quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is t m nou niemand wil knuffelen
Moeilijker dan je denkt. En zeker als je halfdronken bent.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:39 schreef Nexie het volgende:
Eigenlijk moet er gewoon een cursus komen om zelf zo'n test af te kunnen nemen bij iemand in je huiskamer voordat je eraan begint. Altijd handig als je half dronken met iemand thuis komt. Ik bedoel, hoe moeilijk kan dat zijn?
Wat dacht je van een condoom gebruiken?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:39 schreef Nexie het volgende:
Eigenlijk moet er gewoon een cursus komen om zelf zo'n test af te kunnen nemen bij iemand in je huiskamer voordat je eraan begint. Altijd handig als je half dronken met iemand thuis komt. Ik bedoel, hoe moeilijk kan dat zijn?
Maar dan beledig ik met mijn gebrek aan vertrouwen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat dacht je van een condoom gebruiken?
Echt waar mensen........dit is eigenlijk echt triest.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef Nexie het volgende:
[..]
Maar dan beledig ik met mijn gebrek aan vertrouwen!
...Ok daar ging ik een grens over, stapje terug
Nee manquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Inderdaad better save then sorry.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gelukkig is het overquote:
Gelukkig maar! *knuffelquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig is het overDe kalmte is terug
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig is het overDe kalmte is terug
Knuffel?, klap voor z,n harses met een honkbalknuppel voor z,n stupide gedrag. Komop zeg , een volwassen vent en dan zo,n puberactie.quote:
Liefquote:
Ja ehhhh; niet miepen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Knuffel?, klap voor z,n harses met een honkbalknuppel voor z,n stupide gedrag. Komop zeg , een volwassen vent en dan zo,n puberactie.
Sorry hoor, hier kom ik niet bij......
Condooms zo te zienquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
Waar gaan we het over hebben vandaag?
Of deze stelling:quote:
Fout, bij sommige SOA's merk je niets dat je ze hebt. Dus 100% heb je nooit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee ik heb al 2 jaar geen seks meer gehad dus die incubatietijd is wel voorbij
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of deze stelling:
Is er kans dat je een SOA of HIV hebt?
Nee, ik ben nog maagd.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een test gehad een paar mnd geleden en toen had ik niets iig
Maar daarna wel nog sex gehad, dus kàn idd
Wat is dat nu weer voor onzin. Omdat je iets nog nooit gedaan hebt betekend nog niet dat je er niet naar verlangd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:25 schreef ArTiC het volgende:
was ik ook nog maar maagd...dan wist ik ook niet wat ik miste
* Knuffelzacht kijkt naar haar nicknamequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is t m nou niemand wil knuffelen
maak je niet druk, de eerste keer valt toch tegenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor onzin. Omdat je iets nog nooit gedaan hebt betekend nog niet dat je er niet naar verlangd.
Daarom zoek ik iemand met ervaringquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maak je niet druk, de eerste keer valt toch tegen
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een test gehad een paar mnd geleden en toen had ik niets iig
Maar daarna wel nog sex gehad, dus kàn idd
In Denenmarken.quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:05 schreef AMDFreak het volgende:
Ik mag morgen weer over een sletje heen :p
Voelde je je aangesproken?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:07 schreef Den_Haag het volgende:
sletten?
Stop je peewee tussen de twee matrassen van je 2 persoonsbed en je weet hetquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:13 schreef kwaakvaak het volgende:
Wat is dat sex ding waar jullie het hier toch telkens over hebben? Is dat iets lekkers? Verkopen ze dat bij de supermarkt of moet ik dan toch bij de speciaalzaak zijn? En zo ja, welke speciaalzaak, heeft de toko hier op het plein het, of kan ik beter richting de passage gaan?
Ik hier nog wel een kiwi, maar geen twee matrassen, denk je het met 1 matras en een hoofdkussen ook lekker smaakt? Want normaal eet ik kiwi's namelijk met een thee lepeltje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:16 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Stop je peewee tussen de twee matrassen van je 2 persoonsbed en je weet het
Sex sales.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:13 schreef kwaakvaak het volgende:
Wat is dat sex ding waar jullie het hier toch telkens over hebben? Is dat iets lekkers? Verkopen ze dat bij de supermarkt of moet ik dan toch bij de speciaalzaak zijn? En zo ja, welke speciaalzaak, heeft de toko hier op het plein het, of kan ik beter richting de passage gaan?
Moet dat?quote:
Wat is het in de uitverkoop dan? Ik dacht dat die al klaar was? Of woon je soms in Belgie want daar is volgens mij de solden nog aan de gang.quote:
Vroegah, toen had je nog ridders op het witte paard enz.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
Sex sales.
Tegenwoordig heeft niemand het nog over liefde...
Eerst sex, en als het uitkomt ook liefde
Je kan als vrouw beter een soa-test laten doen dan een man.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog nooit een soa-test gehad. Wat doen ze dan eigenlijk?
Ligt eraan of je klachten hebt (bij onze GGD dan)quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog nooit een soa-test gehad. Wat doen ze dan eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |