Q is singlequote:Op donderdag 15 januari 2009 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog iets boeiends gebeurd in single-land?
Het zal de leeftijd wel zijnquote:
Daar kom je weer mooi vanafquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik heb dus net net 35 minuten absolute bagger gescheten. Ik heb geijsbeerd, klamme handjes, droge mond, oh shit 200x gezegd, alles.
De voorgeschiedenis is als volgt. Ik heb lang geleden ooit een heel gestoord meisje gehad die toen het over was mensen vertelde dat ze aids had. Dus een hoop stress tot ik het zeker wist dat er niks aan de hand was.
Nu, paar maanden terug ben ik dus met een meisje naar bed geweest. Ik ken haar al een aantal jaar dus zonder condoom, dom. Dus ik liep rond 6 uur in de AH boodschapjes doen. Handen vol en ik krijg een smsje. Ik denk doe ik thuis wel. Twinitg minuten later en ik lees het smsje: "Ik heb slecht nieuws en slechter nieuws. Wat wil je eerst horen." Ik haar bellen neemt ze niet op, smsje geeft geen reactie. Belt ze me eindelijk op. Was ze op wintersport, been gebroken en ze kon niet naar huis.
Ik ben weer wat grijze haren rijker
Wat heeft de 2e alinea met de 3e te maken?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik heb dus net net 35 minuten absolute bagger gescheten. Ik heb geijsbeerd, klamme handjes, droge mond, oh shit 200x gezegd, alles.
De voorgeschiedenis is als volgt. Ik heb lang geleden ooit een heel gestoord meisje gehad die toen het over was mensen vertelde dat ze aids had. Dus een hoop stress tot ik het zeker wist dat er niks aan de hand was.
Nu, paar maanden terug ben ik dus met een meisje naar bed geweest. Ik ken haar al een aantal jaar dus zonder condoom, dom. Dus ik liep rond 6 uur in de AH boodschapjes doen. Handen vol en ik krijg een smsje. Ik denk doe ik thuis wel. Twinitg minuten later en ik lees het smsje: "Ik heb slecht nieuws en slechter nieuws. Wat wil je eerst horen." Ik haar bellen neemt ze niet op, smsje geeft geen reactie. Belt ze me eindelijk op. Was ze op wintersport, been gebroken en ze kon niet naar huis.
Crap je hebt gelijk. Ik ben door mijn 3 heenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:00 schreef Nexie het volgende:
[..]
Daar kom je weer mooi vanafMaar je weet wat ze zeggen over de derde keer
Doordat ik zoiets al had meegemaakt dacht ik meteen het ergste natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:04 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wat heeft de 2e alinea met de 3e te maken?
Dus iedere keer als iemand sms-t : Bel me aub! Dan denk jij kut ik heb aids?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crap je hebt gelijk. Ik ben door mijn 3 heenMaar inderdaad gelukkig goed afgelopen, voor mij dan.
[..]
Doordat ik zoiets al had meegemaakt dacht ik meteen het ergste natuurlijk
Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dus iedere keer als iemand sms-t : Bel me aub! Dan denk jij kut ik heb aids?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dus iedere keer als iemand sms-t : Bel me aub! Dan denk jij kut ik heb aids?
NEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga gelijk een SMSje sturen!
en wat heb je er nu van geleerd???quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doordat ik zoiets al had meegemaakt dacht ik meteen het ergste natuurlijk
Preciesquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:17 schreef Nexie het volgende:
Kun je aids krijgen via een telefoon dan?
heb je ook onveilige sex met m gehad?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga gelijk een SMSje sturen!
We don't have to take our clothes off, to have a good time ohh no!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en wat heb je er nu van geleerd???
Echt van die dingen die helemaal niet ter sprake komen als ze je weer een twee-jarig abonnement aan willen smeren, ugh.quote:
Dat er geen derde keer meer komtquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en wat heb je er nu van geleerd???
Ik wist het. Top of the line mobieltje, minder betalen enzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:21 schreef Nexie het volgende:
[..]
Echt van die dingen die helemaal niet ter sprake komen als ze je weer een twee-jarig abonnement aan willen smeren, ugh.
Zo een keer op straat gaan en knuffels uitdelen aan random mensen lijkt me best grappig. Zijn ook filmpjes van op la tubesquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het leven van een single gaat niet altijd over rozen![]()
Zoek een knuffel ergens
Ik word geroepen?quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:25 schreef Feitosa het volgende:
Moraal van dit verhaal : neuk labiele vrouwen ( en alle anderen ) enkel MET condoom.
Hahahahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Belsezar het volgende:
mijn SMSjes doen je nietsquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!!!!
Ik heb smsvrees vanaf heden
Dat is dus de reden dat mn SMSjes hem niets doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je ook onveilige sex met m gehad?
Ja ik kan er nu ook wel weer om lachenquote:
Das waar, jij mag me natuurlijk smsjes sturen. Jij bent tenslotte JBquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn SMSjes doen je niets
[..]
Dat is dus de reden dat mn SMSjes hem niets doen.
Geen sex gehad...
JB is te vertrouwen. Dat weet ik zekerquote:
dat is t m nou niemand wil knuffelenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het leven van een single gaat niet altijd over rozen![]()
Zoek een knuffel ergens
Ik kan ook wel een knuffel gebruiken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is t m nou niemand wil knuffelen
Gewoon een prikje met een pennetje en dan kijken of er een doodshoofdje in het venstertje verschijntquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:39 schreef Nexie het volgende:
Eigenlijk moet er gewoon een cursus komen om zelf zo'n test af te kunnen nemen bij iemand in je huiskamer voordat je eraan begint. Altijd handig als je half dronken met iemand thuis komt. Ik bedoel, hoe moeilijk kan dat zijn?
Ik kan mij voorstellen dat je op het moment even dacht van WTFquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:36 schreef Belsezar het volgende:
Ja ik kan er nu ook wel weer om lachenGaat leuk worden bij de jongens
Ja echt zo'n oh shit momentje, en toen begonnen de zenuwenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat je op het moment even dacht van WTF
Uhuh, logisch!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja echt zo'n oh shit momentje, en toen begonnen de zenuwen
Ja, die filmpjes zijn grappig he. Als mensen dat bij mij zouden doen zou ik wel wegrennenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:27 schreef Nexie het volgende:
[..]
Zo een keer op straat gaan en knuffels uitdelen aan random mensen lijkt me best grappig. Zijn ook filmpjes van op la tubes
Beetje jammer dat we in zo'n wereld leven waarin mensen je meteen wantrouwend aankijken als je met zo'n bord over straat gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |