quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef Kluts het volgende:
Ik snap exact wat je bedoeld ja, ik ben daar zelf behoorlijk principieel in.
Misschien een andere opleiding als je klaar bent met deze opleiding. Of je gaat bij een bedrijf werken en laat je omscholen tot iets anders.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:05 schreef Nexie het volgende:
[..]
Informatica. Ik heb het alleen nu al een beetje gezien en ik moet nog beginnen met werken
Haha, dat heb ik ook al een keertje meegemaakt, heeél vreemd!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:59 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nice, gefeliciteerd
Ik heb morgen als het goed is het allerlaatste tentamen van de hele opleiding. Best een raar (en eng) idee eigenlijk.
Wie zegt dat dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:07 schreef PrincePolly het volgende:
Maar om te zeggen dat commercielen daarom boeven zijn: neen
Ik ben inderdaad al flink aan het rondkijkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een andere opleiding als je klaar bent met deze opleiding. Of je gaat bij een bedrijf werken en laat je omscholen tot iets anders.
Mensen met een minimum inkomen krijgen ook geen hypotheek of met schulden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Maar niet fijn voor die bepaalde iemanden, dat snap ik ook. Maar om te zeggen dat commercielen daarom boeven zijn: neen
Jij:quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat gaat ze geen moer aan, toch? Iets met privacy enz. Maar daar geven mensen ook al geen moer meer om, die boeven, want die hebben immers 'niets te verbergen'. Helaas.
eeuuuhhh jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen met een minimum inkomen krijgen ook geen hypotheek of met schulden.
Opeens heb je het je wordt conducteur.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad al flink aan het rondkijkenEr is alleen best wel veel interessants, met natuurlijk allemaal ook hun nadelen.. Nog best moeilijk, maar ik heb in ieder geval een diploma op zak dan dus eigenlijk kan het niet "verkeerd" aflopen
Haha, 1x is ook wel genoeg voor mijn vak van morgen inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook al een keertje meegemaakt, heeél vreemd!
bijna 1/3 had hem ook niet gehaald, mede door spanning etc.
Maar goed; ik ben echt even blij. Was wel een leuk vak, maar niet leuk genoeg om nog een keer te leren
Daarom is het ook niet raar dat ze chronisch zieken uitsluiten voor een hypotheek.quote:
Leuk geprobeerd, maar dat is een door jou aangepaste quote. Het origineel:quote:
Als je kansloos wilt trollen, dan heb je aan mij een verkeerde.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:59 schreef Techno het volgende:
Dat gaat ze geen moer aan, toch? Iets met privacy enz. Maar daar geven mensen ook al geen moer meer om, want die hebben immers 'niets te verbergen'. Helaas.
Je kan er idd ook serieus op ingaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar dat is een door jou aangepaste quote. Het origineel:
[..]
Als je kansloos wilt trollen, dan heb je aan mij een verkeerde.
Hoi Sedan.quote:
Ik vnd m best grappigquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:14 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je kan er idd ook serieus op ingaan
tuurlijkquote:
ONZ is hier te vinden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:14 schreef PrincePolly het volgende:
Je kan er idd ook serieus op ingaan
Laat zitten joh. Ik zeg toch, niet te serieus nemen.quote:
Haha, succes!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:13 schreef Nexie het volgende:
[..]
Haha, 1x is ook wel genoeg voor mijn vak van morgen inderdaadGelukkig mogen wij zo'n beetje alles erbij houden wat we willen, dus ik heb al flink wat geprint vandaag.
De leraar heeft ook nog eens een soort samenvatting opgesteld van een aantal (oersaaie) boeken! Eigenlijk wil ik 'm daar voor bedanken, maar dan lijkt het net of ik aan het slijmen ben voor een goed cijfer
Zijn muzikanten aantrekkelijker dan niet-muzikanten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, succes!
Wie bedenkt er even een goede stelling? We dwalen af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |