ze nemen bloed af en doen een uitstrijkjequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog nooit een soa-test gehad. Wat doen ze dan eigenlijk?
Kijken of je een goede Service Orientated Architecture hebt. Kijken ze of je server nog in orde is, of de laatste patches geinstalleerd hebt. etc. etc.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog nooit een soa-test gehad. Wat doen ze dan eigenlijk?
Hier hoeft een man alleen bloed te geven en soms urinequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je kan als vrouw beter een soa-test laten doen dan een man.
Ik zal je de details besparen
He, dat is toch hetzelfde dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ligt eraan of je klachten hebt (bij onze GGD dan)
Klachten? Dan moet je bloed geven en maakt de arts een uitstrijkje
Geen klachten? Dan kunnen het maar bepaalde SOA's zijn en dan moet je bloed geven en zelf een uitstrijkje maken
Ik had het 4 jaar geleden gedaan (mijn ex was 2x vreemdgegaan zonder condoom) En toen krijg een stokje in mijn euh.... plassert. Heb 3 dagen lang met tranen in mijn ogen geplastquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier hoeft een man alleen bloed te geven en soms urine(maar dat is denk ik ook als je geen klachten hebt)
Ja, in principe wel. Alleen de arts kijkt ook naar je klachten (dus wratten ofzoquote:
http://www.bananasprive.nl/quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:13 schreef kwaakvaak het volgende:
Wat is dat sex ding waar jullie het hier toch telkens over hebben? Is dat iets lekkers? Verkopen ze dat bij de supermarkt of moet ik dan toch bij de speciaalzaak zijn? En zo ja, welke speciaalzaak, heeft de toko hier op het plein het, of kan ik beter richting de passage gaan?
1 tip jongen, zorg er voor dat je de test die ik heb gehad nooit hoeft te doen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bedoelt met die lange, rubberen handschoenen? Bend over.
Don't worry, I was just kidding.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef FireFox1 het volgende:
1 tip jongen, zorg er voor dat je de test die ik heb gehad nooit hoeft te doen!
DUDE. Dat ze dat dan laten zien in die condoom reclames. Dan ben ik wel verkochtquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had het 4 jaar geleden gedaan (mijn ex was 2x vreemdgegaan zonder condoom) En toen krijg een stokje in mijn euh.... plassert. Heb 3 dagen lang met tranen in mijn ogen geplast
had dat eerder gezegd, ben net verhuis nu heb ik alles alquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kom je nog een keer wat kopen? je weet hoe je moet betalen
Ook met zo'n eendebek? Ik heb mijn ex nog nooit zo hard zien janken toen de de doktoren vlak voor haar bevalling een eendebek gebruikte om te zien hoe ver het kind was.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een uitstrijkje laten doen omdat ik allerlei klachten had (niet van een soa) waaronder dat het erg veel pijn deed en bloedde.
Uitstrijkje doet niet echt zeer normaal (is wel een wat vervelend gevoel) maar ik moest echt bijna huilen van de pijn toen.
Maar goed, toen was er ook vanalles mis
Dat scheelde
Beter ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben blij dat ik geen klachten had & daardoor het zelf mocht doen![]()
Eendebek doet normaal gesproken geen pijn hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook met zo'n eendebek? Ik heb mijn ex nog nooit zo hard zien janken toen de de doktoren vlak voor haar bevalling een eendebek gebruikte om te zien hoe ver het kind was.
Gratis entreequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
http://www.bananasprive.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |