Mijn levensvreugde hangt er niet vanaf.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Als het belangrijk voor je is, ga je gang. Ik zal er niet meer doorheen posten.
Je bent de eerste.quote:
Reckoner.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:57 schreef AirwiN het volgende:
Tijd voor een Radiohead adoratiepost...Videotape
Reckoner is ook tof ja. Die cover kende ik al een tijdje. Niet mijn ding, het is mij te gillerig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:57 schreef Q. het volgende:
Reckoner.Op YouTube staat een cover van Reckoner door Gnarls Barkley, die is best tof. Al gezien?
Ik loop immer achter.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Reckoner is ook tof ja. Die cover kende ik al een tijdje. Niet mijn ding, het is mij te gillerig.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:58 schreef Christine het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een tijdje in bad ga liggen ofzo. Ziek zijn heeft echt zijn leukste tijd wel weer gehad na 5 dagen.
Is dat Indisch eten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:01 schreef MissMSX het volgende:
tipoc
Kindjes halenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga kindjes halen en naar de stad
Hey schaap, het is niet de bedoeling dat jij zo terug gaat reageren. Het is een uiting van jaloezie. Ik, MNR, ben jaloers op jou, Q.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:58 schreef Q. het volgende:
Vrees niet, dat gebeurt vanzelf een keer. Over een jaartje of vijftig.
Daar hebben ze alleen droge rijst.quote:
Tipoc Shukarquote:
En dat heet tipocquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar hebben ze alleen droge rijst.
Lekker toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar hebben ze alleen droge rijst.
Dat kan, mijn Ethiopisch is non-existent, dus ik moet je op je woord geloven.quote:
Vast wel als je al een week haast niks meer gegeten hebtquote:
Hey autoquote:
Milka klinkt goedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook maar eens wat eten, heb alleen een stukje Milka Choco Swing op en een beker yoki.
Dat wil ik niet horen in mijn 'stoppen met snoepen' weken!quote:
Ik ben er gister al in een grote boog omheen gelopen! Om me vervolgens wel te vergrijpen aan de bitterkoekjesquote:
Ik vergrijp mij nu aan een stuk fruit...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:20 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben er gister al in een grote boog omheen gelopen! Om me vervolgens wel te vergrijpen aan de bitterkoekjes
Bij de V&D hebben ze mega-grote bitterkoekenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben er gister al in een grote boog omheen gelopen! Om me vervolgens wel te vergrijpen aan de bitterkoekjes
Ik ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vergrijp mij nu aan een stuk fruit...
Voor mij helpt het dat ik geen chocolade lustquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wil ik niet horen in mijn 'stoppen met snoepen' weken!
Een ananas?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vergrijp mij nu aan een stuk fruit...
Kijk, dat is mooiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey auto
Ja, ik heb *zulke* leuke leesboeken voor het moment. Helemaal![]()
En dan nu je studie, want daar mocht ik je aan herinneren. Je studeert dus psy aan die mooie uni in T. wat voor vakken krijg je daar?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Jeej! Dvd van HP 5.
*kijk mij blij als een kind zijn*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |