNR het volgende:
[..]
I know doll, ik weet er alles van, als ik nog geld over had gehad na mijn 2e studie had ik Sociologie gestudeerd daar. Vandaar ook mijn interesse
welkom en enjoy!quote:
Heb jij geen zin omdat nu alsnog er bij te gaan doen ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:53 schreef MNR het volgende:
[..]
I know doll, ik weet er alles van, als ik nog geld over had gehad na mijn 2e studie had ik Sociologie gestudeerd daar. Vandaar ook mijn interesse
Nog anderhalf uur, zuchtquote:
Hou vol Belsje! Het duurt ook niet heel lang meer voor je op vakantie gaat toch?quote:
Lul!quote:
Erbij?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:00 schreef mrbox het volgende:
Heb jij geen zin omdat nu alsnog er bij te gaan doen ?
Ik wil ook op vakantie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hou vol Belsje! Het duurt ook niet heel lang meer voor je op vakantie gaat toch?
zeg zeg, mij heb je gisteravond ook niet uitgescholdenquote:
Ow ja als ik het geld + tijd had gehad, had ik ook deze master niet gedaan en gewoon voor psychologie gekozen. Maar zo heeft iedereen wel van die dingen denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Erbij?
Hehe, als ik 's avonds thuis kom van mijn werk ben ik allang blij dat ik rustig op de bank kan zitten en hangen.
En het is niet zo dat ik het niet wil realiseren... maar als ik alle keuzes over kon doen had ik SPH en daarna Sociologie gedaan. Maar omdat ik last heb van faalangst, heb ik het niet gedaan.
En als het mijn routes zijn, kom ik er vanzelf wel terecht, in een cursus onder werktijd
Nee, 's ook weer zo... Maar van jou wist ik het ruim vantevoren!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
zeg zeg, mij heb je gisteravond ook niet uitgescholden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |