Ja, ik moest wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:56 schreef MNR het volgende:
Hahaha! Ik *wist* dat er iets met slet in de TT zou komen
tvp
Je hebt haar een sms gestuurd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Nou ja, ik heb het zo gestuurd dat ze zelf niet meer door wil.
gewoon jezelf geweest?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Nou ja, ik heb het zo gestuurd dat ze zelf niet meer door wil.
Nee, juist niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 17:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt haar een sms gestuurd.
Ben daar ook wel benieuwd naar .quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon jezelf geweest?
hoe heb je dat gedaan dan?
Nou, gewoon niet reageren op haar berichtjes en zo afstandelijk mogelijk blijven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben daar ook wel benieuwd naar .Dat zij niet meer wil.
Lekker sletten!quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:00 schreef Duimelot het volgende:
tt klopt wel ik ga dit weekend ook eens flink uit mn dak JOEPIEEEEEEEE
1quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
stelling: HOEVEEL SNACKS eten SINGLES graag bij hun friet....
een kroket of een viandel soms een spoetnik dan weer een kipcorn of een zigeunerworst, verschilt dus enorm.
ik begon zelfs te twijfelen en ben even gaan teruglezenquote:
Oh. Jij player. Dit weekend alweer nieuwe chickies mee naar je huis lokken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, gewoon niet reageren op haar berichtjes en zo afstandelijk mogelijk blijven.En dat is ze nu zat. Fine by me.
Ik moet even een groter bed kopen, meer dan twee chicks wordt krap.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Jij player. Dit weekend alweer nieuwe chickies mee naar je huis lokken.
Booooooooooooring!quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maarrrrrrrr ik heb wel principes
jij kent mij duidelijk niet anders riep je dat nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet Q., weet je zeker dat je het op de juiste manier gedaan hebt? Je komt zo vrolijk en blij over en het komt over alsof je liever haar de belissing laat nemen, als dat je het zelf doet. Of heb ik dat mis?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:01 schreef Q. het volgende:
Nou, gewoon niet reageren op haar berichtjes en zo afstandelijk mogelijk blijven.En dat is ze nu zat. Fine by me.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
IK heb het niet nodig om mijn eigenwaarde op te krikken met doelloze zinloze allesloze sexSex is niet doelloos, het is lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En nee. Dat zijn geen principes.
For great justice!
Ik wilde het voor haar ook niet te moeilijk maken en dan is dit de beste manier. Vind ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet niet Q., weet je zeker dat je het op de juiste manier gedaan hebt? Je komt zo vrolijk en blij over en het komt over alsof je liever haar de belissing laat nemen, als dat je het zelf doet. Of heb ik dat mis?
nu heeft ie t idee dat hij haar pijnloos heeft afgescheeptquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet niet Q., weet je zeker dat je het op de juiste manier gedaan hebt? Je komt zo vrolijk en blij over en het komt over alsof je liever haar de belissing laat nemen, als dat je het zelf doet. Of heb ik dat mis?
doelloze sex is anders een stuk minder lekkerquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Sex is niet doelloos, het is lekker..
En nee. Dat zijn geen principes.
Ik denk wel meerdere weken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu heeft ie t idee dat hij haar pijnloos heeft afgescheept
dat ze eerst een hele week dr kop heeft lopen breken over het hoe en waarom hij steeds minder van zich liet horen telt niet meeZIJ heeft hem gedumpt....
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:10 schreef Duimelot het volgende:
nu heeft ie t idee dat hij haar pijnloos heeft afgescheept
dat ze eerst een hele week dr kop heeft lopen breken over het hoe en waarom hij steeds minder van zich liet horen telt niet meeZIJ heeft hem gedumpt....
Nou.... misschien wel TE gek. Als ik haar zo hoor...quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken
Nou ja, als zij hem laat gaan, dan is ze ook niet erg gek op m geweest.
ik wilde qal reageren maar tis SLETTEN jacht, vandaar dat ik erquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:28 schreef Appelperenstroop het volgende:
De beste tip die echt werkt op een slettenjacht : Ga met meerdere vrienden in pak uit, en ga paaldansen als er meiden omheen staan.
Succes gegarandeerd!!
De algemene term zoals wij het noemen is SLETTENjacht, niet zozeer dat we op zoek gaan naar vunzige vrouwen die voor een breezer alles doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wilde qal reageren maar tis SLETTEN jacht, vandaar dat ik erneigingen bij kreeg, ik ben een heel net vrouwtje
nee zolang iedereen maar op zn minst gezoend heeftquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:34 schreef Appelperenstroop het volgende:
[..]
De algemene term zoals wij het noemen is SLETTENjacht, niet zozeer dat we op zoek gaan naar vunzige vrouwen die voor een breezer alles doen
We hebben wel respect voor vrouwen , don't worry... we zijn niet van die players
Hier schieten ze mensen in pak pardoes neer, deze zijn immers nog steeds in de waan dat het werkweek is en dus ongeneeslijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:28 schreef Appelperenstroop het volgende:
Wij gaan dit weekend ook op slettenjacht!
Zelf lekker sletten!
Normaal doen we altijd de plaatselijke kroeg aan, en dan is het gewoon buizen. Maar eens in de zoveel tijd zoeken we een discotheek op waar veel vrouwen komen, en dan hebben we als doel om allemaal minimaal te zoenen
De beste tip die echt werkt op een slettenjacht : Ga met meerdere vrienden in pak uit, en ga paaldansen als er meiden omheen staan.
Succes gegarandeerd!!
Waar is dat ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hier schieten ze mensen in pak pardoes neer, deze zijn immers nog steeds in de waan dat het werkweek is en dus ongeneeslijk.
ik vind stappen en mannen in pak ook geen combinatiequote:Op donderdag 15 januari 2009 18:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hier schieten ze mensen in pak pardoes neer, deze zijn immers nog steeds in de waan dat het werkweek is en dus ongeneeslijk.
Men are suckers for sluts...quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:38 schreef automatic_ het volgende:
Wel grappig. Zo'n titel en PLOP meteen nieuwe mensen
Hehe.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Men are suckers for sluts...
KZ!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Sluts are easy.....quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Qquote:
Wat let je? Meer dan 2 chicks?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet even een groter bed kopen, meer dan twee chicks wordt krap.
Goed he?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:38 schreef automatic_ het volgende:
Wel grappig. Zo'n titel en PLOP meteen nieuwe mensen
Q is singlequote:Op donderdag 15 januari 2009 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog iets boeiends gebeurd in single-land?
Het zal de leeftijd wel zijnquote:
Daar kom je weer mooi vanafquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik heb dus net net 35 minuten absolute bagger gescheten. Ik heb geijsbeerd, klamme handjes, droge mond, oh shit 200x gezegd, alles.
De voorgeschiedenis is als volgt. Ik heb lang geleden ooit een heel gestoord meisje gehad die toen het over was mensen vertelde dat ze aids had. Dus een hoop stress tot ik het zeker wist dat er niks aan de hand was.
Nu, paar maanden terug ben ik dus met een meisje naar bed geweest. Ik ken haar al een aantal jaar dus zonder condoom, dom. Dus ik liep rond 6 uur in de AH boodschapjes doen. Handen vol en ik krijg een smsje. Ik denk doe ik thuis wel. Twinitg minuten later en ik lees het smsje: "Ik heb slecht nieuws en slechter nieuws. Wat wil je eerst horen." Ik haar bellen neemt ze niet op, smsje geeft geen reactie. Belt ze me eindelijk op. Was ze op wintersport, been gebroken en ze kon niet naar huis.
Ik ben weer wat grijze haren rijker
Wat heeft de 2e alinea met de 3e te maken?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik heb dus net net 35 minuten absolute bagger gescheten. Ik heb geijsbeerd, klamme handjes, droge mond, oh shit 200x gezegd, alles.
De voorgeschiedenis is als volgt. Ik heb lang geleden ooit een heel gestoord meisje gehad die toen het over was mensen vertelde dat ze aids had. Dus een hoop stress tot ik het zeker wist dat er niks aan de hand was.
Nu, paar maanden terug ben ik dus met een meisje naar bed geweest. Ik ken haar al een aantal jaar dus zonder condoom, dom. Dus ik liep rond 6 uur in de AH boodschapjes doen. Handen vol en ik krijg een smsje. Ik denk doe ik thuis wel. Twinitg minuten later en ik lees het smsje: "Ik heb slecht nieuws en slechter nieuws. Wat wil je eerst horen." Ik haar bellen neemt ze niet op, smsje geeft geen reactie. Belt ze me eindelijk op. Was ze op wintersport, been gebroken en ze kon niet naar huis.
Crap je hebt gelijk. Ik ben door mijn 3 heenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:00 schreef Nexie het volgende:
[..]
Daar kom je weer mooi vanafMaar je weet wat ze zeggen over de derde keer
Doordat ik zoiets al had meegemaakt dacht ik meteen het ergste natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:04 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wat heeft de 2e alinea met de 3e te maken?
Dus iedere keer als iemand sms-t : Bel me aub! Dan denk jij kut ik heb aids?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crap je hebt gelijk. Ik ben door mijn 3 heenMaar inderdaad gelukkig goed afgelopen, voor mij dan.
[..]
Doordat ik zoiets al had meegemaakt dacht ik meteen het ergste natuurlijk
Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dus iedere keer als iemand sms-t : Bel me aub! Dan denk jij kut ik heb aids?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dus iedere keer als iemand sms-t : Bel me aub! Dan denk jij kut ik heb aids?
NEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga gelijk een SMSje sturen!
en wat heb je er nu van geleerd???quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doordat ik zoiets al had meegemaakt dacht ik meteen het ergste natuurlijk
Preciesquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:17 schreef Nexie het volgende:
Kun je aids krijgen via een telefoon dan?
heb je ook onveilige sex met m gehad?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga gelijk een SMSje sturen!
We don't have to take our clothes off, to have a good time ohh no!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en wat heb je er nu van geleerd???
Echt van die dingen die helemaal niet ter sprake komen als ze je weer een twee-jarig abonnement aan willen smeren, ugh.quote:
Dat er geen derde keer meer komtquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en wat heb je er nu van geleerd???
Ik wist het. Top of the line mobieltje, minder betalen enzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:21 schreef Nexie het volgende:
[..]
Echt van die dingen die helemaal niet ter sprake komen als ze je weer een twee-jarig abonnement aan willen smeren, ugh.
Zo een keer op straat gaan en knuffels uitdelen aan random mensen lijkt me best grappig. Zijn ook filmpjes van op la tubesquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het leven van een single gaat niet altijd over rozen![]()
Zoek een knuffel ergens
Ik word geroepen?quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:25 schreef Feitosa het volgende:
Moraal van dit verhaal : neuk labiele vrouwen ( en alle anderen ) enkel MET condoom.
Hahahahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Belsezar het volgende:
mijn SMSjes doen je nietsquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!!!!
Ik heb smsvrees vanaf heden
Dat is dus de reden dat mn SMSjes hem niets doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je ook onveilige sex met m gehad?
Ja ik kan er nu ook wel weer om lachenquote:
Das waar, jij mag me natuurlijk smsjes sturen. Jij bent tenslotte JBquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn SMSjes doen je niets
[..]
Dat is dus de reden dat mn SMSjes hem niets doen.
Geen sex gehad...
JB is te vertrouwen. Dat weet ik zekerquote:
dat is t m nou niemand wil knuffelenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het leven van een single gaat niet altijd over rozen![]()
Zoek een knuffel ergens
Ik kan ook wel een knuffel gebruiken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is t m nou niemand wil knuffelen
Gewoon een prikje met een pennetje en dan kijken of er een doodshoofdje in het venstertje verschijntquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:39 schreef Nexie het volgende:
Eigenlijk moet er gewoon een cursus komen om zelf zo'n test af te kunnen nemen bij iemand in je huiskamer voordat je eraan begint. Altijd handig als je half dronken met iemand thuis komt. Ik bedoel, hoe moeilijk kan dat zijn?
Ik kan mij voorstellen dat je op het moment even dacht van WTFquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:36 schreef Belsezar het volgende:
Ja ik kan er nu ook wel weer om lachenGaat leuk worden bij de jongens
Ja echt zo'n oh shit momentje, en toen begonnen de zenuwenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat je op het moment even dacht van WTF
Uhuh, logisch!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja echt zo'n oh shit momentje, en toen begonnen de zenuwen
Ja, die filmpjes zijn grappig he. Als mensen dat bij mij zouden doen zou ik wel wegrennenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:27 schreef Nexie het volgende:
[..]
Zo een keer op straat gaan en knuffels uitdelen aan random mensen lijkt me best grappig. Zijn ook filmpjes van op la tubes
Beetje jammer dat we in zo'n wereld leven waarin mensen je meteen wantrouwend aankijken als je met zo'n bord over straat gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |