abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65090394
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:38 schreef Tegan het volgende:

[..]

Idd. Gewoon bij de huisarts eerst, of kan je ook meteen naar de GGD? (Ik haat mijn huisarts.)
Je kan zonder tussenkomst van je huisarts een afspraak maken met het GGD
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_65090444
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:35 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hm. Dat valt wel mee dan. Misschien toch maar een keer zo'n test doen.
Zo'n SOAtest stelt geen reet voor. Weet nog dat ik toen bij de dokter kwam, dat ik een SOA en AIDStest wilde doen. In het kader van: Als ik er toch ben, test dan maar alles.

Toen zei de dokter:
Och, AIDS, dat komt in deze omgeving niet zoveel voor. Dus daar hoef je je niet persé op te laten testen.
Ik: Wat is dat nou voor kul-argument, doe mij maar gewoon zo'n test!
Huisarts: Ja, maar als dan blijkt dat je het hebt is het heel lastig om nog een hypotheek te krijgen enzo.

Een van de meest vage gesprekken die ik ooit heb gehad.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:42:29 #183
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65090495
HIV test stelt geen reet voor, want dat doen ze met hetzelfde bloed als wat jij geeft bij een SOA test
Maar bij de GGD vroegen ze het; Wilt u zichzelf oko laten testen op HIV?
Ik moest toen wel even nadenken, omdat het een impact op je leven heeft als je het wél hebt, maar goed; heb het laten doen.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_65090507
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:34 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Gratis entree
Dit moest ook direkt na de gesprekken over eendebekken, he? .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:43:09 #185
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65090527
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:38 schreef Tegan het volgende:

[..]

Idd. Gewoon bij de huisarts eerst, of kan je ook meteen naar de GGD? (Ik haat mijn huisarts.)
Ik heb de SOA-lijn ( ) van de GGD gebeld
pi_65090566
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:41 schreef Kluts het volgende:

[..]

Zo'n SOAtest stelt geen reet voor. Weet nog dat ik toen bij de dokter kwam, dat ik een SOA en AIDStest wilde doen. In het kader van: Als ik er toch ben, test dan maar alles.

Toen zei de dokter:
Och, AIDS, dat komt in deze omgeving niet zoveel voor. Dus daar hoef je je niet persé op te laten testen.
Huisarts: Ja, maar als dan blijkt dat je het hebt is het heel lastig om nog een hypotheek te krijgen enzo.

Als je het heb, kom je er toch vanzelf wel een keer achter.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_65090587
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Als je het heb, kom je er toch vanzelf wel een keer achter.
Ja, maar dat geldt voor alles natuurlijk.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_65090663
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:41 schreef Kluts het volgende:

Toen zei de dokter:

WTF?!
pi_65090665
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
HIV test stelt geen reet voor, want dat doen ze met hetzelfde bloed als wat jij geeft bij een SOA test
Maar bij de GGD vroegen ze het; Wilt u zichzelf oko laten testen op HIV?
Ik moest toen wel even nadenken, omdat het een impact op je leven heeft als je het wél hebt, maar goed; heb het laten doen.
Kans is zéér klein. Maar toch, het afwachten op de uitslag is een hel. Er gaat van alles door je hoofd in die 2 weken. Ik wist namelijk niet wat die gozer waar mijn ex mee is vreemdgegaan onder de leden had. Bij rondvraag bleek het een player te zijn die het met iedereen doet ZONDER CONDOOM.
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:46:49 #190
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_65090682
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:42 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dit moest ook direkt na de gesprekken over eendebekken, he? .
timing is alles!

Is het mijn schuld zeker dat mijn horloge al op zomertijd staat??
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_65090692
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:43 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik heb de SOA-lijn ( ) van de GGD gebeld
. Ok, tof, ga ik ook doen. Aids-test wil ik ook wel. Ik zou dat altijd willen weten, en ik vind het zelf altijd raar dat sommigen dat soort dingen liever niet weten...
pi_65090723
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik had het 4 jaar geleden gedaan (mijn ex was 2x vreemdgegaan zonder condoom) En toen krijg een stokje in mijn euh.... plassert. Heb 3 dagen lang met tranen in mijn ogen geplast
pi_65090740
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Kans is zéér klein. Maar toch, het afwachten op de uitslag is een hel. Er gaat van alles door je hoofd in die 2 weken. Ik wist namelijk niet wat die gozer waar mijn ex mee is vreemdgegaan onder de leden had. Bij rondvraag bleek het een player te zijn die het met iedereen doet ZONDER CONDOOM.
Het is natuurlijk anders als je het gewoon laat testen voor de zekerheid, dan dat er zoiets als bij jou was...
pi_65090760
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:

[..]

. Ok, tof, ga ik ook doen. Aids-test wil ik ook wel. Ik zou dat altijd willen weten, en ik vind het zelf altijd raar dat sommigen dat soort dingen liever niet weten...
Kun je moeilijker een hypotheek krijgen enzo
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:48:38 #195
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65090767
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:

[..]

Het argument was dat het zoveel impact kán hebben en daarom testen ze daar ook niet automatisch op. Bedoel; ik zou het aan de ene kant ook niet willen weten (struisvogel spelen), maar aan de andere kant is het natuurlijk wel handig om te weten.

Ik weet niet waar je precies woont, maar bij regio West-Brabant (Breda en BoZ) doen ze het op mijn manier
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:50:10 #196
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65090825
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Klopt, maar afwachten is altijd een hel

Ik kreeg een sms van de GGD, dus ik dacht; Huh sms? Ooo wacht! SOA-test! En toen ging ik wel een shaken
(terwijl ze bij slecht nieuws zouden bellen )
pi_65090847
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:48 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Ja, maar dan nog zou ik het willen weten. Dat dit een gevolg is kan je zelf ook niets aan doen toch?
pi_65090850
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:48 schreef Tegan het volgende:

[..]

Het is natuurlijk anders als je het gewoon laat testen voor de zekerheid, dan dat er zoiets als bij jou was...
Heb er een stuk of 3 gehad gewoon regelmatig gezondheidsonderzoek. Samen met bloedwaarden, hormoonspiegel, etc... 2 jaarlijkse check-ups
pi_65090868
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Klopt, maar afwachten is altijd een hel

Ik kreeg een sms van de GGD, dus ik dacht; Huh sms? Ooo wacht! SOA-test! En toen ging ik wel een shaken
(terwijl ze bij slecht nieuws zouden bellen )
Krijg je een sms met de uitslag? Cool.
pi_65090916
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:48 schreef Tegan het volgende:

[..]

Heb 2 weken lang gejankt (alleen al om het feit dat mijn "liefde van mijn leven" was vreemdgegaan) maar HIV is zo een definitief iets. Je komt er nooit meer van af.

Heb geen angst voor de dood, maar wel voor HIV
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:53:18 #201
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65090950
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef Tegan het volgende:

[..]

Krijg je een sms met de uitslag? Cool.
Ja, kei hip! Haha.
Maar dat is alleen bij goed nieuws
pi_65090984
Interessant om te weten hoe een SOA test in werking gaat.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65090994
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:48 schreef PrincePolly het volgende:
Schandalig eigenlijk dat commerciele instellingen over dergelijke medische gegevens mogen beschikken.
pi_65091024
Ik zou het altijd willen weten. Liever dat ik weet dat ik ziek ben dan dat ik doe alsof ik gezond ben terwijl ik dat niet ben. Als ik nu op een briefje zou kunnen krijgen watvoor ziektes ik allemaal nog krijg, en wanneer ik doodga, zou ik het zo lezen. Zonder erover na te denken.
pi_65091073
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:54 schreef Techno het volgende:

[..]

Schandalig eigenlijk dat commerciele instellingen over dergelijke medische gegevens mogen beschikken.
Ze vragen gewoon of je ergens last van hebt en je MOET dat eerlijk beantwoorden. Helemaal NIET schandalig dus, want als jij pleite bent over twee jaar wat dan?
Daarom zijn ze trouwens ook commercieel. Ze kunnen ook roodharige weigeren omdat die eigenlijk lelijk zijn enzo.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:56:32 #206
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_65091097
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:54 schreef Tegan het volgende:
Ik zou het altijd willen weten. Liever dat ik weet dat ik ziek ben dan dat ik doe alsof ik gezond ben terwijl ik dat niet ben. Als ik nu op een briefje zou kunnen krijgen watvoor ziektes ik allemaal nog krijg, en wanneer ik doodga, zou ik het zo lezen. Zonder erover na te denken.
Ugh nee ik zou echt niet willen weten wanneer ik dood zou gaan etc. Dat zijn gewoon van die mysteries van het leven die je zo moet laten, net als ~*ware liefde*~
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_65091110
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:54 schreef Techno het volgende:

[..]

Eigenlijk wel. Terwijl HIV steeds behandelbaarder wordt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:58:13 #208
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65091172
Jaaa ik heb Sociologie gehaald!
pi_65091214
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:55 schreef PrincePolly het volgende:
Ze vragen gewoon of je ergens last van hebt en je MOET dat eerlijk beantwoorden. Helemaal NIET schandalig dus, want als jij pleite bent over twee jaar wat dan?
Daarom zijn ze trouwens ook commercieel. Ze kunnen ook roodharige weigeren omdat die eigenlijk lelijk zijn enzo.
Dat gaat ze geen moer aan, toch? Iets met privacy enz. Maar daar geven mensen ook al geen moer meer om, want die hebben immers 'niets te verbergen'. Helaas.
pi_65091231
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:58 schreef automatic_ het volgende:
Jaaa ik heb Sociologie gehaald!
Gefeliciteerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')