Als je van niets, iets kunt makenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Kluts het volgende:
Wanneer ben je nou eigenlijk creatief?
Dat dacht ik al wel jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, dat dacht ik al. Hij heeft al op zijn kop gehad daarvoor...
Dat is een kwestie van smaak. Ik ben volgens mij wel creatief met koken, maar dan weer totaal niet op knutselvlak ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef Nexie het volgende:
[..]
Als je sneller dan gemiddeld iets kunt produceren wat door mensen als "mooi" wordt ervaren?
NEEquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
Zijn muzikanten aantrekkelijker dan niet-muzikanten?
Nee.
Ja dat is waar, ik zou me daar niet echt fijn bij voelen denk ik. Dat iemand mij wil vanwege geld/status bedoel ik. Maar als zij dan een sexy actrice/model is kan ik dat misschien door de vingers zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn ding is het ook niet, maar het is wel een gegeven. Bekende mensen zijn gewild en geliefd, al is het alleen maar om hun geld (of status, or whatever).
Als je zelf dingen uit 'niets' kunt maken, vermoed ik. Dus zelf dingen bedenken en/of maken. Iets namaken kan iedereen en dat is niet bijster creatief, vind ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Kluts het volgende:
Wanneer ben je nou eigenlijk creatief?
Jaaa klopt ook wel. Je hoort ook weleens dat iets wat nu als "creatief" wordt beschouwd, in de tijd dat het tot stand kwam echt als onzin/crap werd bestempeld. Dus tja, wat is creatief? Hopelijk geen tentamenvraag morgen, dat is zekerquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak. Ik ben volgens mij wel creatief met koken, maar dan weer totaal niet op knutselvlak ofzo.
Ik heb wel trek, verzin eens wat lekkers danquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak. Ik ben volgens mij wel creatief met koken, maar dan weer totaal niet op knutselvlak ofzo.
Ik denk dat het ook wel te maken heeft met afwijken van wat "normaal" is, er je eigen draai aan kunnen geven op een positieve manier.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef Tegan het volgende:
Sowieso, kunst is eigenlijk ook alles om ons heen. Zelfs de supermarkt kun je als museum zien van al die ontworpen verpakkingen... Mooi is niet het goede woord. Het is iets wat anderen kan inspireren ofzo, dat is creativiteit denk ik.
Het is wel dat geld/status meer vertrouwen wekt. Ik ben beter gemutst als ik weet dat ik meer op mijn rekening heb dan normaal.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:35 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ik zou me daar niet echt fijn bij voelen denk ik. Dat iemand mij wil vanwege geld/status bedoel ik. Maar als zij dan een sexy actrice/model is kan ik dat misschien door de vingers zijn
Tja, je hoeft natuurlijk niet op ieder vlak creatief te zijn om creatief te zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Kluts het volgende:
Ohhh, maar dat kan iedereen wel! Dus wie het ook was die zei dat creatieve mensen aantrekkelijker zijn valt gewoon op iedereenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef Tegan het volgende:
cre·a·ti·vi·teit de; v scheppend vermogen
Is thee ook goed? Ik lust namelijk geen koffie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ben creatief en in mijn eigen wereldje best bekend, dus kom maar op. Opstellen in rijen van twee graag, voor koffie en broodjes kan worden gezorgd.
Volgens mij bedoelde Nexie een ander scheppend vermogen van ieder mensquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Anders hadden we wel wereld vol met Da Vinci's en Michelangelo's gehad.
Ja, klopt. Maar bij die celebs is het vaak wel extreem, met 1 auto ipv 5 kun je ook wel rond komen zeg maarquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is wel dat geld/status meer vertrouwen wekt. Ik ben beter gemutst als ik weet dat ik meer op mijn rekening heb dan normaal.
Nee want jij zit niet in mijn doelgroep immers!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is thee ook goed? Ik lust namelijk geen koffie.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef Tegan het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=creativity.
edit: Vooral die tweede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |