Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:10 schreef Duimelot het volgende:
nu heeft ie t idee dat hij haar pijnloos heeft afgescheept
dat ze eerst een hele week dr kop heeft lopen breken over het hoe en waarom hij steeds minder van zich liet horen telt niet meeZIJ heeft hem gedumpt....
Nou.... misschien wel TE gek. Als ik haar zo hoor...quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken
Nou ja, als zij hem laat gaan, dan is ze ook niet erg gek op m geweest.
ik wilde qal reageren maar tis SLETTEN jacht, vandaar dat ik erquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:28 schreef Appelperenstroop het volgende:
De beste tip die echt werkt op een slettenjacht : Ga met meerdere vrienden in pak uit, en ga paaldansen als er meiden omheen staan.
Succes gegarandeerd!!
De algemene term zoals wij het noemen is SLETTENjacht, niet zozeer dat we op zoek gaan naar vunzige vrouwen die voor een breezer alles doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wilde qal reageren maar tis SLETTEN jacht, vandaar dat ik erneigingen bij kreeg, ik ben een heel net vrouwtje
nee zolang iedereen maar op zn minst gezoend heeftquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:34 schreef Appelperenstroop het volgende:
[..]
De algemene term zoals wij het noemen is SLETTENjacht, niet zozeer dat we op zoek gaan naar vunzige vrouwen die voor een breezer alles doen
We hebben wel respect voor vrouwen , don't worry... we zijn niet van die players
Hier schieten ze mensen in pak pardoes neer, deze zijn immers nog steeds in de waan dat het werkweek is en dus ongeneeslijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:28 schreef Appelperenstroop het volgende:
Wij gaan dit weekend ook op slettenjacht!
Zelf lekker sletten!
Normaal doen we altijd de plaatselijke kroeg aan, en dan is het gewoon buizen. Maar eens in de zoveel tijd zoeken we een discotheek op waar veel vrouwen komen, en dan hebben we als doel om allemaal minimaal te zoenen
De beste tip die echt werkt op een slettenjacht : Ga met meerdere vrienden in pak uit, en ga paaldansen als er meiden omheen staan.
Succes gegarandeerd!!
Waar is dat ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hier schieten ze mensen in pak pardoes neer, deze zijn immers nog steeds in de waan dat het werkweek is en dus ongeneeslijk.
ik vind stappen en mannen in pak ook geen combinatiequote:Op donderdag 15 januari 2009 18:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hier schieten ze mensen in pak pardoes neer, deze zijn immers nog steeds in de waan dat het werkweek is en dus ongeneeslijk.
Men are suckers for sluts...quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:38 schreef automatic_ het volgende:
Wel grappig. Zo'n titel en PLOP meteen nieuwe mensen
Hehe.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Men are suckers for sluts...
KZ!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Sluts are easy.....quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Qquote:
Wat let je? Meer dan 2 chicks?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet even een groter bed kopen, meer dan twee chicks wordt krap.
Goed he?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:38 schreef automatic_ het volgende:
Wel grappig. Zo'n titel en PLOP meteen nieuwe mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |