Q is singlequote:Op donderdag 15 januari 2009 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog iets boeiends gebeurd in single-land?
Het zal de leeftijd wel zijnquote:
Daar kom je weer mooi vanafquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik heb dus net net 35 minuten absolute bagger gescheten. Ik heb geijsbeerd, klamme handjes, droge mond, oh shit 200x gezegd, alles.
De voorgeschiedenis is als volgt. Ik heb lang geleden ooit een heel gestoord meisje gehad die toen het over was mensen vertelde dat ze aids had. Dus een hoop stress tot ik het zeker wist dat er niks aan de hand was.
Nu, paar maanden terug ben ik dus met een meisje naar bed geweest. Ik ken haar al een aantal jaar dus zonder condoom, dom. Dus ik liep rond 6 uur in de AH boodschapjes doen. Handen vol en ik krijg een smsje. Ik denk doe ik thuis wel. Twinitg minuten later en ik lees het smsje: "Ik heb slecht nieuws en slechter nieuws. Wat wil je eerst horen." Ik haar bellen neemt ze niet op, smsje geeft geen reactie. Belt ze me eindelijk op. Was ze op wintersport, been gebroken en ze kon niet naar huis.
Ik ben weer wat grijze haren rijker
Wat heeft de 2e alinea met de 3e te maken?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik heb dus net net 35 minuten absolute bagger gescheten. Ik heb geijsbeerd, klamme handjes, droge mond, oh shit 200x gezegd, alles.
De voorgeschiedenis is als volgt. Ik heb lang geleden ooit een heel gestoord meisje gehad die toen het over was mensen vertelde dat ze aids had. Dus een hoop stress tot ik het zeker wist dat er niks aan de hand was.
Nu, paar maanden terug ben ik dus met een meisje naar bed geweest. Ik ken haar al een aantal jaar dus zonder condoom, dom. Dus ik liep rond 6 uur in de AH boodschapjes doen. Handen vol en ik krijg een smsje. Ik denk doe ik thuis wel. Twinitg minuten later en ik lees het smsje: "Ik heb slecht nieuws en slechter nieuws. Wat wil je eerst horen." Ik haar bellen neemt ze niet op, smsje geeft geen reactie. Belt ze me eindelijk op. Was ze op wintersport, been gebroken en ze kon niet naar huis.
Ik ben weer wat grijze haren rijker
Crap je hebt gelijk. Ik ben door mijn 3 heenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:00 schreef Nexie het volgende:
[..]
Daar kom je weer mooi vanafMaar je weet wat ze zeggen over de derde keer
Doordat ik zoiets al had meegemaakt dacht ik meteen het ergste natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:04 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wat heeft de 2e alinea met de 3e te maken?
Dus iedere keer als iemand sms-t : Bel me aub! Dan denk jij kut ik heb aids?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crap je hebt gelijk. Ik ben door mijn 3 heenMaar inderdaad gelukkig goed afgelopen, voor mij dan.
[..]
Doordat ik zoiets al had meegemaakt dacht ik meteen het ergste natuurlijk
Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dus iedere keer als iemand sms-t : Bel me aub! Dan denk jij kut ik heb aids?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dus iedere keer als iemand sms-t : Bel me aub! Dan denk jij kut ik heb aids?
NEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga gelijk een SMSje sturen!
en wat heb je er nu van geleerd???quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doordat ik zoiets al had meegemaakt dacht ik meteen het ergste natuurlijk
Preciesquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:17 schreef Nexie het volgende:
Kun je aids krijgen via een telefoon dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |