Ja, ik moest wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:56 schreef MNR het volgende:
Hahaha! Ik *wist* dat er iets met slet in de TT zou komen
tvp
Je hebt haar een sms gestuurd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Nou ja, ik heb het zo gestuurd dat ze zelf niet meer door wil.
gewoon jezelf geweest?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Nou ja, ik heb het zo gestuurd dat ze zelf niet meer door wil.
Nee, juist niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 17:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt haar een sms gestuurd.
Ben daar ook wel benieuwd naar .quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon jezelf geweest?
hoe heb je dat gedaan dan?
Nou, gewoon niet reageren op haar berichtjes en zo afstandelijk mogelijk blijven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben daar ook wel benieuwd naar .Dat zij niet meer wil.
Lekker sletten!quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:00 schreef Duimelot het volgende:
tt klopt wel ik ga dit weekend ook eens flink uit mn dak JOEPIEEEEEEEE
1quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
stelling: HOEVEEL SNACKS eten SINGLES graag bij hun friet....
een kroket of een viandel soms een spoetnik dan weer een kipcorn of een zigeunerworst, verschilt dus enorm.
ik begon zelfs te twijfelen en ben even gaan teruglezenquote:
Oh. Jij player. Dit weekend alweer nieuwe chickies mee naar je huis lokken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, gewoon niet reageren op haar berichtjes en zo afstandelijk mogelijk blijven.En dat is ze nu zat. Fine by me.
Ik moet even een groter bed kopen, meer dan twee chicks wordt krap.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Jij player. Dit weekend alweer nieuwe chickies mee naar je huis lokken.
Booooooooooooring!quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maarrrrrrrr ik heb wel principes
jij kent mij duidelijk niet anders riep je dat nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet Q., weet je zeker dat je het op de juiste manier gedaan hebt? Je komt zo vrolijk en blij over en het komt over alsof je liever haar de belissing laat nemen, als dat je het zelf doet. Of heb ik dat mis?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:01 schreef Q. het volgende:
Nou, gewoon niet reageren op haar berichtjes en zo afstandelijk mogelijk blijven.En dat is ze nu zat. Fine by me.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
IK heb het niet nodig om mijn eigenwaarde op te krikken met doelloze zinloze allesloze sexSex is niet doelloos, het is lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En nee. Dat zijn geen principes.
For great justice!
Ik wilde het voor haar ook niet te moeilijk maken en dan is dit de beste manier. Vind ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet niet Q., weet je zeker dat je het op de juiste manier gedaan hebt? Je komt zo vrolijk en blij over en het komt over alsof je liever haar de belissing laat nemen, als dat je het zelf doet. Of heb ik dat mis?
nu heeft ie t idee dat hij haar pijnloos heeft afgescheeptquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet niet Q., weet je zeker dat je het op de juiste manier gedaan hebt? Je komt zo vrolijk en blij over en het komt over alsof je liever haar de belissing laat nemen, als dat je het zelf doet. Of heb ik dat mis?
doelloze sex is anders een stuk minder lekkerquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Sex is niet doelloos, het is lekker..
En nee. Dat zijn geen principes.
Ik denk wel meerdere weken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu heeft ie t idee dat hij haar pijnloos heeft afgescheept
dat ze eerst een hele week dr kop heeft lopen breken over het hoe en waarom hij steeds minder van zich liet horen telt niet meeZIJ heeft hem gedumpt....
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:10 schreef Duimelot het volgende:
nu heeft ie t idee dat hij haar pijnloos heeft afgescheept
dat ze eerst een hele week dr kop heeft lopen breken over het hoe en waarom hij steeds minder van zich liet horen telt niet meeZIJ heeft hem gedumpt....
Nou.... misschien wel TE gek. Als ik haar zo hoor...quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken
Nou ja, als zij hem laat gaan, dan is ze ook niet erg gek op m geweest.
ik wilde qal reageren maar tis SLETTEN jacht, vandaar dat ik erquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:28 schreef Appelperenstroop het volgende:
De beste tip die echt werkt op een slettenjacht : Ga met meerdere vrienden in pak uit, en ga paaldansen als er meiden omheen staan.
Succes gegarandeerd!!
De algemene term zoals wij het noemen is SLETTENjacht, niet zozeer dat we op zoek gaan naar vunzige vrouwen die voor een breezer alles doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wilde qal reageren maar tis SLETTEN jacht, vandaar dat ik erneigingen bij kreeg, ik ben een heel net vrouwtje
nee zolang iedereen maar op zn minst gezoend heeftquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:34 schreef Appelperenstroop het volgende:
[..]
De algemene term zoals wij het noemen is SLETTENjacht, niet zozeer dat we op zoek gaan naar vunzige vrouwen die voor een breezer alles doen
We hebben wel respect voor vrouwen , don't worry... we zijn niet van die players
Hier schieten ze mensen in pak pardoes neer, deze zijn immers nog steeds in de waan dat het werkweek is en dus ongeneeslijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:28 schreef Appelperenstroop het volgende:
Wij gaan dit weekend ook op slettenjacht!
Zelf lekker sletten!
Normaal doen we altijd de plaatselijke kroeg aan, en dan is het gewoon buizen. Maar eens in de zoveel tijd zoeken we een discotheek op waar veel vrouwen komen, en dan hebben we als doel om allemaal minimaal te zoenen
De beste tip die echt werkt op een slettenjacht : Ga met meerdere vrienden in pak uit, en ga paaldansen als er meiden omheen staan.
Succes gegarandeerd!!
Waar is dat ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hier schieten ze mensen in pak pardoes neer, deze zijn immers nog steeds in de waan dat het werkweek is en dus ongeneeslijk.
ik vind stappen en mannen in pak ook geen combinatiequote:Op donderdag 15 januari 2009 18:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hier schieten ze mensen in pak pardoes neer, deze zijn immers nog steeds in de waan dat het werkweek is en dus ongeneeslijk.
Men are suckers for sluts...quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:38 schreef automatic_ het volgende:
Wel grappig. Zo'n titel en PLOP meteen nieuwe mensen
Hehe.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Men are suckers for sluts...
KZ!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Sluts are easy.....quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Qquote:
Wat let je? Meer dan 2 chicks?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet even een groter bed kopen, meer dan twee chicks wordt krap.
Goed he?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:38 schreef automatic_ het volgende:
Wel grappig. Zo'n titel en PLOP meteen nieuwe mensen
Q is singlequote:Op donderdag 15 januari 2009 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog iets boeiends gebeurd in single-land?
Het zal de leeftijd wel zijnquote:
Daar kom je weer mooi vanafquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik heb dus net net 35 minuten absolute bagger gescheten. Ik heb geijsbeerd, klamme handjes, droge mond, oh shit 200x gezegd, alles.
De voorgeschiedenis is als volgt. Ik heb lang geleden ooit een heel gestoord meisje gehad die toen het over was mensen vertelde dat ze aids had. Dus een hoop stress tot ik het zeker wist dat er niks aan de hand was.
Nu, paar maanden terug ben ik dus met een meisje naar bed geweest. Ik ken haar al een aantal jaar dus zonder condoom, dom. Dus ik liep rond 6 uur in de AH boodschapjes doen. Handen vol en ik krijg een smsje. Ik denk doe ik thuis wel. Twinitg minuten later en ik lees het smsje: "Ik heb slecht nieuws en slechter nieuws. Wat wil je eerst horen." Ik haar bellen neemt ze niet op, smsje geeft geen reactie. Belt ze me eindelijk op. Was ze op wintersport, been gebroken en ze kon niet naar huis.
Ik ben weer wat grijze haren rijker
Wat heeft de 2e alinea met de 3e te maken?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik heb dus net net 35 minuten absolute bagger gescheten. Ik heb geijsbeerd, klamme handjes, droge mond, oh shit 200x gezegd, alles.
De voorgeschiedenis is als volgt. Ik heb lang geleden ooit een heel gestoord meisje gehad die toen het over was mensen vertelde dat ze aids had. Dus een hoop stress tot ik het zeker wist dat er niks aan de hand was.
Nu, paar maanden terug ben ik dus met een meisje naar bed geweest. Ik ken haar al een aantal jaar dus zonder condoom, dom. Dus ik liep rond 6 uur in de AH boodschapjes doen. Handen vol en ik krijg een smsje. Ik denk doe ik thuis wel. Twinitg minuten later en ik lees het smsje: "Ik heb slecht nieuws en slechter nieuws. Wat wil je eerst horen." Ik haar bellen neemt ze niet op, smsje geeft geen reactie. Belt ze me eindelijk op. Was ze op wintersport, been gebroken en ze kon niet naar huis.
Crap je hebt gelijk. Ik ben door mijn 3 heenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:00 schreef Nexie het volgende:
[..]
Daar kom je weer mooi vanafMaar je weet wat ze zeggen over de derde keer
Doordat ik zoiets al had meegemaakt dacht ik meteen het ergste natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:04 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wat heeft de 2e alinea met de 3e te maken?
Dus iedere keer als iemand sms-t : Bel me aub! Dan denk jij kut ik heb aids?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crap je hebt gelijk. Ik ben door mijn 3 heenMaar inderdaad gelukkig goed afgelopen, voor mij dan.
[..]
Doordat ik zoiets al had meegemaakt dacht ik meteen het ergste natuurlijk
Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dus iedere keer als iemand sms-t : Bel me aub! Dan denk jij kut ik heb aids?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dus iedere keer als iemand sms-t : Bel me aub! Dan denk jij kut ik heb aids?
NEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga gelijk een SMSje sturen!
en wat heb je er nu van geleerd???quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doordat ik zoiets al had meegemaakt dacht ik meteen het ergste natuurlijk
Preciesquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:17 schreef Nexie het volgende:
Kun je aids krijgen via een telefoon dan?
heb je ook onveilige sex met m gehad?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga gelijk een SMSje sturen!
We don't have to take our clothes off, to have a good time ohh no!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en wat heb je er nu van geleerd???
Echt van die dingen die helemaal niet ter sprake komen als ze je weer een twee-jarig abonnement aan willen smeren, ugh.quote:
Dat er geen derde keer meer komtquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en wat heb je er nu van geleerd???
Ik wist het. Top of the line mobieltje, minder betalen enzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:21 schreef Nexie het volgende:
[..]
Echt van die dingen die helemaal niet ter sprake komen als ze je weer een twee-jarig abonnement aan willen smeren, ugh.
Zo een keer op straat gaan en knuffels uitdelen aan random mensen lijkt me best grappig. Zijn ook filmpjes van op la tubesquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het leven van een single gaat niet altijd over rozen![]()
Zoek een knuffel ergens
Ik word geroepen?quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:25 schreef Feitosa het volgende:
Moraal van dit verhaal : neuk labiele vrouwen ( en alle anderen ) enkel MET condoom.
Hahahahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Belsezar het volgende:
mijn SMSjes doen je nietsquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!!!!
Ik heb smsvrees vanaf heden
Dat is dus de reden dat mn SMSjes hem niets doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je ook onveilige sex met m gehad?
Ja ik kan er nu ook wel weer om lachenquote:
Das waar, jij mag me natuurlijk smsjes sturen. Jij bent tenslotte JBquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn SMSjes doen je niets
[..]
Dat is dus de reden dat mn SMSjes hem niets doen.
Geen sex gehad...
JB is te vertrouwen. Dat weet ik zekerquote:
dat is t m nou niemand wil knuffelenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het leven van een single gaat niet altijd over rozen![]()
Zoek een knuffel ergens
Ik kan ook wel een knuffel gebruiken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is t m nou niemand wil knuffelen
Gewoon een prikje met een pennetje en dan kijken of er een doodshoofdje in het venstertje verschijntquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:39 schreef Nexie het volgende:
Eigenlijk moet er gewoon een cursus komen om zelf zo'n test af te kunnen nemen bij iemand in je huiskamer voordat je eraan begint. Altijd handig als je half dronken met iemand thuis komt. Ik bedoel, hoe moeilijk kan dat zijn?
Ik kan mij voorstellen dat je op het moment even dacht van WTFquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:36 schreef Belsezar het volgende:
Ja ik kan er nu ook wel weer om lachenGaat leuk worden bij de jongens
Ja echt zo'n oh shit momentje, en toen begonnen de zenuwenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat je op het moment even dacht van WTF
Uhuh, logisch!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja echt zo'n oh shit momentje, en toen begonnen de zenuwen
Ja, die filmpjes zijn grappig he. Als mensen dat bij mij zouden doen zou ik wel wegrennenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:27 schreef Nexie het volgende:
[..]
Zo een keer op straat gaan en knuffels uitdelen aan random mensen lijkt me best grappig. Zijn ook filmpjes van op la tubes
Beetje jammer dat we in zo'n wereld leven waarin mensen je meteen wantrouwend aankijken als je met zo'n bord over straat gaat.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Moeilijker dan je denkt. En zeker als je halfdronken bent.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:39 schreef Nexie het volgende:
Eigenlijk moet er gewoon een cursus komen om zelf zo'n test af te kunnen nemen bij iemand in je huiskamer voordat je eraan begint. Altijd handig als je half dronken met iemand thuis komt. Ik bedoel, hoe moeilijk kan dat zijn?
Wat dacht je van een condoom gebruiken?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:39 schreef Nexie het volgende:
Maar dan beledig ik met mijn gebrek aan vertrouwen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat dacht je van een condoom gebruiken?
Echt waar mensen........dit is eigenlijk echt triest.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef Nexie het volgende:
[..]
Maar dan beledig ik met mijn gebrek aan vertrouwen!
...Ok daar ging ik een grens over, stapje terug
Nee manquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Inderdaad better save then sorry.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gelukkig is het overquote:
Gelukkig maar! *knuffelquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig is het overDe kalmte is terug
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig is het overDe kalmte is terug
Knuffel?, klap voor z,n harses met een honkbalknuppel voor z,n stupide gedrag. Komop zeg , een volwassen vent en dan zo,n puberactie.quote:
Liefquote:
Ja ehhhh; niet miepen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Knuffel?, klap voor z,n harses met een honkbalknuppel voor z,n stupide gedrag. Komop zeg , een volwassen vent en dan zo,n puberactie.
Sorry hoor, hier kom ik niet bij......
Condooms zo te zienquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
Waar gaan we het over hebben vandaag?
Of deze stelling:quote:
Fout, bij sommige SOA's merk je niets dat je ze hebt. Dus 100% heb je nooit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee ik heb al 2 jaar geen seks meer gehad dus die incubatietijd is wel voorbij
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of deze stelling:
Is er kans dat je een SOA of HIV hebt?
Nee, ik ben nog maagd.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een test gehad een paar mnd geleden en toen had ik niets iig
Maar daarna wel nog sex gehad, dus kàn idd
Wat is dat nu weer voor onzin. Omdat je iets nog nooit gedaan hebt betekend nog niet dat je er niet naar verlangd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:25 schreef ArTiC het volgende:
was ik ook nog maar maagd...dan wist ik ook niet wat ik miste
* Knuffelzacht kijkt naar haar nicknamequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maak je niet druk, de eerste keer valt toch tegenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor onzin. Omdat je iets nog nooit gedaan hebt betekend nog niet dat je er niet naar verlangd.
Daarom zoek ik iemand met ervaringquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maak je niet druk, de eerste keer valt toch tegen
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een test gehad een paar mnd geleden en toen had ik niets iig
Maar daarna wel nog sex gehad, dus kàn idd
In Denenmarken.quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:05 schreef AMDFreak het volgende:
Ik mag morgen weer over een sletje heen :p
Voelde je je aangesproken?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:07 schreef Den_Haag het volgende:
sletten?
Stop je peewee tussen de twee matrassen van je 2 persoonsbed en je weet hetquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:13 schreef kwaakvaak het volgende:
Wat is dat sex ding waar jullie het hier toch telkens over hebben? Is dat iets lekkers? Verkopen ze dat bij de supermarkt of moet ik dan toch bij de speciaalzaak zijn? En zo ja, welke speciaalzaak, heeft de toko hier op het plein het, of kan ik beter richting de passage gaan?
Ik hier nog wel een kiwi, maar geen twee matrassen, denk je het met 1 matras en een hoofdkussen ook lekker smaakt? Want normaal eet ik kiwi's namelijk met een thee lepeltje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:16 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Stop je peewee tussen de twee matrassen van je 2 persoonsbed en je weet het
Sex sales.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:13 schreef kwaakvaak het volgende:
Wat is dat sex ding waar jullie het hier toch telkens over hebben? Is dat iets lekkers? Verkopen ze dat bij de supermarkt of moet ik dan toch bij de speciaalzaak zijn? En zo ja, welke speciaalzaak, heeft de toko hier op het plein het, of kan ik beter richting de passage gaan?
Moet dat?quote:
Wat is het in de uitverkoop dan? Ik dacht dat die al klaar was? Of woon je soms in Belgie want daar is volgens mij de solden nog aan de gang.quote:
Vroegah, toen had je nog ridders op het witte paard enz.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
Sex sales.
Tegenwoordig heeft niemand het nog over liefde...
Eerst sex, en als het uitkomt ook liefde
Je kan als vrouw beter een soa-test laten doen dan een man.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog nooit een soa-test gehad. Wat doen ze dan eigenlijk?
Ligt eraan of je klachten hebt (bij onze GGD dan)quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
ze nemen bloed af en doen een uitstrijkjequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Kijken of je een goede Service Orientated Architecture hebt. Kijken ze of je server nog in orde is, of de laatste patches geinstalleerd hebt. etc. etc.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Hier hoeft een man alleen bloed te geven en soms urinequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je kan als vrouw beter een soa-test laten doen dan een man.
Ik zal je de details besparen
He, dat is toch hetzelfde dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ligt eraan of je klachten hebt (bij onze GGD dan)
Klachten? Dan moet je bloed geven en maakt de arts een uitstrijkje
Geen klachten? Dan kunnen het maar bepaalde SOA's zijn en dan moet je bloed geven en zelf een uitstrijkje maken
Ik had het 4 jaar geleden gedaan (mijn ex was 2x vreemdgegaan zonder condoom) En toen krijg een stokje in mijn euh.... plassert. Heb 3 dagen lang met tranen in mijn ogen geplastquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier hoeft een man alleen bloed te geven en soms urine(maar dat is denk ik ook als je geen klachten hebt)
Ja, in principe wel. Alleen de arts kijkt ook naar je klachten (dus wratten ofzoquote:
http://www.bananasprive.nl/quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:13 schreef kwaakvaak het volgende:
1 tip jongen, zorg er voor dat je de test die ik heb gehad nooit hoeft te doen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bedoelt met die lange, rubberen handschoenen? Bend over.
Don't worry, I was just kidding.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef FireFox1 het volgende:
1 tip jongen, zorg er voor dat je de test die ik heb gehad nooit hoeft te doen!
DUDE. Dat ze dat dan laten zien in die condoom reclames. Dan ben ik wel verkochtquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had het 4 jaar geleden gedaan (mijn ex was 2x vreemdgegaan zonder condoom) En toen krijg een stokje in mijn euh.... plassert. Heb 3 dagen lang met tranen in mijn ogen geplast
had dat eerder gezegd, ben net verhuis nu heb ik alles alquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kom je nog een keer wat kopen? je weet hoe je moet betalen
Ook met zo'n eendebek? Ik heb mijn ex nog nooit zo hard zien janken toen de de doktoren vlak voor haar bevalling een eendebek gebruikte om te zien hoe ver het kind was.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een uitstrijkje laten doen omdat ik allerlei klachten had (niet van een soa) waaronder dat het erg veel pijn deed en bloedde.
Uitstrijkje doet niet echt zeer normaal (is wel een wat vervelend gevoel) maar ik moest echt bijna huilen van de pijn toen.
Maar goed, toen was er ook vanalles mis
Dat scheelde
Beter ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben blij dat ik geen klachten had & daardoor het zelf mocht doen![]()
Eendebek doet normaal gesproken geen pijn hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook met zo'n eendebek? Ik heb mijn ex nog nooit zo hard zien janken toen de de doktoren vlak voor haar bevalling een eendebek gebruikte om te zien hoe ver het kind was.
Gratis entreequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
http://www.bananasprive.nl/
Hm. Dat valt wel mee dan. Misschien toch maar een keer zo'n test doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, in principe wel. Alleen de arts kijkt ook naar je klachten (dus wratten ofzo) en als jij zelf een uitstrijkje maakt, dan is dat niet.
Bij een zelf uitstrijkje ga je met een lang wattenstaafje naar binnen & de arts pakt zo'n eendenbek-ding.
Kortom; voor jezelf is het wel anders
Ja, toen ik las dat je het (wanneer je geen klachten hebt), het zelf mocht doen, ben ik gaan bellenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm. Dat valt wel mee dan. Misschien toch maar een keer zo'n test doen.
Ik heb niet verder gekeken, maar je vroeg waar je het kon kopenquote:
Idd. Gewoon bij de huisarts eerst, of kan je ook meteen naar de GGD? (Ik haat mijn huisarts.)quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, toen ik las dat je het (wanneer je geen klachten hebt), het zelf mocht doen, ben ik gaan bellen![]()
Bedoel; als ik écht iets heb, dan ga ik ook wel, maar dit werkte wel drempelverlagend voor mij.
Je kan zonder tussenkomst van je huisarts een afspraak maken met het GGDquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Idd. Gewoon bij de huisarts eerst, of kan je ook meteen naar de GGD? (Ik haat mijn huisarts.)
Zo'n SOAtest stelt geen reet voor. Weet nog dat ik toen bij de dokter kwam, dat ik een SOA en AIDStest wilde doen. In het kader van: Als ik er toch ben, test dan maar alles.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm. Dat valt wel mee dan. Misschien toch maar een keer zo'n test doen.
Dit moest ook direkt na de gesprekken over eendebekken, he?quote:
Ik heb de SOA-lijn (quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Idd. Gewoon bij de huisarts eerst, of kan je ook meteen naar de GGD? (Ik haat mijn huisarts.)
Als je het heb, kom je er toch vanzelf wel een keer achter.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo'n SOAtest stelt geen reet voor. Weet nog dat ik toen bij de dokter kwam, dat ik een SOA en AIDStest wilde doen. In het kader van: Als ik er toch ben, test dan maar alles.
Toen zei de dokter:
Och, AIDS, dat komt in deze omgeving niet zoveel voor. Dus daar hoef je je niet persé op te laten testen.
Ik:![]()
![]()
Wat is dat nou voor kul-argument, doe mij maar gewoon zo'n test!
Huisarts: Ja, maar als dan blijkt dat je het hebt is het heel lastig om nog een hypotheek te krijgen enzo.
Een van de meest vage gesprekken die ik ooit heb gehad.
Ja, maar dat geldt voor alles natuurlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je het heb, kom je er toch vanzelf wel een keer achter.
WTF?!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:41 schreef Kluts het volgende:
Zo'n SOAtest stelt geen reet voor. Weet nog dat ik toen bij de dokter kwam, dat ik een SOA en AIDStest wilde doen. In het kader van: Als ik er toch ben, test dan maar alles.
Toen zei de dokter:
Och, AIDS, dat komt in deze omgeving niet zoveel voor. Dus daar hoef je je niet persé op te laten testen.
Ik:![]()
![]()
Wat is dat nou voor kul-argument, doe mij maar gewoon zo'n test!
Huisarts: Ja, maar als dan blijkt dat je het hebt is het heel lastig om nog een hypotheek te krijgen enzo.
Een van de meest vage gesprekken die ik ooit heb gehad.
Kans is zéér klein. Maar toch, het afwachten op de uitslag is een hel. Er gaat van alles door je hoofd in die 2 weken. Ik wist namelijk niet wat die gozer waar mijn ex mee is vreemdgegaan onder de leden had. Bij rondvraag bleek het een player te zijn die het met iedereen doet ZONDER CONDOOM.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
HIV test stelt geen reet voor, want dat doen ze met hetzelfde bloed als wat jij geeft bij een SOA test
Maar bij de GGD vroegen ze het; Wilt u zichzelf oko laten testen op HIV?
Ik moest toen wel even nadenken, omdat het een impact op je leven heeft als je het wél hebt, maar goed; heb het laten doen.
timing is alles!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit moest ook direkt na de gesprekken over eendebekken, he?.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb de SOA-lijn () van de GGD gebeld
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had het 4 jaar geleden gedaan (mijn ex was 2x vreemdgegaan zonder condoom) En toen krijg een stokje in mijn euh.... plassert. Heb 3 dagen lang met tranen in mijn ogen geplast
Het is natuurlijk anders als je het gewoon laat testen voor de zekerheid, dan dat er zoiets als bij jou was...quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kans is zéér klein. Maar toch, het afwachten op de uitslag is een hel. Er gaat van alles door je hoofd in die 2 weken. Ik wist namelijk niet wat die gozer waar mijn ex mee is vreemdgegaan onder de leden had. Bij rondvraag bleek het een player te zijn die het met iedereen doet ZONDER CONDOOM.
Kun je moeilijker een hypotheek krijgen enzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Ok, tof, ga ik ook doen. Aids-test wil ik ook wel. Ik zou dat altijd willen weten, en ik vind het zelf altijd raar dat sommigen dat soort dingen liever niet weten...
Het argument was dat het zoveel impact kán hebben en daarom testen ze daar ook niet automatisch op. Bedoel; ik zou het aan de ene kant ook niet willen weten (struisvogel spelen), maar aan de andere kant is het natuurlijk wel handig om te weten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Ok, tof, ga ik ook doen. Aids-test wil ik ook wel. Ik zou dat altijd willen weten, en ik vind het zelf altijd raar dat sommigen dat soort dingen liever niet weten...
Klopt, maar afwachten is altijd een helquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kans is zéér klein. Maar toch, het afwachten op de uitslag is een hel. Er gaat van alles door je hoofd in die 2 weken. Ik wist namelijk niet wat die gozer waar mijn ex mee is vreemdgegaan onder de leden had. Bij rondvraag bleek het een player te zijn die het met iedereen doet ZONDER CONDOOM.
Ja, maar dan nog zou ik het willen weten. Dat dit een gevolg is kan je zelf ook niets aan doen toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:48 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Kun je moeilijker een hypotheek krijgen enzo
Heb er een stuk of 3 gehadquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk anders als je het gewoon laat testen voor de zekerheid, dan dat er zoiets als bij jou was...
Krijg je een sms met de uitslag? Cool.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, maar afwachten is altijd een hel
Ik kreeg een sms van de GGD, dus ik dacht; Huh sms? Ooo wacht! SOA-test! En toen ging ik wel een shaken![]()
(terwijl ze bij slecht nieuws zouden bellen)
Heb 2 weken lang gejankt (alleen al om het feit dat mijn "liefde van mijn leven" was vreemdgegaan) maar HIV is zo een definitief iets. Je komt er nooit meer van af.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk anders als je het gewoon laat testen voor de zekerheid, dan dat er zoiets als bij jou was...
Ja, kei hip! Haha.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Krijg je een sms met de uitslag? Cool.
Schandalig eigenlijk dat commerciele instellingen over dergelijke medische gegevens mogen beschikken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:48 schreef PrincePolly het volgende:
Kun je moeilijker een hypotheek krijgen enzo
Ze vragen gewoon of je ergens last van hebt en je MOET dat eerlijk beantwoorden. Helemaal NIET schandalig dus, want als jij pleite bent over twee jaar wat dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk dat commerciele instellingen over dergelijke medische gegevens mogen beschikken.
Ugh nee ik zou echt niet willen weten wanneer ik dood zou gaan etc. Dat zijn gewoon van die mysteries van het leven die je zo moet laten, net als ~*ware liefde*~quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:54 schreef Tegan het volgende:
Ik zou het altijd willen weten. Liever dat ik weet dat ik ziek ben dan dat ik doe alsof ik gezond ben terwijl ik dat niet ben. Als ik nu op een briefje zou kunnen krijgen watvoor ziektes ik allemaal nog krijg, en wanneer ik doodga, zou ik het zo lezen. Zonder erover na te denken.
Eigenlijk wel. Terwijl HIV steeds behandelbaarder wordt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk dat commerciele instellingen over dergelijke medische gegevens mogen beschikken.
Dat gaat ze geen moer aan, toch? Iets met privacy enz. Maar daar geven mensen ook al geen moer meer om, want die hebben immers 'niets te verbergen'. Helaas.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:55 schreef PrincePolly het volgende:
Ze vragen gewoon of je ergens last van hebt en je MOET dat eerlijk beantwoorden. Helemaal NIET schandalig dus, want als jij pleite bent over twee jaar wat dan?
Daarom zijn ze trouwens ook commercieel. Ze kunnen ook roodharige weigeren omdat die eigenlijk lelijk zijn enzo.
Nice, gefeliciteerdquote:
Feliquote:
Ben je dan ook klaar met je opleiding?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:59 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nice, gefeliciteerd
Ik heb morgen als het goed is het allerlaatste tentamen van de hele opleiding. Best een raar (en eng) idee eigenlijk.
Ja maar, als bank ga jij gewoon na hoelang iemand nog kan terugbetalen, je leent meer aan iemand die jonger is dan iemand die bijna doodgaat, of aan iemand die waarschijnlijk minder lang leeft/kan werken/kan betalen. Je hoeft niet te lenen, maar als je dat wilt natuurlijk wel met de regels van de degene van wie je het leent. Ik vind het ook wel krom, maar ik snap de bank ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat gaat ze geen moer aan, toch? Iets met privacy enz. Maar daar geven mensen ook al geen moer meer om, want die hebben immers 'niets te verbergen'. Helaas.
Nahh, heb nog wel afstudeerstage. Maar het einde is in zicht!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je dan ook klaar met je opleiding?
OMGquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat gaat ze geen moer aan, toch? Iets met privacy enz. Maar daar geven mensen ook al geen moer meer om, want die hebben immers 'niets te verbergen'. Helaas.
Ik snap exact wat je bedoeld ja, ik ben daar zelf behoorlijk principieel in.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
En wat voor opleiding doe je eigenlijk?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nahh, heb nog wel afstudeerstage. Maar het einde is in zicht!
Informatica. Ik heb het alleen nu al een beetje gezien en ik moet nog beginnen met werkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat voor opleiding doe je eigenlijk?
Je hebt gelijk. Iemand die chronisch ziek is krijgt waarschijnlijk ook geen hypotheek. Dus eigenlijk heel logisch.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
OMGTuurlijk geven ze daar wel iets om. Een hypo wordt vaak afgedekt met een levensverzekering. Als je een reele kans hebt om te sterven of in ieder geval eerder dan gemiddeld dan is hun risico tot uitbetalen dus veel groter. Volledig terecht dus.
Zelfde als je met een gebroken been niet verzekerd bent als je gaat autorijden. Of vind je dat ook raar?
A: Kan ik van jou 200.000 euro lenen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap exact wat je bedoeld ja, ik ben daar zelf behoorlijk principieel in.
Dacht je dat ze zulke risico's niet incalculeerden bij hun polissen en dergelijke? Die risico's zitten echt wel verwerkt in hun tarieven. Daar betalen 'gezonde' mensen net zo goed voor. Zo slim zijn ze namelijk wel. Want, je kunt net zo goed onder een auto liggen morgen, of wat dan ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef Tegan het volgende:
Ja maar, als bank ga jij gewoon na hoelang iemand nog kan terugbetalen, je leent meer aan iemand die jonger is dan iemand die bijna doodgaat, of aan iemand die waarschijnlijk minder lang leeft/kan werken/kan betalen. Je hoeft niet te lenen, maar als je dat wilt natuurlijk wel met de regels van de degene van wie je het leent. Ik vind het ook wel krom, maar ik snap de bank ook.
Maar niet fijn voor die bepaalde iemanden, dat snap ik ook. Maar om te zeggen dat commercielen daarom boeven zijn: neenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Iemand die chronisch ziek is krijgt waarschijnlijk ook geen hypotheek. Dus eigenlijk heel logisch.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef Kluts het volgende:
Ik snap exact wat je bedoeld ja, ik ben daar zelf behoorlijk principieel in.
Misschien een andere opleiding als je klaar bent met deze opleiding. Of je gaat bij een bedrijf werken en laat je omscholen tot iets anders.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:05 schreef Nexie het volgende:
[..]
Informatica. Ik heb het alleen nu al een beetje gezien en ik moet nog beginnen met werken
Haha, dat heb ik ook al een keertje meegemaakt, heeél vreemd!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:59 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nice, gefeliciteerd
Ik heb morgen als het goed is het allerlaatste tentamen van de hele opleiding. Best een raar (en eng) idee eigenlijk.
Wie zegt dat dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:07 schreef PrincePolly het volgende:
Maar om te zeggen dat commercielen daarom boeven zijn: neen
Ik ben inderdaad al flink aan het rondkijkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een andere opleiding als je klaar bent met deze opleiding. Of je gaat bij een bedrijf werken en laat je omscholen tot iets anders.
Mensen met een minimum inkomen krijgen ook geen hypotheek of met schulden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Maar niet fijn voor die bepaalde iemanden, dat snap ik ook. Maar om te zeggen dat commercielen daarom boeven zijn: neen
Jij:quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat gaat ze geen moer aan, toch? Iets met privacy enz. Maar daar geven mensen ook al geen moer meer om, die boeven, want die hebben immers 'niets te verbergen'. Helaas.
eeuuuhhh jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen met een minimum inkomen krijgen ook geen hypotheek of met schulden.
Opeens heb je het je wordt conducteur.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad al flink aan het rondkijkenEr is alleen best wel veel interessants, met natuurlijk allemaal ook hun nadelen.. Nog best moeilijk, maar ik heb in ieder geval een diploma op zak dan dus eigenlijk kan het niet "verkeerd" aflopen
Haha, 1x is ook wel genoeg voor mijn vak van morgen inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook al een keertje meegemaakt, heeél vreemd!
bijna 1/3 had hem ook niet gehaald, mede door spanning etc.
Maar goed; ik ben echt even blij. Was wel een leuk vak, maar niet leuk genoeg om nog een keer te leren
Daarom is het ook niet raar dat ze chronisch zieken uitsluiten voor een hypotheek.quote:
Leuk geprobeerd, maar dat is een door jou aangepaste quote. Het origineel:quote:
Als je kansloos wilt trollen, dan heb je aan mij een verkeerde.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:59 schreef Techno het volgende:
Je kan er idd ook serieus op ingaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar dat is een door jou aangepaste quote. Het origineel:
[..]
Als je kansloos wilt trollen, dan heb je aan mij een verkeerde.
Hoi Sedan.quote:
Ik vnd m best grappigquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:14 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je kan er idd ook serieus op ingaan
tuurlijkquote:
ONZ is hier te vinden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:14 schreef PrincePolly het volgende:
Je kan er idd ook serieus op ingaan
Laat zitten joh. Ik zeg toch, niet te serieus nemen.quote:
Haha, succes!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:13 schreef Nexie het volgende:
[..]
Haha, 1x is ook wel genoeg voor mijn vak van morgen inderdaadGelukkig mogen wij zo'n beetje alles erbij houden wat we willen, dus ik heb al flink wat geprint vandaag.
De leraar heeft ook nog eens een soort samenvatting opgesteld van een aantal (oersaaie) boeken! Eigenlijk wil ik 'm daar voor bedanken, maar dan lijkt het net of ik aan het slijmen ben voor een goed cijfer
Zijn muzikanten aantrekkelijker dan niet-muzikanten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, succes!
Wie bedenkt er even een goede stelling? We dwalen af
Ik heb je nummer nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga naar bed
Alleen
Met mn telefoon (=tevens wekker)
want ik ben single
Dus: mocht iemand me nog willen bellen, dat kan
Ben je nu mensen aan het uitnodigen om je wakker te bellen, want ik zie dat wel zittenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga naar bed
Alleen
Met mn telefoon (=tevens wekker)
want ik ben single
Dus: mocht iemand me nog willen bellen, dat kan
Ach, ik lig er heus niet van wakker hoor. Bovendien ben ik niet zo haatdragend, dus even goede vrienden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:17 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Laat zitten joh. Ik zeg toch, niet te serieus nemen.
Mensen die zich creatief kunnen uiten hebben een streepje voor, ja. Dat hoeft uiteraard niet muzikaal te zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef Nexie het volgende:
[..]
Zijn muzikanten aantrekkelijker dan niet-muzikanten?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, ik lig er heus niet van wakker hoor. Bovendien ben ik niet zo haatdragend, dus even goede vrienden.
Ik ben echt a-creatiefquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mensen die zich creatief kunnen uiten hebben een streepje voor, ja. Dat hoeft uiteraard niet muzikaal te zijn.
Muzikanten maar dan moeten ze niet zwaar verslaafd zijn of arroganten rocksterren zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef Nexie het volgende:
[..]
Mits beroemd, ja. Celebrities zijn gewild, al is het alleen maar om hun geld.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef Nexie het volgende:
Nexie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:20 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ben je nu mensen aan het uitnodigen om je wakker te bellen, want ik zie dat wel zitten
wie ja zegt verwijs ik even naar mijn foboquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef Nexie het volgende:
[..]
Subtielquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:09 schreef Den_Haag het volgende:
Tegan, gewoon doen en geen zorgen maken
Inderdaad. Creatieviteit is aantrekkelijk. Misschien kan ik de muze worden van een schrijfster.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mensen die zich creatief kunnen uiten hebben een streepje voor, ja. Dat hoeft uiteraard niet muzikaal te zijn.
Jij hebt weer andere specialiteiten.quote:
Nee, dat jouw echte naam er stondquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ging niet over de soa-test hoor.
Dat is dan weer niet echt mijn dingquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Mits beroemd, ja. Celebrities zijn gewild, al is het alleen maar om hun geld.
Haha, dat dacht ik al. Hij heeft al op zijn kop gehad daarvoor...quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat jouw echte naam er stond
(ik doelde op de wijziging, haha)
Nou lekker zegquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
Nee.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ik ben best wel creatief... Niet dat het veel helpt... want ik ben geen celebrity.![]()
Mijn ding is het ook niet, maar het is wel een gegeven. Bekende mensen zijn gewild en geliefd, al is het alleen maar om hun geld (of status, or whatever).quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:30 schreef Nexie het volgende:
Dat is dan weer niet echt mijn dingHoewel ook ik me soms echt goed voor moet houden dat het maar een gespeeld karakter is waar ik op kwijl
Maar het geld doet het niet zo voor mij, dan is het altijd nog hun karakter zoals ik dat zie. Volgens mij is dat echt een grote tegenvaller als je merkt dat ze niet altijd zo cheerful zijn zoals in je favoriete serie/optreden
Als je sneller dan gemiddeld iets kunt produceren wat door mensen als "mooi" wordt ervaren?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Kluts het volgende:
Wanneer ben je nou eigenlijk creatief?
Als je van niets, iets kunt makenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Kluts het volgende:
Dat dacht ik al wel jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, dat dacht ik al. Hij heeft al op zijn kop gehad daarvoor...
Dat is een kwestie van smaak. Ik ben volgens mij wel creatief met koken, maar dan weer totaal niet op knutselvlak ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef Nexie het volgende:
[..]
Als je sneller dan gemiddeld iets kunt produceren wat door mensen als "mooi" wordt ervaren?
NEEquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
Nee.
Ja dat is waar, ik zou me daar niet echt fijn bij voelen denk ik. Dat iemand mij wil vanwege geld/status bedoel ik. Maar als zij dan een sexy actrice/model is kan ik dat misschien door de vingers zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn ding is het ook niet, maar het is wel een gegeven. Bekende mensen zijn gewild en geliefd, al is het alleen maar om hun geld (of status, or whatever).
Als je zelf dingen uit 'niets' kunt maken, vermoed ik. Dus zelf dingen bedenken en/of maken. Iets namaken kan iedereen en dat is niet bijster creatief, vind ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Kluts het volgende:
Jaaa klopt ook wel. Je hoort ook weleens dat iets wat nu als "creatief" wordt beschouwd, in de tijd dat het tot stand kwam echt als onzin/crap werd bestempeld. Dus tja, wat is creatief? Hopelijk geen tentamenvraag morgen, dat is zekerquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak. Ik ben volgens mij wel creatief met koken, maar dan weer totaal niet op knutselvlak ofzo.
Ik heb wel trek, verzin eens wat lekkers danquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak. Ik ben volgens mij wel creatief met koken, maar dan weer totaal niet op knutselvlak ofzo.
Ik denk dat het ook wel te maken heeft met afwijken van wat "normaal" is, er je eigen draai aan kunnen geven op een positieve manier.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef Tegan het volgende:
Sowieso, kunst is eigenlijk ook alles om ons heen. Zelfs de supermarkt kun je als museum zien van al die ontworpen verpakkingen... Mooi is niet het goede woord. Het is iets wat anderen kan inspireren ofzo, dat is creativiteit denk ik.
Het is wel dat geld/status meer vertrouwen wekt. Ik ben beter gemutst als ik weet dat ik meer op mijn rekening heb dan normaal.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:35 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ik zou me daar niet echt fijn bij voelen denk ik. Dat iemand mij wil vanwege geld/status bedoel ik. Maar als zij dan een sexy actrice/model is kan ik dat misschien door de vingers zijn
Tja, je hoeft natuurlijk niet op ieder vlak creatief te zijn om creatief te zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Kluts het volgende:
Ohhh, maar dat kan iedereen wel! Dus wie het ook was die zei dat creatieve mensen aantrekkelijker zijn valt gewoon op iedereenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef Tegan het volgende:
cre·a·ti·vi·teit de; v scheppend vermogen
Is thee ook goed? Ik lust namelijk geen koffie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ben creatief en in mijn eigen wereldje best bekend, dus kom maar op. Opstellen in rijen van twee graag, voor koffie en broodjes kan worden gezorgd.
Volgens mij bedoelde Nexie een ander scheppend vermogen van ieder mensquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Anders hadden we wel wereld vol met Da Vinci's en Michelangelo's gehad.
Ja, klopt. Maar bij die celebs is het vaak wel extreem, met 1 auto ipv 5 kun je ook wel rond komen zeg maarquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is wel dat geld/status meer vertrouwen wekt. Ik ben beter gemutst als ik weet dat ik meer op mijn rekening heb dan normaal.
Nee want jij zit niet in mijn doelgroep immers!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is thee ook goed? Ik lust namelijk geen koffie.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef Tegan het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=creativity.
edit: Vooral die tweede.
Waarom niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Nee want jij zit niet in mijn doelgroep immers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |